Figyelem: a szabályzat 6.8.3.1 - es pontja alapján az adás vételi részen a "pü ment" és "válasz ment" jellegű hozzászólásokat törölni fogjuk, csakúgy mint a hely / posta adatok és ár nélkül feladott hirdetéseket.
Kerékpározás
Online
Re: Kerékpározás
Lacee, Szalon! Nektek is sl5 van?
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Majd este megnézem :)
Re: Kerékpározás
De el ne mond!!!!!!
Majd este megnézem :)
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu
halfnote.hu
- Vinkler
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 9477
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 3886
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Sajnálhatod, hogy nem nézed a Girot!

Apple / Parasound / Pro-Ject / Diy ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
ebből csak a Vuelta érdemes nézésre


védd a fákat> egyél hódot! ;-)))
- Vinkler
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 9477
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 3886
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Mondjuk egyszerre a Giro, a Vuelta és az F1, hát köszömszépen! 

Apple / Parasound / Pro-Ject / Diy ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- Vinkler
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 9477
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 3886
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Kemények a srácok! 

Apple / Parasound / Pro-Ject / Diy ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
asszony berakott valami dilmet,aztán beverte a szunyát
Re: Kerékpározás
Nafaxba.. Nekem kötelező dilmnézés van


avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
nézem a Vuelta-t, és hát azt kell mondjam, van azé' zizi ott> szakadó esőben 99km/h-val döngetnek lefelé 

védd a fákat> egyél hódot! ;-)))
Re: Kerékpározás
Ja,újonnan 3 miska egy Speci és társai....használtan jó pár évesen lemegy egy alárevox írta: ↑2020.10.25., vas. 14:40Centi 1 fölött van a cento10, de legfelül a cento zero. Az a high moduluis karbon. A reactom 6 vagy 7 éve highMod karbon. Alá nem megyek... De ez minden gyártónak csak a legfelső szériájánál van meg(pina esetén ez a dogma). Specinél az s-works. Vicc,amikor ezeket a beingákat párszázért meg lehjet venni, ill amikor vagyonokat adnak emberek nem highMod-értlacee írta: ↑2020.10.25., vas. 12:54Ez esetleg,
https://apro.bikemag.hu/apro/wilier-cento-air-1-46461
Vagy ez,drágább+tárcsás...
https://apro.bikemag.hu/apro/pinarello- ... kpar-46933![]()


Online
Re: Kerékpározás
Ááá, ezeknek gép kell. Kezemben vanlacee írta: ↑2020.10.25., vas. 13:50Revi,legközelebb ezzel az autóval menj bicót nézni![]()
https://www.facebook.com/10939127402845 ... 6259/?vh=e

avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
Centi 1 fölött van a cento10, de legfelül a cento zero. Az a high moduluis karbon. A reactom 6 vagy 7 éve highMod karbon. Alá nem megyek... De ez minden gyártónak csak a legfelső szériájánál van meg(pina esetén ez a dogma). Specinél az s-works. Vicc,amikor ezeket a beingákat párszázért meg lehjet venni, ill amikor vagyonokat adnak emberek nem highMod-értlacee írta: ↑2020.10.25., vas. 12:54Ez esetleg,
https://apro.bikemag.hu/apro/wilier-cento-air-1-46461
Vagy ez,drágább+tárcsás...
https://apro.bikemag.hu/apro/pinarello- ... kpar-46933

avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Monnyuk jól megtolták az árát. Majd kérek jutalékot,mert 2-3 szerviz nem tudta beállítNi az első váltót
picit el volt fordulva,csak meg kellett találni, pontos helyét
Re: Kerékpározás
Már ajánlották itthon,de nem tudom,milyen kört futott,mert nekem mármnagy2 ajánlotta. De át kel mateicázno O!tre xr4-re...
Monnyuk jól megtolták az árát. Majd kérek jutalékot,mert 2-3 szerviz nem tudta beállítNi az első váltót


avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Revi,legközelebb ezzel az autóval menj bicót nézni
https://www.facebook.com/10939127402845 ... 6259/?vh=e

https://www.facebook.com/10939127402845 ... 6259/?vh=e
Re: Kerékpározás
Ez esetleg,
https://apro.bikemag.hu/apro/wilier-cento-air-1-46461
Vagy ez,drágább+tárcsás...
https://apro.bikemag.hu/apro/pinarello- ... kpar-46933
https://apro.bikemag.hu/apro/wilier-cento-air-1-46461
Vagy ez,drágább+tárcsás...
https://apro.bikemag.hu/apro/pinarello- ... kpar-46933
Re: Kerékpározás
revox írta: ↑2020.10.25., vas. 12:10Tom,mint minden máson, egy mateica egy számsorral :) ha a komplett bicót lemásolják,ezektől kitelik,hogy matricát is. De persze, a vázszám alapján dobja egyből rendszer,mi-micsoda, hol került boltba,milyen szín,méret. Bár épp tegnap láttam egy Pinarellot,ami a vázszám alapján 515-ös méret, a felsőcsöve meg, ketten is mértük,asszony nézte,bárhogy forgattuk, 520 mm vol. t, fejcsöve 130.Gan volt, lehet nem jól googliztam, de ilyen geo nem létezikmég az easy ketegóriás Ganok közt se találtam. De ránézésre Pina volt,nem állítomhogy nem, inkább érdekes volt.
Nem lenne ezzel amúgy nagy baj,ha nem minden a világ másik felén lenne. Felül a dolgozó,aztán minden kiderül,csakhát fax bele, tegnap kocsiztam vagy 700 kilit,aztán a másik sworks is Zalában vanitthon meg sajna nem működik a hiszek neked,bízom benned, mert nem... Ahány használt bicajt láttam, ami írva szép és jó,mind vérzett mire odaértél... Arról nem beszélve,milyen hulladék kereket tesznek bele és nem veheted meg kerék nélkül,persze rászámolják,holott kukában lenne a helye
Nem én világom ez...
Revi,nincs mese, új Van Rysel!
Vagy ha van még kavics akkor más.
Re: Kerékpározás
itt a lehetőség, revi, Jánostól a Magicbike-hoz került a Bianchi Sempre Pro-m, kerékszet nélkül 419.- eFt az ára (
)

védd a fákat> egyél hódot! ;-)))
Online
még az easy ketegóriás Ganok közt se találtam. De ránézésre Pina volt,nem állítomhogy nem, inkább érdekes volt.
Nem lenne ezzel amúgy nagy baj,ha nem minden a világ másik felén lenne. Felül a dolgozó,aztán minden kiderül,csakhát fax bele, tegnap kocsiztam vagy 700 kilit,aztán a másik sworks is Zalában van
itthon meg sajna nem működik a hiszek neked,bízom benned, mert nem... Ahány használt bicajt láttam, ami írva szép és jó,mind vérzett mire odaértél... Arról nem beszélve,milyen hulladék kereket tesznek bele és nem veheted meg kerék nélkül,persze rászámolják,holott kukában lenne a helye 
Nem én világom ez...
Re: Kerékpározás
Tom,mint minden máson, egy mateica egy számsorral :) ha a komplett bicót lemásolják,ezektől kitelik,hogy matricát is. De persze, a vázszám alapján dobja egyből rendszer,mi-micsoda, hol került boltba,milyen szín,méret. Bár épp tegnap láttam egy Pinarellot,ami a vázszám alapján 515-ös méret, a felsőcsöve meg, ketten is mértük,asszony nézte,bárhogy forgattuk, 520 mm vol. t, fejcsöve 130.Gan volt, lehet nem jól googliztam, de ilyen geo nem létezik

Nem lenne ezzel amúgy nagy baj,ha nem minden a világ másik felén lenne. Felül a dolgozó,aztán minden kiderül,csakhát fax bele, tegnap kocsiztam vagy 700 kilit,aztán a másik sworks is Zalában van


Nem én világom ez...
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
gyári szám mindegyik bringán kell legyen, amit a Speci-nél pillanatokon belül le tudsz ellenőrzni (munkanapokon> írsz, válaszolnak) - hm?

védd a fákat> egyél hódot! ;-)))
Online
Azért kutakodtam. Kis méretben az sl5 esetén levettek az anyagból, kerekebb a láncvilla,így konfortosabb lett,de lágyabb is. Én az sl3-ast próbáltam,jó merev,de lágyabb ne legyen
Így most kicsit csapdába kerültem, az sl3 a mocskosabb, de a kerék nem fér el,vagy neccesen csak, vagy elfér az sl5-ben, de az lágyabb.
Aztán a bogár,hogy az sl5-öt már hamisítják és pl amit hírdetnek, nincs a hajtásoldalon a vázon a kis láncvédő biszbasz(de ez nem tudom, szériafelszereltség,vagy extra. Nekem a reacton széria volt), de kérdés, az volt e minden évjáraton. Youtubeon véletlen találtam Sánta Arminunk ilyen gépére,neki a bal oldalon a fact11 is rá van írva...
A pszichológia tudománya úgy tanítja, az ambivalencia konfliktus megoldása a rendszer elhagyása. Sok a kompromisszum, sok a kérdőjel, sok a para
bár nem tagadom, tetszik a mélyendekoltált bottomBracket
Re: Kerékpározás
Szingó más tészta. Conti 12, vittoria 15 baros.lacee írta: ↑2020.10.25., vas. 07:09Revi,pedig vártam a képeket a vett bicóról![]()
Sajnos sokáig kell keresgélj, ezek a bicók elég szűkre szabottak a kerék helyén,az enyém is ilyen a 25-ös gumival.Írod a 12 bar nyomást-egészséges az a keréknek és guminak? az ajánlás 8-8,5 bar szokott lenni......
Nálam az első keréknél ennyi![]()
25B22107-D668-4766-85DA-9D8BA46F3500.jpeg
Azért kutakodtam. Kis méretben az sl5 esetén levettek az anyagból, kerekebb a láncvilla,így konfortosabb lett,de lágyabb is. Én az sl3-ast próbáltam,jó merev,de lágyabb ne legyen

Aztán a bogár,hogy az sl5-öt már hamisítják és pl amit hírdetnek, nincs a hajtásoldalon a vázon a kis láncvédő biszbasz(de ez nem tudom, szériafelszereltség,vagy extra. Nekem a reacton széria volt), de kérdés, az volt e minden évjáraton. Youtubeon véletlen találtam Sánta Arminunk ilyen gépére,neki a bal oldalon a fact11 is rá van írva...
A pszichológia tudománya úgy tanítja, az ambivalencia konfliktus megoldása a rendszer elhagyása. Sok a kompromisszum, sok a kérdőjel, sok a para


avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Revi,pedig vártam a képeket a vett bicóról
Sajnos sokáig kell keresgélj, ezek a bicók elég szűkre szabottak a kerék helyén,az enyém is ilyen a 25-ös gumival.Írod a 12 bar nyomást-egészséges az a keréknek és guminak? az ajánlás 8-8,5 bar szokott lenni......
Nálam az első keréknél ennyi

Sajnos sokáig kell keresgélj, ezek a bicók elég szűkre szabottak a kerék helyén,az enyém is ilyen a 25-ös gumival.Írod a 12 bar nyomást-egészséges az a keréknek és guminak? az ajánlás 8-8,5 bar szokott lenni......

Nálam az első keréknél ennyi

Online
Re: Kerékpározás
Egyébként próbáltam még ma pár bicajt. Trek slr8, valamimBianchit,de arra nem emléxem mi volt. Árban bőven a trek alatt,de jobb volt,igaz, a trek -kapaszkodj meg!- 6,2 kg volt... De a Speci mentete meg a nagynevek becsületét
Alapvetően nagyon az az irány,amit szeretek. Talán a megindulásai nem voltak olyan agresszívak,mint a reactónak, de más is a felépítés. De ettől még kifejezetten mereven viselkedett, bőven belül azon a határon,ha nincs semmi baja,már itthon állna. Ami mókás, a próbált bicók közül még a decathlonos van ryssel műx hasonlóan.

avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Egyébként jó bicaj. Talán az első,amire azt mondtam a reacto után,hogy ezel tudnék élni,sőt. Egy baja volt,vagyis kb 3. A haktókar 172,5 volt (full duraace, patika állapot). Aztán a középrésznél néha fura kattanás volt hallható. Néztem nem e a lánc és vezeti át a rendszuer a hajtókarra,de nem. Lehet csak középcsapágycsere.. Aztán ami á kegyelemdöfést megadta, a vision metron epp befért, de minden irányba kb 2 mm hézag maradt és nem is volt felfújva 12 barra, csak kb 9. Nem igazán kompatinilis a 25 ös gumikkal. Nem súrol be, de kiálláskor,ha meg lenne taposva, valsz behúz a láncvilláig(kinti fórumok is erről számolnak be)
Amit tudok, nagyon sajnálom ezeket a dolgokat, mert megörültem,hogy végre pont kerülne a többéves "kellene egy kisebb bicaj is" projekt végére
Talán olvastam valahol, hogy az sl5 esetén már kicsit bővebbre szabták a réseket, de egyelőre nem találtam meg azt a cikket.
Re: Kerékpározás
Mindkettő s-works. Ma megnéztem az sl3-at. Beszéltem egy tulajjal és mondta, az merevebb,mint az sl5. Persze a szélsőséges méretekbenm. De ezt én is olvastam,hogy az sl5-től a kisebb méreteket nem simán kisebbre vett csövekkel készítették,hanem azt igyekeutek elérni,hogy minden méret azonos merevséget mutasson. Aztán ahol rövidebb a cső, ott régi verzió esetén merevebb a váz.Szalon írta: ↑2020.10.24., szomb. 12:05A régebbiekkel annyira nem vagyok tisztában, én az SL-4 től kezdtem utánanézni... Az sl-4 esekkel az volt a baj, hogy túl könnyűek lettek, ezért a merevségük - főleg a simáknak - nem volt annyira meggyőző. Amúgy a karbon anyaga a sima Specialized feliratosok és S-works között más, érdemesebb az S-works vázat keresni, mert használtan már nem akkora a felára, mint újonnan, amikor kb 2x es volt a szorzó! Az saját SL-5-ös S-works bicajom én nagyon szeretem, ez már a fact-11es karbonból van, amiből amúgy a legújabb venge is készült, az új SL-6 és SL-7 es Tarmac-ok alap változatban a fact10es, és csak az S-works változatok készülnek a fact12-es karbonból, ami ma a csúcs a Specinél.
Szóval én is az S-works verziót ajánlanám, főleg a régebbiekből, szóval inkább egy sl-3 S-works, mint egy sima sl-5.
Egyébként jó bicaj. Talán az első,amire azt mondtam a reacto után,hogy ezel tudnék élni,sőt. Egy baja volt,vagyis kb 3. A haktókar 172,5 volt (full duraace, patika állapot). Aztán a középrésznél néha fura kattanás volt hallható. Néztem nem e a lánc és vezeti át a rendszuer a hajtókarra,de nem. Lehet csak középcsapágycsere.. Aztán ami á kegyelemdöfést megadta, a vision metron epp befért, de minden irányba kb 2 mm hézag maradt és nem is volt felfújva 12 barra, csak kb 9. Nem igazán kompatinilis a 25 ös gumikkal. Nem súrol be, de kiálláskor,ha meg lenne taposva, valsz behúz a láncvilláig(kinti fórumok is erről számolnak be)
Amit tudok, nagyon sajnálom ezeket a dolgokat, mert megörültem,hogy végre pont kerülne a többéves "kellene egy kisebb bicaj is" projekt végére

Talán olvastam valahol, hogy az sl5 esetén már kicsit bővebbre szabták a réseket, de egyelőre nem találtam meg azt a cikket.
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu
halfnote.hu