Lebuktam... A Reactot abból faragták
Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Kerékpározás
Re: Kerékpározás
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Karbonnál mindig a műgyamta a lényeg. Toray verziók felelnek a súlyért,ill a szilárdságért,de a merevséget a gyanyta/ragasztó adja meg. Az lesz kemény. A karbonszövet ami a neve, szövet :) Picike fejlődés biztos van, de alapvetően én nem érzékelek semmi extrát az elmúlt 10 évben. A kipróbált sl3 is tökeltesen tudta,amit tudnia kell. 2010-ről beszélünk... Ha nem lett volna a z sok apró,de bosszantó dolog, rég megvettem volna, a szűk villa ellenére is,max nem tettem volna bele széles felnit,van nekem 20-as két szett, 23-as 1. Már szingó. Az aluk meg mind 20-asok. De Borakra is elég 24-es gumi,pl Conti Force Comp. Csk amikor találsz 3-4 apróságot,már elmegy a kedved...trane írta: ↑2020.10.26., hétf. 20:32ráadásul meg ha jobban beleveted magad (a net segítségével) a témába, kiderül, hogy a karbon szövet szinte semmit nem fejlődött a '80-as évek óta - sokkal inkább a ragasztó, az egyéb, benyomott cuccok (mint pl. a CounterVail adalék a Bianchi-nál), ill. a gyártástechnológiarevox írta: ↑2020.10.26., hétf. 20:21Ebayn találtam egy sima oltre xr superleggare vázat. Asszem 2011-es,vagy hasonló. Ugyanaz a high modulis karbon,mint amit ma xr4-nek hívnak. Nekem a reacto 2011-es fejlesztés, 12-es modell. High modulis karbon és rezféselnyelő,un stay flex technológia a villákban és nyeregcsőben. Ez minden gyártónál megvan a felső régióban. Sok új nincs itt, csak mivel úgyse értünk hozzá,elhisszük.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Ebayn találtam egy sima oltre xr superleggare vázat. Asszem 2011-es,vagy hasonló. Ugyanaz a high modulis karbon,mint amit ma xr4-nek hívnak. Nekem a reacto 2011-es fejlesztés, 12-es modell. High modulis karbon és rezféselnyelő,un stay flex technológia a villákban és nyeregcsőben. Ez minden gyártónál megvan a felső régióban. Sok új nincs itt, csak mivel úgyse értünk hozzá,elhisszük.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Na, ezt kimaxoltuk már sokkal közelebb vagyunkSzalon írta: ↑2020.10.26., hétf. 13:01Előre is elnézést a koszos bicajért, de használva van... nem szoba dísz
Nekem is van, ha erre gondolsz:
Ez a felirat hátul mind a két oldalon ott van!
Valamint ilyen az alsó részen a gyári jelölés:
És van egy ilyen jelölés is a felső cső alján, de ez elég könnyen kopik ill olvashatatlan lesz, az enyémen a képen látható, az asszonyén elég elmosódott:
Ha van még kérdéses rész, akkor nyugodtan, próbálok segíteni, milyen a gyári!
Ráírtam a csávóra,hogy hol a fémlemez,van e fact11, de akkor még jön a többi. Egyébként jó árat momd rá,ha nem fake. Reméljük nem sértődik meg
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
A hideg jöhet, a kamásli mehet :
Re: Kerékpározás
Én is csak Márkus Jani jelenete miatt írtam.mert úgy adta magát. Azért nem kevés fejlesztés van egyes bringák mögött. Persze a marketinget is megfizetjük (elég keményen) de a felhasznált anyagok sem keveset fejlődtek.
Re: Kerékpározás
Nekem nem azzal van a bajom, hogy mennibe kerül, hanem hogy miért nem ennyi mondjuk 1 havi átlag kereset...
De ezt itt abba is hagyom :)
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Re: Kerékpározás
revox írta: ↑2020.10.25., vas. 16:47Igen, az rémlett,hogy a Tied olyan vaskosabb,aerós...
Most beszéltem egy tarmacos haverral,azt mondja,neki a 25ös Conti absz nem ér be sehova és a féktől is kellő távolságban van. Mondjuk,ha Ő nem hajtja be a kereket a vázhozu,akkor az tényleg elfér. Régebben Zippet forgatott. Minden megindulásnál úgy odacsavart a gépnek,mindig súrolt a féke
Igen, nekem SL-5 S-works Tarmac van (asszonynak SL-6 S-works, azt kellene kipróbálnod, mert 52-es )
Nekem -mint írtam már- 26mm-es van elől, 28mm hátul! Elől is simán elférne a 28mm-es amúgy, az lesz a következő nekem.
A fék beleérésről meg annyit, hogy nekem minden szervíz után!!! kiálláskor, meginduláskor szépen beleért, amit otthon első dolgom fél perc alatt helyesen beállítani! egy pici odafigyeléssel simán be lehet és nem ér hozzá a fékhez semmi, de tényleg könnyű a meghúzásnál eltekerni a fék központot...
Amúgy ennyi hely van még elöl ill. hátul:
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Re: Kerékpározás
Sajnos 4+ misinél járnak már az új csúcs bicajok...
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Re: Kerékpározás
Előre is elnézést a koszos bicajért, de használva van... nem szoba dísz
Nekem is van, ha erre gondolsz:
Ez a felirat hátul mind a két oldalon ott van!
Valamint ilyen az alsó részen a gyári jelölés: És van egy ilyen jelölés is a felső cső alján, de ez elég könnyen kopik ill olvashatatlan lesz, az enyémen a képen látható, az asszonyén elég elmosódott: Ha van még kérdéses rész, akkor nyugodtan, próbálok segíteni, milyen a gyári!
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Re: Kerékpározás
Azért.. mondani bármit lehet... tudjuk jól, akinek chinarelloja van, az fennhangon mondja, hogy ugyanaz, csak este készül... én nem igazán hiszek a mesékben, meg a csodákban sem...revox írta: ↑2020.10.25., vas. 00:51Mindkettő s-works. Ma megnéztem az sl3-at. Beszéltem egy tulajjal és mondta, az merevebb,mint az sl5. Persze a szélsőséges méretekbenm. De ezt én is olvastam,hogy az sl5-től a kisebb méreteket nem simán kisebbre vett csövekkel készítették,hanem azt igyekeutek elérni,hogy minden méret azonos merevséget mutasson. Aztán ahol rövidebb a cső, ott régi verzió esetén merevebb a váz.
Szerintem próbáld ki! Csak az adhat kellő információt!
Az SL-5 pressfit sajnos-nem sajnos... nekem mosás után jelentkezett recsegés, szétszed-újraken-elmúlik, de volt, hogy magától is megszűnt... a 2. után nem mosom... azóta minden rendben, az esőben, meg onnan felvert vízre úgy tűnik nem háklis, 2 hete kb minden nap eláztam, de nem jött még elő semmi. Szóval mosással óvatosan... mondjuk az enyém a feláras CeramicSpeed középcsagyápas.revox írta: ↑2020.10.25., vas. 00:51Egyébként jó bicaj. Talán az első,amire azt mondtam a reacto után,hogy ezel tudnék élni,sőt. Egy baja volt,vagyis kb 3. A haktókar 172,5 volt (full duraace, patika állapot). Aztán a középrésznél néha fura kattanás volt hallható. Néztem nem e a lánc és vezeti át a rendszuer a hajtókarra,de nem. Lehet csak középcsapágycsere..
Én az SL-5-öst elől 26 - hátul 28-mm-es gumival használom minden probléma nélkül! nem hinném, hogy az SL-5-össel problémád lenne ilyen téren!revox írta: ↑2020.10.25., vas. 00:51Aztán ami á kegyelemdöfést megadta, a vision metron epp befért, de minden irányba kb 2 mm hézag maradt és nem is volt felfújva 12 barra, csak kb 9. Nem igazán kompatinilis a 25 ös gumikkal. Nem súrol be, de kiálláskor,ha meg lenne taposva, valsz behúz a láncvilláig(kinti fórumok is erről számolnak be)
Amit tudok, nagyon sajnálom ezeket a dolgokat, mert megörültem,hogy végre pont kerülne a többéves "kellene egy kisebb bicaj is" projekt végére
Talán olvastam valahol, hogy az sl5 esetén már kicsit bővebbre szabták a réseket, de egyelőre nem találtam meg azt a cikket.
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Re: Kerékpározás
Amit én n3zek,lehet kiderül,hoghy kínai a váz. Nem tudom,de egy dolog tuti hiányzik róla, egy vázvédő lemez a hajtóműnél. Ez le tud esni,ha feltekeri a láncot(azt hivatott védeni,vagyis a karbont a lánctól).
Versenyzőknél fordult már elő,gyerekeknél is,hogy úgy betekerték a lánckt,hogy a ragasztást letépte. A másik oldal nincs fotózva,hogy rajta van e a fact11 festés. De egyik srácnak kiderült,pont sl5 van és 49-es méret. Azt mondta,max ideadja,vigyem magammal és tegyem mellé. Már látott kínait,azt mondja,ha nincs mellette az eredeti,nagyon megtévesztő(en jól kopizták)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Most itt az volt a lényeg,hogy ezen dőlt el a 3 hetes verseny sorsa 2 fiatal srác között,izgi volt,na meg a szép bicók látványa sem utolsó.Valter Attila is jó időt ment,27 helyen végzett az összetettben
Kár,hogy megszűnik a csapata,lehet az FDJ-nél nem kap komolyabb lehetőségeket....
Re: Kerékpározás
Jobban az első féknél van kis távolság, lehet,hogy tudnék állítani valamit a féken, vagy Shimano szett távolabb lenne, ha koszt szed föl a nedves talajon akkor szikszikel picit, na ilyen gond nincs a tárcsás féknél....meg,hogy kopik a carbon felület.revox írta: ↑2020.10.25., vas. 16:47Igen, az rémlett,hogy a Tied olyan vaskosabb,aerós...
Most beszéltem egy tarmacos haverral,azt mondja,neki a 25ös Conti absz nem ér be sehova és a féktől is kellő távolságban van. Mondjuk,ha Ő nem hajtja be a kereket a vázhozu,akkor az tényleg elfér. Régebben Zippet forgatott. Minden megindulásnál úgy odacsavart a gépnek,mindig súrolt a féke
Re: Kerékpározás
Igen, az rémlett,hogy a Tied olyan vaskosabb,aerós...
Most beszéltem egy tarmacos haverral,azt mondja,neki a 25ös Conti absz nem ér be sehova és a féktől is kellő távolságban van. Mondjuk,ha Ő nem hajtja be a kereket a vázhozu,akkor az tényleg elfér. Régebben Zippet forgatott. Minden megindulásnál úgy odacsavart a gépnek,mindig súrolt a féke
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Lacee, Szalon! Nektek is sl5 van?
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
De el ne mond!!!!!!
Majd este megnézem :)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu