Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Motoros topic motorosoknak
Re: Motoros topic motorosoknak
Megjött a .... Benne egy pár eredeti tükörrel.
Ha eláll az eső...lekapom a Monster tükröket...Lyngdorf+osztrák Tesla+svájci lemezvakaró+japó drótok+háelté 3.....zene és bona.
- Bodoraudio
- Beköltözött
- Hozzászólások: 2344
- Csatlakozott: 2007.03.25., vas. 14:24
- Értékelés: 742
- Kapcsolat:
Re: Motoros topic motorosoknak
Sziasztok!
Az én mocimban,Wilbers rugókra lettek cserérve a gyárik.
Feszes,pontos lett a rugózás,csak ajánlani tudom.
Az én mocimban,Wilbers rugókra lettek cserérve a gyárik.
Feszes,pontos lett a rugózás,csak ajánlani tudom.
Re: Motoros topic motorosoknak
Nem volt gyanús,hogy horpad a tank...?Lemmy9.1 írta: ↑2020.09.15., kedd 20:22Ma megszivatott (szó szerint) a motor. Vagy inkább magam.
Sorompó, alapjárat, egyszercsak megáll mint a szög. Nagy nehezen beröffen, megy, de rángat, minden baja van. M5, majd megkergetem hátha. Megy mint az ördög, de azért érzem, hogy valami nem jó.
Már szakmázok, karbi, trafó, kábel, jeladó? Mi a tök lehet?
És ekkor egy hirtelen ötlettől vezérelve, visszatoltam a szivatót.
Lyngdorf+osztrák Tesla+svájci lemezvakaró+japó drótok+háelté 3.....zene és bona.
Online
Re: Motoros topic motorosoknak
Ma megszivatott (szó szerint) a motor. Vagy inkább magam.
Sorompó, alapjárat, egyszercsak megáll mint a szög. Nagy nehezen beröffen, megy, de rángat, minden baja van. M5, majd megkergetem hátha. Megy mint az ördög, de azért érzem, hogy valami nem jó.
Már szakmázok, karbi, trafó, kábel, jeladó? Mi a tök lehet?
És ekkor egy hirtelen ötlettől vezérelve, visszatoltam a szivatót.
Sorompó, alapjárat, egyszercsak megáll mint a szög. Nagy nehezen beröffen, megy, de rángat, minden baja van. M5, majd megkergetem hátha. Megy mint az ördög, de azért érzem, hogy valami nem jó.
Már szakmázok, karbi, trafó, kábel, jeladó? Mi a tök lehet?
És ekkor egy hirtelen ötlettől vezérelve, visszatoltam a szivatót.
Szerintem!
Online
A Wilbers cuccokat ők forgalmazzák, igény esetén be is szerelik és hozzád is állítják: https://x-bike.hu/termekek/wilbers-tele ... re-szabva/
Még megkotlom...
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5899
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7231
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Motoros topic motorosoknak
Persze, meg Hyperpro is. Végülis mindet dícsérik a stock-hoz képest.feket663 írta: ↑2020.09.12., szomb. 19:31Wilbers is létezik szerintem, ott is a súlyodhoz tudod állíttatni már a legolcsóbb gátlót is (annak csak az előfeszítése állítható), de ha be van lőve hozzád, úgysem kell tekergetni. Előre meg egy progresszív rugó, azt jól van, 200 ezerből megúszható nagyjából.asebestyen írta: ↑2020.09.12., szomb. 17:51Más...
A Yamaha kínál gyári futómű tuningot. Öhlins.
Hátsó gátló kedvezménnyel beszerelve ~200e
Előre 3 verziót vázoltak fel gyáriban, de jobban utánanézve, az csak 2.
1. Első villarugók cseréje Öhlins testsúlyra méretezettre, esetleg a villaolaj is. - ilyen verzió nincs valójában. ~50e
2. Öhlins 100-as szett. Ez jelenti az Öhlins első villarugókat, illetve új állítós kupakokat a teló tetejére, illetve a kupak és a rugó közti alátétet és csövet. Ezzel állítható rugóelőfeszítéses lenne elöl és egy jobb rugó lenne benne. ~100e
3. Csillapító patron és rugószett. Itt vannak a testsúlyra méretezett rugók (gyári helyére nem beépíthető magában) és a 2db 22mm-es cartridge. Így komolyabb rugók, állítható előfeszítés és oda-visszacsillapítás állítás lenne. ( Vinkler verzió ) ~300e
A teljes Öhlins tuning tehát ~500e Ft lenne. Ez már nem kevés pénz azért (nekem). Nem tudom van-e értelme. A hátsó gátló szerintem indokolt, nagyon szar a hátsó kerék kontaktja a talajjal, sokszor azért blokkol a hátsó kerék és kezd visszarúgni az ABS, mert a levegőben van a kerék. Persze ebből is vannak nem Öhlins, olcsóbb alternatívák is.
Egyenlőre a kanyarokat finomabban adom elő, mint eddig, az esés miatt. Először paráztam sokmindentől mikor visszaültem. Kb 800km-t mentem azóta, már sokkal jobb a helyzet, de még nem az, mint volt. Túrázós motorozáshoz megfelel a gyári futómű is bőven.
A Wilbers cuccokat ők forgalmazzák, igény esetén be is szerelik és hozzád is állítják: https://x-bike.hu/termekek/wilbers-tele ... re-szabva/
Még megkotlom...
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Motoros topic motorosoknak
Na a Wilbers rugót azt pont én is néztem, még a teló felújítás/karbantartás előtt. Kb 150euro a két progresszív rugó, és még pár juró a hozzávaló olaj...feket663 írta: ↑2020.09.12., szomb. 19:31Wilbers is létezik szerintem, ott is a súlyodhoz tudod állíttatni már a legolcsóbb gátlót is (annak csak az előfeszítése állítható), de ha be van lőve hozzád, úgysem kell tekergetni. Előre meg egy progresszív rugó, azt jól van, 200 ezerből megúszható nagyjából.
https://www.louis.eu/artikel/wilbers-pr ... e76b34a6d6
Lyngdorf+osztrák Tesla+svájci lemezvakaró+japó drótok+háelté 3.....zene és bona.
Re: Motoros topic motorosoknak
Licitálhatunk itt napestig, hogy melyikünk a bénább.... ... én is csak azért nem estem még arcra vele, mert fosok tőle mint a pelikán...
Rutinosabb vagy mint én, azt biztos... sajnos közel sem tudok annyit kétkeréken tölteni, mint szeretnék...
Lyngdorf+osztrák Tesla+svájci lemezvakaró+japó drótok+háelté 3.....zene és bona.
Re: Motoros topic motorosoknak
Wilbers is létezik szerintem, ott is a súlyodhoz tudod állíttatni már a legolcsóbb gátlót is (annak csak az előfeszítése állítható), de ha be van lőve hozzád, úgysem kell tekergetni. Előre meg egy progresszív rugó, azt jól van, 200 ezerből megúszható nagyjából.asebestyen írta: ↑2020.09.12., szomb. 17:51Más...
A Yamaha kínál gyári futómű tuningot. Öhlins.
Hátsó gátló kedvezménnyel beszerelve ~200e
Előre 3 verziót vázoltak fel gyáriban, de jobban utánanézve, az csak 2.
1. Első villarugók cseréje Öhlins testsúlyra méretezettre, esetleg a villaolaj is. - ilyen verzió nincs valójában. ~50e
2. Öhlins 100-as szett. Ez jelenti az Öhlins első villarugókat, illetve új állítós kupakokat a teló tetejére, illetve a kupak és a rugó közti alátétet és csövet. Ezzel állítható rugóelőfeszítéses lenne elöl és egy jobb rugó lenne benne. ~100e
3. Csillapító patron és rugószett. Itt vannak a testsúlyra méretezett rugók (gyári helyére nem beépíthető magában) és a 2db 22mm-es cartridge. Így komolyabb rugók, állítható előfeszítés és oda-visszacsillapítás állítás lenne. ( Vinkler verzió ) ~300e
A teljes Öhlins tuning tehát ~500e Ft lenne. Ez már nem kevés pénz azért (nekem). Nem tudom van-e értelme. A hátsó gátló szerintem indokolt, nagyon szar a hátsó kerék kontaktja a talajjal, sokszor azért blokkol a hátsó kerék és kezd visszarúgni az ABS, mert a levegőben van a kerék. Persze ebből is vannak nem Öhlins, olcsóbb alternatívák is.
Egyenlőre a kanyarokat finomabban adom elő, mint eddig, az esés miatt. Először paráztam sokmindentől mikor visszaültem. Kb 800km-t mentem azóta, már sokkal jobb a helyzet, de még nem az, mint volt. Túrázós motorozáshoz megfelel a gyári futómű is bőven.
RPI4B-Allo BOSS V1.2, TPA3255, Canton CT1000
Online
Nézd, én a Te motorodhoz kiscserkész vagyok. Szégyen, nem szégyen, ez van. Ahhoz hogy a futóművét meg tudjam ítélni, olyat kéne mennem vele, amit elsőre biztos nem fogok. De jó eséllyel sokadjára se. El kéne finomodni hozzá, meg kéne szoknom, stb. De annak, hogy Te kipróbáld az enyémet, továbbra sincs akadálya. :)
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5899
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7231
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Motoros topic motorosoknak
Van az a gyári futómű, ami jó. Ez nem az, mindenki szerint a futómű a leggyengébb pontja. Persze a jobb futóműtől nem leszek jobb motoros, ezt aláírom.violin írta: ↑2020.09.12., szomb. 18:08Legközelebb már tényleg cserélünk egy kör erejéig... ... én úgy vagyok vele, hogy jó az a gyári futómű, ha valami nem oké....akkor én vagyok a béna...
De tényleg...kíváncsi vagyok, hogy mit mondasz. Nekem érzésre kicsit túl feszes, de az nagyobb tempónál jól jön. A Buell-éhez képest meg ugyebár ég és föld... az már a felezővonalon áthajtva is kóvájog....
Nézd, én a Te motorodhoz kiscserkész vagyok. Szégyen, nem szégyen, ez van. Ahhoz hogy a futóművét meg tudjam ítélni, olyat kéne mennem vele, amit elsőre biztos nem fogok. De jó eséllyel sokadjára se. El kéne finomodni hozzá, meg kéne szoknom, stb. De annak, hogy Te kipróbáld az enyémet, továbbra sincs akadálya. :)
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Motoros topic motorosoknak
Legközelebb már tényleg cserélünk egy kör erejéig... ... én úgy vagyok vele, hogy jó az a gyári futómű, ha valami nem oké....akkor én vagyok a béna...
De tényleg...kíváncsi vagyok, hogy mit mondasz. Nekem érzésre kicsit túl feszes, de az nagyobb tempónál jól jön. A Buell-éhez képest meg ugyebár ég és föld... az már a felezővonalon áthajtva is kóvájog....
De tényleg...kíváncsi vagyok, hogy mit mondasz. Nekem érzésre kicsit túl feszes, de az nagyobb tempónál jól jön. A Buell-éhez képest meg ugyebár ég és föld... az már a felezővonalon áthajtva is kóvájog....
Lyngdorf+osztrák Tesla+svájci lemezvakaró+japó drótok+háelté 3.....zene és bona.
Online
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5899
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7231
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Motoros topic motorosoknak
Más...
A Yamaha kínál gyári futómű tuningot. Öhlins.
Hátsó gátló kedvezménnyel beszerelve ~200e
Előre 3 verziót vázoltak fel gyáriban, de jobban utánanézve, az csak 2.
1. Első villarugók cseréje Öhlins testsúlyra méretezettre, esetleg a villaolaj is. - ilyen verzió nincs valójában. ~50e
2. Öhlins 100-as szett. Ez jelenti az Öhlins első villarugókat, illetve új állítós kupakokat a teló tetejére, illetve a kupak és a rugó közti alátétet és csövet. Ezzel állítható rugóelőfeszítéses lenne elöl és egy jobb rugó lenne benne. ~100e
3. Csillapító patron és rugószett. Itt vannak a testsúlyra méretezett rugók (gyári helyére nem beépíthető magában) és a 2db 22mm-es cartridge. Így komolyabb rugók, állítható előfeszítés és oda-visszacsillapítás állítás lenne. ( Vinkler verzió ) ~300e
A teljes Öhlins tuning tehát ~500e Ft lenne. Ez már nem kevés pénz azért (nekem). Nem tudom van-e értelme. A hátsó gátló szerintem indokolt, nagyon szar a hátsó kerék kontaktja a talajjal, sokszor azért blokkol a hátsó kerék és kezd visszarúgni az ABS, mert a levegőben van a kerék. Persze ebből is vannak nem Öhlins, olcsóbb alternatívák is.
Egyenlőre a kanyarokat finomabban adom elő, mint eddig, az esés miatt. Először paráztam sokmindentől mikor visszaültem. Kb 800km-t mentem azóta, már sokkal jobb a helyzet, de még nem az, mint volt. Túrázós motorozáshoz megfelel a gyári futómű is bőven.
A Yamaha kínál gyári futómű tuningot. Öhlins.
Hátsó gátló kedvezménnyel beszerelve ~200e
Előre 3 verziót vázoltak fel gyáriban, de jobban utánanézve, az csak 2.
1. Első villarugók cseréje Öhlins testsúlyra méretezettre, esetleg a villaolaj is. - ilyen verzió nincs valójában. ~50e
2. Öhlins 100-as szett. Ez jelenti az Öhlins első villarugókat, illetve új állítós kupakokat a teló tetejére, illetve a kupak és a rugó közti alátétet és csövet. Ezzel állítható rugóelőfeszítéses lenne elöl és egy jobb rugó lenne benne. ~100e
3. Csillapító patron és rugószett. Itt vannak a testsúlyra méretezett rugók (gyári helyére nem beépíthető magában) és a 2db 22mm-es cartridge. Így komolyabb rugók, állítható előfeszítés és oda-visszacsillapítás állítás lenne. ( Vinkler verzió ) ~300e
A teljes Öhlins tuning tehát ~500e Ft lenne. Ez már nem kevés pénz azért (nekem). Nem tudom van-e értelme. A hátsó gátló szerintem indokolt, nagyon szar a hátsó kerék kontaktja a talajjal, sokszor azért blokkol a hátsó kerék és kezd visszarúgni az ABS, mert a levegőben van a kerék. Persze ebből is vannak nem Öhlins, olcsóbb alternatívák is.
Egyenlőre a kanyarokat finomabban adom elő, mint eddig, az esés miatt. Először paráztam sokmindentől mikor visszaültem. Kb 800km-t mentem azóta, már sokkal jobb a helyzet, de még nem az, mint volt. Túrázós motorozáshoz megfelel a gyári futómű is bőven.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Online
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5899
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7231
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Motoros topic motorosoknak
Ma elmentem megvizslatni az Alcsútdoboz - Etyek között épülő új utat, igazából nem új, hanem felújított. Kb 95% van kész, még ici-pici részen hiányzik az aszfalt felső rétege és a felfestések. Nagyon szép környezetben van ésvannak benne kanyarok is meg föl-le, minden. :)
Csákváron megálltam a rehab kórház parkjában, felmértem hova kerülök majd, ha jobban összetöröm magam :
Csákváron megálltam a rehab kórház parkjában, felmértem hova kerülök majd, ha jobban összetöröm magam :
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Motoros topic motorosoknak
Dodor elvesztette a Morini-szűzességét..... ...úgy tűnik jól esett neki....
https://www.facebook.com/Dodorshow/vide ... 3991916891
https://www.facebook.com/Dodorshow/vide ... 3991916891
Lyngdorf+osztrák Tesla+svájci lemezvakaró+japó drótok+háelté 3.....zene és bona.
Re: Motoros topic motorosoknak
A sors keze.... ... de ezek szerint egymásnak vagytok rendelve!asebestyen írta: ↑2020.09.04., pén. 12:23Ő szegény nem tehet semmiről, nekem osztotta az élet.
Lyngdorf+osztrák Tesla+svájci lemezvakaró+japó drótok+háelté 3.....zene és bona.
Online
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5899
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7231
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Motoros topic motorosoknak
Ő szegény nem tehet semmiről, nekem osztotta az élet.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Motoros topic motorosoknak
...most már vigyázzatok egymásra!
Lyngdorf+osztrák Tesla+svájci lemezvakaró+japó drótok+háelté 3.....zene és bona.
Online
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5899
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7231
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Motoros topic motorosoknak
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Online
Re: Motoros topic motorosoknak
És a ruházat, hogy nézett ki? Otthon nem ijedtek meg nagyon a látványtól? (szerintem nálunk egy ilyen után a zasszony nem engedné el a gyerekeket,pedig tényleg ügyes voltál )asebestyen írta: ↑2020.08.31., hétf. 14:09No, az anyagi kár nem jelentős, de legalább van. Az anyag 196.000.- Ft. Elvileg a héten meg is lesz. A dobozt nem cseréltetem ki, hogy ,indig emlékeztessen, de minden más ami karcos vagy hajlott, az csere.
Online
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5899
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7231
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Motoros topic motorosoknak
No, az anyagi kár nem jelentős, de legalább van. Az anyag 196.000.- Ft. Elvileg a héten meg is lesz. A dobozt nem cseréltetem ki, hogy ,indig emlékeztessen, de minden más ami karcos vagy hajlott, az csere.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Online
Re: Motoros topic motorosoknak
3 év közös motorozás kihagyása után mi is gurultunk egy picit a feleségemmel. Manó leadva, nyugis gurulás, egy ebéd, egy gyorsrandi. dejóvót
Szerintem!
- Bodoraudio
- Beköltözött
- Hozzászólások: 2344
- Csatlakozott: 2007.03.25., vas. 14:24
- Értékelés: 742
- Kapcsolat:
Re: Motoros topic motorosoknak
Az enyémen kívül még egy gsf750, és egy vstorm 650 volt. Így a legkisebbhez igazodva 100 körül volt az átlag, a max pedig 130.
Nézelődni mentünk.
Hazafelé az autópálya már más kérdés, ott picit elszaladt a ménes.
10 óra volt az út.
Nézelődni mentünk.
Hazafelé az autópálya már más kérdés, ott picit elszaladt a ménes.
10 óra volt az út.
Re: Motoros topic motorosoknak
Mindegy...a tájat úgysem látja menet közben....
Lyngdorf+osztrák Tesla+svájci lemezvakaró+japó drótok+háelté 3.....zene és bona.
Online
Re: Motoros topic motorosoknak
Szép túra lehetett, csak rövid. Neked ez ebéddel,fotózással is csak 4 óra
- Bodoraudio
- Beköltözött
- Hozzászólások: 2344
- Csatlakozott: 2007.03.25., vas. 14:24
- Értékelés: 742
- Kapcsolat:
Re: Motoros topic motorosoknak
Én ma megjártam a tátrát.
Csodálatos 700Km volt.
Csodálatos 700Km volt.
- Csatolmányok
-
- IMG_20200830_133114.jpg (2.57 MiB) Megtekintve 1283 alkalommal
-
- IMG_20200830_120221.jpg (1.51 MiB) Megtekintve 1283 alkalommal
-
- IMG_20200830_114411.jpg (2.11 MiB) Megtekintve 1283 alkalommal
Re: Motoros topic motorosoknak
mindenkinek barmiben lehet / van határasebestyen írta: ↑2020.08.30., vas. 09:31...Egyenlőre fejben nem tudok mit kezdeni azzal, hogy úgy érzem, hogy ezt 20 év gyakorlás után se tudtam volna megoldani. És innen adódik a kérdés, hogy akkor hogyan tovább? ...
számos autóversenyzöre, motorversenyzöre, kerékpárversenyzöre gondolhatunk - "esnek kelnek" ..pedig nyilván nem kevés gyakorlatuk van és jópár esetet láthatunk, amit parádésan megfognak, amikre nekünk valószínü esélyünk sem lenne
mindig lesz olyan, amit akármennyi gyakorlással sem tudunk megcsinálni, a mi köznapi eseteinkben nem is tudjuk (elegendö ismeret hiányában) meg sosem, hogy vajon XY aki Z éve profi ebben, meg tudta volna-e fogni, azaz "csak" tehetség és/vagy gyakorlottság kérdése e, vagy akkor ott a fizika ennyit engedett volna bárkinek