
Figyelem: a szabályzat 6.8.3.1 - es pontja alapján az adás vételi részen a "pü ment" és "válasz ment" jellegű hozzászólásokat törölni fogjuk, csakúgy mint a hely / posta adatok és ár nélkül feladott hirdetéseket.
Kerékpározás
Re: Kerékpározás
Egyébként próbáltam még ma pár bicajt. Trek slr8, valamimBianchit,de arra nem emléxem mi volt. Árban bőven a trek alatt,de jobb volt,igaz, a trek -kapaszkodj meg!- 6,2 kg volt... De a Speci mentete meg a nagynevek becsületét
Alapvetően nagyon az az irány,amit szeretek. Talán a megindulásai nem voltak olyan agresszívak,mint a reactónak, de más is a felépítés. De ettől még kifejezetten mereven viselkedett, bőven belül azon a határon,ha nincs semmi baja,már itthon állna. Ami mókás, a próbált bicók közül még a decathlonos van ryssel műx hasonlóan.

avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Mindkettő s-works. Ma megnéztem az sl3-at. Beszéltem egy tulajjal és mondta, az merevebb,mint az sl5. Persze a szélsőséges méretekbenm. De ezt én is olvastam,hogy az sl5-től a kisebb méreteket nem simán kisebbre vett csövekkel készítették,hanem azt igyekeutek elérni,hogy minden méret azonos merevséget mutasson. Aztán ahol rövidebb a cső, ott régi verzió esetén merevebb a váz.Szalon írta: ↑2020.10.24., szomb. 12:05A régebbiekkel annyira nem vagyok tisztában, én az SL-4 től kezdtem utánanézni... Az sl-4 esekkel az volt a baj, hogy túl könnyűek lettek, ezért a merevségük - főleg a simáknak - nem volt annyira meggyőző. Amúgy a karbon anyaga a sima Specialized feliratosok és S-works között más, érdemesebb az S-works vázat keresni, mert használtan már nem akkora a felára, mint újonnan, amikor kb 2x es volt a szorzó! Az saját SL-5-ös S-works bicajom én nagyon szeretem, ez már a fact-11es karbonból van, amiből amúgy a legújabb venge is készült, az új SL-6 és SL-7 es Tarmac-ok alap változatban a fact10es, és csak az S-works változatok készülnek a fact12-es karbonból, ami ma a csúcs a Specinél.
Szóval én is az S-works verziót ajánlanám, főleg a régebbiekből, szóval inkább egy sl-3 S-works, mint egy sima sl-5.
Egyébként jó bicaj. Talán az első,amire azt mondtam a reacto után,hogy ezel tudnék élni,sőt. Egy baja volt,vagyis kb 3. A haktókar 172,5 volt (full duraace, patika állapot). Aztán a középrésznél néha fura kattanás volt hallható. Néztem nem e a lánc és vezeti át a rendszuer a hajtókarra,de nem. Lehet csak középcsapágycsere.. Aztán ami á kegyelemdöfést megadta, a vision metron epp befért, de minden irányba kb 2 mm hézag maradt és nem is volt felfújva 12 barra, csak kb 9. Nem igazán kompatinilis a 25 ös gumikkal. Nem súrol be, de kiálláskor,ha meg lenne taposva, valsz behúz a láncvilláig(kinti fórumok is erről számolnak be)
Amit tudok, nagyon sajnálom ezeket a dolgokat, mert megörültem,hogy végre pont kerülne a többéves "kellene egy kisebb bicaj is" projekt végére

Talán olvastam valahol, hogy az sl5 esetén már kicsit bővebbre szabták a réseket, de egyelőre nem találtam meg azt a cikket.
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
Valter Attila ma a nagy öregek elött ért be a hegyi etapon/befutón !!! 

Online
Szóval én is az S-works verziót ajánlanám, főleg a régebbiekből, szóval inkább egy sl-3 S-works, mint egy sima sl-5.
Re: Kerékpározás
A régebbiekkel annyira nem vagyok tisztában, én az SL-4 től kezdtem utánanézni... Az sl-4 esekkel az volt a baj, hogy túl könnyűek lettek, ezért a merevségük - főleg a simáknak - nem volt annyira meggyőző. Amúgy a karbon anyaga a sima Specialized feliratosok és S-works között más, érdemesebb az S-works vázat keresni, mert használtan már nem akkora a felára, mint újonnan, amikor kb 2x es volt a szorzó! Az saját SL-5-ös S-works bicajom én nagyon szeretem, ez már a fact-11es karbonból van, amiből amúgy a legújabb venge is készült, az új SL-6 és SL-7 es Tarmac-ok alap változatban a fact10es, és csak az S-works változatok készülnek a fact12-es karbonból, ami ma a csúcs a Specinél.
Szóval én is az S-works verziót ajánlanám, főleg a régebbiekből, szóval inkább egy sl-3 S-works, mint egy sima sl-5.
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Re: Kerékpározás
az SL3-al szvsz akkor érdemes foglalkozni, ha S-Works is, azaz Fact10r a vázanyag, de az SL5-nél is figyelj arra, hogy legalább ez legyen a karbon (ma már Fact12r-nél járnak), mivelhogy az S-Works-ön kívül van még 6-féle az alapmodell Tarmacból


védd a fákat> egyél hódot! ;-)))
Online
Re: Kerékpározás
Szalon a Speci Guru, teljesen képben van ezekkel a gépekkel.

Re: Kerékpározás
Speci tarmac sl3, sl5?
Mit lehet ezekről tudni? Főleg a 3 lenne érdekes, 10-es groupset van rajta.
Canyondél supersix evo hi mod megúszott,mivel kiderült,nem hi mod
ha mán a rejakto hiMod,ne legyen már xarabb a hegyikecske...
Mit lehet ezekről tudni? Főleg a 3 lenne érdekes, 10-es groupset van rajta.
Canyondél supersix evo hi mod megúszott,mivel kiderült,nem hi mod

avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
védd a fákat> egyél hódot! ;-)))
Re: Kerékpározás
Hosszú a káncvilla

avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Online
érzelmileg nekem sem szimpi, esik, esne jól, nyilván a sprintben minden - kicsit is - érzö Geoghegan-nak szurkolt
viszont, ahogy írod: ez a csapatfeladat. koncként csüngeni, zavarni az ellenfelet, és minden bonusztól amitöl csak tudja megfosztani.
...ahhoz meg fiatal - vagy "becsületes" ? -, hogy látszatvezessen ...de olyan sebességgel, ami Kelderman-nak jó öregszik, tapasztal, és úgy fogja csinálni.
örülök Fuglsang-nak is
Re: Kerékpározás
ennyi.
érzelmileg nekem sem szimpi, esik, esne jól, nyilván a sprintben minden - kicsit is - érzö Geoghegan-nak szurkolt
viszont, ahogy írod: ez a csapatfeladat. koncként csüngeni, zavarni az ellenfelet, és minden bonusztól amitöl csak tudja megfosztani.
...ahhoz meg fiatal - vagy "becsületes" ? -, hogy látszatvezessen ...de olyan sebességgel, ami Kelderman-nak jó öregszik, tapasztal, és úgy fogja csinálni.
örülök Fuglsang-nak is
Re: Kerékpározás
Hát ja.....ez a sportág egy külön talány..ezt a vonatozást nehéz megszokni,megszöksz oszt csá-hazaérsz.....de ilyen kiemelkedő forma aki így többet is tudna nyerni nem sok van...
Valter Attila a végére úgy néz ki,hogy elfogy,amúgy szép teljesítmény így is !csak vártam,hogy villant valamelyik hegyi szakaszon.
Online
Re: Kerékpározás
Azért mekkora görény ez a Hindley is. Az utolsó hegyen egy centit nem ment elöl,de a Stelvio-ra sem. 100méterrel a vége előtt leszedte Tao-t. Értem hogy Kelderman miatt is volt így, de legalább látszatból, tempó nélkül előre állhatott volna.
Online
Van hidegebb időre való is.
Amúgy a téli kabátomba egy kb ilyen van belevarrva, nagyon ötletes megoldás, csak miután megjött, akkor szembesültem vele, de baromi jó és hasznos!
Ha meg nagyon hidegbe is akarsz menni, akkor ez kell Neked
Re: Kerékpározás
Én ilyet használok most, de ez inkább nyak melegítő, viszont, feljebb lehet húzni, egészen az orrod ál is, bár nekem még csak az államig húzva elég volt eddig.
Van hidegebb időre való is.
Amúgy a téli kabátomba egy kb ilyen van belevarrva, nagyon ötletes megoldás, csak miután megjött, akkor szembesültem vele, de baromi jó és hasznos!
Ha meg nagyon hidegbe is akarsz menni, akkor ez kell Neked

Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Online
Re: Kerékpározás
Jónak tűnik
Ami fontos, ha nem jól "zár" felül, vagyis nem simul az arcodra, akkor könnyen lepárásítja a szemcsit, a kilégzett levegő. ( bár az újabb szemüvegemnek jobb a szellőzése és a formája is más, itt már nincs ilyen gond)

Re: Kerékpározás
Én,ezt néztem ki.....
Re: Kerékpározás
Ja tényleg el is felejtettem,hogy Te szobakeróztál

Amúgy ja,megveszed aztán ki sem dugjuk az orrunkat....
Online
Re: Kerékpározás
Ti,milyen száj-orr védőt használtok télire?
Online
Online
...igaz, elötte bemelegithetnek egy kb. 870m-es szinttel (az viszont egyböl) ...akinek meg nem eleg, az még 1-et melegithet kb. 1100m szinttel :-))
Re: Kerékpározás
a 18-asban sem sokkal magasabbrol indulnak neki a 2758m-nek.
...igaz, elötte bemelegithetnek egy kb. 870m-es szinttel (az viszont egyböl) ...akinek meg nem eleg, az még 1-et melegithet kb. 1100m szinttel :-))
Re: Kerékpározás
Revi,ne keresgélj tovább,ne is menj olyan messzire,a tökéletes hegyi kerékpár

Re: Kerékpározás
Azóta már kiderült. De, ahogy Trane mester mondka, 106 kili felfele és ilyenkor már nemcsak a szintkülönbség a necces,de fent sokkal hidegebb van. Mi nyáron járunk hegyre(gyalog) lent 42C° vam, 2500-tól meg befúj a szél, aztán fent már csak a teli,vastagabb bicóskabátban lehet meglenni. Kb 10C lehet. Május végén, ugyanitt lent 35C van, fent még befagy a kulacs és persze hó van és jég. Mostani időjárási körülmények között az öltözködés is igen necces. De persze, 100 kili kaptató, majd 2600 szinttel,tétmeccsen... A Giro sose volt piskóta, de most valahogy elég brutálra tervezték

avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
számunkra kár, de lehet, a srácok nem bánják annyira



védd a fákat> egyél hódot! ;-)))
Online
Re: Kerékpározás
Így igazából a Stelvio marad az egyetlen "igazi" hegy, ha valaki nagyot akar alakítani,támadni.