'De mi kerül ezen a bicajon 4 millióba?'

Sajnos 4+ misinél járnak már az új csúcs bicajok...
Előre is elnézést a koszos bicajért, de használva van... nem szoba dísz
Ez a felirat hátul mind a két oldalon ott van!
Azért.. mondani bármit lehet... tudjuk jól, akinek chinarelloja van, az fennhangon mondja, hogy ugyanaz, csak este készül... én nem igazán hiszek a mesékben, meg a csodákban sem...revox írta: ↑2020.10.25., vas. 00:51Mindkettő s-works. Ma megnéztem az sl3-at. Beszéltem egy tulajjal és mondta, az merevebb,mint az sl5. Persze a szélsőséges méretekbenm. De ezt én is olvastam,hogy az sl5-től a kisebb méreteket nem simán kisebbre vett csövekkel készítették,hanem azt igyekeutek elérni,hogy minden méret azonos merevséget mutasson. Aztán ahol rövidebb a cső, ott régi verzió esetén merevebb a váz.
Az SL-5 pressfit sajnos-nem sajnos... nekem mosás után jelentkezett recsegés, szétszed-újraken-elmúlik, de volt, hogy magától is megszűnt... a 2. után nem mosom... azóta minden rendben, az esőben, meg onnan felvert vízre úgy tűnik nem háklis, 2 hete kb minden nap eláztam, de nem jött még elő semmi. Szóval mosással óvatosan... mondjuk az enyém a feláras CeramicSpeed középcsagyápas.revox írta: ↑2020.10.25., vas. 00:51Egyébként jó bicaj. Talán az első,amire azt mondtam a reacto után,hogy ezel tudnék élni,sőt. Egy baja volt,vagyis kb 3. A haktókar 172,5 volt (full duraace, patika állapot). Aztán a középrésznél néha fura kattanás volt hallható. Néztem nem e a lánc és vezeti át a rendszuer a hajtókarra,de nem. Lehet csak középcsapágycsere..
Én az SL-5-öst elől 26 - hátul 28-mm-es gumival használom minden probléma nélkül! nem hinném, hogy az SL-5-össel problémád lenne ilyen téren!revox írta: ↑2020.10.25., vas. 00:51Aztán ami á kegyelemdöfést megadta, a vision metron epp befért, de minden irányba kb 2 mm hézag maradt és nem is volt felfújva 12 barra, csak kb 9. Nem igazán kompatinilis a 25 ös gumikkal. Nem súrol be, de kiálláskor,ha meg lenne taposva, valsz behúz a láncvilláig(kinti fórumok is erről számolnak be)
Amit tudok, nagyon sajnálom ezeket a dolgokat, mert megörültem,hogy végre pont kerülne a többéves "kellene egy kisebb bicaj is" projekt végére
Talán olvastam valahol, hogy az sl5 esetén már kicsit bővebbre szabták a réseket, de egyelőre nem találtam meg azt a cikket.
Amit én n3zek,lehet kiderül,hoghy kínai a váz. Nem tudom,de egy dolog tuti hiányzik róla, egy vázvédő lemez a hajtóműnél. Ez le tud esni,ha feltekeri a láncot(azt hivatott védeni,vagyis a karbont a lánctól).
Most itt az volt a lényeg,hogy ezen dőlt el a 3 hetes verseny sorsa 2 fiatal srác között,izgi volt,na meg a szép bicók látványa sem utolsó.Valter Attila is jó időt ment,27 helyen végzett az összetettben
hát nemtom, engem a TT valahogy nem vonz
Jobban az első féknél van kis távolság, lehet,hogy tudnék állítani valamit a féken, vagy Shimano szett távolabb lenne, ha koszt szed föl a nedves talajon akkor szikszikel picit, na ilyen gond nincs a tárcsás féknél....meg,hogy kopik a carbon felület.revox írta: ↑2020.10.25., vas. 16:47Igen, az rémlett,hogy a Tied olyan vaskosabb,aerós...
Most beszéltem egy tarmacos haverral,azt mondja,neki a 25ös Conti absz nem ér be sehova és a féktől is kellő távolságban van. Mondjuk,ha Ő nem hajtja be a kereket a vázhozu,akkor az tényleg elfér. Régebben Zippet forgatott. Minden megindulásnál úgy odacsavart a gépnek,mindig súrolt a féke![]()
Igen, az rémlett,hogy a Tied olyan vaskosabb,aerós...
De el ne mond!!!!!!
Sajnálhatod, hogy nem nézed a Girot!
ebből csak a Vuelta érdemes nézésre
Életemben elsőnek követtem nyomon egy 3 hetes versenyt,brutál amit művelnek-le a kalappal
Nafaxba.. Nekem kötelező dilmnézés van
Ja,újonnan 3 miska egy Speci és társai....használtan jó pár évesen lemegy egy alárevox írta: ↑2020.10.25., vas. 14:40Centi 1 fölött van a cento10, de legfelül a cento zero. Az a high moduluis karbon. A reactom 6 vagy 7 éve highMod karbon. Alá nem megyek... De ez minden gyártónak csak a legfelső szériájánál van meg(pina esetén ez a dogma). Specinél az s-works. Vicc,amikor ezeket a beingákat párszázért meg lehjet venni, ill amikor vagyonokat adnak emberek nem highMod-értlacee írta: ↑2020.10.25., vas. 12:54Ez esetleg,
https://apro.bikemag.hu/apro/wilier-cento-air-1-46461
Vagy ez,drágább+tárcsás...
https://apro.bikemag.hu/apro/pinarello- ... kpar-46933![]()
Ááá, ezeknek gép kell. Kezemben vanlacee írta: ↑2020.10.25., vas. 13:50Revi,legközelebb ezzel az autóval menj bicót nézni![]()
https://www.facebook.com/10939127402845 ... 6259/?vh=e
Centi 1 fölött van a cento10, de legfelül a cento zero. Az a high moduluis karbon. A reactom 6 vagy 7 éve highMod karbon. Alá nem megyek... De ez minden gyártónak csak a legfelső szériájánál van meg(pina esetén ez a dogma). Specinél az s-works. Vicc,amikor ezeket a beingákat párszázért meg lehjet venni, ill amikor vagyonokat adnak emberek nem highMod-értlacee írta: ↑2020.10.25., vas. 12:54Ez esetleg,
https://apro.bikemag.hu/apro/wilier-cento-air-1-46461
Vagy ez,drágább+tárcsás...
https://apro.bikemag.hu/apro/pinarello- ... kpar-46933