Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Kerékpározás
Re: Kerékpározás
Revi, nem nagyon tudom értelmezni a mai Strava feltöltésed. Vagy ennyire jó vagy, hogy 1 órás tekerésen majdnem 49km/h átlagot tudsz A pedálfordulatról nem is beszélve
Online
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3400
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4363
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Látszik, hogy nem 1/2 zoll a csap távolság.
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3400
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4363
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Elbaltázott photoshop
Re: Kerékpározás
Mondjuk a lánc is érdekes, mert a lánckeréken lé ő szemek nem úgy néznek ki,minta többi.
Online
"Dura felszereltség mellé felpattintottak rá egy Ultegra hajtóművet."
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3400
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4363
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Upsz, Attila előzött, szerintem is:revox írta: ↑2020.09.30., szer. 17:04milyen érdekességet rejt ez a Kép? aki megtalálja, fizetek egy bambit
azért link, mert ott nagytíható tovább... de érdekes...
https://d2lljesbicak00.cloudfront.net/m ... -it.jpg?p3
"Dura felszereltség mellé felpattintottak rá egy Ultegra hajtóművet."
Re: Kerékpározás
Mondjuk Durácse váltás,de Ultegra hajtásrevox írta: ↑2020.09.30., szer. 17:04milyen érdekességet rejt ez a Kép? aki megtalálja, fizetek egy bambit
azért link, mert ott nagytíható tovább... de érdekes...
https://d2lljesbicak00.cloudfront.net/m ... -it.jpg?p3
Online
Re: Kerékpározás
milyen érdekességet rejt ez a Kép? aki megtalálja, fizetek egy bambit
azért link, mert ott nagytíható tovább... de érdekes...
https://d2lljesbicak00.cloudfront.net/m ... -it.jpg?p3
azért link, mert ott nagytíható tovább... de érdekes...
https://d2lljesbicak00.cloudfront.net/m ... -it.jpg?p3
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
SramMestert pumpold, Ő van elérhető közelségben :)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3400
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4363
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Ja, akkor benéztem a helyet. De azt hiszem, jó idő várható mindenhol. Egyelőre a jövő hétvége is jónak ígérkezik.
Re: Kerékpározás
Most hétvégén én Pécsen leszek, ha esetleg valaki arra jár, akkor lesz nálam bicaj, szombat és vasárnap is!
Amúgy az okt. 10 szombatra kellene valamit összehozni, jöhettek Győrbe is, de jó 150km es körzetben kimozdítható is vagyok
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Online
Re: Kerékpározás
úgy legyen.. már a 26... ma már agyalok,hogy kimegyek télivel,... ez a fox eső...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3400
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4363
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Előbb legyen fent. De szurkolunk!
Hétvégén 26 C° körül lesz, úgyhogy tudod tesztelni Győrben.
Hétvégén 26 C° körül lesz, úgyhogy tudod tesztelni Győrben.
Re: Kerékpározás
Most már tuti minden OK a váltással
Online
Re: Kerékpározás
Drukk neki,hogy menjen végig. Remélhetőleg a vb szereplése már a giro előtti óvatosságnak tudható be.avl2 írta: ↑2020.09.29., kedd 08:39Valter Attila benne van CCC Giro-s csapataban
https://cccteam.eu/race-preview/ccc-tea ... o-ditalia/
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
Nyárn nekem is kompakt van. A télimen van 50/39/30.Szalon írta: ↑2020.09.29., kedd 16:09ENSPORT-nál voltam mérésen. Nyílván cél, hogy jobban pörgessem, de számomra ez is már nagyobb fejlődés, mert 65-70 körüli pedálfordulatról indultam... szóval jön az, de nem tudok még 120as pedáélfordulattal közlekedni, meg fokozatosan próbálom emelni. Valamint megvan az edzésterveben, hogy mit milyen fordulattal kell csinálnom, most vannak 95-100-as fordulattal hajtott részek már, szóval alakul ez, nem lehet azonnal mindent :) Hidegebben is szeretnék azért amikor nem annyira vizes, sáros az idő kint tekerni, de tervben van görgő is. Nekem 50/34 van elől, így vettem... de nem érzem, hogy annyira szükséges lenne a csere...revox írta: ↑2020.09.29., kedd 00:06Tósportosok mértek? Mondjuk,ha erre építenek egy edzéstervet, javulni fog minden, bár alapvetően most, főleg,hogy már tél jön, elég lenne kistányérozni. Télen pl csak 39-essel jártam és hátul 13 volt a legkisebb,de oda szinte sose került le, inkább 39/15. Azt a savasodó combot fel kell gyorsítani,ahhoz meg nagy fordulat,kis áttétel kell. 30-as tempó bőven elég, de ez idő lesz. De becsülendő a kitartásodSzalon írta: ↑2020.09.28., hétf. 14:28
185 volt a mérésen a maxom, viszont elég hamar és elég nagyon savasodok... itt jön ki az elmúlt évek súlyzós edzéseinek hatása... ami miatt igazából elkezdtem a bicajozást, mert éreztem, hogy az állóképességem kb eltűnt...
Pedálfordulat alakul, már kényelmesen és magától értetődően megy a 85 fölötti átlag, ha nagyobb/gyorsabb menés van, akkor 90 körül is odafigyelés nélkül is megvan az átlag.
Amúgy ezek a mért értékeim, illetve, hogy alakulnak a zónáim:
Képkivágás.JPG
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
ENSPORT-nál voltam mérésen. Nyílván cél, hogy jobban pörgessem, de számomra ez is már nagyobb fejlődés, mert 65-70 körüli pedálfordulatról indultam... szóval jön az, de nem tudok még 120as pedáélfordulattal közlekedni, meg fokozatosan próbálom emelni. Valamint megvan az edzésterveben, hogy mit milyen fordulattal kell csinálnom, most vannak 95-100-as fordulattal hajtott részek már, szóval alakul ez, nem lehet azonnal mindent :) Hidegebben is szeretnék azért amikor nem annyira vizes, sáros az idő kint tekerni, de tervben van görgő is. Nekem 50/34 van elől, így vettem... de nem érzem, hogy annyira szükséges lenne a csere...revox írta: ↑2020.09.29., kedd 00:06Tósportosok mértek? Mondjuk,ha erre építenek egy edzéstervet, javulni fog minden, bár alapvetően most, főleg,hogy már tél jön, elég lenne kistányérozni. Télen pl csak 39-essel jártam és hátul 13 volt a legkisebb,de oda szinte sose került le, inkább 39/15. Azt a savasodó combot fel kell gyorsítani,ahhoz meg nagy fordulat,kis áttétel kell. 30-as tempó bőven elég, de ez idő lesz. De becsülendő a kitartásodSzalon írta: ↑2020.09.28., hétf. 14:28revox írta: ↑2020.09.28., hétf. 13:28
persze nem tudom a maxod mennyi, de ez elég alacsony, főleg már 7ezerrel a lábadban. szerintem 130-as pulzust lazán mehetnél, meg egylábazni kéne,hogy a forgatás finomodjon. azt csináljátok? Attilának felugrott az átlag pedálfodrdulart 10-15 (20?) rpm-et pikk-pakk :)
de persze, csináld,ahogy elkezdtétek, biztos van egy kész koncepció, de ez nekem nagyon alacsonynak tűnik. felénk az alapozó tréning 130bpm, ami az én mércémmel 150(magas a maxom)
de úgyis nemsoká elengedik a kezed és nyomhatod jobban majd visszasírod még ezt
185 volt a mérésen a maxom, viszont elég hamar és elég nagyon savasodok... itt jön ki az elmúlt évek súlyzós edzéseinek hatása... ami miatt igazából elkezdtem a bicajozást, mert éreztem, hogy az állóképességem kb eltűnt...
Pedálfordulat alakul, már kényelmesen és magától értetődően megy a 85 fölötti átlag, ha nagyobb/gyorsabb menés van, akkor 90 körül is odafigyelés nélkül is megvan az átlag.
Amúgy ezek a mért értékeim, illetve, hogy alakulnak a zónáim:
Képkivágás.JPG
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Re: Kerékpározás
Valter Attila benne van CCC Giro-s csapataban
https://cccteam.eu/race-preview/ccc-tea ... o-ditalia/
https://cccteam.eu/race-preview/ccc-tea ... o-ditalia/
Online
Re: Kerékpározás
Tósportosok mértek? Mondjuk,ha erre építenek egy edzéstervet, javulni fog minden, bár alapvetően most, főleg,hogy már tél jön, elég lenne kistányérozni. Télen pl csak 39-essel jártam és hátul 13 volt a legkisebb,de oda szinte sose került le, inkább 39/15. Azt a savasodó combot fel kell gyorsítani,ahhoz meg nagy fordulat,kis áttétel kell. 30-as tempó bőven elég, de ez idő lesz. De becsülendő a kitartásodSzalon írta: ↑2020.09.28., hétf. 14:28revox írta: ↑2020.09.28., hétf. 13:28persze nem tudom a maxod mennyi, de ez elég alacsony, főleg már 7ezerrel a lábadban. szerintem 130-as pulzust lazán mehetnél, meg egylábazni kéne,hogy a forgatás finomodjon. azt csináljátok? Attilának felugrott az átlag pedálfodrdulart 10-15 (20?) rpm-et pikk-pakk :)
de persze, csináld,ahogy elkezdtétek, biztos van egy kész koncepció, de ez nekem nagyon alacsonynak tűnik. felénk az alapozó tréning 130bpm, ami az én mércémmel 150(magas a maxom)
de úgyis nemsoká elengedik a kezed és nyomhatod jobban majd visszasírod még ezt
185 volt a mérésen a maxom, viszont elég hamar és elég nagyon savasodok... itt jön ki az elmúlt évek súlyzós edzéseinek hatása... ami miatt igazából elkezdtem a bicajozást, mert éreztem, hogy az állóképességem kb eltűnt...
Pedálfordulat alakul, már kényelmesen és magától értetődően megy a 85 fölötti átlag, ha nagyobb/gyorsabb menés van, akkor 90 körül is odafigyelés nélkül is megvan az átlag.
Amúgy ezek a mért értékeim, illetve, hogy alakulnak a zónáim:
Képkivágás.JPG
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
revox írta: ↑2020.09.28., hétf. 13:28persze nem tudom a maxod mennyi, de ez elég alacsony, főleg már 7ezerrel a lábadban. szerintem 130-as pulzust lazán mehetnél, meg egylábazni kéne,hogy a forgatás finomodjon. azt csináljátok? Attilának felugrott az átlag pedálfodrdulart 10-15 (20?) rpm-et pikk-pakk :)
de persze, csináld,ahogy elkezdtétek, biztos van egy kész koncepció, de ez nekem nagyon alacsonynak tűnik. felénk az alapozó tréning 130bpm, ami az én mércémmel 150(magas a maxom)
de úgyis nemsoká elengedik a kezed és nyomhatod jobban majd visszasírod még ezt
185 volt a mérésen a maxom, viszont elég hamar és elég nagyon savasodok... itt jön ki az elmúlt évek súlyzós edzéseinek hatása... ami miatt igazából elkezdtem a bicajozást, mert éreztem, hogy az állóképességem kb eltűnt...
Pedálfordulat alakul, már kényelmesen és magától értetődően megy a 85 fölötti átlag, ha nagyobb/gyorsabb menés van, akkor 90 körül is odafigyelés nélkül is megvan az átlag.
Amúgy ezek a mért értékeim, illetve, hogy alakulnak a zónáim:
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Online
Re: Kerékpározás
ránéztem a GT montikra... alig duma a weblapon
"Az egyszerűség szépsége. A modern dizájnnal és az örökség hatásával ez már nem az a monti, amivel apád bringázott."
https://www.gtbicycles.hu/archive/2019- ... kerekparok
az fix, a GT-nek minidg volt egy lépésnyi előnye ,ahogy a BMX-ből kiválva, elsők között volt ott a montiiparban. mára nem tudom,menynire vannak jelen, lehet csak a régi név, ami előtt még páran fejethajtanak.
mindenesetre valamelyik BSA csapágyas alu nekem simán szóbajöhetne, de a karbon Zaskarok se drágák. kerék nyilván mindben alibikerék van jóformán, talán a Zaskar pro-ban van értelmes. De fene tudja, én nem futnék a karbonért. megborul véeltlenül,alatta egy méretesebb kő, aztán kuka. meg a BSA csapágy nekem megynugtatóbb, mint a PF, főelg PF egy karbonvázban...
"Az egyszerűség szépsége. A modern dizájnnal és az örökség hatásával ez már nem az a monti, amivel apád bringázott."
https://www.gtbicycles.hu/archive/2019- ... kerekparok
az fix, a GT-nek minidg volt egy lépésnyi előnye ,ahogy a BMX-ből kiválva, elsők között volt ott a montiiparban. mára nem tudom,menynire vannak jelen, lehet csak a régi név, ami előtt még páran fejethajtanak.
mindenesetre valamelyik BSA csapágyas alu nekem simán szóbajöhetne, de a karbon Zaskarok se drágák. kerék nyilván mindben alibikerék van jóformán, talán a Zaskar pro-ban van értelmes. De fene tudja, én nem futnék a karbonért. megborul véeltlenül,alatta egy méretesebb kő, aztán kuka. meg a BSA csapágy nekem megynugtatóbb, mint a PF, főelg PF egy karbonvázban...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
ha mindeképp a nyárit akarod hajtani télen is,akkor is érdemes venni valami fulcrum 4-est, 5-öst,ami jön szembe, ne a campát nyúzd.
Re: Kerékpározás
szerintem télen nélkülözd :) ha nagyon menni akarsz télen is,vegyél egy decathlonos alut,amire lehet felfogatni sárvédőt is és azt nyúzd. télen az úton lévő sólé,meg minden lufax,csak hazavágja a karbont(meg úgy mindent). de eleve a karbon nem szereti a hideget. a manualokban is benne van,hogy tárolni szobahőmérsékleten. télen legjobb egy 8 sebis btwin, azon a kopórészek baromi olcsók(és kopnak is ám ), de kazettás, stb... modern. meg azt senki nem sajnálja :)Szalon írta: ↑2020.09.28., hétf. 13:10Megbeszéljük majd, ha lesz görgő és tudom majd nélkülözni, de élnék majd a lehetőséggel szerintem!revox írta: ↑2020.09.28., hétf. 12:24
ha télen valahogy lejön a kerék,meg tom csinálni. tisztítás megvan hamar, ha meg a küllők nem másztak el, akár egy hozod-viszed is belefér, bár nem szeretek kapkodni. ha egy kereket letesznek elém,úgyis találok rajta valamit Csak ugyi, ha csak takarítani kell, nem éri meg az időt,pénzt debrecenbe szaladgálni. egy hifis haverom Györbe költözött, decemberben szerintem járnak haza karácsony környékén.
ha mindeképp a nyárit akarod hajtani télen is,akkor is érdemes venni valami fulcrum 4-est, 5-öst,ami jön szembe, ne a campát nyúzd.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Nálam 1.,Canyon
2.,Speci
Mikor meglátok egy Canyon montit mindig elkap a birtoklási vágy,jobban mint egy outi bringa...A múltkor a szervizbe hozott egy lány egy Canyont,nem tudtam eldönteni,hogy a gazdáját vagy a bringát stíröljem
Re: Kerékpározás
Nekem egy alu Cube volt Shimano rendszerrel,29-es kerekekkel,első teleszkóp,nagyon szerettem.A kormányról állítható üléscső csak ha downhillezni akarsz...Szalon írta: ↑2020.09.28., hétf. 12:47Kb 1 hete elkezdett a montibogár kopogtatni nálam is... tényleg rosszabb ez mint a hifi!revox írta: ↑2020.09.27., vas. 22:51Szabadabb móka,nem köt az aszfalt Persze, a hatótávolság lényegesen kisebb. Régebben jártunk Bükkbe tekeregni,csak mindig veszekedés lett belőle. Állítólag járhatatlan útvonalakat állítottam össze,pedig nem is na jó, néha háton kellett cipelniAAttila írta: ↑2020.09.27., vas. 20:56Tegnap jól esett a montizás, bár néhol volt még sár. Mondjuk a haver jobban összeverte a vasat Voltak jó helyek, néhol centizni kellett,hogy a kormány átférjen a 2 fa között. A bokrok nem csak a vállainkat,hanem még az arcunkat is csapdosták. Igazi erdei menet a laza homokos talajon, ami tele volt csúszós avarral Meg is beszéltük,hogy a héten megyünk újra
Montiknál mit érdemes vásárlásnál szem előtt tartani? Mik a fontosabb részek, amirre illik figyelni? Nem hinném, hogy idén lesz belőle valami, de azért nyitott szemmel járnék már, hátha akadna elvárásaimnak megfelelő.
Amire én gondoltam, az csak első teleszkópos, verzió, 29"-os kerekekkel.
Szerintetek:
Váz: alu, vagy karbon?
Váltás: 1x vagy 2x? Sram-Shimano? mi a minimum szint, ami alá nem érdemes menni? valamint mi az, ami totál felesleg?
Teleszkóp: Levegős, vagy rugós? kell-e kormányról lockolható? Márkában mik azok, amiket lehet/könyű szervízelni? Mik a strapabíróbbak? Mi az a szint, ami alá semmiképpen, ill mi az, ami már túl sok ár-érték arányban, vagy drága a szervíz? (számomra pl a leftie nem tűnik túl jó opciónak)
Kell-e kormányról engedhető nyereg?
Új, vagy szóba jöhet használt?
Mire kell figyelni, hogy, ha nagynyomásúval akarom leveretni 1-1 sárdagasztás után? Pressfit középcsapágy kizáró ok lehet?
Stb.. szóval nyugodtan folytatódhat, de most hirtelen nekem eddig tart a látóköröm.
Jöhetnek márkák, amik igen, vagy az is, amit inkább ne, konkrét típusoknak is nagyon örülnék.
Nekem jelenleg 3 márka van, amik közül választanék, ha újban gondolkoznék:
1: Canyon Exceed CF 6 (a CF 5 szűk 2kg-al nehezebb, gondolom a teleszkóp miatt, talán a CF 6 jobb ár-érték arányú?)
Canyon.JPG
2: Speci Epic vagy Epic Comp
Epic.JPG
3: Twostroke 01 THREE vagy Twostroke 01 FOUR
BMC.JPG
Nekem a BMC tetszene a legjobban, ár-érték arányban talán a Canyon lenne a nyerő, de az az érzésem, hogy a Speci lenne a legjobb ezek közül.
Vannak alu változatok is a BMC-ből: Twostroke AL TWO 1200 EUR, vagy Twostroke AL ONE 1600 EUR
Nálam 1.,Canyon
2.,Speci
Mikor meglátok egy Canyon montit mindig elkap a birtoklási vágy,jobban mint egy outi bringa...A múltkor a szervizbe hozott egy lány egy Canyont,nem tudtam eldönteni,hogy a gazdáját vagy a bringát stíröljem