Figyelem: a szabályzat 6.8.3.1 - es pontja alapján az adás vételi részen a "pü ment" és "válasz ment" jellegű hozzászólásokat törölni fogjuk, csakúgy mint a hely / posta adatok és ár nélkül feladott hirdetéseket.

Kerékpározás

Avatar
LIMAR
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1131
Csatlakozott: 2017.04.27., csüt. 18:06
Értékelés: 2270
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: LIMAR »

Ma egy őszi Balaton kört mentek a Fillaris fiúk.
197 km, 5h40', 34.76 km/h átlaggal.
Csatolmányok
Balaton kör 2020 október 18.jpg
Balaton kör 2020 október 18.jpg (840.86 KiB) Megtekintve 288 alkalommal

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5390
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 837
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

trane írta:
2020.10.18., vas. 21:41
revox írta:
2020.10.18., vas. 21:34
...Sajna villanyváltós, így voltam gondban, de majd kiderül...
revi, semmi közöm hozzá, de azt a dolgot nagyon gondold át, szvsz túl sok a meghibásodási lehetőség :yingyang: - nekünk meg, ha mondhatom így, tökmindegy, hogy 10 mikroszekundummal gyorsabban vagy lassabban történik-e a váltás... leborulok.gif
Mondom, voltam/vagyok gondban :D csak a méreteimmel nem nagyon válogathatok, meg az igényekkel.. Van egy hetem kitalálni, de nyilván tartok tőle... Van nálunk egy csóka,vagy 6 éve elektromost használ(szakmája az ilyen kütyüzés,neki csak ez kellett), majd kifaggatom. Az a baj, lassan, bármit nézek, vagy di2, vagy tárcsa,vagy mindkettő.
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu

Avatar
trane
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5980
Csatlakozott: 2008.11.21., pén. 12:54
Értékelés: 1869

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: trane »

revox írta:
2020.10.18., vas. 21:34
...Sajna villanyváltós, így voltam gondban, de majd kiderül...
revi, semmi közöm hozzá, de azt a dolgot nagyon gondold át, szvsz túl sok a meghibásodási lehetőség :yingyang: - nekünk meg, ha mondhatom így, már tökmindegy, hogy 10 mikroszekundummal gyorsabban vagy lassabban történik-e a váltás... leborulok.gif

védd a fákat> egyél hódot! ;-)))

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5390
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 837
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2020.10.18., vas. 21:27
revox írta:
2020.10.18., vas. 21:21
lacee írta:
2020.10.18., vas. 20:25
Na oszt mi van Revi,találtál már versenykerékpárt :quetionmark:
Van egy eltéve szombatig,de nem szabad elkiabálni... Élőben látnom kell, de 530 kmre van :D
Bukarest :quetionmark: :rolleyes: Ja,nem. Az picit odébb van. :car-motor:
Valahol zala környékén, szinte a határon...szegény,kicsit arrébrúgják a hárt,aztán jobb neki :D . Kicsit más a geo,, de vakra nem merem. Még sose vettem használtat, de a srác jó arcnak tűnik kifejezetten,aki simogatja a bicaját. Sajna villanyváltós, így voltam gondban, de majd kiderül. Kereket nem kértem hozzá :D
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu

Avatar
trane
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5980
Csatlakozott: 2008.11.21., pén. 12:54
Értékelés: 1869

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: trane »

pärt írta:
2020.10.18., vas. 20:35
...trane nem tud megállapodni. ;) :D
látom, figyelsz ;) :smile53:

védd a fákat> egyél hódot! ;-)))

Online
Avatar
lacee
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1634
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 561

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

revox írta:
2020.10.18., vas. 21:21
lacee írta:
2020.10.18., vas. 20:25
Na oszt mi van Revi,találtál már versenykerékpárt :quetionmark:
Van egy eltéve szombatig,de nem szabad elkiabálni... Élőben látnom kell, de 530 kmre van :D
;peace;
Türelmesen várjuk :D
Szlovákia?
Ps Audio/Apple/Oppo/Denon/Kolibri.

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2074
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 964

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

revox írta:
2020.10.18., vas. 21:21
lacee írta:
2020.10.18., vas. 20:25
Na oszt mi van Revi,találtál már versenykerékpárt :quetionmark:
Van egy eltéve szombatig,de nem szabad elkiabálni... Élőben látnom kell, de 530 kmre van :D
Bukarest :quetionmark: :rolleyes: Ja,nem. Az picit odébb van. :car-motor:

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5390
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 837
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

lacee írta:
2020.10.18., vas. 20:25
Na oszt mi van Revi,találtál már versenykerékpárt :quetionmark:
Van egy eltéve szombatig,de nem szabad elkiabálni... Élőben látnom kell, de 530 kmre van :D
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5390
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 837
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

trane írta:
2020.10.18., vas. 20:16


ahogy írod, Tezsvír, máshogy húz a 10-es és a 11-es váltó, ez lehetett a gond leborulok.gif
Sőt, az a disznóság is lehet,hogy az ultegra nem halálpontosan úgy húz,mint a duracse. Vettem duracse sort és azon a fogárkok eltolása az egymást követő lánckerekek esetén sokkal kisebb, mint az ultegra eset3n(10speed tuti,mintha a 11 már hasonaltosabb lenne). Nem is váltotta olyan finoman az ultegra remdszer a da sort,de bekopott :) húzni ugyanakkorát húz, végig lehet váltani gond nélkül, csak valahogy az ultegra váltó nem olyan finoman húzza át a láncot a durácsén. Lehet van a húzás irányában némi eltérés x y z vektorok esetén. De ez már szőrszálhasogatás ;peace;
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5390
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 837
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2020.10.18., vas. 20:12
Azé' ezen a méreten hasalhattál rendesen . hi.gif
Elmászkáltam azzal is. A képen be van állítva,csak kicsit muris ahogy kinéz :D egyébként a télim is 54-es(az se volt kisebb,de abból nem is létezett. Vagyis volt 50-es,de annak 650-es kereke volt :D ), csak szloppingos,így nem annyira feltűnő,de azon is 80-as stucni van. Mondjuk ezek 54x54 klasszik geometriák, így a felsőcső a méret ellenére nem veszedelmesen nagy. De nyilván hülyén néz ki :D meg hegyen más lenne a dolog. Ott jobban kibukna,hogy baj van.
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu

Online
Avatar
pärt
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1061
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 827
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

AAttila írta:
2020.10.18., vas. 20:38
pärt írta:
2020.10.18., vas. 20:35
lacee írta:
2020.10.18., vas. 20:25
Na oszt mi van Revi,találtál már versenykerékpárt :quetionmark:
Neki van, trane nem tud megállapodni. ;) :D
Neeeem :ohnoohnoohno: Revinél is mocorog a bicibogár ;peace;
Ha egy új váz+szett lép be a képletbe, az kombinálva a tíz pár kerékkel már annyi variációs lehetőséget jelent, hogy könyvet lehet kiadni róla. :P

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2074
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 964

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

pärt írta:
2020.10.18., vas. 20:35
lacee írta:
2020.10.18., vas. 20:25
Na oszt mi van Revi,találtál már versenykerékpárt :quetionmark:
Neki van, trane nem tud megállapodni. ;) :D
Neeeem :ohnoohnoohno: Revinél is mocorog a bicibogár ;peace;

Online
Avatar
pärt
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1061
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 827
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

lacee írta:
2020.10.18., vas. 20:25
Na oszt mi van Revi,találtál már versenykerékpárt :quetionmark:
Neki van, trane nem tud megállapodni. ;) :D

Online
Avatar
lacee
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1634
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 561

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

Na oszt mi van Revi,találtál már versenykerékpárt :quetionmark:
Ps Audio/Apple/Oppo/Denon/Kolibri.

Avatar
trane
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5980
Csatlakozott: 2008.11.21., pén. 12:54
Értékelés: 1869

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: trane »

revox írta:
2020.10.18., vas. 19:45
AAttila írta:
2020.10.18., vas. 19:36
Volt olyan is. A 10s 11s kar (a régebbi design) teljesen ugyanúgy néz ki, csak a 11s belső részénél van a jel , ami megkülönbözteti. Először a 11s rendszerhez a 10s kart adták oda. Nem értettük a dolgot, miért nem rakja fel hátul a legnagyobbra. Miután kiderült,hogy a kar 10s, onnan már nem volt csodálkozás.
Mivel nem volt 11s kar, viszont mentünk a Kékesre, tettünk fel a 10s karhoz 10s sort 10s lánccal. Ahogy Pärt is írta, váltott rendesen, de kb 6% emelkedéstől ledobálta hátul a 25-ről, 23-ra. Közben recsegett-ropogott. Na erre nem jött rá senki , hogy miért.
Most minden 11s rajta. ;peace;
Szerontem ez jön abból,hoghy a 10s és a 11s váltó műszakilag más szögeket alkalmazhat. Csak így lehjet, hohy a bowden adott húzására nem a megfelelő kanálhúzással válaszol.
ahogy írod, Tezsvír, máshogy húz a 10-es és a 11-es váltó, ez lehetett a gond leborulok.gif

védd a fákat> egyél hódot! ;-)))

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2074
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 964

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Azé' ezen a méreten hasalhattál rendesen . hi.gif

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5390
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 837
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2020.10.18., vas. 20:00
revox írta:
2020.10.18., vas. 19:53
Tyű, megvan az első modernkori országútim. Rámtették az intersportban(size:54l, bár tetszett a hátsó háromszög. Aztán nemsokára megjenelt a merida reacto :D egyébként ez a 100ezres valami is meglehjetősen merevv seggel bnírt a támvillának köszönhetően.

IMG_20201018_193216_656.jpg
De Conti GP Force/Attack már ott figyel rajta ;peace;
;peace;
Jóhogy :)
Akkor már volt monti és volt hozzá conti slickes kerék is. Már sejtettem, mi kell rá. Valójában nem sokkal előtte voltak a!noltban,akkori ára ma már viccesen, karbomvillás aluk, 105 szettel, 150 ezerért. Abból volt is 50-es, de épp nem volt. Én meg úgy voltam, mindegy mi, csak vigyek már egyet haza,mert montival untam aszfalton menni :D
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2074
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 964

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

revox írta:
2020.10.18., vas. 19:53
Tyű, megvan az első modernkori országútim. Rámtették az intersportban(size:54l, bár tetszett a hátsó háromszög. Aztán nemsokára megjenelt a merida reacto :D egyébként ez a 100ezres valami is meglehjetősen merevv seggel bnírt a támvillának köszönhetően.

IMG_20201018_193216_656.jpg
De Conti GP Force/Attack már ott figyel rajta ;peace;

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5390
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 837
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Tyű, megvan az első modernkori országútim. Rámtették az intersportban(size:54l, bár tetszett a hátsó háromszög. Aztán nemsokára megjenelt a merida reacto :D egyébként ez a 100ezres valami is meglehjetősen merevv seggel bnírt a támvillának köszönhetően.
IMG_20201018_193216_656.jpg
IMG_20201018_193216_656.jpg (216.81 KiB) Megtekintve 211 alkalommal
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5390
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 837
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2020.10.18., vas. 19:36
Volt olyan is. A 10s 11s kar (a régebbi design) teljesen ugyanúgy néz ki, csak a 11s belső részénél van a jel , ami megkülönbözteti. Először a 11s rendszerhez a 10s kart adták oda. Nem értettük a dolgot, miért nem rakja fel hátul a legnagyobbra. Miután kiderült,hogy a kar 10s, onnan már nem volt csodálkozás.
Mivel nem volt 11s kar, viszont mentünk a Kékesre, tettünk fel a 10s karhoz 10s sort 10s lánccal. Ahogy Pärt is írta, váltott rendesen, de kb 6% emelkedéstől ledobálta hátul a 25-ről, 23-ra. Közben recsegett-ropogott. Na erre nem jött rá senki , hogy miért.
Most minden 11s rajta. ;peace;
Szerontem ez jön abból,hoghy a 10s és a 11s váltó műszakilag más szögeket alkalmazhat. Csak így lehjet, hohy a bowden adott húzására nem a megfelelő kanálhúzással válaszol.
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5390
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 837
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Én úgy emléxem, a sor 10-es volt és akkor a kar is. Emlékeim szerint végig lehetett váltani, de fentről ledobta. De mostmár elbizuonytalanodtam. Az fix, annyit kattant, amennyi lánckerék hátul volt :D de ha 11-esmvolt hátul,akkor az a talány, hogy tudta végigváltani a 10-es kar :D
Homályzóna ;peace;
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2074
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 964

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Volt olyan is. A 10s 11s kar (a régebbi design) teljesen ugyanúgy néz ki, csak a 11s belső részénél van a jel , ami megkülönbözteti. Először a 11s rendszerhez a 10s kart adták oda. Nem értettük a dolgot, miért nem rakja fel hátul a legnagyobbra. Miután kiderült,hogy a kar 10s, onnan már nem volt csodálkozás.
Mivel nem volt 11s kar, viszont mentünk a Kékesre, tettünk fel a 10s karhoz 10s sort 10s lánccal. Ahogy Pärt is írta, váltott rendesen, de kb 6% emelkedéstől ledobálta hátul a 25-ről, 23-ra. Közben recsegett-ropogott. Na erre nem jött rá senki , hogy miért.
Most minden 11s rajta. ;peace;

Avatar
trane
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5980
Csatlakozott: 2008.11.21., pén. 12:54
Értékelés: 1869

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: trane »

revox írta:
2020.10.18., vas. 18:27
trane írta:
2020.10.18., vas. 17:39
AAttila írta:
2020.10.18., vas. 17:36
Arra senki nem jött rá, hogy a 10s kar és a 10s fogaskoszorú miért nem működött rendesen. :rolleyes:
mibefogadjunk, hogy azé', mer' valami nem volt jól beállítva :quetionmark: :rolleyes: :smile53:
Én is néztem, csináltunk vele mindent, csak bowdent nem cseréltünk,de azt minek,hisz vadi új volt.

Node,hogy miért nem sikerülhetett. Van 10-es és 11-es váltó. Mikor először láttam a shimanonál,hogy a 9-es xt csak 9-es sorral műx, nem értettem. Azóta azért kiokoskodtam,ha a váltórendszer más szögben húz,ugyananyi bowdennel, nem ugyanannyit fog húzni a váltó terelőjén. Madzsarul valsz a Sram esetén is el van tolva a 10 és 11-es váltók szöge és hiába húzgáljuk a 10-es karral a 11-es váltót, sose fog úgy végigmenni,hogy minden lánckeréken jól álljon. Nyilván, sose a legfelsőn lett beállítva, és mire odaér a váltás, már nem húzott annyit,hogy fentmaradjon. Vixomt laikusként a fene ismeri a Sram váltókat, melyik hány sebis :) piacvédelem, csak mi baxunk rá :)
novárgyácsak, akkor a szitu az volt, hogy a váltó és a sor 11-es, de a kar 10-es volt :quetionmark: mer' akkor egyáltalán nem csodálkozom, hogy nem működött a dolog :ohnoohnoohno:

védd a fákat> egyél hódot! ;-)))

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5390
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 837
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

De mit találtam :D élt még emlékeimben,hogy a 47-es merida nekem kicsi volt... Ezt ma találtam. Elég mókás :D ez az asszony ex kerója,amit alapból magamnak raktam össze,csak aztán vettem Reactot. De arra emléxem, alőtte valami jó nahy vázat sóztak rám. 20-25 évig nem láttam országútit és nem volt gyanús a magas felsőcső,hisz régen mind magas volt :D node,akkor azt eladtam és megdogadtam, jó kicsit veszek. Axxem sikerült :D
dsc00215.jpg
dsc00215.jpg (80.7 KiB) Megtekintve 143 alkalommal
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5390
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 837
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2020.10.18., vas. 17:49
trane írta:
2020.10.18., vas. 17:39
AAttila írta:
2020.10.18., vas. 17:36
Arra senki nem jött rá, hogy a 10s kar és a 10s fogaskoszorú miért nem működött rendesen. :rolleyes:
mibefogadjunk, hogy azé', mer' valami nem volt jól beállítva :quetionmark: :rolleyes: :smile53:
Mikor együtt tekertünk, ránéztem, gondolva, hogy valami triviális elállítódás. De nem; szépen pozícióba rakta a váltó a láncot, és kisebb nyomatéknál nem is ugrált, komolyabb emelkedőn meg... Én lehet, hogy az árokba baxtam volna a sokadik finomhangolás után.
Páran még nézték és próbáltak rájönni, de azt hiszem nem született megoldás. Esetleg elgörbült fog, nem együtt kopott lánc/fogaskerék páros is okozhatta.
Valsz nem volt,mert mi próbaltuk,ha tövignyomva a váltókart tekertük,akkor a helyén maradt. Már ha érthető, a váltókart benyomva tartottam(olyankor kicsit túlhúz). Csak úgy nehéz bicózni ;peace; De ez is azt mutatja, hogy felül már nem volt kellően ráhúzva a lánc a lánckerékre és mikor kraftot kapott valsz elég volt az a kis deformáció,hogy elengedje a fokozatot. 11 az 11 :D ;peace; iskola...
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”