Teljesen egyetértek.
rímel ide a messziröl jött ember azt mond ....
(a messiröl jött-et itt úgy is értve, hogy olyan területröl, amit szakmailag nem fedünk, stb.)
Teljesen egyetértek.
Köszi a linket. És akkor hadd csapjam is le egyből az alaptételét.
Nos, én azért annyira képzett vagyok, hogy lássam, hogy ez a fajta érvelés sajnos öngól. Ugyanis mi van, ha én ennek a cikknek a "tanításait" kérdőjelezem meg. Olyan állításokat tartalmaz (gyermekmunka a kobaltbányákban, a kibocsátásra vonatkozó - n-edik - sommás megállapítás, ami ellentmond más tanulmányoknak), amelyek vagy nem ellenőrizhetőek még egy képzett ember számára sem, vagy ellentmondanak más tanulmányoknak - és az emberben jogosan merül fel a kérdés, hogy mégis mitől hihetőbb a gyakran hivatkozott Forbes-cikk, mint pl. egy, az EU-által megrendelt úgymond független tanulmány?A jelenkori matematika egyik atyja, Richard Feynman mondja, hogy
„a probléma az, hogy az emberek éppen annyira képzettek, hogy elhiggyék, amit tanítottak nekik, de nincsenek annyira képzettek, hogy bármit is megkérdőjelezzenek abból, amit tanítottak nekik.”
Pedig van mit.
Ezt mondom én is: a bácsi valójában egy menő gyűjtő, akinek egy dízel Porsche traktor is áll a garázsban a 911 mellet.
Nagyon jó reklám!
Mint boldog Dacia tulajdonos ( ) meg kell mondjam, hogy ugyanaz a hiba sokkal kevésbé fáj, ha az autód árából a BMW konfigurátorban legfeljebb egy extrát lehet kapni...Aszpirin írta: ↑2020.10.23., pén. 19:57Az a mentségem, hogy a Duster egy őszintén olcsó autó, pragmatikus embereknek. Közben pedig, ha megkapja 15ezrenként az olajat, rendkívül megbízható is. Gondolom láttad a belinkelt videóban a beszúrt klipet, ahol egy Duster kilométerszámlálója épp túllendül a félmillión. Ja, és hogy olcsó megoldások vannak benne? Nem tudom, figyelted-e, hogy a Duster egy olcsó sallangmentes autó. Ez elég indok rájuk nem? Egy BMW-ben joggal bosszantanának az olcsó megoldások...
Na meg az a mentségem, hogy amikor az indexes BMW F30 topikban (amit egyébként én hoztam létre) épp kifakadtam a BMW-m éppen aktuális faszsága miatt (asszem masszív tükörnyikorgás, meg csomagtérsjtó-nemnyílás meg vezetőoldali ajtózörgés b..ta éppen fel az agyamat a féléves autón), és csak űgy, nem komolyan gondolva, beköptem, hogy megválok tőle, és veszek egy Dustert, attól legalább nem várom el az ára miatt, hogy prémium fílingű legyen, nem drágán szar, mint a BMW-m, akkor iszonyat felháborodást okoztam, és kvázi kiutáltak az illusztris BMW-sek, szoval rögtön szimpi lett a Duster
hogyhogy kicsit ?? :-(
...csendben mindenki irigykedik, valljátok be !
Menő szerkó, menő séró, menő tetkó, menő verda. Minden, ami a menő csávóknak kell hogy menő bigéket fogjanak.
Túl szolidak rajta a vesék, ez már egy régi darab lehet. A mai vesék sokkal brutálisabbak, a bömösök dizájnja ismét halad a totális ízlésficam felé.
Ez nem is annyira összeesküvés-szagú, elég logikusan hangzik... mert ugye úgyis egy zsebbe folyik a haszon... Az ID.3 pedig elég komoly ugrásnak tűnik így a látottak alapján, csak hát az ára.... mondjuk úgy, nem egészen “népautós”. De ez lehet a jövő irányvonala a VW márkának.Vinkler írta: ↑2020.10.24., szomb. 10:34Nekem úgy tűnik, hogy a VW-csoporton belül az MQB padlólemezen gyártott autóknál a Skodát fejlesztik jobban, a VW termékeket meg mesterségesen “silányítják”). Hogy mi ezzel amcéljuk azt nem tudom, illetve egx tippem van, a VW már gőzerővel az MEB platfformos autókra koncentrál, a vevőkört oda pozícionálja és a Skodát hagyja meg a belső égésű világ számára, mint opció. A Seat pedig viszi a sportos vonalat, vagy eltűnik és a Cupra marad. Elég összeesküvés szagú és szigorúan szvsz.Aszpirin írta: ↑2020.10.23., pén. 20:04Mellesleg hétfőn írom alá a céges lizingpapírokat a lávakék 4-es Octira, az ajánlatban 12-20 hét szállítási idő szerepel.
Volt még egy kör alkudozás... meg is lett az eredmény, sikerült levinni a lízingdíját a Passat-é alá...
Megjegyzem, nem semmi, ahogy elszállt az Octavia ára... Mintha a prémiumszegmensre törekedne. Megnéztem jónéhány jutyúb-úgymond-tesztet és az alattuk lévuő kommenteket, mindenki drágállja, a németek is, az angolok is, szóval nem csak nálunk, nem csak a forint gyengélkedése miatt drága. Az egyik német tesztelő fickó azt mondta, nem is meri bátran kimondani, hogy a 150 lovas dízelmotorral mennyibe kerül egy jól felszerelt (majdnem fullos példány)... több mint 46ezer euró (ezzel a motorral 33ezer euró az alapár) Németországban...
Szóval, van miből alkudni.
Nekem úgy tűnik, hogy a VW-csoporton belül az MQB padlólemezen gyártott autóknál a Skodát fejlesztik jobban, a VW termékeket meg mesterségesen “silányítják”). Hogy mi ezzel amcéljuk azt nem tudom, illetve egx tippem van, a VW már gőzerővel az MEB platfformos autókra koncentrál, a vevőkört oda pozícionálja és a Skodát hagyja meg a belső égésű világ számára, mint opció. A Seat pedig viszi a sportos vonalat, vagy eltűnik és a Cupra marad. Elég összeesküvés szagú és szigorúan szvsz.Aszpirin írta: ↑2020.10.23., pén. 20:04Mellesleg hétfőn írom alá a céges lizingpapírokat a lávakék 4-es Octira, az ajánlatban 12-20 hét szállítási idő szerepel.
Volt még egy kör alkudozás... meg is lett az eredmény, sikerült levinni a lízingdíját a Passat-é alá...
Megjegyzem, nem semmi, ahogy elszállt az Octavia ára... Mintha a prémiumszegmensre törekedne. Megnéztem jónéhány jutyúb-úgymond-tesztet és az alattuk lévuő kommenteket, mindenki drágállja, a németek is, az angolok is, szóval nem csak nálunk, nem csak a forint gyengélkedése miatt drága. Az egyik német tesztelő fickó azt mondta, nem is meri bátran kimondani, hogy a 150 lovas dízelmotorral mennyibe kerül egy jól felszerelt (majdnem fullos példány)... több mint 46ezer euró (ezzel a motorral 33ezer euró az alapár) Németországban...
Szóval, van miből alkudni.
Egész pontosan 46.596€. Egy jól felszerelt 150 lovas 2.0 TDI-ért. Ha jól emlékszem, beszélsz németül, szóval nézd meg ezt, már a címe is árulkodó... és nézd meg alatta a kommenteket. 80%-uk “Mi kerül egy Skodában ennyi pénzbe” jellegű. Németek.
Az a mentségem, hogy a Duster egy őszintén olcsó autó, pragmatikus embereknek. Közben pedig, ha megkapja 15ezrenként az olajat, rendkívül megbízható is. Gondolom láttad a belinkelt videóban a beszúrt klipet, ahol egy Duster kilométerszámlálója épp túllendül a félmillión. Ja, és hogy olcsó megoldások vannak benne? Nem tudom, figyelted-e, hogy a Duster egy olcsó sallangmentes autó. Ez elég indok rájuk nem? Egy BMW-ben joggal bosszantanának az olcsó megoldások...Vinkler írta: ↑2020.10.23., pén. 16:39Nincs bennem ellenszenv, ha autóról van szó, bármit kipróbálok. DE ez a Duster engem full lehúzott. Iszonyat gagyi, 6 évesen nyekergett, kattogott, pedig nem egy leszedált darabot próbáltam, de ettől függetlenül totál múmia volt, nem beszélve a szándékosan olcsó autók által nyújtott kiábrándító megoldásoktól. Subaru Outbackkel éltem együtt (szerintem az a kategória teremtette meg a suv-okat, de annak legalább van értelme), és összehasonlíthatatlanul billen a mérleg az Outback felé. Raadasul ugyan abban az árban lehet kapni mindkettőt használtan és mégha idősebb is azon az áron a Subaru, akkor sem kérdés. Ráadásul a symetrical awd terepen is jobb lehet, mint a Dacia. Szvsz.
Te mit tudsz felhozni, a mentségedre?
Nincs bennem ellenszenv, ha autóról van szó, bármit kipróbálok. DE ez a Duster engem full lehúzott. Iszonyat gagyi, 6 évesen nyekergett, kattogott, pedig nem egy leszedált darabot próbáltam, de ettől függetlenül totál múmia volt, nem beszélve a szándékosan olcsó autók által nyújtott kiábrándító megoldásoktól. Subaru Outbackkel éltem együtt (szerintem az a kategória teremtette meg a suv-okat, de annak legalább van értelme), és összehasonlíthatatlanul billen a mérleg az Outback felé. Raadasul ugyan abban az árban lehet kapni mindkettőt használtan és mégha idősebb is azon az áron a Subaru, akkor sem kérdés. Ráadásul a symetrical awd terepen is jobb lehet, mint a Dacia. Szvsz.
A SUV nálam is kizárt, de azért kíváncsi vagyok, van-e komoly indokod a “Dacia SUV pláne”-ra, vagy csak az ellenszenv.