Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327

Kerékpározás

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 12627
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 7304
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

AAttila írta:
2020.10.10., szomb. 18:04
Vinkler írta:
2020.10.10., szomb. 17:22
Szuperek a bringák srácok! :tutiok:
Reméljük jövőre tényleg tudsz Te is jönni ;) :smile32:
Tervben lassan elkezdem a jövő évi szezont... :smile29:
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5157
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3133

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Vinkler írta:
2020.10.10., szomb. 17:22
Szuperek a bringák srácok! :tutiok:
Reméljük jövőre tényleg tudsz Te is jönni ;) :smile32:

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 12627
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 7304
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Szuperek a bringák srácok! :tutiok:
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Online
Avatar
lacee
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2634
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 1078

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

pärt írta:
2020.10.10., szomb. 17:12
lacee írta:
2020.10.10., szomb. 17:06
Na ,jó.

Ilyen vót-ilyen lett: :bang: hehe.gif

Azta! Varázskaktusz!
Nálatok aztán mocorog a bringabogár . :D
Nálad nem cicereg a Knog Oi pocsék utakon?
De, bizony igen, kell mert sok a fax....
Még így is van, hogy 10-15x csengetek vele aztán csak bámulnak hátrafelé mint a bari....

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3350
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4303
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

lacee írta:
2020.10.10., szomb. 17:06
Na ,jó.

Ilyen vót-ilyen lett: :bang: hehe.gif

Azta! Varázskaktusz!
Nálatok aztán mocorog a bringabogár . :D
Nálad nem cicereg a Knog Oi pocsék utakon?

Online
Avatar
lacee
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2634
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 1078

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

Na ,jó.

Ilyen vót-ilyen lett: :bang: hehe.gif
IMG_3461.jpg
IMG_3461.jpg (609.93 KiB) Megtekintve 1593 alkalommal
IMG_0650.jpeg
IMG_0650.jpeg (1.33 MiB) Megtekintve 1593 alkalommal
IMG_3065.jpeg
IMG_3065.jpeg (1.24 MiB) Megtekintve 1593 alkalommal
IMG_0663.jpeg
IMG_0663.jpeg (528.77 KiB) Megtekintve 1593 alkalommal
IMG_2727.jpeg
IMG_2727.jpeg (806.75 KiB) Megtekintve 1593 alkalommal
IMG_3766.jpg
IMG_3766.jpg (509.69 KiB) Megtekintve 1593 alkalommal

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5157
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3133

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Ilyen volt-ilyen lett:
20201005_182734.jpg
20201005_182734.jpg (2.13 MiB) Megtekintve 1591 alkalommal
20201010_145029.jpg
20201010_145029.jpg (3.09 MiB) Megtekintve 1591 alkalommal

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12096
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Szalon írta:
2020.10.09., pén. 10:52
Új Speci bicaj: Aethos

Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de számomra nagyon hasonlít a 2 generációval előtti SL-5-ös Tarmacra.

Igazából érdekes, hogy elvileg, 6 kg alatti bicajnak az egyik legnagyobb előnye szerintük a lejtmenetben van, mert annyira jól érzed, hogy ki mered használni. Érdekes amúgy az UCI szábályoknak nem megfelelő, csak a bicajozás élvezetéért épített váz, számomra tetszetős megközelítés, jó lenne kipróbálni, hogy a valóságban milyen lehet, engem mindenesetre kíváncsivá tett...
Egy Dogma mellet még el is férne a tárolómban :rolleyes: persze csak majd pár év múlva használtan, mert 4 misi felett lehet hozzájutni... de én díjazom, hogy megcsinálták!


youtu.be/nhSt6kUFG-M



youtu.be/UtWrx9XDAaU
mert az egy bevált geometria, főleg hegyre. vixont a nagyon könnyű bicajnak megvan a hátulütője, hogy nem lesz elég merev. eljátszott a Merida is a Sculturával. nekiestek az általuk elnevezett CF5 karbonnal vázat építeni és lemetek 6 kila alá is, aztn mikor ttesztelgették és kapta a mínuszokat, visszatértek a CF4-re. Egyébként annak a geoja is elég tarmacos. a jelenlegi bachrain versenygépek maradtak CF4 karbonból,ami már kellő merevséget tud. A CF5-öt csak a Reactonal tudják bevetni, aminek a keresztmetszetei adnak kellő merevséget.
a hablaty meg olyan, mint a hifiben :) nem ettől fog jól lejtőzni az a gép, ha egyáltalán fog jól lejtőzni, mert ott éppen csavarodnak a nagyon lekönnyített gépek (általában szlopingosak és lent van a súlyponjuk, de maga a testhelyzet is alacsony rajta, főleg,hogy ebből legalább 1 számmal kisebbet vesznek a racerek. az se baj, hogy a tengelytávja rövideb, így nem lesz orrtolós, de ehhez kell egy bizonyos merevség. annyi nem,mint a támadógépeknek, de kell). Egyszer egy ismerősöm mondta, miután az 530i bömbivel a körforgót be akarta venni gyorsan és majdnem a kukoricásban landoltunk, hogy a fizikát nem lehet seggbe.rni ;peace;

"...Ultra light but also ultra noodly and way off the pace at this price – or half of it..."
https://www.bikeradar.com/reviews/bikes ... 00-review/
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12096
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

avl2 írta:
2020.10.09., pén. 08:22
revox írta:
2020.10.08., csüt. 23:44
Stucni számításhoz. Bár nekem karcos, hogy a 6°-os és a 17 között ejtésben lenne 3 centi eltérés,de azt írta nekem... Szerintem itt valami nem OK, de a reach értéket ránézésre jól számolja.
edit: ehhh, a 6°-osnál nem adtam meg, hogy -6° :D :smile53: csodálkoztam,mert nyilván szögfüggvényekkel számol és a gép sose téved... Xal jó lex, csak az alapértelemezetten felajánlott értékek átírásánál figyeljünk az előjelre :rolleyes:

http://yojimg.net/bike/web_tools/stem.php
basszus ! csak az elsö sorodat olvastam el, mar majdnem nyitottam Excel-t, mert szögfüggvennyel ramentem volna, de elöbb megneztem a linket amit betettel, es mar majdnem irtam: mihez kepest a 6° ...aztan elolvastam a masodik bekezdesedet is

az abraja is jol szemlelteti: -17°-kal ugye kijöttel vizszintesre (73+17=90°) a 6°-kal meg a csillagokra mutat :D
:smile32: :smile29:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 12627
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 7304
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

AAttila írta:
2020.10.09., pén. 12:22
Vinkler írta:
2020.10.09., pén. 12:17
Canyon Aeroad CFR is egész pofás lett.
5287DD67-75F4-4D99-AA99-5B0E7FD48F64.jpeg
Nekem nagyon bejön,hogy nem látom a bowdeneket :smile32:
Ugye?! :party:
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5157
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3133

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Vinkler írta:
2020.10.09., pén. 12:17
Canyon Aeroad CFR is egész pofás lett.
5287DD67-75F4-4D99-AA99-5B0E7FD48F64.jpeg
Nekem nagyon bejön,hogy nem látom a bowdeneket :smile32:

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 12627
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 7304
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Canyon Aeroad CFR is egész pofás lett.
5287DD67-75F4-4D99-AA99-5B0E7FD48F64.jpeg
5287DD67-75F4-4D99-AA99-5B0E7FD48F64.jpeg (158.49 KiB) Megtekintve 1627 alkalommal
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
Szalon
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 928
Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
Értékelés: 1365

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Szalon »

Új Speci bicaj: Aethos

Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de számomra nagyon hasonlít a 2 generációval előtti SL-5-ös Tarmacra.

Igazából érdekes, hogy elvileg, 6 kg alatti bicajnak az egyik legnagyobb előnye szerintük a lejtmenetben van, mert annyira jól érzed, hogy ki mered használni. Érdekes amúgy az UCI szábályoknak nem megfelelő, csak a bicajozás élvezetéért épített váz, számomra tetszetős megközelítés, jó lenne kipróbálni, hogy a valóságban milyen lehet, engem mindenesetre kíváncsivá tett...
Egy Dogma mellet még el is férne a tárolómban :rolleyes: persze csak majd pár év múlva használtan, mert 4 misi felett lehet hozzájutni... de én díjazom, hogy megcsinálták!


youtu.be/nhSt6kUFG-M



youtu.be/UtWrx9XDAaU
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech

Avatar
avl2
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4707
Csatlakozott: 2007.08.23., csüt. 14:50
Értékelés: 1623

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: avl2 »

revox írta:
2020.10.08., csüt. 23:44
Stucni számításhoz. Bár nekem karcos, hogy a 6°-os és a 17 között ejtésben lenne 3 centi eltérés,de azt írta nekem... Szerintem itt valami nem OK, de a reach értéket ránézésre jól számolja.
edit: ehhh, a 6°-osnál nem adtam meg, hogy -6° :D :smile53: csodálkoztam,mert nyilván szögfüggvényekkel számol és a gép sose téved... Xal jó lex, csak az alapértelemezetten felajánlott értékek átírásánál figyeljünk az előjelre :rolleyes:

http://yojimg.net/bike/web_tools/stem.php
basszus ! csak az elsö sorodat olvastam el, mar majdnem nyitottam Excel-t, mert szögfüggvennyel ramentem volna, de elöbb megneztem a linket amit betettel, es mar majdnem irtam: mihez kepest a 6° ...aztan elolvastam a masodik bekezdesedet is

az abraja is jol szemlelteti: -17°-kal ugye kijöttel vizszintesre (73+17=90°) a 6°-kal meg a csillagokra mutat :D

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12096
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Stucni számításhoz. Bár nekem karcos, hogy a 6°-os és a 17 között ejtésben lenne 3 centi eltérés,de azt írta nekem... Szerintem itt valami nem OK, de a reach értéket ránézésre jól számolja.
edit: ehhh, a 6°-osnál nem adtam meg, hogy -6° :D :smile53: csodálkoztam,mert nyilván szögfüggvényekkel számol és a gép sose téved... Xal jó lex, csak az alapértelemezetten felajánlott értékek átírásánál figyeljünk az előjelre :rolleyes:

http://yojimg.net/bike/web_tools/stem.php
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12096
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

17°-os stucli. Fény játszik az érzékekkel,de kb vízszintes a teteje. Merev, tisztességes esés a nyereghez képest, bár még várok egy 3mm-el alacsonyabb, aero fejcsapágykupakot,ami alul illeszkedik a stucnihoz.
Nézegettem,hogy fekete bandázs, de a lyukacsos verzió fehér belsővel és fekete nyereg, de nemtom... Testhelyzet elsőre jobbnak tűnik. Kb ilyen magasságra volt máskor is beforgatva,csak a szögek máshogy álltak.
1320.jpg
1320.jpg (570.49 KiB) Megtekintve 1618 alkalommal
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
lacee
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2634
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 1078

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

A versenyeken lévő pontozásokhoz képest a hieroglifa az érthetőbb. :D

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5157
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3133

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Revi,nem beszéltél az ismerősöddel :quetionmark: :rolleyes:

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12096
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

avl2 írta:
2020.10.07., szer. 11:08
revox írta:
2020.10.07., szer. 10:47
nem ártana mellé egy VO2 is :) igen kerekedne a szemünk :) de jobb ezeket nem tudni ;peace;
kicsit kerestem (mert LeMond "legendás" értéke már régi :-)

https://cyclingtips.com/2019/06/what-th ... g-success/
"a stable and repeatedly extreme high level VO2max’ — plus a similar result from a different testing facility, the researchers conclude that Svendsen’s result of 96.7 was, indeed, reliable"


https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/27508883/ The Physiological Profile of a Multiple Tour de France Winning Cyclist
"V˙O2peak and PPO were 5.91 L·min (84 mL·kg·min) and 525 W, respectively, whereas mean GE values were 23.0% and 23.6% for ambient and HH conditions, respectively. In addition to superior GE, power output at 4 mmol·L lactate was higher in HH versus ambient conditions (429.6 vs 419.0 W) supporting anecdotal reports from the participant of good performance in the heat. Peak core and skin temperature, sweat rate, and electrolyte content were higher in HH conditions. Body fat percentage was 9.5%, whereas total fat mass, lean mass, and bone mineral content were 6.7, 61.5, and 2.8 kg, respectively."

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/11740302/ Peak power output, the lactate threshold, and time trial performance in cyclists
"Nine male cyclists (.VO(2max) 62.7 +/- 0.8 mL.kg(-1).min(-1)) who were competing regularly in triathlon or cycle TT were recruited for the study. Each cyclist performed four tests on an SRM isokinetic cycle ergometer over a 2-wk period....
The average power output during the 90-min TT (W(90-min)) was significantly (P < 0.01) correlated with W(peak) (r = 0.91), W(LTlog) (r = 0.91), and the D(max) lactate threshold (r = 0.77, P < 0.05). In contrast, W(20-min) was significantly (P < 0.05) related to .VO(2max) (L.min(-1)) (r = 0.69) and W(LTlog) (r = 0.67). The D(max) lactate threshold was not significantly correlated to W(20-min) (r = 0.45). Furthermore, W(OBLA) was not correlated to W(90-min) (r = 0.54) or W(20-min) (r = 0.23). In addition, .VO(2max) (mL.kg(-1).min(-1)) was not significantly related to W(90-min) (r = 0.11) or W(20-min) (r = 0.47)."

kiöregedve: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/22868823/ The cycling physiology of Miguel Indurain 14 years after retirement
"14 y after retirement from professional cycling (age 46 y, body mass 92.2 kg)....Average cycling gross efficiency between 100 and 350 W was 20.1%, with a peak value of 22.3% at 350 W. Delta efficiency was 27.04%. Absolute maximal oxygen uptake and aerobic power output declined by 12.4% and 15.2% per decade . His maximal values were oxygen uptake 5.29 L/min (57.4 mL · kg-1 · min-1), aerobic power output 450 W (4.88 W/kg), heart rate 191 beats/min, blood lactate 11.2 mM. Values at the individual lactate threshold (ILT): 4.28 L/min (46.4 mL · kg-1 · min-1), 329 W (3.57 W/kg), 159 beats/min, 2.4 mM "

ez is erdekes: https://medium.com/fastfitnesstips/it-n ... e7219904cd
nnnaa, meló közben ez most így sok ;peace;
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12096
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2020.10.07., szer. 11:05
revox írta:
2020.10.07., szer. 09:48
pärt írta:
2020.10.06., kedd 22:47
Hát... Rághatjuk itt a gittet, de mégiscsak ízlésekről beszélgetünk, nem wattokról, meg grammokról, másodpercekről. Márpedig az ilyen-olyan formák azok miatt születnek.
Ja, meg persze az ilyen-olyan ízlések miatt. :D
másodperc... ez nem triathlon... :D a mezőny első 20 embere, néha 30 ugxyanaztaz időt kapja, ha mezőnyhajrá van. Századok,ezredek...
Ja, de a marketingesek nem hülyék, nem százados előnnyel kecsegtetve akarják eladni a gépet. A céges BS mindig szép kövér másodperceket ígér.
Valamiből nekik is meg kell élni :D
zárójeles rész, már párszor kipróbáltam a bora ultra kereket, forog e tényleg 40 percig... jelzem, tényleg sokkal tovább forog, mint egy normál kerék, de max 5 percet tudtam még kb kihozni belőle. Eleve annyira könnyű a felni, nincs lendülete. egy jól csapágyazott,de nehezebb kerék lehet tovább forogna... nekem a Sram S40 elsőkereke legendásan sokáig forgott (kapott hibrid kerámiát, made in china 2zere Ft)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
avl2
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4707
Csatlakozott: 2007.08.23., csüt. 14:50
Értékelés: 1623

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: avl2 »

revox írta:
2020.10.07., szer. 10:47
nem ártana mellé egy VO2 is :) igen kerekedne a szemünk :) de jobb ezeket nem tudni ;peace;
kicsit kerestem (mert LeMond "legendás" értéke már régi :-)

https://cyclingtips.com/2019/06/what-th ... g-success/
"a stable and repeatedly extreme high level VO2max’ — plus a similar result from a different testing facility, the researchers conclude that Svendsen’s result of 96.7 was, indeed, reliable"


https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/27508883/ The Physiological Profile of a Multiple Tour de France Winning Cyclist
"V˙O2peak and PPO were 5.91 L·min (84 mL·kg·min) and 525 W, respectively, whereas mean GE values were 23.0% and 23.6% for ambient and HH conditions, respectively. In addition to superior GE, power output at 4 mmol·L lactate was higher in HH versus ambient conditions (429.6 vs 419.0 W) supporting anecdotal reports from the participant of good performance in the heat. Peak core and skin temperature, sweat rate, and electrolyte content were higher in HH conditions. Body fat percentage was 9.5%, whereas total fat mass, lean mass, and bone mineral content were 6.7, 61.5, and 2.8 kg, respectively."

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/11740302/ Peak power output, the lactate threshold, and time trial performance in cyclists
"Nine male cyclists (.VO(2max) 62.7 +/- 0.8 mL.kg(-1).min(-1)) who were competing regularly in triathlon or cycle TT were recruited for the study. Each cyclist performed four tests on an SRM isokinetic cycle ergometer over a 2-wk period....
The average power output during the 90-min TT (W(90-min)) was significantly (P < 0.01) correlated with W(peak) (r = 0.91), W(LTlog) (r = 0.91), and the D(max) lactate threshold (r = 0.77, P < 0.05). In contrast, W(20-min) was significantly (P < 0.05) related to .VO(2max) (L.min(-1)) (r = 0.69) and W(LTlog) (r = 0.67). The D(max) lactate threshold was not significantly correlated to W(20-min) (r = 0.45). Furthermore, W(OBLA) was not correlated to W(90-min) (r = 0.54) or W(20-min) (r = 0.23). In addition, .VO(2max) (mL.kg(-1).min(-1)) was not significantly related to W(90-min) (r = 0.11) or W(20-min) (r = 0.47)."

kiöregedve: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/22868823/ The cycling physiology of Miguel Indurain 14 years after retirement
"14 y after retirement from professional cycling (age 46 y, body mass 92.2 kg)....Average cycling gross efficiency between 100 and 350 W was 20.1%, with a peak value of 22.3% at 350 W. Delta efficiency was 27.04%. Absolute maximal oxygen uptake and aerobic power output declined by 12.4% and 15.2% per decade . His maximal values were oxygen uptake 5.29 L/min (57.4 mL · kg-1 · min-1), aerobic power output 450 W (4.88 W/kg), heart rate 191 beats/min, blood lactate 11.2 mM. Values at the individual lactate threshold (ILT): 4.28 L/min (46.4 mL · kg-1 · min-1), 329 W (3.57 W/kg), 159 beats/min, 2.4 mM "

ez is erdekes: https://medium.com/fastfitnesstips/it-n ... e7219904cd

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3350
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4303
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

revox írta:
2020.10.07., szer. 09:48
pärt írta:
2020.10.06., kedd 22:47
Hát... Rághatjuk itt a gittet, de mégiscsak ízlésekről beszélgetünk, nem wattokról, meg grammokról, másodpercekről. Márpedig az ilyen-olyan formák azok miatt születnek.
Ja, meg persze az ilyen-olyan ízlések miatt. :D
másodperc... ez nem triathlon... :D a mezőny első 20 embere, néha 30 ugxyanaztaz időt kapja, ha mezőnyhajrá van. Századok,ezredek...
Ja, de a marketingesek nem hülyék, nem százados előnnyel kecsegtetve akarják eladni a gépet. A céges BS mindig szép kövér másodperceket ígér.

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3350
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4303
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

avl2 írta:
2020.10.07., szer. 10:10
pärt írta:
2020.10.06., kedd 22:47
...beszélgetünk, nem wattokról...
legyen arrol is...

(nem, nem "kell" ezekböl meriteni, eleget dícsértek a tanítónénik :rolleyes: ) ...azért én nagyon elismerem az ilyeneket
Ne általánosíts, csak én gonoszkodtam. ;)
De többet nem leszek gonosz tanítónéni, nem szedem el senkitől a pókemberes képregényt; kellenek azok a példaképek. :D

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12096
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

nem ártana mellé egy VO2 is :) igen kerekedne a szemünk :) de jobb ezeket nem tudni ;peace;
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
avl2
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4707
Csatlakozott: 2007.08.23., csüt. 14:50
Értékelés: 1623

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: avl2 »

pärt írta:
2020.10.06., kedd 22:47
...beszélgetünk, nem wattokról...
legyen arrol is:


youtu.be/6FfRlKuuO0A


http://velo.hu/filippo-ganna-500-wattos ... tamat.html : "Az olasz kerekes a 31,7 kilométeres távot 35 perc és 54 másodperc alatt abszolválta, ami 52,981 kilométer/órás átlagnak felel meg. A teljesítményadatait tekintve 499,18 átlagwattot (6,4 Watt/kilogramm) adott le."

https://www.strava.com/activities/35671 ... /5276/6076 : 525W 13:21 -en

korabban palyan: https://forum.slowtwitch.com/forum/Slow ... 4/?page=-1

https://www.velonews.com/events/giro-di ... ime-trial/

4 eve: https://www.stickybottle.com/coaching/t ... ad-champs/ : Second placed Italian Filippo Ganna, who also became elite pursuit World Champion on the track earlier this year and won U23 Paris-Roubaix just weeks later, rode with an average of 460W for 34:29min.

(nem, nem "kell" ezekböl meriteni, eleget dícsértek a tanítónénik :rolleyes: ) ...azért én nagyon elismerem az ilyeneket

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”