Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Kerékpározás
-
- Törzsvendég
- Hozzászólások: 1392
- Csatlakozott: 2017.04.27., csüt. 18:06
- Értékelés: 3332
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Kerékpározás
Ma egy őszi Balaton kört mentek a Fillaris fiúk.
197 km, 5h40', 34.76 km/h átlaggal.
197 km, 5h40', 34.76 km/h átlaggal.
- Csatolmányok
-
- Balaton kör 2020 október 18.jpg (840.86 KiB) Megtekintve 1432 alkalommal
Re: Kerékpározás
Mondom, voltam/vagyok gondban csak a méreteimmel nem nagyon válogathatok, meg az igényekkel.. Van egy hetem kitalálni, de nyilván tartok tőle... Van nálunk egy csóka,vagy 6 éve elektromost használ(szakmája az ilyen kütyüzés,neki csak ez kellett), majd kifaggatom. Az a baj, lassan, bármit nézek, vagy di2, vagy tárcsa,vagy mindkettő.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Valahol zala környékén, szinte a határon...szegény,kicsit arrébrúgják a hárt,aztán jobb neki . Kicsit más a geo,, de vakra nem merem. Még sose vettem használtat, de a srác jó arcnak tűnik kifejezetten,aki simogatja a bicaját. Sajna villanyváltós, így voltam gondban, de majd kiderül. Kereket nem kértem hozzá
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
Van egy eltéve szombatig,de nem szabad elkiabálni... Élőben látnom kell, de 530 kmre van
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Sőt, az a disznóság is lehet,hogy az ultegra nem halálpontosan úgy húz,mint a duracse. Vettem duracse sort és azon a fogárkok eltolása az egymást követő lánckerekek esetén sokkal kisebb, mint az ultegra eset3n(10speed tuti,mintha a 11 már hasonaltosabb lenne). Nem is váltotta olyan finoman az ultegra remdszer a da sort,de bekopott :) húzni ugyanakkorát húz, végig lehet váltani gond nélkül, csak valahogy az ultegra váltó nem olyan finoman húzza át a láncot a durácsén. Lehet van a húzás irányában némi eltérés x y z vektorok esetén. De ez már szőrszálhasogatás
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Elmászkáltam azzal is. A képen be van állítva,csak kicsit muris ahogy kinéz egyébként a télim is 54-es(az se volt kisebb,de abból nem is létezett. Vagyis volt 50-es,de annak 650-es kereke volt ), csak szloppingos,így nem annyira feltűnő,de azon is 80-as stucni van. Mondjuk ezek 54x54 klasszik geometriák, így a felsőcső a méret ellenére nem veszedelmesen nagy. De nyilván hülyén néz ki meg hegyen más lenne a dolog. Ott jobban kibukna,hogy baj van.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3351
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4304
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Ha egy új váz+szett lép be a képletbe, az kombinálva a tíz pár kerékkel már annyi variációs lehetőséget jelent, hogy könyvet lehet kiadni róla.
Online
Online
Re: Kerékpározás
Na oszt mi van Revi,találtál már versenykerékpárt
Re: Kerékpározás
Azé' ezen a méreten hasalhattál rendesen .
Re: Kerékpározás
AAttila írta: ↑2020.10.18., vas. 20:00De Conti GP Force/Attack már ott figyel rajtarevox írta: ↑2020.10.18., vas. 19:53Tyű, megvan az első modernkori országútim. Rámtették az intersportban(size:54l, bár tetszett a hátsó háromszög. Aztán nemsokára megjenelt a merida reacto egyébként ez a 100ezres valami is meglehjetősen merevv seggel bnírt a támvillának köszönhetően.
IMG_20201018_193216_656.jpg
Jóhogy :)
Akkor már volt monti és volt hozzá conti slickes kerék is. Már sejtettem, mi kell rá. Valójában nem sokkal előtte voltak a!noltban,akkori ára ma már viccesen, karbomvillás aluk, 105 szettel, 150 ezerért. Abból volt is 50-es, de épp nem volt. Én meg úgy voltam, mindegy mi, csak vigyek már egyet haza,mert montival untam aszfalton menni
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
De Conti GP Force/Attack már ott figyel rajtarevox írta: ↑2020.10.18., vas. 19:53Tyű, megvan az első modernkori országútim. Rámtették az intersportban(size:54l, bár tetszett a hátsó háromszög. Aztán nemsokára megjenelt a merida reacto egyébként ez a 100ezres valami is meglehjetősen merevv seggel bnírt a támvillának köszönhetően.
IMG_20201018_193216_656.jpg
Re: Kerékpározás
Tyű, megvan az első modernkori országútim. Rámtették az intersportban(size:54l, bár tetszett a hátsó háromszög. Aztán nemsokára megjenelt a merida reacto egyébként ez a 100ezres valami is meglehjetősen merevv seggel bnírt a támvillának köszönhetően.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Szerontem ez jön abból,hoghy a 10s és a 11s váltó műszakilag más szögeket alkalmazhat. Csak így lehjet, hohy a bowden adott húzására nem a megfelelő kanálhúzással válaszol.AAttila írta: ↑2020.10.18., vas. 19:36Volt olyan is. A 10s 11s kar (a régebbi design) teljesen ugyanúgy néz ki, csak a 11s belső részénél van a jel , ami megkülönbözteti. Először a 11s rendszerhez a 10s kart adták oda. Nem értettük a dolgot, miért nem rakja fel hátul a legnagyobbra. Miután kiderült,hogy a kar 10s, onnan már nem volt csodálkozás.
Mivel nem volt 11s kar, viszont mentünk a Kékesre, tettünk fel a 10s karhoz 10s sort 10s lánccal. Ahogy Pärt is írta, váltott rendesen, de kb 6% emelkedéstől ledobálta hátul a 25-ről, 23-ra. Közben recsegett-ropogott. Na erre nem jött rá senki , hogy miért.
Most minden 11s rajta.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Én úgy emléxem, a sor 10-es volt és akkor a kar is. Emlékeim szerint végig lehetett váltani, de fentről ledobta. De mostmár elbizuonytalanodtam. Az fix, annyit kattant, amennyi lánckerék hátul volt de ha 11-esmvolt hátul,akkor az a talány, hogy tudta végigváltani a 10-es kar
Homályzóna
Homályzóna
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Volt olyan is. A 10s 11s kar (a régebbi design) teljesen ugyanúgy néz ki, csak a 11s belső részénél van a jel , ami megkülönbözteti. Először a 11s rendszerhez a 10s kart adták oda. Nem értettük a dolgot, miért nem rakja fel hátul a legnagyobbra. Miután kiderült,hogy a kar 10s, onnan már nem volt csodálkozás.
Mivel nem volt 11s kar, viszont mentünk a Kékesre, tettünk fel a 10s karhoz 10s sort 10s lánccal. Ahogy Pärt is írta, váltott rendesen, de kb 6% emelkedéstől ledobálta hátul a 25-ről, 23-ra. Közben recsegett-ropogott. Na erre nem jött rá senki , hogy miért.
Most minden 11s rajta.
Mivel nem volt 11s kar, viszont mentünk a Kékesre, tettünk fel a 10s karhoz 10s sort 10s lánccal. Ahogy Pärt is írta, váltott rendesen, de kb 6% emelkedéstől ledobálta hátul a 25-ről, 23-ra. Közben recsegett-ropogott. Na erre nem jött rá senki , hogy miért.
Most minden 11s rajta.
Re: Kerékpározás
De mit találtam élt még emlékeimben,hogy a 47-es merida nekem kicsi volt... Ezt ma találtam. Elég mókás ez az asszony ex kerója,amit alapból magamnak raktam össze,csak aztán vettem Reactot. De arra emléxem, alőtte valami jó nahy vázat sóztak rám. 20-25 évig nem láttam országútit és nem volt gyanús a magas felsőcső,hisz régen mind magas volt node,akkor azt eladtam és megdogadtam, jó kicsit veszek. Axxem sikerült
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Valsz nem volt,mert mi próbaltuk,ha tövignyomva a váltókart tekertük,akkor a helyén maradt. Már ha érthető, a váltókart benyomva tartottam(olyankor kicsit túlhúz). Csak úgy nehéz bicózni De ez is azt mutatja, hogy felül már nem volt kellően ráhúzva a lánc a lánckerékre és mikor kraftot kapott valsz elég volt az a kis deformáció,hogy elengedje a fokozatot. 11 az 11 iskola...pärt írta: ↑2020.10.18., vas. 17:49Mikor együtt tekertünk, ránéztem, gondolva, hogy valami triviális elállítódás. De nem; szépen pozícióba rakta a váltó a láncot, és kisebb nyomatéknál nem is ugrált, komolyabb emelkedőn meg... Én lehet, hogy az árokba baxtam volna a sokadik finomhangolás után.
Páran még nézték és próbáltak rájönni, de azt hiszem nem született megoldás. Esetleg elgörbült fog, nem együtt kopott lánc/fogaskerék páros is okozhatta.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Én is néztem, csináltunk vele mindent, csak bowdent nem cseréltünk,de azt minek,hisz vadi új volt.
Node,hogy miért nem sikerülhetett. Van 10-es és 11-es váltó. Mikor először láttam a shimanonál,hogy a 9-es xt csak 9-es sorral műx, nem értettem. Azóta azért kiokoskodtam,ha a váltórendszer más szögben húz,ugyananyi bowdennel, nem ugyanannyit fog húzni a váltó terelőjén. Madzsarul valsz a Sram esetén is el van tolva a 10 és 11-es váltók szöge és hiába húzgáljuk a 10-es karral a 11-es váltót, sose fog úgy végigmenni,hogy minden lánckeréken jól álljon. Nyilván, sose a legfelsőn lett beállítva, és mire odaér a váltás, már nem húzott annyit,hogy fentmaradjon. Vixomt laikusként a fene ismeri a Sram váltókat, melyik hány sebis :) piacvédelem, csak mi baxunk rá :)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Páran még nézték és próbáltak rájönni, de azt hiszem nem született megoldás. Esetleg elgörbült fog, nem együtt kopott lánc/fogaskerék páros is okozhatta.
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3351
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4304
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Mikor együtt tekertünk, ránéztem, gondolva, hogy valami triviális elállítódás. De nem; szépen pozícióba rakta a váltó a láncot, és kisebb nyomatéknál nem is ugrált, komolyabb emelkedőn meg... Én lehet, hogy az árokba baxtam volna a sokadik finomhangolás után.
Páran még nézték és próbáltak rájönni, de azt hiszem nem született megoldás. Esetleg elgörbült fog, nem együtt kopott lánc/fogaskerék páros is okozhatta.
Re: Kerékpározás
Arra senki nem jött rá, hogy a 10s kar és a 10s fogaskoszorú miért nem működött rendesen.
Re: Kerékpározás
Hát de perszehogy. Vettem új 11s váltókart, viszont még sosem fűztem át a vázon korábban, mintahogy még sosem állítottam be váltót korábban, mivel nem volt rá szükség. De most megtanultam ezt is. (tudom,Nektek ez alap, de nekem nem volt az)