Szingó más tészta. Conti 12, vittoria 15 baros.lacee írta: ↑2020.10.25., vas. 07:09Revi,pedig vártam a képeket a vett bicóról
Sajnos sokáig kell keresgélj, ezek a bicók elég szűkre szabottak a kerék helyén,az enyém is ilyen a 25-ös gumival.Írod a 12 bar nyomást-egészséges az a keréknek és guminak? az ajánlás 8-8,5 bar szokott lenni......
Nálam az első keréknél ennyi
25B22107-D668-4766-85DA-9D8BA46F3500.jpeg
Azért kutakodtam. Kis méretben az sl5 esetén levettek az anyagból, kerekebb a láncvilla,így konfortosabb lett,de lágyabb is. Én az sl3-ast próbáltam,jó merev,de lágyabb ne legyen Így most kicsit csapdába kerültem, az sl3 a mocskosabb, de a kerék nem fér el,vagy neccesen csak, vagy elfér az sl5-ben, de az lágyabb.
Aztán a bogár,hogy az sl5-öt már hamisítják és pl amit hírdetnek, nincs a hajtásoldalon a vázon a kis láncvédő biszbasz(de ez nem tudom, szériafelszereltség,vagy extra. Nekem a reacton széria volt), de kérdés, az volt e minden évjáraton. Youtubeon véletlen találtam Sánta Arminunk ilyen gépére,neki a bal oldalon a fact11 is rá van írva...
A pszichológia tudománya úgy tanítja, az ambivalencia konfliktus megoldása a rendszer elhagyása. Sok a kompromisszum, sok a kérdőjel, sok a para bár nem tagadom, tetszik a mélyendekoltált bottomBracket