Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327

Kerékpározás

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 12631
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 7304
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

AAttila írta:
2020.10.09., pén. 12:22
Vinkler írta:
2020.10.09., pén. 12:17
Canyon Aeroad CFR is egész pofás lett.
5287DD67-75F4-4D99-AA99-5B0E7FD48F64.jpeg
Nekem nagyon bejön,hogy nem látom a bowdeneket :smile32:
Ugye?! :party:
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5162
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3135

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Vinkler írta:
2020.10.09., pén. 12:17
Canyon Aeroad CFR is egész pofás lett.
5287DD67-75F4-4D99-AA99-5B0E7FD48F64.jpeg
Nekem nagyon bejön,hogy nem látom a bowdeneket :smile32:

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 12631
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 7304
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Canyon Aeroad CFR is egész pofás lett.
5287DD67-75F4-4D99-AA99-5B0E7FD48F64.jpeg
5287DD67-75F4-4D99-AA99-5B0E7FD48F64.jpeg (158.49 KiB) Megtekintve 1629 alkalommal
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
Szalon
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 928
Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
Értékelés: 1365

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Szalon »

Új Speci bicaj: Aethos

Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de számomra nagyon hasonlít a 2 generációval előtti SL-5-ös Tarmacra.

Igazából érdekes, hogy elvileg, 6 kg alatti bicajnak az egyik legnagyobb előnye szerintük a lejtmenetben van, mert annyira jól érzed, hogy ki mered használni. Érdekes amúgy az UCI szábályoknak nem megfelelő, csak a bicajozás élvezetéért épített váz, számomra tetszetős megközelítés, jó lenne kipróbálni, hogy a valóságban milyen lehet, engem mindenesetre kíváncsivá tett...
Egy Dogma mellet még el is férne a tárolómban :rolleyes: persze csak majd pár év múlva használtan, mert 4 misi felett lehet hozzájutni... de én díjazom, hogy megcsinálták!


youtu.be/nhSt6kUFG-M



youtu.be/UtWrx9XDAaU
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech

Avatar
avl2
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4707
Csatlakozott: 2007.08.23., csüt. 14:50
Értékelés: 1623

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: avl2 »

revox írta:
2020.10.08., csüt. 23:44
Stucni számításhoz. Bár nekem karcos, hogy a 6°-os és a 17 között ejtésben lenne 3 centi eltérés,de azt írta nekem... Szerintem itt valami nem OK, de a reach értéket ránézésre jól számolja.
edit: ehhh, a 6°-osnál nem adtam meg, hogy -6° :D :smile53: csodálkoztam,mert nyilván szögfüggvényekkel számol és a gép sose téved... Xal jó lex, csak az alapértelemezetten felajánlott értékek átírásánál figyeljünk az előjelre :rolleyes:

http://yojimg.net/bike/web_tools/stem.php
basszus ! csak az elsö sorodat olvastam el, mar majdnem nyitottam Excel-t, mert szögfüggvennyel ramentem volna, de elöbb megneztem a linket amit betettel, es mar majdnem irtam: mihez kepest a 6° ...aztan elolvastam a masodik bekezdesedet is

az abraja is jol szemlelteti: -17°-kal ugye kijöttel vizszintesre (73+17=90°) a 6°-kal meg a csillagokra mutat :D

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12099
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Stucni számításhoz. Bár nekem karcos, hogy a 6°-os és a 17 között ejtésben lenne 3 centi eltérés,de azt írta nekem... Szerintem itt valami nem OK, de a reach értéket ránézésre jól számolja.
edit: ehhh, a 6°-osnál nem adtam meg, hogy -6° :D :smile53: csodálkoztam,mert nyilván szögfüggvényekkel számol és a gép sose téved... Xal jó lex, csak az alapértelemezetten felajánlott értékek átírásánál figyeljünk az előjelre :rolleyes:

http://yojimg.net/bike/web_tools/stem.php
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12099
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

17°-os stucli. Fény játszik az érzékekkel,de kb vízszintes a teteje. Merev, tisztességes esés a nyereghez képest, bár még várok egy 3mm-el alacsonyabb, aero fejcsapágykupakot,ami alul illeszkedik a stucnihoz.
Nézegettem,hogy fekete bandázs, de a lyukacsos verzió fehér belsővel és fekete nyereg, de nemtom... Testhelyzet elsőre jobbnak tűnik. Kb ilyen magasságra volt máskor is beforgatva,csak a szögek máshogy álltak.
1320.jpg
1320.jpg (570.49 KiB) Megtekintve 1620 alkalommal
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
lacee
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2634
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 1078

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

A versenyeken lévő pontozásokhoz képest a hieroglifa az érthetőbb. :D

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5162
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3135

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Revi,nem beszéltél az ismerősöddel :quetionmark: :rolleyes:

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12099
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

avl2 írta:
2020.10.07., szer. 11:08
revox írta:
2020.10.07., szer. 10:47
nem ártana mellé egy VO2 is :) igen kerekedne a szemünk :) de jobb ezeket nem tudni ;peace;
kicsit kerestem (mert LeMond "legendás" értéke már régi :-)

https://cyclingtips.com/2019/06/what-th ... g-success/
"a stable and repeatedly extreme high level VO2max’ — plus a similar result from a different testing facility, the researchers conclude that Svendsen’s result of 96.7 was, indeed, reliable"


https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/27508883/ The Physiological Profile of a Multiple Tour de France Winning Cyclist
"V˙O2peak and PPO were 5.91 L·min (84 mL·kg·min) and 525 W, respectively, whereas mean GE values were 23.0% and 23.6% for ambient and HH conditions, respectively. In addition to superior GE, power output at 4 mmol·L lactate was higher in HH versus ambient conditions (429.6 vs 419.0 W) supporting anecdotal reports from the participant of good performance in the heat. Peak core and skin temperature, sweat rate, and electrolyte content were higher in HH conditions. Body fat percentage was 9.5%, whereas total fat mass, lean mass, and bone mineral content were 6.7, 61.5, and 2.8 kg, respectively."

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/11740302/ Peak power output, the lactate threshold, and time trial performance in cyclists
"Nine male cyclists (.VO(2max) 62.7 +/- 0.8 mL.kg(-1).min(-1)) who were competing regularly in triathlon or cycle TT were recruited for the study. Each cyclist performed four tests on an SRM isokinetic cycle ergometer over a 2-wk period....
The average power output during the 90-min TT (W(90-min)) was significantly (P < 0.01) correlated with W(peak) (r = 0.91), W(LTlog) (r = 0.91), and the D(max) lactate threshold (r = 0.77, P < 0.05). In contrast, W(20-min) was significantly (P < 0.05) related to .VO(2max) (L.min(-1)) (r = 0.69) and W(LTlog) (r = 0.67). The D(max) lactate threshold was not significantly correlated to W(20-min) (r = 0.45). Furthermore, W(OBLA) was not correlated to W(90-min) (r = 0.54) or W(20-min) (r = 0.23). In addition, .VO(2max) (mL.kg(-1).min(-1)) was not significantly related to W(90-min) (r = 0.11) or W(20-min) (r = 0.47)."

kiöregedve: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/22868823/ The cycling physiology of Miguel Indurain 14 years after retirement
"14 y after retirement from professional cycling (age 46 y, body mass 92.2 kg)....Average cycling gross efficiency between 100 and 350 W was 20.1%, with a peak value of 22.3% at 350 W. Delta efficiency was 27.04%. Absolute maximal oxygen uptake and aerobic power output declined by 12.4% and 15.2% per decade . His maximal values were oxygen uptake 5.29 L/min (57.4 mL · kg-1 · min-1), aerobic power output 450 W (4.88 W/kg), heart rate 191 beats/min, blood lactate 11.2 mM. Values at the individual lactate threshold (ILT): 4.28 L/min (46.4 mL · kg-1 · min-1), 329 W (3.57 W/kg), 159 beats/min, 2.4 mM "

ez is erdekes: https://medium.com/fastfitnesstips/it-n ... e7219904cd
nnnaa, meló közben ez most így sok ;peace;
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12099
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2020.10.07., szer. 11:05
revox írta:
2020.10.07., szer. 09:48
pärt írta:
2020.10.06., kedd 22:47
Hát... Rághatjuk itt a gittet, de mégiscsak ízlésekről beszélgetünk, nem wattokról, meg grammokról, másodpercekről. Márpedig az ilyen-olyan formák azok miatt születnek.
Ja, meg persze az ilyen-olyan ízlések miatt. :D
másodperc... ez nem triathlon... :D a mezőny első 20 embere, néha 30 ugxyanaztaz időt kapja, ha mezőnyhajrá van. Századok,ezredek...
Ja, de a marketingesek nem hülyék, nem százados előnnyel kecsegtetve akarják eladni a gépet. A céges BS mindig szép kövér másodperceket ígér.
Valamiből nekik is meg kell élni :D
zárójeles rész, már párszor kipróbáltam a bora ultra kereket, forog e tényleg 40 percig... jelzem, tényleg sokkal tovább forog, mint egy normál kerék, de max 5 percet tudtam még kb kihozni belőle. Eleve annyira könnyű a felni, nincs lendülete. egy jól csapágyazott,de nehezebb kerék lehet tovább forogna... nekem a Sram S40 elsőkereke legendásan sokáig forgott (kapott hibrid kerámiát, made in china 2zere Ft)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
avl2
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4707
Csatlakozott: 2007.08.23., csüt. 14:50
Értékelés: 1623

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: avl2 »

revox írta:
2020.10.07., szer. 10:47
nem ártana mellé egy VO2 is :) igen kerekedne a szemünk :) de jobb ezeket nem tudni ;peace;
kicsit kerestem (mert LeMond "legendás" értéke már régi :-)

https://cyclingtips.com/2019/06/what-th ... g-success/
"a stable and repeatedly extreme high level VO2max’ — plus a similar result from a different testing facility, the researchers conclude that Svendsen’s result of 96.7 was, indeed, reliable"


https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/27508883/ The Physiological Profile of a Multiple Tour de France Winning Cyclist
"V˙O2peak and PPO were 5.91 L·min (84 mL·kg·min) and 525 W, respectively, whereas mean GE values were 23.0% and 23.6% for ambient and HH conditions, respectively. In addition to superior GE, power output at 4 mmol·L lactate was higher in HH versus ambient conditions (429.6 vs 419.0 W) supporting anecdotal reports from the participant of good performance in the heat. Peak core and skin temperature, sweat rate, and electrolyte content were higher in HH conditions. Body fat percentage was 9.5%, whereas total fat mass, lean mass, and bone mineral content were 6.7, 61.5, and 2.8 kg, respectively."

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/11740302/ Peak power output, the lactate threshold, and time trial performance in cyclists
"Nine male cyclists (.VO(2max) 62.7 +/- 0.8 mL.kg(-1).min(-1)) who were competing regularly in triathlon or cycle TT were recruited for the study. Each cyclist performed four tests on an SRM isokinetic cycle ergometer over a 2-wk period....
The average power output during the 90-min TT (W(90-min)) was significantly (P < 0.01) correlated with W(peak) (r = 0.91), W(LTlog) (r = 0.91), and the D(max) lactate threshold (r = 0.77, P < 0.05). In contrast, W(20-min) was significantly (P < 0.05) related to .VO(2max) (L.min(-1)) (r = 0.69) and W(LTlog) (r = 0.67). The D(max) lactate threshold was not significantly correlated to W(20-min) (r = 0.45). Furthermore, W(OBLA) was not correlated to W(90-min) (r = 0.54) or W(20-min) (r = 0.23). In addition, .VO(2max) (mL.kg(-1).min(-1)) was not significantly related to W(90-min) (r = 0.11) or W(20-min) (r = 0.47)."

kiöregedve: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/22868823/ The cycling physiology of Miguel Indurain 14 years after retirement
"14 y after retirement from professional cycling (age 46 y, body mass 92.2 kg)....Average cycling gross efficiency between 100 and 350 W was 20.1%, with a peak value of 22.3% at 350 W. Delta efficiency was 27.04%. Absolute maximal oxygen uptake and aerobic power output declined by 12.4% and 15.2% per decade . His maximal values were oxygen uptake 5.29 L/min (57.4 mL · kg-1 · min-1), aerobic power output 450 W (4.88 W/kg), heart rate 191 beats/min, blood lactate 11.2 mM. Values at the individual lactate threshold (ILT): 4.28 L/min (46.4 mL · kg-1 · min-1), 329 W (3.57 W/kg), 159 beats/min, 2.4 mM "

ez is erdekes: https://medium.com/fastfitnesstips/it-n ... e7219904cd

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3353
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4305
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

revox írta:
2020.10.07., szer. 09:48
pärt írta:
2020.10.06., kedd 22:47
Hát... Rághatjuk itt a gittet, de mégiscsak ízlésekről beszélgetünk, nem wattokról, meg grammokról, másodpercekről. Márpedig az ilyen-olyan formák azok miatt születnek.
Ja, meg persze az ilyen-olyan ízlések miatt. :D
másodperc... ez nem triathlon... :D a mezőny első 20 embere, néha 30 ugxyanaztaz időt kapja, ha mezőnyhajrá van. Századok,ezredek...
Ja, de a marketingesek nem hülyék, nem százados előnnyel kecsegtetve akarják eladni a gépet. A céges BS mindig szép kövér másodperceket ígér.

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3353
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4305
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

avl2 írta:
2020.10.07., szer. 10:10
pärt írta:
2020.10.06., kedd 22:47
...beszélgetünk, nem wattokról...
legyen arrol is...

(nem, nem "kell" ezekböl meriteni, eleget dícsértek a tanítónénik :rolleyes: ) ...azért én nagyon elismerem az ilyeneket
Ne általánosíts, csak én gonoszkodtam. ;)
De többet nem leszek gonosz tanítónéni, nem szedem el senkitől a pókemberes képregényt; kellenek azok a példaképek. :D

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12099
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

nem ártana mellé egy VO2 is :) igen kerekedne a szemünk :) de jobb ezeket nem tudni ;peace;
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
avl2
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4707
Csatlakozott: 2007.08.23., csüt. 14:50
Értékelés: 1623

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: avl2 »

pärt írta:
2020.10.06., kedd 22:47
...beszélgetünk, nem wattokról...
legyen arrol is:


youtu.be/6FfRlKuuO0A


http://velo.hu/filippo-ganna-500-wattos ... tamat.html : "Az olasz kerekes a 31,7 kilométeres távot 35 perc és 54 másodperc alatt abszolválta, ami 52,981 kilométer/órás átlagnak felel meg. A teljesítményadatait tekintve 499,18 átlagwattot (6,4 Watt/kilogramm) adott le."

https://www.strava.com/activities/35671 ... /5276/6076 : 525W 13:21 -en

korabban palyan: https://forum.slowtwitch.com/forum/Slow ... 4/?page=-1

https://www.velonews.com/events/giro-di ... ime-trial/

4 eve: https://www.stickybottle.com/coaching/t ... ad-champs/ : Second placed Italian Filippo Ganna, who also became elite pursuit World Champion on the track earlier this year and won U23 Paris-Roubaix just weeks later, rode with an average of 460W for 34:29min.

(nem, nem "kell" ezekböl meriteni, eleget dícsértek a tanítónénik :rolleyes: ) ...azért én nagyon elismerem az ilyeneket

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12099
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2020.10.06., kedd 23:09
Szalon írta:
2020.10.06., kedd 22:42

Ez a kék szín, meg az idei csíkos festések valahogy nekem sem tetszenek, de amúgy élőben láttál már ilyen F12-es Dogmát?
Mert képek alapján nekem is kicsit soknak tűnt, de élőben ebből az érzésből semmi nem maradt meg, csak a birtoklási vágy... :rolleyes:
Nos, nem láttam. De már öreg vagyok ilyen instant birtoklási vágyhoz. Nem csak bringában. :rolleyes: Meg ami képen nem tetszik, általában élőben sem fog. Van amikor a valóság még szörnyűbb, mint amit egy kép sejttet: pl. Nissan Juke (tulajok: bocs).
kicsit nagyon meg van tekreve a váz(nekem is idő kellett elfogadni és nem biztos,hogy már elfogadtam teljesen. az a felsőcső hajlítás élőben is orrbaver, de pl a Szalon linkelt fehérnél egész jól eltűnik), úgy a statika oltárán, de talán az egyetlen csapat az ineos, aki csak egy bringával megy,ha hegy,ha sík (csóró csapatok nem számítanak,akinek egyfélére telik). Talán még a Specik hozzák ezt. (Az Oltre néha cserélgettve van az aerora)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12099
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2020.10.06., kedd 22:47
Hát... Rághatjuk itt a gittet, de mégiscsak ízlésekről beszélgetünk, nem wattokról, meg grammokról, másodpercekről. Márpedig az ilyen-olyan formák azok miatt születnek.
Ja, meg persze az ilyen-olyan ízlések miatt. :D
másodperc... ez nem triathlon... :D a mezőny első 20 embere, néha 30 ugxyanaztaz időt kapja, ha mezőnyhajrá van. Századok,ezredek...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12099
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

lacee írta:
2020.10.06., kedd 18:22
gondolkodik.gif

D011ABB9-0ECA-4AC7-8634-FFF244724C56.jpeg
a 3szoros világbajnok túl hamar betolta és túl nagyot akart tolni rajta. amikor a toláshoz lendületet veszel, egy pillanatra, század,vagy erzedmásodperc, megtorpansz. itt ment el az a centi, ill ahamar betoláson és a célvonalhoz már lassuló stádiumban érkezet, míg a másik nem.
egyéne válogatja,nem szeretem a betolást, halálodig hajtod és a vonal előtt még rárúgsz (ha bírsz). Ha Sagan nem tolja be,csak tartja a ritmust,tempót,max rúg egyet, meglett volna.
úgy tűnik, a klasszisokra most rájár a rúd...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3353
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4305
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Szalon írta:
2020.10.06., kedd 22:42

Ez a kék szín, meg az idei csíkos festések valahogy nekem sem tetszenek, de amúgy élőben láttál már ilyen F12-es Dogmát?
Mert képek alapján nekem is kicsit soknak tűnt, de élőben ebből az érzésből semmi nem maradt meg, csak a birtoklási vágy... :rolleyes:
Nos, nem láttam. De már öreg vagyok ilyen instant birtoklási vágyhoz. Nem csak bringában. :rolleyes: Meg ami képen nem tetszik, általában élőben sem fog. Van amikor a valóság még szörnyűbb, mint amit egy kép sejttet: pl. Nissan Juke (tulajok: bocs).

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5162
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3135

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

trane írta:
2020.10.06., kedd 22:49
Szalon írta:
2020.10.06., kedd 22:42
...de amúgy élőben láttál már ilyen F12-es Dogmát?...
dehogy láttam :ohnoohnoohno: - de attól még lehet véleményem arról, nekem mi tetszik :smile53:
Természetesen mindenkinek lehet véleménye és szerencsére itt nem is akarja senki senkire ráerőltetni a saját ízlését. Amúgy Szalon nem tőled kérdezte :smile53:

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3353
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4305
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Hát... Rághatjuk itt a gittet, de mégiscsak ízlésekről beszélgetünk, nem wattokról, meg grammokról, másodpercekről. Márpedig az ilyen-olyan formák azok miatt születnek.
Ja, meg persze az ilyen-olyan ízlések miatt. :D

Avatar
Szalon
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 928
Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
Értékelés: 1365

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Szalon »

pärt írta:
2020.10.06., kedd 22:01
trane írta:
2020.10.06., kedd 21:30
AAttila írta:
2020.10.06., kedd 21:23
Vinném én is ;peace;
áh, "ergyák vagytok, igazi ergyák" :noproblemo: https://www.youtube.com/watch?v=CvBcJUnM5F4
Nekem is tetszik. ;)
Ez meg akármilyen űberfaxa, nekem elfárad a szemem, míg végignézem. Olyan Győzikés:
Dogma_F12_kek-fekete.jpg
Gondolom, oka van annak a sok hullámzásnak, ezt szigorúan csak esztétikai alapon írtam. Persze van amiben a gömbölyded formákat kedvelem, de ahhoz nem csatolnék képet.
Ez a kék szín, meg az idei csíkos festések valahogy nekem sem tetszenek, de amúgy élőben láttál már ilyen F12-es Dogmát?
Mert képek alapján nekem is kicsit soknak tűnt, de élőben ebből az érzésből semmi nem maradt meg, csak a birtoklási vágy... :rolleyes: Szerintem eszméletlen gyönyörű, minden részlete, de főleg élőben és persze egy szebb színben. Amúgy van már olyan csillivilli fényezés is, amit nem is merek berakni sem, de létezik fehér, vagy fekete visszafogottabb változat is, bár nekem a 2020-as narancssárga/matt fekete fényezés tetszett legjobban eddig.
Képernyőfotó 2020-10-06 - 22.16.01.png
Képernyőfotó 2020-10-06 - 22.16.01.png (1.78 MiB) Megtekintve 1456 alkalommal
Képernyőfotó 2020-10-06 - 22.34.31.png
Képernyőfotó 2020-10-06 - 22.34.31.png (2.23 MiB) Megtekintve 1456 alkalommal
Képernyőfotó 2020-10-06 - 22.34.45.png
Képernyőfotó 2020-10-06 - 22.34.45.png (3.33 MiB) Megtekintve 1456 alkalommal
Képernyőfotó 2020-10-06 - 22.34.59.png
Képernyőfotó 2020-10-06 - 22.34.59.png (3.72 MiB) Megtekintve 1456 alkalommal
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3353
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4305
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

trane írta:
2020.10.06., kedd 21:30
AAttila írta:
2020.10.06., kedd 21:23
lacee írta:
2020.10.06., kedd 21:08

Hozzám csak egy karnyújtásnyira kellene,hogy álljon. 31_1_21.gif
Vinném én is ;peace;
áh, "ergyák vagytok, igazi ergyák" :noproblemo: https://www.youtube.com/watch?v=CvBcJUnM5F4
Nekem is tetszik. ;)
Ez meg akármilyen űberfaxa, nekem elfárad a szemem, míg végignézem. Olyan Győzikés:
Dogma_F12_kek-fekete.jpg
Dogma_F12_kek-fekete.jpg (627.99 KiB) Megtekintve 1462 alkalommal
Gondolom, oka van annak a sok hullámzásnak, ezt szigorúan csak esztétikai alapon írtam. Persze van amiben a gömbölyded formákat kedvelem, de ahhoz nem csatolnék képet.

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5162
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3135

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

lacee írta:
2020.10.06., kedd 21:08
trane írta:
2020.10.06., kedd 21:03
lacee írta:
2020.10.06., kedd 21:00
New Canyon Aeroad CFR 36_3_1.gif

C1EC0BD3-1029-4249-85DF-5BFBE983597D.jpeg
tőlem ezek a "letisztult"nak szeretett-titulálni-dolgok (a maguk szögletességével) nagyon távol állnak :yingyang:
Hozzám csak egy karnyújtásnyira kellene,hogy álljon. 31_1_21.gif
Vinném én is ;peace;

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”