Vinkler írta: ↑2020.09.26., szomb. 13:21
A másik, pedig az, hogy szerintem érdemes lett volna konzultálni egy értelmes értékesítővel, a konfig előtt, pl az említett anomália méregfogát ki tudta volna húzni.
Ismered a történetet... Konfigoljak céges autót, határidő szeptember 21 hétfő. Akkor még belefért volna egy Stinger meg a Passat PHEV is, tehát ezeken vacilláltam, és nem a józan ész döntött, a Stinger nyert.
De aznap, amikor már leadtam volna a konfigot, jött a levél (2 héttel a határidő előtt), hogy változott a céges szabályozás (spórolás van), 12 milla a maximum, az is bruttóban. Ja és két konfigot kell leadni, abból majd az árajánlat alapján döntenek. Keresgélés előlről kezdve... Egy Passat konfigig eljutottam, de mi legyen a másik? Meg is találtam: full-fullextrás KIA Optima SW, nagyon beleéltem magam. És leadtam a két konfigot, azzal a megjegyzéssel, hogy ha lehet, a KIA-t preferálnám. Ez múlt hét kedd volt.
Szerdán azt a választ kaptam, hogy az Optima SW már nem rendelhető, mert a gyártó kivonja az európai piacról. Ekkor írtam ide, hogy bajban vagyok, már csak 5 nap van hátra, mi legyen, ami valamelyest passzol ebbe a kategóriába. Ford Mondeo, Volvo V60, stb. stb kiestek, 12 milla bruttó alatt csak a Passat kapható értelmes felszereltséggel. Vagy olyan, amit nem vehetünk, mert nincs a vehető márkák között.
És hálás vagyok, mert az ajánlatok mellett sikerült kikötnöm az Octavia mellett. De az egészségem sajnos “csukladozik” (nem, nem a vírus...), a múlt héten sznte minden déleltőttöm vagy dokinál, vagy intenzív munkával telt, ráadásul már ismét home officeban dolgozom (50 km-re Budapesttől), mint szinte mindenki a cégnél, ami azért lényeges mert az irodaházunk a PoHu Buda telephelye mellett van, ha irodába jártam volna a múlt héten, akkor 2 perc lett volna átugrani, megnézni, beszélni, kérdezni, tesztvezetni... De sajnos nem igazán volt így lehetőségem “értelmes értékesítővel” beszélni... vagyis az Octavia-t “vakon” konfiguráltam, élőben még soha nem is láttam ilyen újfajtát, nem hogy üljek is benne...
Naszóval ennyi a történet zanzásítva, én sem szoktam ennyire látatlanban autó mellett kikötni, de most - a körülmények által gerjesztett saját hibámból - lényegében ez történt.
Azért valahogy együtt fogok élni ezzel a csomagtartó-dologgal (apropó: nem tudod megérdeklődni esetleg, hogy utólag is betehető-e egy ilyen második csomagtartóalj, vagy muszáj lett volna a gyári rendelés? Mivel teljesen kiszedhető a felhasználó által is, inkább tartozéknak tűnik, mint felszereltségi elemnek...)
De azért, higy jó is legyen a dologban: számomra utólag derült ki, hogy pl. van esernyőtsrtó sz új Octavia vezetőoldali ajtajában, sőt, esernyőstől szériatartozék...
Emmér döfi!