Na igen,gondolj bele mint eldó,Revi kollega mint vásárló,készülj fel a 20 részes kérdésre


ezt ismerem. egy kissrácé valahol messze. sram, villany, használt. kb ennyiért tudok újat,simankóst és nem 6000, amit nehéz belőni,hogy cf4 vagy cf2 a karbon, mert hol ez volt,hol az. évente variáltak.AAttila írta: ↑2020.10.26., hétf. 23:49Van egy Merida Scultura 6000 kerék nélkül 770e. Sram Red etap (neked sajnos), de XS 150-165cm közötti méret.
https://www.facebook.com/groups/4177175 ... 5849200317
Itt én is tag vagyok,szoktam nézni,bár vagy 2 napja nem néztem. Reacto 5000 sajna másodvonalas karbonból készül és nagyon messze van az enyémtől. Mára a Merida árak is elszaladtak és a highMod vázak már csak a legfelső érában vannak jelen. Amikor még én vettem, az első két évben csak a fullos karbonvázat forgalmazták. Nem volt nevük,kellett a minőség,hogy pályán maradhassanak. Aztán a Lampre képbekerülésével lett 3 féle reacto, de csak a nagyon fullosoknál maradt meg a csúcs váz és nem kicsi az eltérés. Igazából akkor lövésem nem volt,mt jelemtenek rajta a feliratok, csak a geora mentem, de jól nyűltam beletrane írta: ↑2020.10.26., hétf. 22:09béna vagyok a FB-os dolgokhoz, meg főleg nem is vagyok fönn, de ha itt https://www.facebook.com/groups/417717521666843/ beírod jobb-alul a keresőbe a Canyon-t, van egy Ultimate karbon full Ultegrával (mondjuk a hajtás Dura-Ace 10sp.), vagy ha rákeresel a Merida-ra, van egy 0 (!) km-es Reacto 5000 Shimano Ultegra Di2-vel, mindkettő a te méretedben, és szvsz jó áron...![]()
béna vagyok a FB-os dolgokhoz, meg főleg nem is vagyok fönn, de ha itt https://www.facebook.com/groups/417717521666843/ beírod jobb-alul a keresőbe a Canyon-t, van egy Ultimate karbon full Ultegrával (mondjuk a hajtás Dura-Ace 10sp.), vagy ha rákeresel a Merida-ra, van egy 0 (!) km-es Reacto 5000 Shimano Ultegra Di2-vel, mindkettő a te méretedben, és szvsz jó áron...
Reactoval technikailag nincs baj. Az mindent tud,amit tudnia kell. Ahoghy írod, oldalra akarok lépni,más bicajt keresve. Ahogy a Bachrain is használja az aerot és hegyre a Sculturát. Scultura is listán van, de a speci ára harmada,fele és ha jó az állapotuk, én se vaghyok amszebem ellensége. Egyébként a scultura naghyon hasonlít a tarmac geójára.trane írta: ↑2020.10.26., hétf. 20:52az SL3 a Reacto-d után szvsz nem tovább-, inkább oldalra-lépés lenne egyébként is (korban is ott vannak)revox írta: ↑2020.10.26., hétf. 20:41...A kipróbált sl3 is tökeltesen tudta,amit tudnia kell. 2010-ről beszélünk... Ha nem lett volna a z sok apró,de bosszantó dolog, rég megvettem volna, a szűk villa ellenére is,max nem tettem volna bele széles felnit,van nekem 20-as két szett, 23-as 1. Már szingó. Az aluk meg mind 20-asok. De Borakra is elég 24-es gumi,pl Conti Force Comp. Csk amikor találsz 3-4 apróságot,már elmegy a kedved..., szóval ha Speci, akkor a fölött kell keresned
![]()
Ja, én nem olyan fékbesúrolásról beséllek. Amikor izomból megindulsz, jól beállított fékekkel. Olyan csavarást kap a kerék,hogy teljesen elhajlik és besúrol a fékpofákhoz. Lent ugyanígy a láncvillához,ha közel van. Mondjuk nálunk olyan gyerek is volt,hogy megindításkor kitépte a kereket a vázbólSzalon írta: ↑2020.10.26., hétf. 13:21
Igen, nekem SL-5 S-works Tarmac van (asszonynak SL-6 S-works, azt kellene kipróbálnod, mert 52-es)
Nekem -mint írtam már- 26mm-es van elől, 28mm hátul! Elől is simán elférne a 28mm-es amúgy, az lesz a következő nekem.
A fék beleérésről meg annyit, hogy nekem minden szervíz után!!! kiálláskor, meginduláskor szépen beleért, amit otthon első dolgom fél perc alatt helyesen beállítani! egy pici odafigyeléssel simán be lehet és nem ér hozzá a fékhez semmi, de tényleg könnyű a meghúzásnál eltekerni a fék központot...
Amúgy ennyi hely van még elöl ill. hátul:
az SL3 a Reacto-d után szvsz nem tovább-, inkább oldalra-lépés lenne egyébként is (korban is ott vannak)revox írta: ↑2020.10.26., hétf. 20:41...A kipróbált sl3 is tökeltesen tudta,amit tudnia kell. 2010-ről beszélünk... Ha nem lett volna a z sok apró,de bosszantó dolog, rég megvettem volna, a szűk villa ellenére is,max nem tettem volna bele széles felnit,van nekem 20-as két szett, 23-as 1. Már szingó. Az aluk meg mind 20-asok. De Borakra is elég 24-es gumi,pl Conti Force Comp. Csk amikor találsz 3-4 apróságot,már elmegy a kedved...
Kerék fékező felületét és a fékpofákat minden használat után letörlöm, de a láncot-sort kb hetente szoktam csak tisztítani... időm sajnos véges, inkább tekerek, mint tisztogatok, sajnos mindkettő nem fér bele. Ha meg elkopik, akkor majd kap újat, tudom, hogy ez ilyen.
Lebuktam... A Reactot abból faragták
Karbonnál mindig a műgyamta a lényeg. Toray verziók felelnek a súlyért,ill a szilárdságért,de a merevséget a gyanyta/ragasztó adja meg. Az lesz kemény. A karbonszövet ami a neve, szövet :) Picike fejlődés biztos van, de alapvetően én nem érzékelek semmi extrát az elmúlt 10 évben. A kipróbált sl3 is tökeltesen tudta,amit tudnia kell. 2010-ről beszélünk... Ha nem lett volna a z sok apró,de bosszantó dolog, rég megvettem volna, a szűk villa ellenére is,max nem tettem volna bele széles felnit,van nekem 20-as két szett, 23-as 1. Már szingó. Az aluk meg mind 20-asok. De Borakra is elég 24-es gumi,pl Conti Force Comp. Csk amikor találsz 3-4 apróságot,már elmegy a kedved...trane írta: ↑2020.10.26., hétf. 20:32ráadásul meg ha jobban beleveted magad (a net segítségével) a témába, kiderül, hogy a karbon szövet szinte semmit nem fejlődött a '80-as évek óta - sokkal inkább a ragasztó, az egyéb, benyomott cuccok (mint pl. a CounterVail adalék a Bianchi-nál), ill. a gyártástechnológiarevox írta: ↑2020.10.26., hétf. 20:21Ebayn találtam egy sima oltre xr superleggare vázat. Asszem 2011-es,vagy hasonló. Ugyanaz a high modulis karbon,mint amit ma xr4-nek hívnak. Nekem a reacto 2011-es fejlesztés, 12-es modell. High modulis karbon és rezféselnyelő,un stay flex technológia a villákban és nyeregcsőben. Ez minden gyártónál megvan a felső régióban. Sok új nincs itt, csak mivel úgyse értünk hozzá,elhisszük.![]()
ráadásul meg ha jobban beleveted magad (a net segítségével) a témába, kiderül, hogy a 'mágikus' karbon szövet szinte semmit nem fejlődött a '80-as évek ótarevox írta: ↑2020.10.26., hétf. 20:21Ebayn találtam egy sima oltre xr superleggare vázat. Asszem 2011-es,vagy hasonló. Ugyanaz a high modulis karbon,mint amit ma xr4-nek hívnak. Nekem a reacto 2011-es fejlesztés, 12-es modell. High modulis karbon és rezféselnyelő,un stay flex technológia a villákban és nyeregcsőben. Ez minden gyártónál megvan a felső régióban. Sok új nincs itt, csak mivel úgyse értünk hozzá,elhisszük.
Ebayn találtam egy sima oltre xr superleggare vázat. Asszem 2011-es,vagy hasonló. Ugyanaz a high modulis karbon,mint amit ma xr4-nek hívnak. Nekem a reacto 2011-es fejlesztés, 12-es modell. High modulis karbon és rezféselnyelő,un stay flex technológia a villákban és nyeregcsőben. Ez minden gyártónál megvan a felső régióban. Sok új nincs itt, csak mivel úgyse értünk hozzá,elhisszük.
Na, ezt kimaxoltukSzalon írta: ↑2020.10.26., hétf. 13:01Előre is elnézést a koszos bicajért, de használva van... nem szoba dísz![]()
Nekem is van, ha erre gondolsz:
Ez a felirat hátul mind a két oldalon ott van!
Valamint ilyen az alsó részen a gyári jelölés:
És van egy ilyen jelölés is a felső cső alján, de ez elég könnyen kopik ill olvashatatlan lesz, az enyémen a képen látható, az asszonyén elég elmosódott:
Ha van még kérdéses rész, akkor nyugodtan, próbálok segíteni, milyen a gyári!
tyű, azért remélem, a láncot/fogsorokat (elől/hátul)/fékpofákat/fékpályákat csak a hazaérés után nem takarítottad meg, de indulás előtt azért megteszed