Na tessék, lehet újrafűzni az egészet...
Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Kerékpározás
- tonee73
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 12096
- Csatlakozott: 2008.12.12., pén. 11:49
- Értékelés: 5730
- Tartózkodási hely: SO15 0SB
Re: Kerékpározás
Jó zenék --> Marantz CD16 --> Etalon Suprampli --> Chario Constellation Delphinus mkII
Ha meghalsz, te nem tudod, hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz.Ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy.
Ha meghalsz, te nem tudod, hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz.Ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy.
Online
Re: Kerékpározás
Persze ilyenkor veszem észre az esztétikai hibát A váz fehér részénél fekete, a fekete részénél fehér kábelt tettem.
Online
Re: Kerékpározás
Utolsó
Online
Re: Kerékpározás
Giro: mi van Ineos-nal ? most epp G. maradt brutalisan le (allitolag 2szer hevert, 1szer meg indulas elött a neutralis zomaban; de nem nezett ki sulyosnak)
mi van Yates-szel ?
érdekes
mi van Yates-szel ?
érdekes
Online
A fékkart nem igazán igazították ívekhez, egyszerűen volt egy csiga evolúció, ami nagyan lassan elvezetett innen: ...kb. ide: Ez alatt nem nagyon változott a néhány alap kormánytípus geoja, méretei, szóval nem az húzta a fékkar fejlesztést.
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3400
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4363
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Kezembe kerül? Húsz évig ilyeneket markolásztam...(jobb híján). Illetve nem mindig, mert az itt már egyszer megénekelt Favoritom fékkarját, még kamaszként megkendácsoltam a Modolo Kronos mintájára, valami keményhabbal és ráragasztott műszálas anyaggal, hogy jobban egybesimuljon a kormány felső részével. De megnézném most azt a példányt, biztos mai szemmel is elégedett lennék. Ő volt a minta:trane írta: ↑2020.10.05., hétf. 15:03
ha a kezedbe kerül egy ilyen kormány rajta a fékkarral, érteni és érezni fogod > egyrészt, ilyen 'mai' ergonómia nem létezett, először a Modolo jelent meg új vonalvezetésű ergonomikus kormányokkal a '90-es években - másrészt pedig tök más volt a hajlítás íve és kerülete, és a fékkart ehhez igazították
amúgy meg nem én jöttem elő a fékkar-pozícióval... - sőt, konkrétan te hoztad föl kritikaként lentebb
A fékkart nem igazán igazították ívekhez, egyszerűen volt egy csiga evolúció, ami nagyan lassan elvezetett innen: ...kb. ide: Ez alatt nem nagyon változott a néhány alap kormánytípus geoja, méretei, szóval nem az húzta a fékkar fejlesztést.
Online
Re: Kerékpározás
A fékkart Pärt kollega említette....trane írta: ↑2020.10.05., hétf. 15:03ha a kezedbe kerül egy ilyen kormány rajta a fékkarral, érteni és érezni fogod > egyrészt, ilyen 'mai' ergonómia nem létezett, először a Modolo jelent meg új vonalvezetésű ergonomikus kormányokkal a '90-es években - másrészt pedig tök más volt a hajlítás íve és kerülete, és a fékkart ehhez igazítottákpärt írta: ↑2020.10.05., hétf. 11:44Na igen, de a hifis örömszerzés H. Zs. féle alapigazsága itt is érvényes. Ne kelljen már szegénynek sötétedés után, elhagyatott részen kimerészkedni a kedve szerinti beállítással. Nekem biztos kikészülne a csuklóm annál a beállításnál, de az az én csuklóm.
Egyébként érdekes, milyen fura ergonómiai elképzelések éltek régebben kormány-fékkar párossal kapcsolatban:
f7ffb62689796dbd854391e9359d5aac.jpg
amúgy meg nem én jöttem elő a fékkar-pozícióval... - sőt, konkrétan te hoztad föl kritikaként lentebb
Online
de, ja. ezeknél a fékkar nem semmi elhelyezéssel bírt. de a felsőcső relatíve rövid, a kormányszár -itt még nincs hézagoló- magas, a stucnik aránylag rövidek voltak és a fékkarra ha rágfekszünk, szögben áll és nem kényelmetlen. de ja,ez ma már nem megszokott...
ami a vicces, ha megnézzük, a fékkar és az alsó fogás között kb annyi a lejtés, mint most a kompaktokon. mára a felső, egyenesfogás került mélyebbre.
Re: Kerékpározás
na,én lusta voltam ilyet keresni,leírni meg nem tudtam megfogalmazni,vagy nem volt kedvempärt írta: ↑2020.10.05., hétf. 11:44Na igen, de a hifis örömszerzés H. Zs. féle alapigazsága itt is érvényes. Ne kelljen már szegénynek sötétedés után, elhagyatott részen kimerészkedni a kedve szerinti beállítással. Nekem biztos kikészülne a csuklóm annál a beállításnál, de az az én csuklóm.
Egyébként érdekes, milyen fura ergonómiai elképzelések éltek régebben kormány-fékkar párossal kapcsolatban:
f7ffb62689796dbd854391e9359d5aac.jpg
de, ja. ezeknél a fékkar nem semmi elhelyezéssel bírt. de a felsőcső relatíve rövid, a kormányszár -itt még nincs hézagoló- magas, a stucnik aránylag rövidek voltak és a fékkarra ha rágfekszünk, szögben áll és nem kényelmetlen. de ja,ez ma már nem megszokott...
ami a vicces, ha megnézzük, a fékkar és az alsó fogás között kb annyi a lejtés, mint most a kompaktokon. mára a felső, egyenesfogás került mélyebbre.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
még hozzácsapnám,hogy picit emelkedhet az orra(csuklónak jobb), de lehetőleg a sík legyen meg.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Egyébként érdekes, milyen fura ergonómiai elképzelések éltek régebben kormány-fékkar párossal kapcsolatban:
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3400
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4363
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Na igen, de a hifis örömszerzés H. Zs. féle alapigazsága itt is érvényes. Ne kelljen már szegénynek sötétedés után, elhagyatott részen kimerészkedni a kedve szerinti beállítással. Nekem biztos kikészülne a csuklóm annál a beállításnál, de az az én csuklóm.
Egyébként érdekes, milyen fura ergonómiai elképzelések éltek régebben kormány-fékkar párossal kapcsolatban:
Online
egy javaslat,míg kormányállytgatás, probálgatás van, nem kell visszatenni. nyers korméány, imbuszkulcsok és legfeljebb kesztíű, ha zavaró a pucér karbon
Re: Kerékpározás
majd bederül, ha kipróbálja 2-3 hézagoló nélkül. de az jól látszik,hogy a fékkarok lefele figyelnek, az meg tényleg nem a legoptimálisabb támasz a csuklónak. Csak akkor lehet leszedni a bandázst
egy javaslat,míg kormányállytgatás, probálgatás van, nem kell visszatenni. nyers korméány, imbuszkulcsok és legfeljebb kesztíű, ha zavaró a pucér karbon
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3400
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4363
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Csak a legkeményebbek mernek így hézagolni. SPACERMAN rulez! És akkor ott már elfér a nyeregtasi, vagy rénszarvasos karácsonyi pulcsi, akár zokni-szandál kombóval is (esetleg kamáslival). Azt hiszem, ez inkább megszokás kérdése lehet, nem annyira a hézagolók miatt van. Annak idején sokan és sokat pörögtünk a nyereg- meg kormánybeállításon, de úgysincs aranyszabály ezekre; nem egyforma az anatómiánk.
Online
Re: Kerékpározás
a spacerek szeretik így
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
én is nyomtam valamenynit oldschool shimanoban, vattával betömve az orrnyílást, + betét elfért,de nem vastag + kamásli és elvoltam vele, de a víz ellen... ki lehet telelni iléyen kombóval, de a félváltókar majd feléből megvan a télicipő... nem lehet összehasonlítani semmilyen nyárituninggaltrane írta: ↑2020.10.05., hétf. 00:00a kamásli-témához annyit azé' mondanék, hogy alulról, a talp felől gyakorlatilag a nyári cipőd talpán ülsz, ami pedig a kamásli alján van egy műanyag talpréteg formájában, semmitől, de a hidegtől különösen nem véd . így, hacsak nem nagyobb vagy 3 számmal a nyári cipőd és tudsz belehúzni egy legalább 1cm vastag filc talpbélést meg miNYimum 1 termo zoknit, max. 1 óra után lefagynak a lábaid . tudom, a 'mi időnkben' nem volt még bringás téli cipő, hajtani meg kellett...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- gianni321
- V.I.P.
- Hozzászólások: 2364
- Csatlakozott: 2010.09.15., szer. 12:10
- Értékelés: 735
- Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Re: Kerékpározás
Speci Pride Editionrevox írta: ↑2020.09.24., csüt. 21:33Huhúúú, itt van az alu Speci. Lehet lehülyézni, de ott néztem Solymáron és ha a srác nem mondja,hoghy alu, sose tudom meg 2: lejet ezt is Imre kománk festette :)
https://bringaland.hu/specialized-allez ... zett-20232
Hypsos Ferrum-->Lumin U1 Mini-->Audiomat Maestro 3--> Audio Research LS28-->BAT VK600SE -->Dynaudio Contour 60i
Kábelezés: MDA
Kábelezés: MDA
Online
Re: Kerékpározás
Amikor lenn fogom, akkor pont az ujjamra áll a váltógomb.
Online
Re: Kerékpározás
Hát ehhez képest valóban "lóg" egy kicsit, de már egy ideje ilyen állásban használtam.Itt egy régi kép:
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3400
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4363
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Jó az a szütyő. Nekem meg a vesetumoros mez néz ki sz@rul , de ugye ízlések...
Az a fékváltókar viszont eléggé nekikeseredett; igencsak lógatja az orrát. Biztos, hogy így szereti a csuklód?
Az a fékváltókar viszont eléggé nekikeseredett; igencsak lógatja az orrát. Biztos, hogy így szereti a csuklód?
Online
Online
Re: Kerékpározás
Már nem is nagyon emléxek, de 1v2 belső, 3 leszedő, 1 patronos pumpa,3 patron, egy multiszerszám. Meg a tatyó súlya. 1,5kg tuti van így együtt
Online
Re: Kerékpározás
És még gyorsabb is leszek, ha lejön az a 2kg a bicóról
Online
Re: Kerékpározás
Ilyenkor hátizsákot szoktam vinni,minden belefér ami kell,igaz van is súlya
Online
Re: Kerékpározás
Mivel a nyeregcső fekete, hézagolóból is a fekete lejet jobban illene hozzá optikában, plus az is elmodpsódna,hogy van bent hézagoló Nálunk az asszony bicaja elbírja a feketét, enyém sajna nem. Lehet,ha úgy veszem,más, de mikor letekertem feketére, nem az én bicóm nézett rám :)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
Ááááá tudom,csak na....nem vettem még le. A múltkori hosszú út miatt tettem rá, mert a 160 kilis útra egyedül mentem és nem tudtam volna annyi mindent vinni. De igazad van, elég nyomorultul néz ki rajta.
Online
Re: Kerékpározás
Amit ma figyeltem, a pedálfordulatokat, hogy kiírták, mezei menésen 90 rpm körül mentek. 100 körül,ha répázták... Mivel pár napja először tettem a gépre rpm szenzort, nekem is feltűnt,hogy a 100 körüli fordulat magas. 32,5-öt mentem 50/19-el. Ezt inkább 50/17-el szoktam. Az kb 90-92rpm.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu