Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327

Kerékpározás

Avatar
tonee73
Kiemelt Moderátor
Kiemelt Moderátor
Hozzászólások: 12096
Csatlakozott: 2008.12.12., pén. 11:49
Értékelés: 5730
Tartózkodási hely: SO15 0SB

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: tonee73 »

AAttila írta:
2020.10.05., hétf. 19:02
Persze ilyenkor veszem észre az esztétikai hibát :D A váz fehér részénél fekete, a fekete részénél fehér kábelt tettem. :smile51:
Na tessék, lehet újrafűzni az egészet... :angry:
Jó zenék --> Marantz CD16 --> Etalon Suprampli --> Chario Constellation Delphinus mkII

Ha meghalsz, te nem tudod, hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz.Ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy.

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5232
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3176

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Persze ilyenkor veszem észre az esztétikai hibát :D A váz fehér részénél fekete, a fekete részénél fehér kábelt tettem. :smile51:

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5232
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3176

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Utolsó :D
20201005_182734.jpg
20201005_182734.jpg (2.13 MiB) Megtekintve 1367 alkalommal

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5232
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3176

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

20201005_181110.jpg
20201005_181110.jpg (2.3 MiB) Megtekintve 1365 alkalommal

Avatar
avl2
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4707
Csatlakozott: 2007.08.23., csüt. 14:50
Értékelés: 1623

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: avl2 »

Giro: mi van Ineos-nal ? most epp G. maradt brutalisan le (allitolag 2szer hevert, 1szer meg indulas elött a neutralis zomaban; de nem nezett ki sulyosnak)

mi van Yates-szel ?
érdekes

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3400
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4363
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

trane írta:
2020.10.05., hétf. 15:03

ha a kezedbe kerül egy ilyen kormány rajta a fékkarral, érteni és érezni fogod :rolleyes: > egyrészt, ilyen 'mai' ergonómia nem létezett, először a Modolo jelent meg új vonalvezetésű ergonomikus kormányokkal a '90-es években leborulok.gif - másrészt pedig tök más volt a hajlítás íve és kerülete, és a fékkart ehhez igazították

amúgy meg nem én jöttem elő a fékkar-pozícióval... :ohnoohnoohno: - sőt, konkrétan te hoztad föl kritikaként lentebb :yingyang:
Kezembe kerül? :D Húsz évig ilyeneket markolásztam...(jobb híján). Illetve nem mindig, mert az itt már egyszer megénekelt Favoritom fékkarját, még kamaszként megkendácsoltam a Modolo Kronos mintájára, valami keményhabbal és ráragasztott műszálas anyaggal, hogy jobban egybesimuljon a kormány felső részével. De megnézném most azt a példányt, biztos mai szemmel is elégedett lennék. :D :P Ő volt a minta:
IMG_6099.jpg
IMG_6099.jpg (110.59 KiB) Megtekintve 1364 alkalommal
A fékkart nem igazán igazították ívekhez, egyszerűen volt egy csiga evolúció, ami nagyan lassan elvezetett innen:
s-l400.jpg
s-l400.jpg (8.06 KiB) Megtekintve 1364 alkalommal
...kb. ide:
NOS_3t_cinelli_leather_helmet_bike_shop_-36__33924.1590290231.1280.1280.jpg
NOS_3t_cinelli_leather_helmet_bike_shop_-36__33924.1590290231.1280.1280.jpg (493.7 KiB) Megtekintve 1364 alkalommal
Ez alatt nem nagyon változott a néhány alap kormánytípus geoja, méretei, szóval nem az húzta a fékkar fejlesztést.

Online
Avatar
lacee
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2660
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 1090

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

trane írta:
2020.10.05., hétf. 15:03
pärt írta:
2020.10.05., hétf. 11:44
Na igen, de a hifis örömszerzés H. Zs. féle alapigazsága itt is érvényes. Ne kelljen már szegénynek sötétedés után, elhagyatott részen kimerészkedni a kedve szerinti beállítással. Nekem biztos kikészülne a csuklóm annál a beállításnál, de az az én csuklóm.
Egyébként érdekes, milyen fura ergonómiai elképzelések éltek régebben kormány-fékkar párossal kapcsolatban:
f7ffb62689796dbd854391e9359d5aac.jpg
ha a kezedbe kerül egy ilyen kormány rajta a fékkarral, érteni és érezni fogod :rolleyes: > egyrészt, ilyen 'mai' ergonómia nem létezett, először a Modolo jelent meg új vonalvezetésű ergonomikus kormányokkal a '90-es években leborulok.gif - másrészt pedig tök más volt a hajlítás íve és kerülete, és a fékkart ehhez igazították

amúgy meg nem én jöttem elő a fékkar-pozícióval... :ohnoohnoohno: - sőt, konkrétan te hoztad föl kritikaként lentebb :yingyang:
A fékkart Pärt kollega említette....

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12187
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3623
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2020.10.05., hétf. 11:44
trane írta:
2020.10.05., hétf. 11:28
pärt írta:
2020.10.05., hétf. 10:23
...Azt hiszem, ez inkább megszokás kérdése lehet, nem annyira a hézagolók miatt van. Annak idején sokan és sokat pörögtünk a nyereg- meg kormánybeállításon, de úgysincs aranyszabály ezekre; nem egyforma az anatómiánk.
ez igaz, de azért van aranyszabály :rolleyes: : nevesül, a kormány felső hajlítása alkosson a fék(-váltó-)kar támasz-részével egy (közel-)vízszintes síkot leborulok.gif
Na igen, de a hifis örömszerzés H. Zs. féle alapigazsága itt is érvényes. Ne kelljen már szegénynek sötétedés után, elhagyatott részen kimerészkedni a kedve szerinti beállítással. Nekem biztos kikészülne a csuklóm annál a beállításnál, de az az én csuklóm.
Egyébként érdekes, milyen fura ergonómiai elképzelések éltek régebben kormány-fékkar párossal kapcsolatban:
f7ffb62689796dbd854391e9359d5aac.jpg
na,én lusta voltam ilyet keresni,leírni meg nem tudtam megfogalmazni,vagy nem volt kedvem :D ;peace;
de, ja. ezeknél a fékkar nem semmi elhelyezéssel bírt. de a felsőcső relatíve rövid, a kormányszár -itt még nincs hézagoló- magas, a stucnik aránylag rövidek voltak és a fékkarra ha rágfekszünk, szögben áll és nem kényelmetlen. de ja,ez ma már nem megszokott...

ami a vicces, ha megnézzük, a fékkar és az alsó fogás között kb annyi a lejtés, mint most a kompaktokon. mára a felső, egyenesfogás került mélyebbre.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12187
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3623
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

trane írta:
2020.10.05., hétf. 11:28
pärt írta:
2020.10.05., hétf. 10:23
...Azt hiszem, ez inkább megszokás kérdése lehet, nem annyira a hézagolók miatt van. Annak idején sokan és sokat pörögtünk a nyereg- meg kormánybeállításon, de úgysincs aranyszabály ezekre; nem egyforma az anatómiánk.
ez igaz, de azért van aranyszabály :rolleyes: : nevesül, a kormány felső hajlítása alkosson a fék(-váltó-)kar támasz-részével egy (közel-)vízszintes síkot leborulok.gif
még hozzácsapnám,hogy picit emelkedhet az orra(csuklónak jobb), de lehetőleg a sík legyen meg.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3400
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4363
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

trane írta:
2020.10.05., hétf. 11:28
pärt írta:
2020.10.05., hétf. 10:23
...Azt hiszem, ez inkább megszokás kérdése lehet, nem annyira a hézagolók miatt van. Annak idején sokan és sokat pörögtünk a nyereg- meg kormánybeállításon, de úgysincs aranyszabály ezekre; nem egyforma az anatómiánk.
ez igaz, de azért van aranyszabály :rolleyes: : nevesül, a kormány felső hajlítása alkosson a fék(-váltó-)kar támasz-részével egy (közel-)vízszintes síkot leborulok.gif
Na igen, de a hifis örömszerzés H. Zs. féle alapigazsága itt is érvényes. Ne kelljen már szegénynek sötétedés után, elhagyatott részen kimerészkedni a kedve szerinti beállítással. Nekem biztos kikészülne a csuklóm annál a beállításnál, de az az én csuklóm.
Egyébként érdekes, milyen fura ergonómiai elképzelések éltek régebben kormány-fékkar párossal kapcsolatban:
f7ffb62689796dbd854391e9359d5aac.jpg
f7ffb62689796dbd854391e9359d5aac.jpg (128.6 KiB) Megtekintve 1345 alkalommal

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12187
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3623
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2020.10.05., hétf. 10:23


Azt hiszem, ez inkább megszokás kérdése lehet, nem annyira a hézagolók miatt van. Annak idején sokan és sokat pörögtünk a nyereg- meg kormánybeállításon, de úgysincs aranyszabály ezekre; nem egyforma az anatómiánk.
majd bederül, ha kipróbálja 2-3 hézagoló nélkül. de az jól látszik,hogy a fékkarok lefele figyelnek, az meg tényleg nem a legoptimálisabb támasz a csuklónak. Csak akkor lehet leszedni a bandázst :D ;peace;
egy javaslat,míg kormányállytgatás, probálgatás van, nem kell visszatenni. nyers korméány, imbuszkulcsok és legfeljebb kesztíű, ha zavaró a pucér karbon
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3400
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4363
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

revox írta:
2020.10.05., hétf. 09:08
pärt írta:
2020.10.04., vas. 22:17
Jó az a szütyő. Nekem meg a vesetumoros mez néz ki sz@rul :smile33: , de ugye ízlések...
Az a fékváltókar viszont eléggé nekikeseredett; igencsak lógatja az orrát. Biztos, hogy így szereti a csuklód? gondolkodik.gif
a spacerek szeretik így :rolleyes:
Csak a legkeményebbek mernek így hézagolni. :D SPACERMAN rulez! És akkor ott már elfér a nyeregtasi, vagy rénszarvasos karácsonyi pulcsi, akár zokni-szandál kombóval is (esetleg kamáslival). ;peace;
images.jpeg
images.jpeg (17.14 KiB) Megtekintve 1349 alkalommal
Azt hiszem, ez inkább megszokás kérdése lehet, nem annyira a hézagolók miatt van. Annak idején sokan és sokat pörögtünk a nyereg- meg kormánybeállításon, de úgysincs aranyszabály ezekre; nem egyforma az anatómiánk.

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12187
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3623
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2020.10.04., vas. 22:17
Jó az a szütyő. Nekem meg a vesetumoros mez néz ki sz@rul :smile33: , de ugye ízlések...
Az a fékváltókar viszont eléggé nekikeseredett; igencsak lógatja az orrát. Biztos, hogy így szereti a csuklód? gondolkodik.gif
a spacerek szeretik így :rolleyes:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12187
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3623
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

trane írta:
2020.10.05., hétf. 00:00
AAttila írta:
2020.10.02., pén. 20:35
Nekem Dekás téli kesztyűm van és imádom ;peace;
Téli cipőm nincs, csak kamáslit vettem, de eddig ez is bevált.
Kamásli NORTHWAVE STORM téli fekete.jpg
a kamásli-témához annyit azé' mondanék, hogy alulról, a talp felől gyakorlatilag a nyári cipőd talpán ülsz, ami pedig a kamásli alján van egy műanyag talpréteg formájában, semmitől, de a hidegtől különösen nem véd :ohnoohnoohno: . így, hacsak nem nagyobb vagy 3 számmal a nyári cipőd és tudsz belehúzni egy legalább 1cm vastag filc talpbélést meg miNYimum 1 termo zoknit, max. 1 óra után lefagynak a lábaid sad.gif . tudom, a 'mi időnkben' nem volt még bringás téli cipő, hajtani meg kellett... :yingyang:
én is nyomtam valamenynit oldschool shimanoban, vattával betömve az orrnyílást, + betét elfért,de nem vastag + kamásli és elvoltam vele, de a víz ellen... ki lehet telelni iléyen kombóval, de a félváltókar majd feléből megvan a télicipő... nem lehet összehasonlítani semmilyen nyárituninggal :smile32:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
gianni321
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2364
Csatlakozott: 2010.09.15., szer. 12:10
Értékelés: 735
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: gianni321 »

revox írta:
2020.09.24., csüt. 21:33
Huhúúú, itt van az alu Speci. Lehet lehülyézni, de ott néztem Solymáron és ha a srác nem mondja,hoghy alu, sose tudom meg :D 2: lejet ezt is Imre kománk festette :)

https://bringaland.hu/specialized-allez ... zett-20232

Kép
Speci Pride Edition :D
Hypsos Ferrum-->Lumin U1 Mini-->Audiomat Maestro 3--> Audio Research LS28-->BAT VK600SE -->Dynaudio Contour 60i
Kábelezés: MDA

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5232
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3176

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Amikor lenn fogom, akkor pont az ujjamra áll a váltógomb. :smile32:

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5232
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3176

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

pärt írta:
2020.10.04., vas. 22:17
Jó az a szütyő. Nekem meg a vesetumoros mez néz ki sz@rul :smile33: , de ugye ízlések...
Az a fékváltókar viszont eléggé nekikeseredett; igencsak lógatja az orrát. Biztos, hogy így szereti a csuklód? gondolkodik.gif
Hát ehhez képest valóban "lóg" egy kicsit, de már egy ideje ilyen állásban használtam.Itt egy régi kép:
20200510_123017.jpg
20200510_123017.jpg (119.41 KiB) Megtekintve 1414 alkalommal

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3400
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4363
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Jó az a szütyő. Nekem meg a vesetumoros mez néz ki sz@rul :smile33: , de ugye ízlések...
Az a fékváltókar viszont eléggé nekikeseredett; igencsak lógatja az orrát. Biztos, hogy így szereti a csuklód? gondolkodik.gif

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3400
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4363
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

trane írta:
2020.10.04., vas. 19:51
AAttila írta:
2020.10.04., vas. 18:55
Nat,jöhetnek a kritkák ;peace;
ja, meg a nyeregtáska jaj.gif - na az egy valamirevaló versenybringán nincs :ohnoohnoohno: leborulok.gif > a póló/hosszúujjú felső zsebei azé' vannak :rolleyes:
Pfff...

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5232
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3176

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

trane írta:
2020.10.04., vas. 20:11
AAttila írta:
2020.10.04., vas. 20:07
És még gyorsabb is leszek, ha lejön az a 2kg a bicóról ;peace;
mé', a spacer-ek meg a tatyó is ólmot hordoznak :quetionmark: gondolkodik.gif
Már nem is nagyon emléxek, de 1v2 belső, 3 leszedő, 1 patronos pumpa,3 patron, egy multiszerszám. Meg a tatyó súlya. 1,5kg tuti van így együtt gondolkodik.gif

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5232
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3176

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

És még gyorsabb is leszek, ha lejön az a 2kg a bicóról ;peace;

Online
Avatar
lacee
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2660
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 1090

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

AAttila írta:
2020.10.04., vas. 19:56
trane írta:
2020.10.04., vas. 19:51
AAttila írta:
2020.10.04., vas. 18:55
Nat,jöhetnek a kritkák ;peace;
ja, meg a nyeregtáska jaj.gif - na az egy valamirevaló versenybringán nincs :ohnoohnoohno: leborulok.gif > a póló/hosszúujjú felső zsebei azé' vannak :rolleyes:
Ááááá tudom,csak na....nem vettem még le. A múltkori hosszú út miatt tettem rá, mert a 160 kilis útra egyedül mentem és nem tudtam volna annyi mindent vinni. De igazad van, elég nyomorultul néz ki rajta. :rolleyes:
Ilyenkor hátizsákot szoktam vinni,minden belefér ami kell,igaz van is súlya :D

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12187
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3623
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

lacee írta:
2020.10.04., vas. 19:43
A bandázs így nekem nem tetszik,nyílván itt egyéni ízlés,hogy fehér v. fekete,nekem ehhez a sok fehérhez inkább fekete bandázs jönne be.A spacer meg sok ahogy Trane már említette, ill. feketében jobban mutatna....Amúgy fain a bicó.
Mivel a nyeregcső fekete, hézagolóból is a fekete lejet jobban illene hozzá optikában, plus az is elmodpsódna,hogy van bent hézagoló :rolleyes: Nálunk az asszony bicaja elbírja a feketét, enyém sajna nem. Lehet,ha úgy veszem,más, de mikor letekertem feketére, nem az én bicóm nézett rám :)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5232
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3176

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

trane írta:
2020.10.04., vas. 19:51
AAttila írta:
2020.10.04., vas. 18:55
Nat,jöhetnek a kritkák ;peace;
ja, meg a nyeregtáska jaj.gif - na az egy valamirevaló versenybringán nincs :ohnoohnoohno: leborulok.gif > a póló/hosszúujjú felső zsebei azé' vannak :rolleyes:
Ááááá tudom,csak na....nem vettem még le. A múltkori hosszú út miatt tettem rá, mert a 160 kilis útra egyedül mentem és nem tudtam volna annyi mindent vinni. De igazad van, elég nyomorultul néz ki rajta. :rolleyes:

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12187
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3623
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Amit ma figyeltem, a pedálfordulatokat, hogy kiírták, mezei menésen 90 rpm körül mentek. 100 körül,ha répázták... Mivel pár napja először tettem a gépre rpm szenzort, nekem is feltűnt,hogy a 100 körüli fordulat magas. 32,5-öt mentem 50/19-el. Ezt inkább 50/17-el szoktam. Az kb 90-92rpm.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”