De el ne mond!!!!!!
Majd este megnézem :)
De el ne mond!!!!!!
Sajnálhatod, hogy nem nézed a Girot!
Nafaxba.. Nekem kötelező dilmnézés van asszony berakott valami dilmet,aztán beverte a szunyát
Ja,újonnan 3 miska egy Speci és társai....használtan jó pár évesen lemegy egy alá de nekünk nem baj ezrevox írta: ↑2020.10.25., vas. 14:40Centi 1 fölött van a cento10, de legfelül a cento zero. Az a high moduluis karbon. A reactom 6 vagy 7 éve highMod karbon. Alá nem megyek... De ez minden gyártónak csak a legfelső szériájánál van meg(pina esetén ez a dogma). Specinél az s-works. Vicc,amikor ezeket a beingákat párszázért meg lehjet venni, ill amikor vagyonokat adnak emberek nem highMod-értlacee írta: ↑2020.10.25., vas. 12:54Ez esetleg,
https://apro.bikemag.hu/apro/wilier-cento-air-1-46461
Vagy ez,drágább+tárcsás...
https://apro.bikemag.hu/apro/pinarello- ... kpar-46933
Ááá, ezeknek gép kell. Kezemben vanlacee írta: ↑2020.10.25., vas. 13:50Revi,legközelebb ezzel az autóval menj bicót nézni
https://www.facebook.com/10939127402845 ... 6259/?vh=e
Centi 1 fölött van a cento10, de legfelül a cento zero. Az a high moduluis karbon. A reactom 6 vagy 7 éve highMod karbon. Alá nem megyek... De ez minden gyártónak csak a legfelső szériájánál van meg(pina esetén ez a dogma). Specinél az s-works. Vicc,amikor ezeket a beingákat párszázért meg lehjet venni, ill amikor vagyonokat adnak emberek nem highMod-értlacee írta: ↑2020.10.25., vas. 12:54Ez esetleg,
https://apro.bikemag.hu/apro/wilier-cento-air-1-46461
Vagy ez,drágább+tárcsás...
https://apro.bikemag.hu/apro/pinarello- ... kpar-46933
Már ajánlották itthon,de nem tudom,milyen kört futott,mert nekem mármnagy2 ajánlotta. De át kel mateicázno O!tre xr4-re...
revox írta: ↑2020.10.25., vas. 12:10Tom,mint minden máson, egy mateica egy számsorral :) ha a komplett bicót lemásolják,ezektől kitelik,hogy matricát is. De persze, a vázszám alapján dobja egyből rendszer,mi-micsoda, hol került boltba,milyen szín,méret. Bár épp tegnap láttam egy Pinarellot,ami a vázszám alapján 515-ös méret, a felsőcsöve meg, ketten is mértük,asszony nézte,bárhogy forgattuk, 520 mm vol. t, fejcsöve 130.Gan volt, lehet nem jól googliztam, de ilyen geo nem létezik még az easy ketegóriás Ganok közt se találtam. De ránézésre Pina volt,nem állítomhogy nem, inkább érdekes volt.
Nem lenne ezzel amúgy nagy baj,ha nem minden a világ másik felén lenne. Felül a dolgozó,aztán minden kiderül,csakhát fax bele, tegnap kocsiztam vagy 700 kilit,aztán a másik sworks is Zalában van itthon meg sajna nem működik a hiszek neked,bízom benned, mert nem... Ahány használt bicajt láttam, ami írva szép és jó,mind vérzett mire odaértél... Arról nem beszélve,milyen hulladék kereket tesznek bele és nem veheted meg kerék nélkül,persze rászámolják,holott kukában lenne a helye
Nem én világom ez...
Tom,mint minden máson, egy mateica egy számsorral :) ha a komplett bicót lemásolják,ezektől kitelik,hogy matricát is. De persze, a vázszám alapján dobja egyből rendszer,mi-micsoda, hol került boltba,milyen szín,méret. Bár épp tegnap láttam egy Pinarellot,ami a vázszám alapján 515-ös méret, a felsőcsöve meg, ketten is mértük,asszony nézte,bárhogy forgattuk, 520 mm vol. t, fejcsöve 130.Gan volt, lehet nem jól googliztam, de ilyen geo nem létezik még az easy ketegóriás Ganok közt se találtam. De ránézésre Pina volt,nem állítomhogy nem, inkább érdekes volt.
Szingó más tészta. Conti 12, vittoria 15 baros.lacee írta: ↑2020.10.25., vas. 07:09Revi,pedig vártam a képeket a vett bicóról
Sajnos sokáig kell keresgélj, ezek a bicók elég szűkre szabottak a kerék helyén,az enyém is ilyen a 25-ös gumival.Írod a 12 bar nyomást-egészséges az a keréknek és guminak? az ajánlás 8-8,5 bar szokott lenni......
Nálam az első keréknél ennyi
25B22107-D668-4766-85DA-9D8BA46F3500.jpeg
Mindkettő s-works. Ma megnéztem az sl3-at. Beszéltem egy tulajjal és mondta, az merevebb,mint az sl5. Persze a szélsőséges méretekbenm. De ezt én is olvastam,hogy az sl5-től a kisebb méreteket nem simán kisebbre vett csövekkel készítették,hanem azt igyekeutek elérni,hogy minden méret azonos merevséget mutasson. Aztán ahol rövidebb a cső, ott régi verzió esetén merevebb a váz.Szalon írta: ↑2020.10.24., szomb. 12:05A régebbiekkel annyira nem vagyok tisztában, én az SL-4 től kezdtem utánanézni... Az sl-4 esekkel az volt a baj, hogy túl könnyűek lettek, ezért a merevségük - főleg a simáknak - nem volt annyira meggyőző. Amúgy a karbon anyaga a sima Specialized feliratosok és S-works között más, érdemesebb az S-works vázat keresni, mert használtan már nem akkora a felára, mint újonnan, amikor kb 2x es volt a szorzó! Az saját SL-5-ös S-works bicajom én nagyon szeretem, ez már a fact-11es karbonból van, amiből amúgy a legújabb venge is készült, az új SL-6 és SL-7 es Tarmac-ok alap változatban a fact10es, és csak az S-works változatok készülnek a fact12-es karbonból, ami ma a csúcs a Specinél.
Szóval én is az S-works verziót ajánlanám, főleg a régebbiekből, szóval inkább egy sl-3 S-works, mint egy sima sl-5.
A régebbiekkel annyira nem vagyok tisztában, én az SL-4 től kezdtem utánanézni... Az sl-4 esekkel az volt a baj, hogy túl könnyűek lettek, ezért a merevségük - főleg a simáknak - nem volt annyira meggyőző. Amúgy a karbon anyaga a sima Specialized feliratosok és S-works között más, érdemesebb az S-works vázat keresni, mert használtan már nem akkora a felára, mint újonnan, amikor kb 2x es volt a szorzó! Az saját SL-5-ös S-works bicajom én nagyon szeretem, ez már a fact-11es karbonból van, amiből amúgy a legújabb venge is készült, az új SL-6 és SL-7 es Tarmac-ok alap változatban a fact10es, és csak az S-works változatok készülnek a fact12-es karbonból, ami ma a csúcs a Specinél.
Szalon a Speci Guru, teljesen képben van ezekkel a gépekkel.
Hosszú a káncvilla