A finomhangolást minden gyártó maga végzi el, ha jól tudom. A BMW-nél pölö a 8-as elég patentul tette a dolgát szvsz. A tartóssága sajnos tényleg más kérdés...
Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Autós topik autósoknak
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12672
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7355
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Autós topik autósoknak
A ZF váltáskultúrája (új szó :) ) szerintem nagyon kockás, digitális. A Honda AT viszont kerekded, fincsi, analóg.
Nem is értem minek vették meg ezeket a masírozó német váltókat.
Ráadásul szárazat még nem láttam alulról.
Nem is értem minek vették meg ezeket a masírozó német váltókat.
Ráadásul szárazat még nem láttam alulról.
Szerintem!
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12672
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7355
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Azért IS olcsóbb a KIA. Szerintem nem elfogadhatatlanul gagyi a belseje, viszont másban erősen kompenzál és árban is elég rendben van. Vezetni is kifejezetten élvezetes. Egyetlen komoly hátránya az értékvesztése és a nehéz eladása lehet használtan. Nem skippelném...
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
Nem mondom,hogy rossz vagy gagyi....de annyi pénzért én jobbat vártam volna,olyat amiben tényleg érzed a ráfordított összeget...
Re: Autós topik autósoknak
Bár csak egy próba erejéig volt nálam, és abszolúte nem vagyok prémium kategórához szokva, de nekem a belseje kissé csalódás volt...Aszpirin írta: ↑2020.08.18., kedd 18:10Igen, újban gondolkodom, és igen, komolyan megakadt a szemem a KIA Stingeren. Lehet, gyalázni fognak, hogy BMW után ilyen “rizszabáló” jut eszembe, de ez az első távolkeleti, ami megragadta a fantáziámat. De nem kell nekem a 350 (vagy mennyi) lóerő, elég lenne a kicsi, 245LE-s változat is. Arról a motorról viszont tényleg semmit nem hallani, mindenki a nagytestvérről beszél.
Nem mondom,hogy rossz vagy gagyi....de annyi pénzért én jobbat vártam volna,olyat amiben tényleg érzed a ráfordított összeget...
Lyngdorf+osztrák Tesla+svájci lemezvakaró+japó drótok+háelté 3.....zene és bona.
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12672
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7355
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
A mostani Passat szerintem nagyon rendben van, de az ára elég húzós, úgy is mondhatnám tulárazott!? Javasolnám a GTE-t, az elég dili.
Vezetési élményben biztos nem egy KIA Stinger. Ha cég fizeti és nem érdekes az eladás, amortizáció, én tuti bevállalnám a Stingert! 7 év gari van rá, mi bajod lehet?!
Az asszony is a Kia Sorento felé kacsintgat.
Vezetési élményben biztos nem egy KIA Stinger. Ha cég fizeti és nem érdekes az eladás, amortizáció, én tuti bevállalnám a Stingert! 7 év gari van rá, mi bajod lehet?!
Az asszony is a Kia Sorento felé kacsintgat.
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- Tctronic
- Beköltözött
- Hozzászólások: 2523
- Csatlakozott: 2014.06.26., csüt. 12:00
- Értékelés: 2323
- Tartózkodási hely: Kistarcsa
Re: Autós topik autósoknak
A BMW-k valóban nem rosszak (amíg nem rosszak ), a Volvok nekem nem jönnek be, a VW Passatba voltak elég gyatra szériák, de a mostaniak mintha visszatértek volna régi önmagukhoz. Én a keresztmotoros automata váltókat lehetőleg elkerülném. Nekem a Kia vagy VW Passat. De mindenképpen hallgasd meg saját rendszerben isAszpirin írta: ↑2020.08.18., kedd 18:10
Lízingelt autó lenne, és még nem döntöttem mit szeretnék... és eléggé csapongok... Tele a tököm a BMW-vel, ugyanakkor félek, hogy tűlzottan megszoktam... Egy viszonylag szegényesen (de számomra elég jól) felszerelt 320i kijönne kicsivel 15 alatt (és ebben benne lenne a lézer-fényszóró is, amire valami brutálisan rábuktam), ugyanennyiből kijönne egy kvázi fullextrás Passat (vagy a PHEV) vagy Volvo V60 hasonló motorral... Egyelőre ilyeneket konfigurálhattam magamnak “játszásból”, aztán meglátjuk, mi lesz. Ha lesz.
Vagy még jobb vegyél egy e-bike-ot
"A szépség nem maguknak a dolgoknak a tulajdonsága, hanem pusztán az azokat szemlélő elmében keletkezik."
- Aszpirin
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 6124
- Csatlakozott: 2018.04.06., pén. 21:30
- Értékelés: 5179
- Tartózkodási hely: Szár
Re: Autós topik autósoknak
Igen, újban gondolkodom, és igen, komolyan megakadt a szemem a KIA Stingeren. Lehet, gyalázni fognak, hogy BMW után ilyen “rizszabáló” jut eszembe, de ez az első távolkeleti, ami megragadta a fantáziámat. De nem kell nekem a 350 (vagy mennyi) lóerő, elég lenne a kicsi, 245LE-s változat is. Arról a motorról viszont tényleg semmit nem hallani, mindenki a nagytestvérről beszél.Tctronic írta: ↑2020.08.18., kedd 17:48Ha új autóba gondolkodol nekem az említett KIA Stinger is nagyon szimpatikus, csak kicsit zsákba macska, mert nem sok tapasztalat van róla, viszonylag kevés darabszám miatt. De mint forma, beltér stb. nem rossz. Sok év garancia stb. Egyébként ha új autót vesz valaki általában 5-7 évig nem kellene gondnak lenni vele.
Lízingelt autó lenne, és még nem döntöttem mit szeretnék... és eléggé csapongok... Tele a tököm a BMW-vel, ugyanakkor félek, hogy tűlzottan megszoktam... Egy viszonylag szegényesen (de számomra elég jól) felszerelt 320i kijönne kicsivel 15 alatt (és ebben benne lenne a lézer-fényszóró is, amire valami brutálisan rábuktam), ugyanennyiből kijönne egy kvázi fullextrás Passat (vagy a PHEV) vagy Volvo V60 hasonló motorral... Egyelőre ilyeneket konfigurálhattam magamnak “játszásból”, aztán meglátjuk, mi lesz. Ha lesz.
- All-in-one Hifi: NAD M33 → Audio Physic Classic 20
- Fejes rendszer: Mac → RME ADI-2 DAC FS → Hifiman Arya Stealth
- Házimozi: Oppo 203 | AppleTV 4K → Marantz SR6013 → LG OLED B7 | Dali Opticon HM szett + B.K.Electrinics DoubleGem
- Tctronic
- Beköltözött
- Hozzászólások: 2523
- Csatlakozott: 2014.06.26., csüt. 12:00
- Értékelés: 2323
- Tartózkodási hely: Kistarcsa
Re: Autós topik autósoknak
Ha új autóba gondolkodol nekem az említett KIA Stinger is nagyon szimpatikus, csak kicsit zsákba macska, mert nem sok tapasztalat van róla, viszonylag kevés darabszám miatt. De mint forma, beltér stb. nem rossz. Sok év garancia stb. Egyébként ha új autót vesz valaki általában 5-7 évig nem kellene gondnak lenni vele.
"A szépség nem maguknak a dolgoknak a tulajdonsága, hanem pusztán az azokat szemlélő elmében keletkezik."
- Tctronic
- Beköltözött
- Hozzászólások: 2523
- Csatlakozott: 2014.06.26., csüt. 12:00
- Értékelés: 2323
- Tartózkodási hely: Kistarcsa
Re: Autós topik autósoknak
Hát igen, azok kicsit furák nem azok a sportos fajták, főleg a ZF 8 HP utánAszpirin írta: ↑2020.08.18., kedd 17:30A Toyotákban szerintem CVT van.Tctronic írta: ↑2020.08.18., kedd 17:22A Toyota hibrid autói nagyon megbízhatóak. Régi, kiforott technika. Prius, Auris, talán még a Rav 4 is. Ezekben Aisin váltó van. A típusát nem tudom, még az is lehet CVT (?) de azok elég megbízhatóak és tartósak, meg maga az egész autó is úgy ahogy van. Ha valaki megbarátkozik a formával, akkor szerintem nem lő mellé. (Jó mindig vannak kivételek )
Volt nálam egyszer egy Camry hibrid úgy 4 hónapig, sajnos akkor egyszer s mindenkorra megutáltam a CVT váltókat.
Lehet, hogy tök megbízható, de hiába, ha olyan érzés a gázpedált nyomni, mintha egy rágógumit taposnék (brutálisan rossz a hasonlat, de nem tudom jobban leírni, a CVT váltó 30p lóerőből is érzésre 75-öt képes csinálni...).
"A szépség nem maguknak a dolgoknak a tulajdonsága, hanem pusztán az azokat szemlélő elmében keletkezik."
- Aszpirin
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 6124
- Csatlakozott: 2018.04.06., pén. 21:30
- Értékelés: 5179
- Tartózkodási hely: Szár
Re: Autós topik autósoknak
A Toyotákban szerintem CVT van. A hibridekben biztos.Tctronic írta: ↑2020.08.18., kedd 17:22A Toyota hibrid autói nagyon megbízhatóak. Régi, kiforott technika. Prius, Auris, talán még a Rav 4 is. Ezekben Aisin váltó van. A típusát nem tudom, még az is lehet CVT (?) de azok elég megbízhatóak és tartósak, meg maga az egész autó is úgy ahogy van. Ha valaki megbarátkozik a formával, akkor szerintem nem lő mellé. (Jó mindig vannak kivételek )
Volt nálam egyszer egy Camry hibrid úgy 4 hónapig, sajnos akkor egyszer s mindenkorra megutáltam a CVT váltókat.
Lehet, hogy tök megbízhatók, de hiába, ha olyan érzés a gázpedált nyomni, mintha egy rágógumit taposnék (brutálisan rossz a hasonlat, de nem tudom jobban leírni, a CVT váltó 300 lóerőből is érzésre 75-öt képes “csinálni”...).
A CVT nálam nagyon a preferencia legalján van, akkor inkább manuális váltó.
Most ez persze úgy hangozhat, mintha kitaposnám a belét az autóimnak, pedig nem. Csak szeretem, hogy reagáljon az autó, ha épp reagálnia kell.
- All-in-one Hifi: NAD M33 → Audio Physic Classic 20
- Fejes rendszer: Mac → RME ADI-2 DAC FS → Hifiman Arya Stealth
- Házimozi: Oppo 203 | AppleTV 4K → Marantz SR6013 → LG OLED B7 | Dali Opticon HM szett + B.K.Electrinics DoubleGem
- Tctronic
- Beköltözött
- Hozzászólások: 2523
- Csatlakozott: 2014.06.26., csüt. 12:00
- Értékelés: 2323
- Tartózkodási hely: Kistarcsa
Re: Autós topik autósoknak
A Toyota hibrid autói nagyon megbízhatóak. Régi, kiforott technika. Prius, Auris, talán még a Rav 4 is. Ezekben Aisin váltó van. A típusát nem tudom, még az is lehet CVT (?) de azok elég megbízhatóak és tartósak, meg maga az egész autó is úgy ahogy van. Ha valaki megbarátkozik a formával, akkor szerintem nem lő mellé. (Jó mindig vannak kivételek )
"A szépség nem maguknak a dolgoknak a tulajdonsága, hanem pusztán az azokat szemlélő elmében keletkezik."
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12672
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7355
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
PHEV-ben lévő váltóhibával eddig egyetlen esetben sem találkoztam. DSG-ből, pedig a 3. Gentől felfelé nem nagyon vannak gondok, esetleg mechatronik probléma fordul elő, de az sem vészes mennyiségben. Van még benne 2 kuplung, de azzal sem szokott probléma lenni. Egyébként 4 év garancia van rá, utána úgy is eladod.Aszpirin írta: ↑2020.08.18., kedd 16:34És mit okoz a génhiba?
De nagyjából mindegy is, még max. 1 évig tartom, addig talán nem megy tönkre... Amúgy vezetni nem rossz, sőt, én még érzésre jobb “polgári” automata váltóval nem találkoztam. De persze nem volt Hondám soha (valószínűleg nem is lesz), szóval kimaradhattam a jóból.
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- Tctronic
- Beköltözött
- Hozzászólások: 2523
- Csatlakozott: 2014.06.26., csüt. 12:00
- Értékelés: 2323
- Tartózkodási hely: Kistarcsa
Re: Autós topik autósoknak
A ZF DSG-t csak Porshékba gyárt. Na ott viszont probléma ha meghibásodik, mert szinte semmi alkatrészt nem adnak hozzá. Csak egy vezérlést meg pár tömítést. De felprogramozni csak a Porsche tudja azt is. Szóval nagyon könnyen bele lehet futni egy nagyobb összegbe. A többi (pl. VW) DSG-be nem vagyok otthon. De annak egy sima kuplungozása se egyszerű feladat (és költség) ahogy hallottam. Azt el kell fogadni, hogy minél nagyobb értékű egy autó, annál nagyobb javítási összegekbe lehet belefutni. Jobb esetben csak később rosszabb esetben sajnos hamarabb is.
"A szépség nem maguknak a dolgoknak a tulajdonsága, hanem pusztán az azokat szemlélő elmében keletkezik."
- Aszpirin
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 6124
- Csatlakozott: 2018.04.06., pén. 21:30
- Értékelés: 5179
- Tartózkodási hely: Szár
Re: Autós topik autósoknak
A DSG amúgy megbízhatóbb?
Melyik nálunk is kapható középkategóriás méretű új autónak van a legmegbízhatóbb automata nem-CVT váltója?
Melyik nálunk is kapható középkategóriás méretű új autónak van a legmegbízhatóbb automata nem-CVT váltója?
- All-in-one Hifi: NAD M33 → Audio Physic Classic 20
- Fejes rendszer: Mac → RME ADI-2 DAC FS → Hifiman Arya Stealth
- Házimozi: Oppo 203 | AppleTV 4K → Marantz SR6013 → LG OLED B7 | Dali Opticon HM szett + B.K.Electrinics DoubleGem
- Aszpirin
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 6124
- Csatlakozott: 2018.04.06., pén. 21:30
- Értékelés: 5179
- Tartózkodási hely: Szár
Re: Autós topik autósoknak
És mit okoz a génhiba?
De nagyjából mindegy is, még max. 1 évig tartom, addig talán nem megy tönkre... Amúgy vezetni nem rossz, sőt, én még érzésre jobb “polgári” automata váltóval nem találkoztam. De persze nem volt Hondám soha (valószínűleg nem is lesz), szóval kimaradhattam a jóból.
- All-in-one Hifi: NAD M33 → Audio Physic Classic 20
- Fejes rendszer: Mac → RME ADI-2 DAC FS → Hifiman Arya Stealth
- Házimozi: Oppo 203 | AppleTV 4K → Marantz SR6013 → LG OLED B7 | Dali Opticon HM szett + B.K.Electrinics DoubleGem
- Tctronic
- Beköltözött
- Hozzászólások: 2523
- Csatlakozott: 2014.06.26., csüt. 12:00
- Értékelés: 2323
- Tartózkodási hely: Kistarcsa
Re: Autós topik autósoknak
A 9HP-ről nem nagyon van tapasztalat. Relatíve új modell, itthon viszonylag kevés eladott db számmal, azok is főleg még garanciálisak.
A 8HP-ok közül az elsőknek volt bolygómű sérülésük mint jellemző hiba, a későbbiekben ezek már változtatásra kerültek, ott már szinte alig van ilyen probléma.
Elég jó váltó, de azért az idő (futott km, illetve kapcsolási szám) előre haladtával nyilván elhasználódnak, elromlanak. A 400E futott km is előfordul, de sajnos volt már 100E-nél is meghibásodás. Normál üzemeltetési körülmények mellett (motor tuning nélkül) átlagosan kb 200-250 E Km-t elmennek hibamentesen. Ehhez is kell egy kis szerencse, mint minden máshoz.
A 8HP-ok közül az elsőknek volt bolygómű sérülésük mint jellemző hiba, a későbbiekben ezek már változtatásra kerültek, ott már szinte alig van ilyen probléma.
Elég jó váltó, de azért az idő (futott km, illetve kapcsolási szám) előre haladtával nyilván elhasználódnak, elromlanak. A 400E futott km is előfordul, de sajnos volt már 100E-nél is meghibásodás. Normál üzemeltetési körülmények mellett (motor tuning nélkül) átlagosan kb 200-250 E Km-t elmennek hibamentesen. Ehhez is kell egy kis szerencse, mint minden máshoz.
"A szépség nem maguknak a dolgoknak a tulajdonsága, hanem pusztán az azokat szemlélő elmében keletkezik."
- Aszpirin
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 6124
- Csatlakozott: 2018.04.06., pén. 21:30
- Értékelés: 5179
- Tartózkodási hely: Szár
Re: Autós topik autósoknak
A 8 fokozatú ZF váltók is ilyen rövid életűek és nem javíthatók? (az én jelenlegi autómban 8 fokozatú ZF van).
- All-in-one Hifi: NAD M33 → Audio Physic Classic 20
- Fejes rendszer: Mac → RME ADI-2 DAC FS → Hifiman Arya Stealth
- Házimozi: Oppo 203 | AppleTV 4K → Marantz SR6013 → LG OLED B7 | Dali Opticon HM szett + B.K.Electrinics DoubleGem
- Tctronic
- Beköltözött
- Hozzászólások: 2523
- Csatlakozott: 2014.06.26., csüt. 12:00
- Értékelés: 2323
- Tartózkodási hely: Kistarcsa
Re: Autós topik autósoknak
A ZF 9 fokozatú szgk. váltókhoz léteznek külön alkatrészek, (vagy komplett egységek. pl. vezérlés) van javítási technológia is, de ahogy a BMW sem javít ZF automata váltókat úgy Honda sem.
A ZF-nek jelenleg a busz és teherautó szektorban van már elektromos hajtásra próbálkozása pl ZF Cetrax, vagy elektromos kerékagy hajtású futóművek (ZF AVE-130) Utóbbi pl. MB buszokban már üzemelnek Kecskeméten pár éve.
youtu.be/RyQs4OfUQNA
youtu.be/wnVl-6dlF5k
A ZF-nek jelenleg a busz és teherautó szektorban van már elektromos hajtásra próbálkozása pl ZF Cetrax, vagy elektromos kerékagy hajtású futóművek (ZF AVE-130) Utóbbi pl. MB buszokban már üzemelnek Kecskeméten pár éve.
youtu.be/RyQs4OfUQNA
youtu.be/wnVl-6dlF5k
"A szépség nem maguknak a dolgoknak a tulajdonsága, hanem pusztán az azokat szemlélő elmében keletkezik."
Re: Autós topik autósoknak
most olvastam, hogy a ZF felhagy a belsöegesü motorokhoz való megoldások fejlesztésével (elektromosra fokuszal)
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12672
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7355
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Autós topik autósoknak
a 2.0 literes TDI 190 lóval az 1 vagy 2 feltöltös ?
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12672
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7355
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
A gte-nél csak a benzinmotor teljesítménye van megadva, mellé jön az elektromos. Ha jól emléxem, az összteljesítmény 218 le. Nem egy erőgép, de jópofa és zöld rendszámos, de ne várj tőle BMW-s vezetési élményt.Aszpirin írta: ↑2020.08.17., hétf. 10:26Köszi!Vinkler írta: ↑2020.08.17., hétf. 08:51Ha visszamegyek a nyaralásból megnézem, hogy most mi van. Eddig volt 2.0 tfsi 200+ lóval, meg biturbó dízel 240 lóval.Aszpirin írta: ↑2020.08.16., vas. 09:36Urak, arról van esetleg információtok, hogy miért nem lehet Passat-ot konfigurálni a magyar konfigurátorban az 1.5 TSI ACT-nél (150 LE) erősebb benzinmotorral? Vagy csak én baltázok el valamit?
És egy egészen más kérdés: KIA Stinger a gyengébbik (245 LE-s) benzinmotorral - vélemény esetleg?
Most csak ezek a motorok vannak a konfigurátor kínálatában:
1.5 TSI ACT 150 LE
2.0 TDI 150 LE
2.0 TDI 190 LE
És a hibrid: GTE TSI 1.4 156 LE
Ennyi, wazz
A raktárkészleten még akad 1 db. Variant 2.0 TSI 190 LE motorral (de nem a konfigurátorban).
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- Aszpirin
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 6124
- Csatlakozott: 2018.04.06., pén. 21:30
- Értékelés: 5179
- Tartózkodási hely: Szár
Re: Autós topik autósoknak
Köszi!Vinkler írta: ↑2020.08.17., hétf. 08:51Ha visszamegyek a nyaralásból megnézem, hogy most mi van. Eddig volt 2.0 tfsi 200+ lóval, meg biturbó dízel 240 lóval.Aszpirin írta: ↑2020.08.16., vas. 09:36Urak, arról van esetleg információtok, hogy miért nem lehet Passat-ot konfigurálni a magyar konfigurátorban az 1.5 TSI ACT-nél (150 LE) erősebb benzinmotorral? Vagy csak én baltázok el valamit?
És egy egészen más kérdés: KIA Stinger a gyengébbik (245 LE-s) benzinmotorral - vélemény esetleg?
Most csak ezek a motorok vannak a konfigurátor kínálatában:
1.5 TSI ACT 150 LE
2.0 TDI 150 LE
2.0 TDI 190 LE
És a hibrid: GTE TSI 1.4 156 LE
Ennyi, wazz
A raktárkészleten még akad 1 db. Variant 2.0 TSI 190 LE motorral (de nem a konfigurátorban).
- All-in-one Hifi: NAD M33 → Audio Physic Classic 20
- Fejes rendszer: Mac → RME ADI-2 DAC FS → Hifiman Arya Stealth
- Házimozi: Oppo 203 | AppleTV 4K → Marantz SR6013 → LG OLED B7 | Dali Opticon HM szett + B.K.Electrinics DoubleGem
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12672
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7355
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Ha visszamegyek a nyaralásból megnézem, hogy most mi van. Eddig volt 2.0 tfsi 200+ lóval, meg biturbó dízel 240 lóval.Aszpirin írta: ↑2020.08.16., vas. 09:36Urak, arról van esetleg információtok, hogy miért nem lehet Passat-ot konfigurálni a magyar konfigurátorban az 1.5 TSI ACT-nél (150 LE) erősebb benzinmotorral? Vagy csak én baltázok el valamit?
És egy egészen más kérdés: KIA Stinger a gyengébbik (245 LE-s) benzinmotorral - vélemény esetleg?
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos