Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Kerékpározás
Online
Re: Kerékpározás
Lacee, Szalon! Nektek is sl5 van?
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Majd este megnézem :)
Re: Kerékpározás
De el ne mond!!!!!!
Majd este megnézem :)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12606
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7281
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Sajnálhatod, hogy nem nézed a Girot!
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12606
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7281
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Mondjuk egyszerre a Giro, a Vuelta és az F1, hát köszömszépen!
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12606
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7281
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Kemények a srácok!
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
Re: Kerékpározás
Nafaxba.. Nekem kötelező dilmnézés van asszony berakott valami dilmet,aztán beverte a szunyát
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Ja,újonnan 3 miska egy Speci és társai....használtan jó pár évesen lemegy egy alá de nekünk nem baj ezrevox írta: ↑2020.10.25., vas. 14:40Centi 1 fölött van a cento10, de legfelül a cento zero. Az a high moduluis karbon. A reactom 6 vagy 7 éve highMod karbon. Alá nem megyek... De ez minden gyártónak csak a legfelső szériájánál van meg(pina esetén ez a dogma). Specinél az s-works. Vicc,amikor ezeket a beingákat párszázért meg lehjet venni, ill amikor vagyonokat adnak emberek nem highMod-értlacee írta: ↑2020.10.25., vas. 12:54Ez esetleg,
https://apro.bikemag.hu/apro/wilier-cento-air-1-46461
Vagy ez,drágább+tárcsás...
https://apro.bikemag.hu/apro/pinarello- ... kpar-46933
Online
Re: Kerékpározás
Ááá, ezeknek gép kell. Kezemben vanlacee írta: ↑2020.10.25., vas. 13:50Revi,legközelebb ezzel az autóval menj bicót nézni
https://www.facebook.com/10939127402845 ... 6259/?vh=e
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
Centi 1 fölött van a cento10, de legfelül a cento zero. Az a high moduluis karbon. A reactom 6 vagy 7 éve highMod karbon. Alá nem megyek... De ez minden gyártónak csak a legfelső szériájánál van meg(pina esetén ez a dogma). Specinél az s-works. Vicc,amikor ezeket a beingákat párszázért meg lehjet venni, ill amikor vagyonokat adnak emberek nem highMod-értlacee írta: ↑2020.10.25., vas. 12:54Ez esetleg,
https://apro.bikemag.hu/apro/wilier-cento-air-1-46461
Vagy ez,drágább+tárcsás...
https://apro.bikemag.hu/apro/pinarello- ... kpar-46933
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Monnyuk jól megtolták az árát. Majd kérek jutalékot,mert 2-3 szerviz nem tudta beállítNi az első váltót picit el volt fordulva,csak meg kellett találni, pontos helyét
Re: Kerékpározás
Már ajánlották itthon,de nem tudom,milyen kört futott,mert nekem mármnagy2 ajánlotta. De át kel mateicázno O!tre xr4-re...
Monnyuk jól megtolták az árát. Majd kérek jutalékot,mert 2-3 szerviz nem tudta beállítNi az első váltót picit el volt fordulva,csak meg kellett találni, pontos helyét
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Revi,legközelebb ezzel az autóval menj bicót nézni
https://www.facebook.com/10939127402845 ... 6259/?vh=e
https://www.facebook.com/10939127402845 ... 6259/?vh=e
Re: Kerékpározás
Ez esetleg,
https://apro.bikemag.hu/apro/wilier-cento-air-1-46461
Vagy ez,drágább+tárcsás...
https://apro.bikemag.hu/apro/pinarello- ... kpar-46933
https://apro.bikemag.hu/apro/wilier-cento-air-1-46461
Vagy ez,drágább+tárcsás...
https://apro.bikemag.hu/apro/pinarello- ... kpar-46933
Re: Kerékpározás
revox írta: ↑2020.10.25., vas. 12:10Tom,mint minden máson, egy mateica egy számsorral :) ha a komplett bicót lemásolják,ezektől kitelik,hogy matricát is. De persze, a vázszám alapján dobja egyből rendszer,mi-micsoda, hol került boltba,milyen szín,méret. Bár épp tegnap láttam egy Pinarellot,ami a vázszám alapján 515-ös méret, a felsőcsöve meg, ketten is mértük,asszony nézte,bárhogy forgattuk, 520 mm vol. t, fejcsöve 130.Gan volt, lehet nem jól googliztam, de ilyen geo nem létezik még az easy ketegóriás Ganok közt se találtam. De ránézésre Pina volt,nem állítomhogy nem, inkább érdekes volt.
Nem lenne ezzel amúgy nagy baj,ha nem minden a világ másik felén lenne. Felül a dolgozó,aztán minden kiderül,csakhát fax bele, tegnap kocsiztam vagy 700 kilit,aztán a másik sworks is Zalában van itthon meg sajna nem működik a hiszek neked,bízom benned, mert nem... Ahány használt bicajt láttam, ami írva szép és jó,mind vérzett mire odaértél... Arról nem beszélve,milyen hulladék kereket tesznek bele és nem veheted meg kerék nélkül,persze rászámolják,holott kukában lenne a helye
Nem én világom ez...
Revi,nincs mese, új Van Rysel!
Vagy ha van még kavics akkor más.
Online
Nem lenne ezzel amúgy nagy baj,ha nem minden a világ másik felén lenne. Felül a dolgozó,aztán minden kiderül,csakhát fax bele, tegnap kocsiztam vagy 700 kilit,aztán a másik sworks is Zalában van itthon meg sajna nem működik a hiszek neked,bízom benned, mert nem... Ahány használt bicajt láttam, ami írva szép és jó,mind vérzett mire odaértél... Arról nem beszélve,milyen hulladék kereket tesznek bele és nem veheted meg kerék nélkül,persze rászámolják,holott kukában lenne a helye
Nem én világom ez...
Re: Kerékpározás
Tom,mint minden máson, egy mateica egy számsorral :) ha a komplett bicót lemásolják,ezektől kitelik,hogy matricát is. De persze, a vázszám alapján dobja egyből rendszer,mi-micsoda, hol került boltba,milyen szín,méret. Bár épp tegnap láttam egy Pinarellot,ami a vázszám alapján 515-ös méret, a felsőcsöve meg, ketten is mértük,asszony nézte,bárhogy forgattuk, 520 mm vol. t, fejcsöve 130.Gan volt, lehet nem jól googliztam, de ilyen geo nem létezik még az easy ketegóriás Ganok közt se találtam. De ránézésre Pina volt,nem állítomhogy nem, inkább érdekes volt.
Nem lenne ezzel amúgy nagy baj,ha nem minden a világ másik felén lenne. Felül a dolgozó,aztán minden kiderül,csakhát fax bele, tegnap kocsiztam vagy 700 kilit,aztán a másik sworks is Zalában van itthon meg sajna nem működik a hiszek neked,bízom benned, mert nem... Ahány használt bicajt láttam, ami írva szép és jó,mind vérzett mire odaértél... Arról nem beszélve,milyen hulladék kereket tesznek bele és nem veheted meg kerék nélkül,persze rászámolják,holott kukában lenne a helye
Nem én világom ez...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Azért kutakodtam. Kis méretben az sl5 esetén levettek az anyagból, kerekebb a láncvilla,így konfortosabb lett,de lágyabb is. Én az sl3-ast próbáltam,jó merev,de lágyabb ne legyen Így most kicsit csapdába kerültem, az sl3 a mocskosabb, de a kerék nem fér el,vagy neccesen csak, vagy elfér az sl5-ben, de az lágyabb.
Aztán a bogár,hogy az sl5-öt már hamisítják és pl amit hírdetnek, nincs a hajtásoldalon a vázon a kis láncvédő biszbasz(de ez nem tudom, szériafelszereltség,vagy extra. Nekem a reacton széria volt), de kérdés, az volt e minden évjáraton. Youtubeon véletlen találtam Sánta Arminunk ilyen gépére,neki a bal oldalon a fact11 is rá van írva...
A pszichológia tudománya úgy tanítja, az ambivalencia konfliktus megoldása a rendszer elhagyása. Sok a kompromisszum, sok a kérdőjel, sok a para bár nem tagadom, tetszik a mélyendekoltált bottomBracket
Re: Kerékpározás
Szingó más tészta. Conti 12, vittoria 15 baros.lacee írta: ↑2020.10.25., vas. 07:09Revi,pedig vártam a képeket a vett bicóról
Sajnos sokáig kell keresgélj, ezek a bicók elég szűkre szabottak a kerék helyén,az enyém is ilyen a 25-ös gumival.Írod a 12 bar nyomást-egészséges az a keréknek és guminak? az ajánlás 8-8,5 bar szokott lenni......
Nálam az első keréknél ennyi
25B22107-D668-4766-85DA-9D8BA46F3500.jpeg
Azért kutakodtam. Kis méretben az sl5 esetén levettek az anyagból, kerekebb a láncvilla,így konfortosabb lett,de lágyabb is. Én az sl3-ast próbáltam,jó merev,de lágyabb ne legyen Így most kicsit csapdába kerültem, az sl3 a mocskosabb, de a kerék nem fér el,vagy neccesen csak, vagy elfér az sl5-ben, de az lágyabb.
Aztán a bogár,hogy az sl5-öt már hamisítják és pl amit hírdetnek, nincs a hajtásoldalon a vázon a kis láncvédő biszbasz(de ez nem tudom, szériafelszereltség,vagy extra. Nekem a reacton széria volt), de kérdés, az volt e minden évjáraton. Youtubeon véletlen találtam Sánta Arminunk ilyen gépére,neki a bal oldalon a fact11 is rá van írva...
A pszichológia tudománya úgy tanítja, az ambivalencia konfliktus megoldása a rendszer elhagyása. Sok a kompromisszum, sok a kérdőjel, sok a para bár nem tagadom, tetszik a mélyendekoltált bottomBracket
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Revi,pedig vártam a képeket a vett bicóról
Sajnos sokáig kell keresgélj, ezek a bicók elég szűkre szabottak a kerék helyén,az enyém is ilyen a 25-ös gumival.Írod a 12 bar nyomást-egészséges az a keréknek és guminak? az ajánlás 8-8,5 bar szokott lenni......
Nálam az első keréknél ennyi
Sajnos sokáig kell keresgélj, ezek a bicók elég szűkre szabottak a kerék helyén,az enyém is ilyen a 25-ös gumival.Írod a 12 bar nyomást-egészséges az a keréknek és guminak? az ajánlás 8-8,5 bar szokott lenni......
Nálam az első keréknél ennyi
Online
Re: Kerékpározás
Egyébként próbáltam még ma pár bicajt. Trek slr8, valamimBianchit,de arra nem emléxem mi volt. Árban bőven a trek alatt,de jobb volt,igaz, a trek -kapaszkodj meg!- 6,2 kg volt... De a Speci mentete meg a nagynevek becsületét Alapvetően nagyon az az irány,amit szeretek. Talán a megindulásai nem voltak olyan agresszívak,mint a reactónak, de más is a felépítés. De ettől még kifejezetten mereven viselkedett, bőven belül azon a határon,ha nincs semmi baja,már itthon állna. Ami mókás, a próbált bicók közül még a decathlonos van ryssel műx hasonlóan.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Egyébként jó bicaj. Talán az első,amire azt mondtam a reacto után,hogy ezel tudnék élni,sőt. Egy baja volt,vagyis kb 3. A haktókar 172,5 volt (full duraace, patika állapot). Aztán a középrésznél néha fura kattanás volt hallható. Néztem nem e a lánc és vezeti át a rendszuer a hajtókarra,de nem. Lehet csak középcsapágycsere.. Aztán ami á kegyelemdöfést megadta, a vision metron epp befért, de minden irányba kb 2 mm hézag maradt és nem is volt felfújva 12 barra, csak kb 9. Nem igazán kompatinilis a 25 ös gumikkal. Nem súrol be, de kiálláskor,ha meg lenne taposva, valsz behúz a láncvilláig(kinti fórumok is erről számolnak be)
Amit tudok, nagyon sajnálom ezeket a dolgokat, mert megörültem,hogy végre pont kerülne a többéves "kellene egy kisebb bicaj is" projekt végére
Talán olvastam valahol, hogy az sl5 esetén már kicsit bővebbre szabták a réseket, de egyelőre nem találtam meg azt a cikket.
Re: Kerékpározás
Mindkettő s-works. Ma megnéztem az sl3-at. Beszéltem egy tulajjal és mondta, az merevebb,mint az sl5. Persze a szélsőséges méretekbenm. De ezt én is olvastam,hogy az sl5-től a kisebb méreteket nem simán kisebbre vett csövekkel készítették,hanem azt igyekeutek elérni,hogy minden méret azonos merevséget mutasson. Aztán ahol rövidebb a cső, ott régi verzió esetén merevebb a váz.Szalon írta: ↑2020.10.24., szomb. 12:05A régebbiekkel annyira nem vagyok tisztában, én az SL-4 től kezdtem utánanézni... Az sl-4 esekkel az volt a baj, hogy túl könnyűek lettek, ezért a merevségük - főleg a simáknak - nem volt annyira meggyőző. Amúgy a karbon anyaga a sima Specialized feliratosok és S-works között más, érdemesebb az S-works vázat keresni, mert használtan már nem akkora a felára, mint újonnan, amikor kb 2x es volt a szorzó! Az saját SL-5-ös S-works bicajom én nagyon szeretem, ez már a fact-11es karbonból van, amiből amúgy a legújabb venge is készült, az új SL-6 és SL-7 es Tarmac-ok alap változatban a fact10es, és csak az S-works változatok készülnek a fact12-es karbonból, ami ma a csúcs a Specinél.
Szóval én is az S-works verziót ajánlanám, főleg a régebbiekből, szóval inkább egy sl-3 S-works, mint egy sima sl-5.
Egyébként jó bicaj. Talán az első,amire azt mondtam a reacto után,hogy ezel tudnék élni,sőt. Egy baja volt,vagyis kb 3. A haktókar 172,5 volt (full duraace, patika állapot). Aztán a középrésznél néha fura kattanás volt hallható. Néztem nem e a lánc és vezeti át a rendszuer a hajtókarra,de nem. Lehet csak középcsapágycsere.. Aztán ami á kegyelemdöfést megadta, a vision metron epp befért, de minden irányba kb 2 mm hézag maradt és nem is volt felfújva 12 barra, csak kb 9. Nem igazán kompatinilis a 25 ös gumikkal. Nem súrol be, de kiálláskor,ha meg lenne taposva, valsz behúz a láncvilláig(kinti fórumok is erről számolnak be)
Amit tudok, nagyon sajnálom ezeket a dolgokat, mert megörültem,hogy végre pont kerülne a többéves "kellene egy kisebb bicaj is" projekt végére
Talán olvastam valahol, hogy az sl5 esetén már kicsit bővebbre szabták a réseket, de egyelőre nem találtam meg azt a cikket.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Valter Attila ma a nagy öregek elött ért be a hegyi etapon/befutón !!!
Re: Kerékpározás
A régebbiekkel annyira nem vagyok tisztában, én az SL-4 től kezdtem utánanézni... Az sl-4 esekkel az volt a baj, hogy túl könnyűek lettek, ezért a merevségük - főleg a simáknak - nem volt annyira meggyőző. Amúgy a karbon anyaga a sima Specialized feliratosok és S-works között más, érdemesebb az S-works vázat keresni, mert használtan már nem akkora a felára, mint újonnan, amikor kb 2x es volt a szorzó! Az saját SL-5-ös S-works bicajom én nagyon szeretem, ez már a fact-11es karbonból van, amiből amúgy a legújabb venge is készült, az új SL-6 és SL-7 es Tarmac-ok alap változatban a fact10es, és csak az S-works változatok készülnek a fact12-es karbonból, ami ma a csúcs a Specinél.
Szóval én is az S-works verziót ajánlanám, főleg a régebbiekből, szóval inkább egy sl-3 S-works, mint egy sima sl-5.
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Re: Kerékpározás
Szalon a Speci Guru, teljesen képben van ezekkel a gépekkel.
Online
Re: Kerékpározás
Speci tarmac sl3, sl5?
Mit lehet ezekről tudni? Főleg a 3 lenne érdekes, 10-es groupset van rajta.
Canyondél supersix evo hi mod megúszott,mivel kiderült,nem hi mod ha mán a rejakto hiMod,ne legyen már xarabb a hegyikecske...
Mit lehet ezekről tudni? Főleg a 3 lenne érdekes, 10-es groupset van rajta.
Canyondél supersix evo hi mod megúszott,mivel kiderült,nem hi mod ha mán a rejakto hiMod,ne legyen már xarabb a hegyikecske...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu