Mostanában nem nagyon jártam erre, volt már beszámoló a kerekekről? Ha igen bocs, akkor nem lustulok és megkeresem, ha meg nem, akkor szégyeld magad és nosza hajrá....!AAttila írta: ↑2020.10.29., csüt. 13:10Azt hiszem tegnap megtaláltam a megfelelő embert, aki rendesen be tudja állítani a bicómat. Víg Aurélnak hívják, korábbi versenyzők ismerhetik a nevét.
Beállított mindent, megszüntette a kotyogás,lötyögést, korábban még soha nem váltott ilyen gyorsan,pontosan a gép, úgyhogy most boldogság van. Ha már belemerültünk mondtam vágjuk le a felesleget is a kormányról:
20201029_130508.jpg
Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Kerékpározás
- gianni321
- V.I.P.
- Hozzászólások: 2364
- Csatlakozott: 2010.09.15., szer. 12:10
- Értékelés: 735
- Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Re: Kerékpározás
Hypsos Ferrum-->Lumin U1 Mini-->Audiomat Maestro 3--> Audio Research LS28-->BAT VK600SE -->Dynaudio Contour 60i
Kábelezés: MDA
Kábelezés: MDA
Re: Kerékpározás
Azt hiszem tegnap megtaláltam a megfelelő embert, aki rendesen be tudja állítani a bicómat. Víg Aurélnak hívják, korábbi versenyzők ismerhetik a nevét.
Beállított mindent, megszüntette a kotyogás,lötyögést, korábban még soha nem váltott ilyen gyorsan,pontosan a gép, úgyhogy most boldogság van. Ha már belemerültünk mondtam vágjuk le a felesleget is a kormányról:
Beállított mindent, megszüntette a kotyogás,lötyögést, korábban még soha nem váltott ilyen gyorsan,pontosan a gép, úgyhogy most boldogság van. Ha már belemerültünk mondtam vágjuk le a felesleget is a kormányról:
Re: Kerékpározás
az biztos. egyik srác, ja izé.. a konuszbike-s Balás Atti már előre fél,amikor meglátja a nevem a telefonon Mondta, hogy ilyen vevőt még nem látott, de azt is, ha nekem megfelelt, amit küldött, akkor valami jó úton halad
és jelzem, a kérdéseim kb 60%-át fel se teszem, "majd kiderül"...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
ezt ismerem. egy kissrácé valahol messze. sram, villany, használt. kb ennyiért tudok újat,simankóst és nem 6000, amit nehéz belőni,hogy cf4 vagy cf2 a karbon, mert hol ez volt,hol az. évente variáltak.AAttila írta: ↑2020.10.26., hétf. 23:49Van egy Merida Scultura 6000 kerék nélkül 770e. Sram Red etap (neked sajnos), de XS 150-165cm közötti méret.
https://www.facebook.com/groups/4177175 ... 5849200317
nem könnyű velem az élet (asszony is mondogatja néha... néha??? )
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Van egy Merida Scultura 6000 kerék nélkül 770e. Sram Red etap (neked sajnos), de XS 150-165cm közötti méret.
https://www.facebook.com/groups/4177175 ... 5849200317
https://www.facebook.com/groups/4177175 ... 5849200317
Re: Kerékpározás
Az 5000-est nem találtam meg,de egy ilyet igen... Ez nem normális. Corima kerekek, highMode Reacto váz 310-ért igazu, csak 105 van rajta, de ez még az értelmes váz... S/M, az axem 52-nek fele meg. 175-185 cm-hez jó kb. edit: lehet inkább 170-180 cm...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Itt én is tag vagyok,szoktam nézni,bár vagy 2 napja nem néztem. Reacto 5000 sajna másodvonalas karbonból készül és nagyon messze van az enyémtől. Mára a Merida árak is elszaladtak és a highMod vázak már csak a legfelső érában vannak jelen. Amikor még én vettem, az első két évben csak a fullos karbonvázat forgalmazták. Nem volt nevük,kellett a minőség,hogy pályán maradhassanak. Aztán a Lampre képbekerülésével lett 3 féle reacto, de csak a nagyon fullosoknál maradt meg a csúcs váz és nem kicsi az eltérés. Igazából akkor lövésem nem volt,mt jelemtenek rajta a feliratok, csak a geora mentem, de jól nyűltam bele Sok dolog évekkel később érett be,amikor mások is elkezdtek dobálózni a cimkézésekkel mákom volt :)trane írta: ↑2020.10.26., hétf. 22:09béna vagyok a FB-os dolgokhoz, meg főleg nem is vagyok fönn, de ha itt https://www.facebook.com/groups/417717521666843/ beírod jobb-alul a keresőbe a Canyon-t, van egy Ultimate karbon full Ultegrával (mondjuk a hajtás Dura-Ace 10sp.), vagy ha rákeresel a Merida-ra, van egy 0 (!) km-es Reacto 5000 Shimano Ultegra Di2-vel, mindkettő a te méretedben, és szvsz jó áron...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Reactoval technikailag nincs baj. Az mindent tud,amit tudnia kell. Ahoghy írod, oldalra akarok lépni,más bicajt keresve. Ahogy a Bachrain is használja az aerot és hegyre a Sculturát. Scultura is listán van, de a speci ára harmada,fele és ha jó az állapotuk, én se vaghyok amszebem ellensége. Egyébként a scultura naghyon hasonlít a tarmac geójára.trane írta: ↑2020.10.26., hétf. 20:52az SL3 a Reacto-d után szvsz nem tovább-, inkább oldalra-lépés lenne egyébként is (korban is ott vannak) , szóval ha Speci, akkor a fölött kell keresnedrevox írta: ↑2020.10.26., hétf. 20:41...A kipróbált sl3 is tökeltesen tudta,amit tudnia kell. 2010-ről beszélünk... Ha nem lett volna a z sok apró,de bosszantó dolog, rég megvettem volna, a szűk villa ellenére is,max nem tettem volna bele széles felnit,van nekem 20-as két szett, 23-as 1. Már szingó. Az aluk meg mind 20-asok. De Borakra is elég 24-es gumi,pl Conti Force Comp. Csk amikor találsz 3-4 apróságot,már elmegy a kedved...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Ja, én nem olyan fékbesúrolásról beséllek. Amikor izomból megindulsz, jól beállított fékekkel. Olyan csavarást kap a kerék,hogy teljesen elhajlik és besúrol a fékpofákhoz. Lent ugyanígy a láncvillához,ha közel van. Mondjuk nálunk olyan gyerek is volt,hogy megindításkor kitépte a kereket a vázbólSzalon írta: ↑2020.10.26., hétf. 13:21
Igen, nekem SL-5 S-works Tarmac van (asszonynak SL-6 S-works, azt kellene kipróbálnod, mert 52-es )
Nekem -mint írtam már- 26mm-es van elől, 28mm hátul! Elől is simán elférne a 28mm-es amúgy, az lesz a következő nekem.
A fék beleérésről meg annyit, hogy nekem minden szervíz után!!! kiálláskor, meginduláskor szépen beleért, amit otthon első dolgom fél perc alatt helyesen beállítani! egy pici odafigyeléssel simán be lehet és nem ér hozzá a fékhez semmi, de tényleg könnyű a meghúzásnál eltekerni a fék központot...
Amúgy ennyi hely van még elöl ill. hátul:
Az sl3 meg sima bsa rendszerű. Ezért is tetszett, ennek ellenére volt egy kis mocorgása. Lehet csapágy, de akár a karbon is lehet,ha van hajszálrepedése.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Kerék fékező felületét és a fékpofákat minden használat után letörlöm, de a láncot-sort kb hetente szoktam csak tisztítani... időm sajnos véges, inkább tekerek, mint tisztogatok, sajnos mindkettő nem fér bele. Ha meg elkopik, akkor majd kap újat, tudom, hogy ez ilyen.
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Re: Kerékpározás
Lebuktam... A Reactot abból faragták
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Karbonnál mindig a műgyamta a lényeg. Toray verziók felelnek a súlyért,ill a szilárdságért,de a merevséget a gyanyta/ragasztó adja meg. Az lesz kemény. A karbonszövet ami a neve, szövet :) Picike fejlődés biztos van, de alapvetően én nem érzékelek semmi extrát az elmúlt 10 évben. A kipróbált sl3 is tökeltesen tudta,amit tudnia kell. 2010-ről beszélünk... Ha nem lett volna a z sok apró,de bosszantó dolog, rég megvettem volna, a szűk villa ellenére is,max nem tettem volna bele széles felnit,van nekem 20-as két szett, 23-as 1. Már szingó. Az aluk meg mind 20-asok. De Borakra is elég 24-es gumi,pl Conti Force Comp. Csk amikor találsz 3-4 apróságot,már elmegy a kedved...trane írta: ↑2020.10.26., hétf. 20:32ráadásul meg ha jobban beleveted magad (a net segítségével) a témába, kiderül, hogy a karbon szövet szinte semmit nem fejlődött a '80-as évek óta - sokkal inkább a ragasztó, az egyéb, benyomott cuccok (mint pl. a CounterVail adalék a Bianchi-nál), ill. a gyártástechnológiarevox írta: ↑2020.10.26., hétf. 20:21Ebayn találtam egy sima oltre xr superleggare vázat. Asszem 2011-es,vagy hasonló. Ugyanaz a high modulis karbon,mint amit ma xr4-nek hívnak. Nekem a reacto 2011-es fejlesztés, 12-es modell. High modulis karbon és rezféselnyelő,un stay flex technológia a villákban és nyeregcsőben. Ez minden gyártónál megvan a felső régióban. Sok új nincs itt, csak mivel úgyse értünk hozzá,elhisszük.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Ebayn találtam egy sima oltre xr superleggare vázat. Asszem 2011-es,vagy hasonló. Ugyanaz a high modulis karbon,mint amit ma xr4-nek hívnak. Nekem a reacto 2011-es fejlesztés, 12-es modell. High modulis karbon és rezféselnyelő,un stay flex technológia a villákban és nyeregcsőben. Ez minden gyártónál megvan a felső régióban. Sok új nincs itt, csak mivel úgyse értünk hozzá,elhisszük.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Na, ezt kimaxoltuk már sokkal közelebb vagyunkSzalon írta: ↑2020.10.26., hétf. 13:01Előre is elnézést a koszos bicajért, de használva van... nem szoba dísz
Nekem is van, ha erre gondolsz:
Ez a felirat hátul mind a két oldalon ott van!
Valamint ilyen az alsó részen a gyári jelölés:
És van egy ilyen jelölés is a felső cső alján, de ez elég könnyen kopik ill olvashatatlan lesz, az enyémen a képen látható, az asszonyén elég elmosódott:
Ha van még kérdéses rész, akkor nyugodtan, próbálok segíteni, milyen a gyári!
Ráírtam a csávóra,hogy hol a fémlemez,van e fact11, de akkor még jön a többi. Egyébként jó árat momd rá,ha nem fake. Reméljük nem sértődik meg
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Online
Re: Kerékpározás
A hideg jöhet, a kamásli mehet :
Re: Kerékpározás
Én is csak Márkus Jani jelenete miatt írtam.mert úgy adta magát. Azért nem kevés fejlesztés van egyes bringák mögött. Persze a marketinget is megfizetjük (elég keményen) de a felhasznált anyagok sem keveset fejlődtek.
Re: Kerékpározás
Nekem nem azzal van a bajom, hogy mennibe kerül, hanem hogy miért nem ennyi mondjuk 1 havi átlag kereset...
De ezt itt abba is hagyom :)
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Re: Kerékpározás
revox írta: ↑2020.10.25., vas. 16:47Igen, az rémlett,hogy a Tied olyan vaskosabb,aerós...
Most beszéltem egy tarmacos haverral,azt mondja,neki a 25ös Conti absz nem ér be sehova és a féktől is kellő távolságban van. Mondjuk,ha Ő nem hajtja be a kereket a vázhozu,akkor az tényleg elfér. Régebben Zippet forgatott. Minden megindulásnál úgy odacsavart a gépnek,mindig súrolt a féke
Igen, nekem SL-5 S-works Tarmac van (asszonynak SL-6 S-works, azt kellene kipróbálnod, mert 52-es )
Nekem -mint írtam már- 26mm-es van elől, 28mm hátul! Elől is simán elférne a 28mm-es amúgy, az lesz a következő nekem.
A fék beleérésről meg annyit, hogy nekem minden szervíz után!!! kiálláskor, meginduláskor szépen beleért, amit otthon első dolgom fél perc alatt helyesen beállítani! egy pici odafigyeléssel simán be lehet és nem ér hozzá a fékhez semmi, de tényleg könnyű a meghúzásnál eltekerni a fék központot...
Amúgy ennyi hely van még elöl ill. hátul:
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech