ENSPORT-nál voltam mérésen. Nyílván cél, hogy jobban pörgessem, de számomra ez is már nagyobb fejlődés, mert 65-70 körüli pedálfordulatról indultam... szóval jön az, de nem tudok még 120as pedáélfordulattal közlekedni, meg fokozatosan próbálom emelni. Valamint megvan az edzésterveben, hogy mit milyen fordulattal kell csinálnom, most vannak 95-100-as fordulattal hajtott részek már, szóval alakul ez, nem lehet azonnal mindent :) Hidegebben is szeretnék azért amikor nem annyira vizes, sáros az idő kint tekerni, de tervben van görgő is. Nekem 50/34 van elől, így vettem... de nem érzem, hogy annyira szükséges lenne a csere...revox írta: ↑2020.09.29., kedd 00:06Tósportosok mértek? Mondjuk,ha erre építenek egy edzéstervet, javulni fog minden, bár alapvetően most, főleg,hogy már tél jön, elég lenne kistányérozni. Télen pl csak 39-essel jártam és hátul 13 volt a legkisebb,de oda szinte sose került le, inkább 39/15. Azt a savasodó combot fel kell gyorsítani,ahhoz meg nagy fordulat,kis áttétel kell. 30-as tempó bőven elég, de ez idő lesz. De becsülendő a kitartásodSzalon írta: ↑2020.09.28., hétf. 14:28revox írta: ↑2020.09.28., hétf. 13:28
persze nem tudom a maxod mennyi, de ez elég alacsony, főleg már 7ezerrel a lábadban. szerintem 130-as pulzust lazán mehetnél, meg egylábazni kéne,hogy a forgatás finomodjon. azt csináljátok? Attilának felugrott az átlag pedálfodrdulart 10-15 (20?) rpm-et pikk-pakk :)
de persze, csináld,ahogy elkezdtétek, biztos van egy kész koncepció, de ez nekem nagyon alacsonynak tűnik. felénk az alapozó tréning 130bpm, ami az én mércémmel 150(magas a maxom)
de úgyis nemsoká elengedik a kezed és nyomhatod jobban majd visszasírod még ezt
185 volt a mérésen a maxom, viszont elég hamar és elég nagyon savasodok... itt jön ki az elmúlt évek súlyzós edzéseinek hatása... ami miatt igazából elkezdtem a bicajozást, mert éreztem, hogy az állóképességem kb eltűnt...
Pedálfordulat alakul, már kényelmesen és magától értetődően megy a 85 fölötti átlag, ha nagyobb/gyorsabb menés van, akkor 90 körül is odafigyelés nélkül is megvan az átlag.
Amúgy ezek a mért értékeim, illetve, hogy alakulnak a zónáim:
Képkivágás.JPG
Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Kerékpározás
Re: Kerékpározás
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Re: Kerékpározás
Valter Attila benne van CCC Giro-s csapataban
https://cccteam.eu/race-preview/ccc-tea ... o-ditalia/
https://cccteam.eu/race-preview/ccc-tea ... o-ditalia/
Re: Kerékpározás
Tósportosok mértek? Mondjuk,ha erre építenek egy edzéstervet, javulni fog minden, bár alapvetően most, főleg,hogy már tél jön, elég lenne kistányérozni. Télen pl csak 39-essel jártam és hátul 13 volt a legkisebb,de oda szinte sose került le, inkább 39/15. Azt a savasodó combot fel kell gyorsítani,ahhoz meg nagy fordulat,kis áttétel kell. 30-as tempó bőven elég, de ez idő lesz. De becsülendő a kitartásodSzalon írta: ↑2020.09.28., hétf. 14:28revox írta: ↑2020.09.28., hétf. 13:28persze nem tudom a maxod mennyi, de ez elég alacsony, főleg már 7ezerrel a lábadban. szerintem 130-as pulzust lazán mehetnél, meg egylábazni kéne,hogy a forgatás finomodjon. azt csináljátok? Attilának felugrott az átlag pedálfodrdulart 10-15 (20?) rpm-et pikk-pakk :)
de persze, csináld,ahogy elkezdtétek, biztos van egy kész koncepció, de ez nekem nagyon alacsonynak tűnik. felénk az alapozó tréning 130bpm, ami az én mércémmel 150(magas a maxom)
de úgyis nemsoká elengedik a kezed és nyomhatod jobban majd visszasírod még ezt
185 volt a mérésen a maxom, viszont elég hamar és elég nagyon savasodok... itt jön ki az elmúlt évek súlyzós edzéseinek hatása... ami miatt igazából elkezdtem a bicajozást, mert éreztem, hogy az állóképességem kb eltűnt...
Pedálfordulat alakul, már kényelmesen és magától értetődően megy a 85 fölötti átlag, ha nagyobb/gyorsabb menés van, akkor 90 körül is odafigyelés nélkül is megvan az átlag.
Amúgy ezek a mért értékeim, illetve, hogy alakulnak a zónáim:
Képkivágás.JPG
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
revox írta: ↑2020.09.28., hétf. 13:28persze nem tudom a maxod mennyi, de ez elég alacsony, főleg már 7ezerrel a lábadban. szerintem 130-as pulzust lazán mehetnél, meg egylábazni kéne,hogy a forgatás finomodjon. azt csináljátok? Attilának felugrott az átlag pedálfodrdulart 10-15 (20?) rpm-et pikk-pakk :)
de persze, csináld,ahogy elkezdtétek, biztos van egy kész koncepció, de ez nekem nagyon alacsonynak tűnik. felénk az alapozó tréning 130bpm, ami az én mércémmel 150(magas a maxom)
de úgyis nemsoká elengedik a kezed és nyomhatod jobban majd visszasírod még ezt
185 volt a mérésen a maxom, viszont elég hamar és elég nagyon savasodok... itt jön ki az elmúlt évek súlyzós edzéseinek hatása... ami miatt igazából elkezdtem a bicajozást, mert éreztem, hogy az állóképességem kb eltűnt...
Pedálfordulat alakul, már kényelmesen és magától értetődően megy a 85 fölötti átlag, ha nagyobb/gyorsabb menés van, akkor 90 körül is odafigyelés nélkül is megvan az átlag.
Amúgy ezek a mért értékeim, illetve, hogy alakulnak a zónáim:
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Re: Kerékpározás
ránéztem a GT montikra... alig duma a weblapon
"Az egyszerűség szépsége. A modern dizájnnal és az örökség hatásával ez már nem az a monti, amivel apád bringázott."
https://www.gtbicycles.hu/archive/2019- ... kerekparok
az fix, a GT-nek minidg volt egy lépésnyi előnye ,ahogy a BMX-ből kiválva, elsők között volt ott a montiiparban. mára nem tudom,menynire vannak jelen, lehet csak a régi név, ami előtt még páran fejethajtanak.
mindenesetre valamelyik BSA csapágyas alu nekem simán szóbajöhetne, de a karbon Zaskarok se drágák. kerék nyilván mindben alibikerék van jóformán, talán a Zaskar pro-ban van értelmes. De fene tudja, én nem futnék a karbonért. megborul véeltlenül,alatta egy méretesebb kő, aztán kuka. meg a BSA csapágy nekem megynugtatóbb, mint a PF, főelg PF egy karbonvázban...
"Az egyszerűség szépsége. A modern dizájnnal és az örökség hatásával ez már nem az a monti, amivel apád bringázott."
https://www.gtbicycles.hu/archive/2019- ... kerekparok
az fix, a GT-nek minidg volt egy lépésnyi előnye ,ahogy a BMX-ből kiválva, elsők között volt ott a montiiparban. mára nem tudom,menynire vannak jelen, lehet csak a régi név, ami előtt még páran fejethajtanak.
mindenesetre valamelyik BSA csapágyas alu nekem simán szóbajöhetne, de a karbon Zaskarok se drágák. kerék nyilván mindben alibikerék van jóformán, talán a Zaskar pro-ban van értelmes. De fene tudja, én nem futnék a karbonért. megborul véeltlenül,alatta egy méretesebb kő, aztán kuka. meg a BSA csapágy nekem megynugtatóbb, mint a PF, főelg PF egy karbonvázban...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
szerintem télen nélkülözd :) ha nagyon menni akarsz télen is,vegyél egy decathlonos alut,amire lehet felfogatni sárvédőt is és azt nyúzd. télen az úton lévő sólé,meg minden lufax,csak hazavágja a karbont(meg úgy mindent). de eleve a karbon nem szereti a hideget. a manualokban is benne van,hogy tárolni szobahőmérsékleten. télen legjobb egy 8 sebis btwin, azon a kopórészek baromi olcsók(és kopnak is ám ), de kazettás, stb... modern. meg azt senki nem sajnálja :)Szalon írta: ↑2020.09.28., hétf. 13:10Megbeszéljük majd, ha lesz görgő és tudom majd nélkülözni, de élnék majd a lehetőséggel szerintem!revox írta: ↑2020.09.28., hétf. 12:24
ha télen valahogy lejön a kerék,meg tom csinálni. tisztítás megvan hamar, ha meg a küllők nem másztak el, akár egy hozod-viszed is belefér, bár nem szeretek kapkodni. ha egy kereket letesznek elém,úgyis találok rajta valamit Csak ugyi, ha csak takarítani kell, nem éri meg az időt,pénzt debrecenbe szaladgálni. egy hifis haverom Györbe költözött, decemberben szerintem járnak haza karácsony környékén.
ha mindeképp a nyárit akarod hajtani télen is,akkor is érdemes venni valami fulcrum 4-est, 5-öst,ami jön szembe, ne a campát nyúzd.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Nálam 1.,Canyon
2.,Speci
Mikor meglátok egy Canyon montit mindig elkap a birtoklási vágy,jobban mint egy outi bringa...A múltkor a szervizbe hozott egy lány egy Canyont,nem tudtam eldönteni,hogy a gazdáját vagy a bringát stíröljem
Re: Kerékpározás
Nekem egy alu Cube volt Shimano rendszerrel,29-es kerekekkel,első teleszkóp,nagyon szerettem.A kormányról állítható üléscső csak ha downhillezni akarsz...Szalon írta: ↑2020.09.28., hétf. 12:47Kb 1 hete elkezdett a montibogár kopogtatni nálam is... tényleg rosszabb ez mint a hifi!revox írta: ↑2020.09.27., vas. 22:51Szabadabb móka,nem köt az aszfalt Persze, a hatótávolság lényegesen kisebb. Régebben jártunk Bükkbe tekeregni,csak mindig veszekedés lett belőle. Állítólag járhatatlan útvonalakat állítottam össze,pedig nem is na jó, néha háton kellett cipelniAAttila írta: ↑2020.09.27., vas. 20:56Tegnap jól esett a montizás, bár néhol volt még sár. Mondjuk a haver jobban összeverte a vasat Voltak jó helyek, néhol centizni kellett,hogy a kormány átférjen a 2 fa között. A bokrok nem csak a vállainkat,hanem még az arcunkat is csapdosták. Igazi erdei menet a laza homokos talajon, ami tele volt csúszós avarral Meg is beszéltük,hogy a héten megyünk újra
Montiknál mit érdemes vásárlásnál szem előtt tartani? Mik a fontosabb részek, amirre illik figyelni? Nem hinném, hogy idén lesz belőle valami, de azért nyitott szemmel járnék már, hátha akadna elvárásaimnak megfelelő.
Amire én gondoltam, az csak első teleszkópos, verzió, 29"-os kerekekkel.
Szerintetek:
Váz: alu, vagy karbon?
Váltás: 1x vagy 2x? Sram-Shimano? mi a minimum szint, ami alá nem érdemes menni? valamint mi az, ami totál felesleg?
Teleszkóp: Levegős, vagy rugós? kell-e kormányról lockolható? Márkában mik azok, amiket lehet/könyű szervízelni? Mik a strapabíróbbak? Mi az a szint, ami alá semmiképpen, ill mi az, ami már túl sok ár-érték arányban, vagy drága a szervíz? (számomra pl a leftie nem tűnik túl jó opciónak)
Kell-e kormányról engedhető nyereg?
Új, vagy szóba jöhet használt?
Mire kell figyelni, hogy, ha nagynyomásúval akarom leveretni 1-1 sárdagasztás után? Pressfit középcsapágy kizáró ok lehet?
Stb.. szóval nyugodtan folytatódhat, de most hirtelen nekem eddig tart a látóköröm.
Jöhetnek márkák, amik igen, vagy az is, amit inkább ne, konkrét típusoknak is nagyon örülnék.
Nekem jelenleg 3 márka van, amik közül választanék, ha újban gondolkoznék:
1: Canyon Exceed CF 6 (a CF 5 szűk 2kg-al nehezebb, gondolom a teleszkóp miatt, talán a CF 6 jobb ár-érték arányú?)
Canyon.JPG
2: Speci Epic vagy Epic Comp
Epic.JPG
3: Twostroke 01 THREE vagy Twostroke 01 FOUR
BMC.JPG
Nekem a BMC tetszene a legjobban, ár-érték arányban talán a Canyon lenne a nyerő, de az az érzésem, hogy a Speci lenne a legjobb ezek közül.
Vannak alu változatok is a BMC-ből: Twostroke AL TWO 1200 EUR, vagy Twostroke AL ONE 1600 EUR
Nálam 1.,Canyon
2.,Speci
Mikor meglátok egy Canyon montit mindig elkap a birtoklási vágy,jobban mint egy outi bringa...A múltkor a szervizbe hozott egy lány egy Canyont,nem tudtam eldönteni,hogy a gazdáját vagy a bringát stíröljem
Re: Kerékpározás
persze nem tudom a maxod mennyi, de ez elég alacsony, főleg már 7ezerrel a lábadban. szerintem 130-as pulzust lazán mehetnél, meg egylábazni kéne,hogy a forgatás finomodjon. azt csináljátok? Attilának felugrott az átlag pedálfodrdulart 10-15 (20?) rpm-et pikk-pakk :)
de persze, csináld,ahogy elkezdtétek, biztos van egy kész koncepció, de ez nekem nagyon alacsonynak tűnik. felénk az alapozó tréning 130bpm, ami az én mércémmel 150(magas a maxom)
de úgyis nemsoká elengedik a kezed és nyomhatod jobban majd visszasírod még ezt
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Írják most, én gyorsabban mennék....revox írta: ↑2020.09.28., hétf. 12:36írja valaki? vagy sajár kútfő?Szalon írta: ↑2020.09.28., hétf. 11:15Szuperül hangzik, én is gondoltam rá már, csak a hétvégék elég sűrűek nekem....ezen a hétvégén Pécsen leszek, de jövő héten szombaton okt.10 délutánom szabad lesz, akkor tudnék menni is belátható távolságra, vagy Győr környékén is tekerhetünk, szívesen látok bárkit, szóval szervezkedhetnénk kicsit, kinek lenne esetleg jó? Amúgy még akár nekem hétköznap délutánok is beleférhetnek akár!
Nekem nagyon visszafogott edzések vannak, E1-E2 eleje pulzustartomány körül megyek... ez nekem jelenleg 112-127 közötti pulzust enged, persze akadnak benne kis gyorsítások, de lényegében erről szólt kb az elmúlt bő 2 hónapom... nem volt annyira élvezetes. Heti 1 csoportos tekerésen szoktam jobban elengedni a pulzusom, de lassan lassan már elkezdhetek tempókat is menni.
Látom milyen átlagokat tekertek, nekem az a rész még mostanság fog előtérbe jönni, a héten már lesznek tempósabb edzések, de még ezek is csupán 140 alattiak... Szóval ne aggódj, nem kell nekem visszafogni magam!
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Re: Kerékpározás
Megbeszéljük majd, ha lesz görgő és tudom majd nélkülözni, de élnék majd a lehetőséggel szerintem!revox írta: ↑2020.09.28., hétf. 12:24
ha télen valahogy lejön a kerék,meg tom csinálni. tisztítás megvan hamar, ha meg a küllők nem másztak el, akár egy hozod-viszed is belefér, bár nem szeretek kapkodni. ha egy kereket letesznek elém,úgyis találok rajta valamit Csak ugyi, ha csak takarítani kell, nem éri meg az időt,pénzt debrecenbe szaladgálni. egy hifis haverom Györbe költözött, decemberben szerintem járnak haza karácsony környékén.
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Online
Re: Kerékpározás
Az enyém sem komoly. Cube Attention 26. 3x8 Deore, kormányról lockolható.
Re: Kerékpározás
ez egyedi prefernia határozná meg. nekem egy baromi régi GT Avalanche van. alu, XT és XTR dolgok vannak hozzá, bár a hátsó váltó asszem most épp Deore rajta. de még 3x8as. légrugós ,elől,amit minidg pumpálnom kell (gondolom valami szerviz ráférne) lockos kormányról. mivel nem versenyzek,csak kirándulok vele, mint kényelmi szolgáltatást, szeretem, de van élet nélküle. én a strapabíróságra mentem, így pl a gumi is geox saguaro,de a drótperemes. az oldalfalon erősebb. bükki köves részeken nem baj... amire érdemes figyelni, a kerék ne iparis legyen, de fene tudja. nekem szimpibb és starpabíróbbnak tűnnik a shimano kómuszos agyak. vettem 36 lukas felnit,agyat és meg lett fűzve.Szalon írta: ↑2020.09.28., hétf. 12:47
Kb 1 hete elkezdett a montibogár kopogtatni nálam is... tényleg rosszabb ez mint a hifi!
Montiknál mit érdemes vásárlásnál szem előtt tartani? Mik a fontosabb részek, amirre illik figyelni? Nem hinném, hogy idén lesz belőle valami, de azért nyitott szemmel járnék már, hátha akadna elvárásaimnak megfelelő.
Amire én gondoltam, az csak első teleszkópos, verzió, 29"-os kerekekkel.
de ez nagyon messze van egy modern, komoly montitól
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
ja, 4-R1-002 és R1-027 alátéteket rendere elhagyják a szerelők. nagyon vékony,leesik,észre se veszik és gond nélkül össze lehet rakni nélküle :) csak elmászik a center. nem sokat,de elmegy
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Kb 1 hete elkezdett a montibogár kopogtatni nálam is... tényleg rosszabb ez mint a hifi!revox írta: ↑2020.09.27., vas. 22:51Szabadabb móka,nem köt az aszfalt Persze, a hatótávolság lényegesen kisebb. Régebben jártunk Bükkbe tekeregni,csak mindig veszekedés lett belőle. Állítólag járhatatlan útvonalakat állítottam össze,pedig nem is na jó, néha háton kellett cipelniAAttila írta: ↑2020.09.27., vas. 20:56Tegnap jól esett a montizás, bár néhol volt még sár. Mondjuk a haver jobban összeverte a vasat Voltak jó helyek, néhol centizni kellett,hogy a kormány átférjen a 2 fa között. A bokrok nem csak a vállainkat,hanem még az arcunkat is csapdosták. Igazi erdei menet a laza homokos talajon, ami tele volt csúszós avarral Meg is beszéltük,hogy a héten megyünk újra
Montiknál mit érdemes vásárlásnál szem előtt tartani? Mik a fontosabb részek, amirre illik figyelni? Nem hinném, hogy idén lesz belőle valami, de azért nyitott szemmel járnék már, hátha akadna elvárásaimnak megfelelő.
Amire én gondoltam, az csak első teleszkópos, verzió, 29"-os kerekekkel.
Szerintetek:
Váz: alu, vagy karbon?
Váltás: 1x vagy 2x? Sram-Shimano? mi a minimum szint, ami alá nem érdemes menni? valamint mi az, ami totál felesleg?
Teleszkóp: Levegős, vagy rugós? kell-e kormányról lockolható? Márkában mik azok, amiket lehet/könyű szervízelni? Mik a strapabíróbbak? Mi az a szint, ami alá semmiképpen, ill mi az, ami már túl sok ár-érték arányban, vagy drága a szervíz? (számomra pl a leftie nem tűnik túl jó opciónak)
Kell-e kormányról engedhető nyereg?
Új, vagy szóba jöhet használt?
Mire kell figyelni, hogy, ha nagynyomásúval akarom leveretni 1-1 sárdagasztás után? Pressfit középcsapágy kizáró ok lehet?
Stb.. szóval nyugodtan folytatódhat, de most hirtelen nekem eddig tart a látóköröm.
Jöhetnek márkák, amik igen, vagy az is, amit inkább ne, konkrét típusoknak is nagyon örülnék.
Nekem jelenleg 3 márka van, amik közül választanék, ha újban gondolkoznék:
1: Canyon Exceed CF 6 (a CF 5 szűk 2kg-al nehezebb, gondolom a teleszkóp miatt, talán a CF 6 jobb ár-érték arányú?)
2: Speci Epic vagy Epic Comp
3: Twostroke 01 THREE vagy Twostroke 01 FOUR
Nekem a BMC tetszene a legjobban, ár-érték arányban talán a Canyon lenne a nyerő, de az az érzésem, hogy a Speci lenne a legjobb ezek közül.
Vannak alu változatok is a BMC-ből: Twostroke AL TWO 1200 EUR, vagy Twostroke AL ONE 1600 EUR
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Re: Kerékpározás
serdülőben mi is csak futottunk(hóban, szántóföldön. terepfutásnak csúfolták. 10 kili brrrr). most a kölkök is vagy futnak,vagy terem, vagy monti az erdőben. U19től már ki lehet őket csapni az aszfaltra, de fakultatívAAttila írta: ↑2020.09.28., hétf. 12:31Ismerőd szitu Csak nálunk atlétikán nem bringázás volt télen,hanem futás. Eljártunk terepre, Berettyó gátra, ide-oda. Pihinek csipkebogyót szedtünk és zabáltuk. Edzőtábor mindig a Mátrában vagy a Bükkben, ott futkorásztunk az erdőkben. Megvolt a szint Ha nem futottunk,akkor fociztunk,persze majdnem térdig hóban (figyelem ez a gyerek korom kb 30-33 évvel ezelőtt,akkor még voltak ilyen havak )
Esténként csapatépítés, vetélkedő, stb...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
írja valaki? vagy sajár kútfő?Szalon írta: ↑2020.09.28., hétf. 11:15Szuperül hangzik, én is gondoltam rá már, csak a hétvégék elég sűrűek nekem....ezen a hétvégén Pécsen leszek, de jövő héten szombaton okt.10 délutánom szabad lesz, akkor tudnék menni is belátható távolságra, vagy Győr környékén is tekerhetünk, szívesen látok bárkit, szóval szervezkedhetnénk kicsit, kinek lenne esetleg jó? Amúgy még akár nekem hétköznap délutánok is beleférhetnek akár!
Nekem nagyon visszafogott edzések vannak, E1-E2 eleje pulzustartomány körül megyek... ez nekem jelenleg 112-127 közötti pulzust enged, persze akadnak benne kis gyorsítások, de lényegében erről szólt kb az elmúlt bő 2 hónapom... nem volt annyira élvezetes. Heti 1 csoportos tekerésen szoktam jobban elengedni a pulzusom, de lassan lassan már elkezdhetek tempókat is menni.
Látom milyen átlagokat tekertek, nekem az a rész még mostanság fog előtérbe jönni, a héten már lesznek tempósabb edzések, de még ezek is csupán 140 alattiak... Szóval ne aggódj, nem kell nekem visszafogni magam!
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
jaa, hogy ez amontiról szólt volna... asztem általános,mert országútival,még az aszfalton is van takarítás szerencsére sterimó jóbarátom :) ááá,monti szárazon, vagy hóban... sárban én sem szeressemrevox írta: ↑2020.09.28., hétf. 12:08boltos haverom szerint az dontendájk mi kell pistike? dontendájkpärt írta: ↑2020.09.28., hétf. 00:13Nálam a szutyok miatt kizárt. Két óra tekerés-két óra takarítás? Meg nekem az erdő a teljes nyugiról szól. Persze, teljesen megértem, akik szeretik.
Alföldi gyerek voltam, túl későn találkoztam a műfajjal. Meg aztán Debrecenben teljesen értelmezhetetlen volt a 3x8 sebesség + vastag gumi, mégis mindenki montenbájkot vett.
nálunk nem volt kérdés, míg eső esett mentünk. hóban nem,meg ha nagyon jeges volt az út, de be is van a téli sárvédőzve aszfaltig. de jó volt az. alkalmanként 100-150, laza,kistányéros 30-as tempó (annyira nem is volt laza,mert a hideggel is meg kellett vívni a keringésnek). az alapozáson felül nagyon jó csapatformáló jellege volt ezeknek az edzéskenek. akik együtt szívtak,utána nagyon tudtak együtt dolgozni versenyen.
de-ja, a hobbi nem ez :) ez randa árnyoldala a versenysportnak. mikor más pihikézik a meleg szobában, az idióták kint áznak a hidegben de bármi baromságnak tűnik, én szerettem.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
Ismerőd szitu Csak nálunk atlétikán nem bringázás volt télen,hanem futás. Eljártunk terepre, Berettyó gátra, ide-oda. Pihinek csipkebogyót szedtünk és zabáltuk. Edzőtábor mindig a Mátrában vagy a Bükkben, ott futkorásztunk az erdőkben. Megvolt a szint Ha nem futottunk,akkor fociztunk,persze majdnem térdig hóban (figyelem ez a gyerek korom kb 30-33 évvel ezelőtt,akkor még voltak ilyen havak )
Esténként csapatépítés, vetélkedő, stb...
Esténként csapatépítés, vetélkedő, stb...
Re: Kerékpározás
ha szutyokban nem mentél, elég télen lerendezni. szétszed,kimosni mindent,összerakni meg persze kenés. a küllőkre se árt ránézni, de nem tudom, ki ért hozzá felétek. venni szerintem még semmit nem érdemes. helyedben egy küllőkit-et szereznélk be. szoktak árulni olyan csomagot, hogy minden küllőből van vagy 2 benne anyákkal. Ennyi idősen még nem szabad berohadnia a küllőanyának, de sose tudni, ha centrírozni kell. Nekem is a vadi új Borában az egyik anya határon volt. köv centrirozásnál cserélnem kell azt a küllőt valsz.Szalon írta: ↑2020.09.28., hétf. 10:50A múlt héten már mehettem "rendesen", nem volt pihi hét, így ~350km össze is jött.
Valamint mióta megvettem a bringát már ~7500km ment bele. A múlt héten kapott új lácot és hátsó sort.
Revi, a Campa kerekem (WTO 60) szervízelése szerinted mikor, s hogyan esedékes? Miket érdemes/kell csinálni - cserélni?
Szerintem az éven talán a 10.000km lehet meg szűken, szóval télen gondoltam majd nagyobb karbantartást, de addig összeszedném a hozzávalókat.
ha télen valahogy lejön a kerék,meg tom csinálni. tisztítás megvan hamar, ha meg a küllők nem másztak el, akár egy hozod-viszed is belefér, bár nem szeretek kapkodni. ha egy kereket letesznek elém,úgyis találok rajta valamit Csak ugyi, ha csak takarítani kell, nem éri meg az időt,pénzt debrecenbe szaladgálni. egy hifis haverom Györbe költözött, decemberben szerintem járnak haza karácsony környékén.
Arra vigyázz,ha kicsit megkottyan valamelyik, a szerelők szeretik utánhúzni simán a csapágyfeszítővel (RS-012), de az úgy nem biztos,hogy jó, mert a képen lévő R1-004 jelú hasított kúpos alátét össze szokott gyógyulni a 4-RS-006 jelű kónuszgyűrűvel. Ezek együtt úgy rászorulnak a tengelyre meghúzáskor, hogy onnan nem akarnak mozdulni. ha ennek ellenére erőltetjük az RS-012 feszítőanyát, ott valamit rombolni fogunk. Tengelyt,menetet,kómuszt,... Ezt szépen vissza kell bontani (nem is annyira könnyű, hisz össze van gyógyulva. ezért szoktam tenni a feszítő és a kómusz közép jó "vastag" zsírt) és újra felépíteni a csapágyat és így meghúzni kottyanásmentesen. xal kell nekik az udvarlás, de meghálálják.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
boltos haverom szerint az dontendájk mi kell pistike? dontendájkpärt írta: ↑2020.09.28., hétf. 00:13Nálam a szutyok miatt kizárt. Két óra tekerés-két óra takarítás? Meg nekem az erdő a teljes nyugiról szól. Persze, teljesen megértem, akik szeretik.
Alföldi gyerek voltam, túl későn találkoztam a műfajjal. Meg aztán Debrecenben teljesen értelmezhetetlen volt a 3x8 sebesség + vastag gumi, mégis mindenki montenbájkot vett.
nálunk nem volt kérdés, míg eső esett mentünk. hóban nem,meg ha nagyon jeges volt az út, de be is van a téli sárvédőzve aszfaltig. de jó volt az. alkalmanként 100-150, laza,kistányéros 30-as tempó (annyira nem is volt laza,mert a hideggel is meg kellett vívni a keringésnek). az alapozáson felül nagyon jó csapatformáló jellege volt ezeknek az edzéskenek. akik együtt szívtak,utána nagyon tudtak együtt dolgozni versenyen.
de-ja, a hobbi nem ez :) ez randa árnyoldala a versenysportnak. mikor más pihikézik a meleg szobában, az idióták kint áznak a hidegben de bármi baromságnak tűnik, én szerettem.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Majd megdumcsizzuk,hogy mikor lehet egyet tekerni, itt "lenn" nem olyan kényes az időjárás,mint a hegyekben.
Re: Kerékpározás
Hugomék Pécsett laknak, én is laktam ott majd' 1 évet. Láttam ott is megy a tekerés, nehogy kiess a formából
Majd megdumcsizzuk,hogy mikor lehet egyet tekerni, itt "lenn" nem olyan kényes az időjárás,mint a hegyekben.
Re: Kerékpározás
Szuperül hangzik, én is gondoltam rá már, csak a hétvégék elég sűrűek nekem....ezen a hétvégén Pécsen leszek, de jövő héten szombaton okt.10 délutánom szabad lesz, akkor tudnék menni is belátható távolságra, vagy Győr környékén is tekerhetünk, szívesen látok bárkit, szóval szervezkedhetnénk kicsit, kinek lenne esetleg jó? Amúgy még akár nekem hétköznap délutánok is beleférhetnek akár!
Nekem nagyon visszafogott edzések vannak, E1-E2 eleje pulzustartomány körül megyek... ez nekem jelenleg 112-127 közötti pulzust enged, persze akadnak benne kis gyorsítások, de lényegében erről szólt kb az elmúlt bő 2 hónapom... nem volt annyira élvezetes. Heti 1 csoportos tekerésen szoktam jobban elengedni a pulzusom, de lassan lassan már elkezdhetek tempókat is menni.
Látom milyen átlagokat tekertek, nekem az a rész még mostanság fog előtérbe jönni, a héten már lesznek tempósabb edzések, de még ezek is csupán 140 alattiak... Szóval ne aggódj, nem kell nekem visszafogni magam!
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Re: Kerékpározás
A múlt héten már mehettem "rendesen", nem volt pihi hét, így ~350km össze is jött.
Valamint mióta megvettem a bringát már ~7500km ment bele. A múlt héten kapott új lácot és hátsó sort.
Revi, a Campa kerekem (WTO 60) szervízelése szerinted mikor, s hogyan esedékes? Miket érdemes/kell csinálni - cserélni?
Szerintem az éven talán a 10.000km lehet meg szűken, szóval télen gondoltam majd nagyobb karbantartást, de addig összeszedném a hozzávalókat.
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Online
Re: Kerékpározás
Azért ez a Tököli-parkerdő nem olyan,mintha a Bükköt vagy Mátrát járnád. Itt állatok sincsenek. Ez inkább egy nagyobbacska liget, nem tudsz órákat sétálgatni, csomó bográcsozó hely és kutya sétáltató ember. Van 1-2 trail, ahova gyalogosok nem mennek,csak a bringások.pärt írta: ↑2020.09.28., hétf. 00:13Nálam a szutyok miatt kizárt. Két óra tekerés-két óra takarítás? Meg nekem az erdő a teljes nyugiról szól. Persze, teljesen megértem, akik szeretik.
Alföldi gyerek voltam, túl későn találkoztam a műfajjal. Meg aztán Debrecenben teljesen értelmezhetetlen volt a 3x8 sebesség + vastag gumi, mégis mindenki montenbájkot vett.
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3351
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4304
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Nálam a szutyok miatt kizárt. Két óra tekerés-két óra takarítás? Meg nekem az erdő a teljes nyugiról szól. Persze, teljesen megértem, akik szeretik.
Alföldi gyerek voltam, túl későn találkoztam a műfajjal. Meg aztán Debrecenben teljesen értelmezhetetlen volt a 3x8 sebesség + vastag gumi, mégis mindenki montenbájkot vett.
Alföldi gyerek voltam, túl későn találkoztam a műfajjal. Meg aztán Debrecenben teljesen értelmezhetetlen volt a 3x8 sebesség + vastag gumi, mégis mindenki montenbájkot vett.