a Zsoltit? lopott volt a bicó?






elötte 2 nappal:
Az a baj, akin látszik,hogy maga vette és normál állapotban van, azok majd mind villanyost vettek a megcézott korú használtak között. De sajna az újak esetén is mindig a tárcsa vagy di2-be ütközök. Azt már rég feladtam,hogy 10 speed legyen
azé' ezt nem mondanám - csak épp' várni kell
Mondom, voltam/vagyok gondban
revi, semmi közöm hozzá, de azt a dolgot nagyon gondold át, szvsz túl sok a meghibásodási lehetőség
Valahol zala környékén, szinte a határon...szegény,kicsit arrébrúgják a hárt,aztán jobb neki
Van egy eltéve szombatig,de nem szabad elkiabálni... Élőben látnom kell, de 530 kmre van
Sőt, az a disznóság is lehet,hogy az ultegra nem halálpontosan úgy húz,mint a duracse. Vettem duracse sort és azon a fogárkok eltolása az egymást követő lánckerekek esetén sokkal kisebb, mint az ultegra eset3n(10speed tuti,mintha a 11 már hasonaltosabb lenne). Nem is váltotta olyan finoman az ultegra remdszer a da sort,de bekopott :) húzni ugyanakkorát húz, végig lehet váltani gond nélkül, csak valahogy az ultegra váltó nem olyan finoman húzza át a láncot a durácsén. Lehet van a húzás irányában némi eltérés x y z vektorok esetén. De ez már szőrszálhasogatás
Elmászkáltam azzal is. A képen be van állítva,csak kicsit muris ahogy kinéz
Ha egy új váz+szett lép be a képletbe, az kombinálva a tíz pár kerékkel már annyi variációs lehetőséget jelent, hogy könyvet lehet kiadni róla.
ahogy írod, Tezsvír, máshogy húz a 10-es és a 11-es váltó, ez lehetett a gondrevox írta: ↑2020.10.18., vas. 19:45Szerontem ez jön abból,hoghy a 10s és a 11s váltó műszakilag más szögeket alkalmazhat. Csak így lehjet, hohy a bowden adott húzására nem a megfelelő kanálhúzással válaszol.AAttila írta: ↑2020.10.18., vas. 19:36Volt olyan is. A 10s 11s kar (a régebbi design) teljesen ugyanúgy néz ki, csak a 11s belső részénél van a jel , ami megkülönbözteti. Először a 11s rendszerhez a 10s kart adták oda. Nem értettük a dolgot, miért nem rakja fel hátul a legnagyobbra. Miután kiderült,hogy a kar 10s, onnan már nem volt csodálkozás.
Mivel nem volt 11s kar, viszont mentünk a Kékesre, tettünk fel a 10s karhoz 10s sort 10s lánccal. Ahogy Pärt is írta, váltott rendesen, de kb 6% emelkedéstől ledobálta hátul a 25-ről, 23-ra. Közben recsegett-ropogott. Na erre nem jött rá senki , hogy miért.
Most minden 11s rajta.![]()
AAttila írta: ↑2020.10.18., vas. 20:00De Conti GP Force/Attack már ott figyel rajtarevox írta: ↑2020.10.18., vas. 19:53Tyű, megvan az első modernkori országútim. Rámtették az intersportban(size:54l, bár tetszett a hátsó háromszög. Aztán nemsokára megjenelt a merida reactoegyébként ez a 100ezres valami is meglehjetősen merevv seggel bnírt a támvillának köszönhetően.
IMG_20201018_193216_656.jpg![]()
De Conti GP Force/Attack már ott figyel rajtarevox írta: ↑2020.10.18., vas. 19:53Tyű, megvan az első modernkori országútim. Rámtették az intersportban(size:54l, bár tetszett a hátsó háromszög. Aztán nemsokára megjenelt a merida reactoegyébként ez a 100ezres valami is meglehjetősen merevv seggel bnírt a támvillának köszönhetően.
IMG_20201018_193216_656.jpg