A Fórum működési költségeihez járulsz hozzá azzal, ha hirdetéseket jeleníthetünk meg. Kérjük, hogy fontold meg ezen az oldalon az „Adblock” rendszered kikapcsolását.
Figyelem: a szabályzat 6.8.3.1 - es pontja alapján az adás vételi részen a "pü ment" és "válasz ment" jellegű hozzászólásokat törölni fogjuk, csakúgy mint a hely / posta adatok és ár nélkül feladott hirdetéseket.
ezt ismerem. egy kissrácé valahol messze. sram, villany, használt. kb ennyiért tudok újat,simankóst és nem 6000, amit nehéz belőni,hogy cf4 vagy cf2 a karbon, mert hol ez volt,hol az. évente variáltak.
nem könnyű velem az élet (asszony is mondogatja néha... néha??? )
Az 5000-est nem találtam meg,de egy ilyet igen... Ez nem normális. Corima kerekek, highMode Reacto váz 310-ért igazu, csak 105 van rajta, de ez még az értelmes váz... S/M, az axem 52-nek fele meg. 175-185 cm-hez jó kb. edit: lehet inkább 170-180 cm...
Reactoval technikailag nincs baj. Az mindent tud,amit tudnia kell. Ahoghy írod, oldalra akarok lépni,más bicajt keresve...
béna vagyok a FB-os dolgokhoz, meg főleg nem is vagyok fönn, de ha itt https://www.facebook.com/groups/417717521666843/ beírod jobb-alul a keresőbe a Canyon-t, van egy Ultimate karbon full Ultegrával (mondjuk a hajtás Dura-Ace 10sp.), vagy ha rákeresel a Merida-ra, van egy 0 (!) km-es Reacto 5000 Shimano Ultegra Di2-vel, mindkettő a te méretedben, és szvsz jó áron...
Itt én is tag vagyok,szoktam nézni,bár vagy 2 napja nem néztem. Reacto 5000 sajna másodvonalas karbonból készül és nagyon messze van az enyémtől. Mára a Merida árak is elszaladtak és a highMod vázak már csak a legfelső érában vannak jelen. Amikor még én vettem, az első két évben csak a fullos karbonvázat forgalmazták. Nem volt nevük,kellett a minőség,hogy pályán maradhassanak. Aztán a Lampre képbekerülésével lett 3 féle reacto, de csak a nagyon fullosoknál maradt meg a csúcs váz és nem kicsi az eltérés. Igazából akkor lövésem nem volt,mt jelemtenek rajta a feliratok, csak a geora mentem, de jól nyűltam bele Sok dolog évekkel később érett be,amikor mások is elkezdtek dobálózni a cimkézésekkel mákom volt :)
Reactoval technikailag nincs baj. Az mindent tud,amit tudnia kell. Ahoghy írod, oldalra akarok lépni,más bicajt keresve...
béna vagyok a FB-os dolgokhoz, meg főleg nem is vagyok fönn, de ha itt https://www.facebook.com/groups/417717521666843/ beírod jobb-alul a keresőbe a Canyon-t, van egy Ultimate karbon full Ultegrával (mondjuk a hajtás Dura-Ace 10sp.), vagy ha rákeresel a Merida-ra, van egy 0 (!) km-es Reacto 5000 Shimano Ultegra Di2-vel, mindkettő a te méretedben, és szvsz jó áron...
...A kipróbált sl3 is tökeltesen tudta,amit tudnia kell. 2010-ről beszélünk... Ha nem lett volna a z sok apró,de bosszantó dolog, rég megvettem volna, a szűk villa ellenére is,max nem tettem volna bele széles felnit,van nekem 20-as két szett, 23-as 1. Már szingó. Az aluk meg mind 20-asok. De Borakra is elég 24-es gumi,pl Conti Force Comp. Csk amikor találsz 3-4 apróságot,már elmegy a kedved...
az SL3 a Reacto-d után szvsz nem tovább-, inkább oldalra-lépés lenne egyébként is (korban is ott vannak) , szóval ha Speci, akkor a fölött kell keresned
Reactoval technikailag nincs baj. Az mindent tud,amit tudnia kell. Ahoghy írod, oldalra akarok lépni,más bicajt keresve. Ahogy a Bachrain is használja az aerot és hegyre a Sculturát. Scultura is listán van, de a speci ára harmada,fele és ha jó az állapotuk, én se vaghyok amszebem ellensége. Egyébként a scultura naghyon hasonlít a tarmac geójára.
merida-bici-scultura-ltd-it-shimano-dura-ace-9100.jpg (132.26 KiB) Megtekintve 250 alkalommal
Igen, nekem SL-5 S-works Tarmac van (asszonynak SL-6 S-works, azt kellene kipróbálnod, mert 52-es )
Nekem -mint írtam már- 26mm-es van elől, 28mm hátul! Elől is simán elférne a 28mm-es amúgy, az lesz a következő nekem.
A fék beleérésről meg annyit, hogy nekem minden szervíz után!!! kiálláskor, meginduláskor szépen beleért, amit otthon első dolgom fél perc alatt helyesen beállítani! egy pici odafigyeléssel simán be lehet és nem ér hozzá a fékhez semmi, de tényleg könnyű a meghúzásnál eltekerni a fék központot...
Amúgy ennyi hely van még elöl ill. hátul:
Ja, én nem olyan fékbesúrolásról beséllek. Amikor izomból megindulsz, jól beállított fékekkel. Olyan csavarást kap a kerék,hogy teljesen elhajlik és besúrol a fékpofákhoz. Lent ugyanígy a láncvillához,ha közel van. Mondjuk nálunk olyan gyerek is volt,hogy megindításkor kitépte a kereket a vázból
Az sl3 meg sima bsa rendszerű. Ezért is tetszett, ennek ellenére volt egy kis mocorgása. Lehet csapágy, de akár a karbon is lehet,ha van hajszálrepedése.
...A kipróbált sl3 is tökeltesen tudta,amit tudnia kell. 2010-ről beszélünk... Ha nem lett volna a z sok apró,de bosszantó dolog, rég megvettem volna, a szűk villa ellenére is,max nem tettem volna bele széles felnit,van nekem 20-as két szett, 23-as 1. Már szingó. Az aluk meg mind 20-asok. De Borakra is elég 24-es gumi,pl Conti Force Comp. Csk amikor találsz 3-4 apróságot,már elmegy a kedved...
az SL3 a Reacto-d után szvsz nem tovább-, inkább oldalra-lépés lenne egyébként is (korban is ott vannak) , szóval ha Speci, akkor a fölött kell keresned
Előre is elnézést a koszos bicajért, de használva van... nem szoba dísz
tyű, azért remélem, a láncot/fogsorokat (elől/hátul)/fékpofákat/fékpályákat csak a hazaérés után nem takarítottad meg, de indulás előtt azért megteszed - különben jelentősen lecsökken minden érintett megélhető kora
Kerék fékező felületét és a fékpofákat minden használat után letörlöm, de a láncot-sort kb hetente szoktam csak tisztítani... időm sajnos véges, inkább tekerek, mint tisztogatok, sajnos mindkettő nem fér bele. Ha meg elkopik, akkor majd kap újat, tudom, hogy ez ilyen.
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Ebayn találtam egy sima oltre xr superleggare vázat. Asszem 2011-es,vagy hasonló. Ugyanaz a high modulis karbon,mint amit ma xr4-nek hívnak. Nekem a reacto 2011-es fejlesztés, 12-es modell. High modulis karbon és rezféselnyelő,un stay flex technológia a villákban és nyeregcsőben. Ez minden gyártónál megvan a felső régióban. Sok új nincs itt, csak mivel úgyse értünk hozzá,elhisszük.
ráadásul meg ha jobban beleveted magad (a net segítségével) a témába, kiderül, hogy a karbon szövet szinte semmit nem fejlődött a '80-as évek óta - sokkal inkább a ragasztó, az egyéb, benyomott cuccok (mint pl. a CounterVail adalék a Bianchi-nál), ill. a gyártástechnológia
Karbonnál mindig a műgyamta a lényeg. Toray verziók felelnek a súlyért,ill a szilárdságért,de a merevséget a gyanyta/ragasztó adja meg. Az lesz kemény. A karbonszövet ami a neve, szövet :) Picike fejlődés biztos van, de alapvetően én nem érzékelek semmi extrát az elmúlt 10 évben. A kipróbált sl3 is tökeltesen tudta,amit tudnia kell. 2010-ről beszélünk... Ha nem lett volna a z sok apró,de bosszantó dolog, rég megvettem volna, a szűk villa ellenére is,max nem tettem volna bele széles felnit,van nekem 20-as két szett, 23-as 1. Már szingó. Az aluk meg mind 20-asok. De Borakra is elég 24-es gumi,pl Conti Force Comp. Csk amikor találsz 3-4 apróságot,már elmegy a kedved...
Ebayn találtam egy sima oltre xr superleggare vázat. Asszem 2011-es,vagy hasonló. Ugyanaz a high modulis karbon,mint amit ma xr4-nek hívnak. Nekem a reacto 2011-es fejlesztés, 12-es modell. High modulis karbon és rezféselnyelő,un stay flex technológia a villákban és nyeregcsőben. Ez minden gyártónál megvan a felső régióban. Sok új nincs itt, csak mivel úgyse értünk hozzá,elhisszük.
ráadásul meg ha jobban beleveted magad (a net segítségével) a témába, kiderül, hogy a 'mágikus' karbon szövet szinte semmit nem fejlődött a '80-as évek óta - sokkal inkább a ragasztó, az egyéb, benyomott cuccok (mint pl. a CounterVail adalék a Bianchi-nál), ill. a gyártástechnológia
Nekem nem azzal van a bajom, hogy mennibe kerül, hanem hogy miért nem ennyi mondjuk 1 havi átlag kereset...
De ezt itt abba is hagyom :)
Én is csak Márkus Jani jelenete miatt írtam.mert úgy adta magát. Azért nem kevés fejlesztés van egyes bringák mögött. Persze a marketinget is megfizetjük (elég keményen) de a felhasznált anyagok sem keveset fejlődtek.
Ebayn találtam egy sima oltre xr superleggare vázat. Asszem 2011-es,vagy hasonló. Ugyanaz a high modulis karbon,mint amit ma xr4-nek hívnak. Nekem a reacto 2011-es fejlesztés, 12-es modell. High modulis karbon és rezféselnyelő,un stay flex technológia a villákban és nyeregcsőben. Ez minden gyártónál megvan a felső régióban. Sok új nincs itt, csak mivel úgyse értünk hozzá,elhisszük.
Aztán a bogár,hogy az sl5-öt már hamisítják és pl amit hírdetnek, nincs a hajtásoldalon a vázon a kis láncvédő biszbasz(de ez nem tudom, szériafelszereltség,vagy extra. Nekem a reacton széria volt), de kérdés, az volt e minden évjáraton.
Előre is elnézést a koszos bicajért, de használva van... nem szoba dísz
Nekem is van, ha erre gondolsz:
Youtubeon véletlen találtam Sánta Arminunk ilyen gépére,neki a bal oldalon a fact11 is rá van írva...
Ez a felirat hátul mind a két oldalon ott van!
Valamint ilyen az alsó részen a gyári jelölés:
És van egy ilyen jelölés is a felső cső alján, de ez elég könnyen kopik ill olvashatatlan lesz, az enyémen a képen látható, az asszonyén elég elmosódott:
Ha van még kérdéses rész, akkor nyugodtan, próbálok segíteni, milyen a gyári!
Na, ezt kimaxoltuk már sokkal közelebb vagyunk
Ráírtam a csávóra,hogy hol a fémlemez,van e fact11, de akkor még jön a többi. Egyébként jó árat momd rá,ha nem fake. Reméljük nem sértődik meg
Előre is elnézést a koszos bicajért, de használva van... nem szoba dísz
tyű, azért remélem, a láncot/fogsorokat (elől/hátul)/fékpofákat/fékpályákat csak a hazaérés után nem takarítottad meg, de indulás előtt azért megteszed - különben jelentősen lecsökken minden érintett megélhető kora
Sajnos 4+ misinél járnak már az új csúcs bicajok...
'De mi kerül ezen a bicajon 4 millióba?'
Nekem nem azzal van a bajom, hogy mennibe kerül, hanem hogy miért nem ennyi mondjuk 1 havi átlag kereset...
De ezt itt abba is hagyom :)
Én is csak Márkus Jani jelenete miatt írtam.mert úgy adta magát. Azért nem kevés fejlesztés van egyes bringák mögött. Persze a marketinget is megfizetjük (elég keményen) de a felhasznált anyagok sem keveset fejlődtek.