Az a mentségem, hogy a Duster egy őszintén olcsó autó, pragmatikus embereknek. Közben pedig, ha megkapja 15ezrenként az olajat, rendkívül megbízható is. Gondolom láttad a belinkelt videóban a beszúrt klipet, ahol egy Duster kilométerszámlálója épp túllendül a félmillión. Ja, és hogy olcsó megoldások vannak benne? Nem tudom, figyelted-e, hogy a Duster egy olcsó sallangmentes autó. Ez elég indok rájuk nem? Egy BMW-ben joggal bosszantanának az olcsó megoldások...Vinkler írta: ↑2020.10.23., pén. 16:39Nincs bennem ellenszenv, ha autóról van szó, bármit kipróbálok. DE ez a Duster engem full lehúzott. Iszonyat gagyi, 6 évesen nyekergett, kattogott, pedig nem egy leszedált darabot próbáltam, de ettől függetlenül totál múmia volt, nem beszélve a szándékosan olcsó autók által nyújtott kiábrándító megoldásoktól. Subaru Outbackkel éltem együtt (szerintem az a kategória teremtette meg a suv-okat, de annak legalább van értelme), és összehasonlíthatatlanul billen a mérleg az Outback felé. Raadasul ugyan abban az árban lehet kapni mindkettőt használtan és mégha idősebb is azon az áron a Subaru, akkor sem kérdés. Ráadásul a symetrical awd terepen is jobb lehet, mint a Dacia. Szvsz.
Te mit tudsz felhozni, a mentségedre?![]()
Na meg az a mentségem, hogy amikor az indexes BMW F30 topikban (amit egyébként én hoztam létre) épp kifakadtam a BMW-m éppen aktuális faszsága miatt (asszem masszív tükörnyikorgás, meg csomagtérsjtó-nemnyílás meg vezetőoldali ajtózörgés b..ta éppen fel az agyamat a féléves autón), és csak űgy, nem komolyan gondolva, beköptem, hogy megválok tőle, és veszek egy Dustert, attól legalább nem várom el az ára miatt, hogy prémium fílingű legyen, nem drágán szar, mint a BMW-m, akkor iszonyat felháborodást okoztam, és kvázi kiutáltak az illusztris BMW-sek, szoval rögtön szimpi lett a Duster
