https://www.velonews.com/events/giro-di ... -polemica/
Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
https://avxforum.hu/forum/viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
https://avxforum.hu/forum/viewtopic.php?f=100&t=199327
---
Felhívjuk minden kedves hirdető fórumtársunk figyelmét, hogy a fórumszabályzat adásvételi alfórumáról szóló fejezete kiegészült az 5.8.15-ös ponttal, amelynek értelmében a meghirdetett áruk előélete visszakövethetőségének érdekében szabályosan feladott eladási hirdetéseket ill. hirdetési topikokat 2024.04.20-ától kezdve nem törlünk, az ezirányú kéréseket a moderátorok nem teljesítik.
Továbbá a 4. fejezet kiegészült a támogató tag fogalmával, valamint az új, 4.9-4.11-es pontok által szabályozott fizetett szolgáltatás fogalom definíciójával.
A szabályzat verziószáma egyúttal 3.1-re változott. A fórumszabályzat változásáról mindenkit külön-külön is értesítettünk.
Továbbá a 4. fejezet kiegészült a támogató tag fogalmával, valamint az új, 4.9-4.11-es pontok által szabályozott fizetett szolgáltatás fogalom definíciójával.
A szabályzat verziószáma egyúttal 3.1-re változott. A fórumszabályzat változásáról mindenkit külön-külön is értesítettünk.
Kerékpározás
Online
azt nem láttam és nem emléxem, milyen gumi volt, mindenesetre elég gáz...
Re: Kerékpározás
a vittoria mastik pro míg meg nem szárad, vízzel lemosható. persze ezen felbuzdulva, úgy jó alaposan kezetmostam,aztán csak jól szétkentem a kezemen, majd klb félőra kemény harc árán jött le. de ha esetleg ilyet kentek fel és vittoria corsa gumival, akár ez is lehet. ezért kell contival ragasztani, contit azt ha fel bírod tépni a felnire, már ragasztani se kell (de azért kell, de sokkal feszesebb, mint a vittoria)trane írta: ↑2020.10.13., kedd 09:19minden rendben volt azokkal - csupán a ragasztó volt víz-alapú, amivel (a hazai Közútkezelő téli-havas eseteit előcibálva ) esős idő esetére nem számoltak
azt nem láttam és nem emléxem, milyen gumi volt, mindenesetre elég gáz...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
igen,az lesz az... összefolyik csak megjegyztem,hogy ehhh
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
a fene figyelte,.. egyszer összeakadtak,aztán első kerék ledobta a gumit
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
Gent-Wevelgem versenyen (is?) 31 km volt hátra, Gianni Vermeersch fehér Canyon bicajával is hasonló történt, de lehet egyről beszélünk amúgy...
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Online
Re: Kerékpározás
9 szaksz ismétlése... csókának első kerékről lejött a szingó egy kis összeéréstől ez kb munkakönyv a szerelőnek, hacsak nem parancsba kapta, hogy "lexarom, ragaszd át,ha 1 óra múlva indulnak is"
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
+ a Canyon pont a középrésznél volt javítva, így az ott biztos nem volt már gyári merevségű, de ha az lenne is, a Speci látványosan ronbosztusabb, merevebb dög.lacee írta: ↑2020.10.12., hétf. 12:25A használat során azt tapasztolom,hogy merevebb mint a Canyon,jobban ki lehet gyorsítani vele mint a ,,puskagolyó” még az én súlyommal is,emelkedőn is gyorsabbnak ítélem.Az igazsághoz hozzá tartozik,hogy sokáig nem tudtam menni mind a kettővel mert mindig volt valami akadály,kerék,sor,rotor stb.
A Canyon az kényelmesebb bringa,a másik merevebb de ami sok esetben az előnyömre vállik.
Még a télen ha összejön, egy nyerget + egy jobb kormányt szeretnék.......
A másikat a párom terelgeti,elkopni biztos nem fog
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Már ha a bringa cserére gondolsz akkor a Canyon éppen még jó volt méretben- 54-es de a Speci -56-os igazán ő a nekem való méret.
+bringa bogár
A Specit mikor mentem megnézni nem gondoltam,hogy ilyen mutatós bringa-rossz képek voltak fölrakva a hirdetésben ill. amiket kaptam.Nyílván tudtam,hogy valószínű jó bringa.Mikor kipróbáltam szokatlan volt a váltó -Campagnolo,nem ismertem......de az föltűnt,hogy gurul a bringa rendesen.
Már megvan jó ideje- pár hónapja,mentem vele azért sokat,a Campa rendszer nekem jobban tetszik habár a Dura Ace féket azt jobbnak ítéltem de a váltó ,,nekem “ sokkal jobb.Igazán mutatós canga főleg a Zipp carbon kerékkel.A használat során azt tapasztolom,hogy merevebb mint a Canyon,jobban ki lehet gyorsítani vele mint a ,,puskagolyó” még az én súlyommal is,emelkedőn is gyorsabbnak ítélem.Az igazsághoz hozzá tartozik,hogy sokáig nem tudtam menni mind a kettővel mert mindig volt valami akadály,kerék,sor,rotor stb.
A Canyon az kényelmesebb bringa,a másik merevebb de ami sok esetben az előnyömre vállik.
Még a télen ha összejön, egy nyerget + egy jobb kormányt szeretnék.......
A másikat a párom terelgeti,elkopni biztos nem fog
Re: Kerékpározás
Köszi!
Már ha a bringa cserére gondolsz akkor a Canyon éppen még jó volt méretben- 54-es de a Speci -56-os igazán ő a nekem való méret.
+bringa bogár
A Specit mikor mentem megnézni nem gondoltam,hogy ilyen mutatós bringa-rossz képek voltak fölrakva a hirdetésben ill. amiket kaptam.Nyílván tudtam,hogy valószínű jó bringa.Mikor kipróbáltam szokatlan volt a váltó -Campagnolo,nem ismertem......de az föltűnt,hogy gurul a bringa rendesen.
Már megvan jó ideje- pár hónapja,mentem vele azért sokat,a Campa rendszer nekem jobban tetszik habár a Dura Ace féket azt jobbnak ítéltem de a váltó ,,nekem “ sokkal jobb.Igazán mutatós canga főleg a Zipp carbon kerékkel.A használat során azt tapasztolom,hogy merevebb mint a Canyon,jobban ki lehet gyorsítani vele mint a ,,puskagolyó” még az én súlyommal is,emelkedőn is gyorsabbnak ítélem.Az igazsághoz hozzá tartozik,hogy sokáig nem tudtam menni mind a kettővel mert mindig volt valami akadály,kerék,sor,rotor stb.
A Canyon az kényelmesebb bringa,a másik merevebb de ami sok esetben az előnyömre vállik.
Még a télen ha összejön, egy nyerget + egy jobb kormányt szeretnék.......
A másikat a párom terelgeti,elkopni biztos nem fog
Online
Re: Kerékpározás
tegnapi giro győzelem... nem sül ki a szeme a pofaszélben 10%-on felcipelteti magát,aztán leszedi...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Mesélhetnél kicsit a váltás miértjéről, valamint, hogy milyen a gyakorlatban az új paripa!
Re: Kerékpározás
Gratula!
Mesélhetnél kicsit a váltás miértjéről, valamint, hogy milyen a gyakorlatban az új paripa!
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Online
Online
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12706
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7400
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Tervben lassan elkezdem a jövő évi szezont...
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12706
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7400
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Szuperek a bringák srácok!
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
Még így is van, hogy 10-15x csengetek vele aztán csak bámulnak hátrafelé mint a bari....
Re: Kerékpározás
De, bizony igen, kell mert sok a fax....
Még így is van, hogy 10-15x csengetek vele aztán csak bámulnak hátrafelé mint a bari....
Online
Online
Re: Kerékpározás
Na ,jó.
Ilyen vót-ilyen lett:
Ilyen vót-ilyen lett:
Re: Kerékpározás
Ilyen volt-ilyen lett:
Online
a hablaty meg olyan, mint a hifiben :) nem ettől fog jól lejtőzni az a gép, ha egyáltalán fog jól lejtőzni, mert ott éppen csavarodnak a nagyon lekönnyített gépek (általában szlopingosak és lent van a súlyponjuk, de maga a testhelyzet is alacsony rajta, főleg,hogy ebből legalább 1 számmal kisebbet vesznek a racerek. az se baj, hogy a tengelytávja rövideb, így nem lesz orrtolós, de ehhez kell egy bizonyos merevség. annyi nem,mint a támadógépeknek, de kell). Egyszer egy ismerősöm mondta, miután az 530i bömbivel a körforgót be akarta venni gyorsan és majdnem a kukoricásban landoltunk, hogy a fizikát nem lehet seggbe.rni
"...Ultra light but also ultra noodly and way off the pace at this price – or half of it..."
https://www.bikeradar.com/reviews/bikes ... 00-review/
Re: Kerékpározás
mert az egy bevált geometria, főleg hegyre. vixont a nagyon könnyű bicajnak megvan a hátulütője, hogy nem lesz elég merev. eljátszott a Merida is a Sculturával. nekiestek az általuk elnevezett CF5 karbonnal vázat építeni és lemetek 6 kila alá is, aztn mikor ttesztelgették és kapta a mínuszokat, visszatértek a CF4-re. Egyébként annak a geoja is elég tarmacos. a jelenlegi bachrain versenygépek maradtak CF4 karbonból,ami már kellő merevséget tud. A CF5-öt csak a Reactonal tudják bevetni, aminek a keresztmetszetei adnak kellő merevséget.Szalon írta: ↑2020.10.09., pén. 10:52Új Speci bicaj: Aethos
Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de számomra nagyon hasonlít a 2 generációval előtti SL-5-ös Tarmacra.
Igazából érdekes, hogy elvileg, 6 kg alatti bicajnak az egyik legnagyobb előnye szerintük a lejtmenetben van, mert annyira jól érzed, hogy ki mered használni. Érdekes amúgy az UCI szábályoknak nem megfelelő, csak a bicajozás élvezetéért épített váz, számomra tetszetős megközelítés, jó lenne kipróbálni, hogy a valóságban milyen lehet, engem mindenesetre kíváncsivá tett...
Egy Dogma mellet még el is férne a tárolómban persze csak majd pár év múlva használtan, mert 4 misi felett lehet hozzájutni... de én díjazom, hogy megcsinálták!
youtu.be/nhSt6kUFG-M
youtu.be/UtWrx9XDAaU
a hablaty meg olyan, mint a hifiben :) nem ettől fog jól lejtőzni az a gép, ha egyáltalán fog jól lejtőzni, mert ott éppen csavarodnak a nagyon lekönnyített gépek (általában szlopingosak és lent van a súlyponjuk, de maga a testhelyzet is alacsony rajta, főleg,hogy ebből legalább 1 számmal kisebbet vesznek a racerek. az se baj, hogy a tengelytávja rövideb, így nem lesz orrtolós, de ehhez kell egy bizonyos merevség. annyi nem,mint a támadógépeknek, de kell). Egyszer egy ismerősöm mondta, miután az 530i bömbivel a körforgót be akarta venni gyorsan és majdnem a kukoricásban landoltunk, hogy a fizikát nem lehet seggbe.rni
"...Ultra light but also ultra noodly and way off the pace at this price – or half of it..."
https://www.bikeradar.com/reviews/bikes ... 00-review/
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
avl2 írta: ↑2020.10.09., pén. 08:22basszus ! csak az elsö sorodat olvastam el, mar majdnem nyitottam Excel-t, mert szögfüggvennyel ramentem volna, de elöbb megneztem a linket amit betettel, es mar majdnem irtam: mihez kepest a 6° ...aztan elolvastam a masodik bekezdesedet isrevox írta: ↑2020.10.08., csüt. 23:44Stucni számításhoz. Bár nekem karcos, hogy a 6°-os és a 17 között ejtésben lenne 3 centi eltérés,de azt írta nekem... Szerintem itt valami nem OK, de a reach értéket ránézésre jól számolja.
edit: ehhh, a 6°-osnál nem adtam meg, hogy -6° csodálkoztam,mert nyilván szögfüggvényekkel számol és a gép sose téved... Xal jó lex, csak az alapértelemezetten felajánlott értékek átírásánál figyeljünk az előjelre
http://yojimg.net/bike/web_tools/stem.php
az abraja is jol szemlelteti: -17°-kal ugye kijöttel vizszintesre (73+17=90°) a 6°-kal meg a csillagokra mutat
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12706
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7400
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Ugye?!
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12706
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7400
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Canyon Aeroad CFR is egész pofás lett.
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos