Ha már T
[/quote]
Egyszer lenyomtam egy ilyennel egy kb 3-4 órás utat, Londontól Hastingsig....maradandó "élmény" volt...
Ha már T
Szerintem máris megválaszoltad a saját kérdésedet
Én soha nem használtam, de ennek inkább lustaság az oka, én látnám értelmét.ZolaBA írta: ↑2020.11.03., kedd 08:38Jó reggelt. Bedobnék egy témát. Azon gondolkodom kell-e nekem autós menetrögzítő kamera? Van aki használ és látja értelmét? Szerencsére nem Oroszországban vagyunk, kaotikus állapotok annyira nincsenek az utakon. Az előző kocsimban volt, kb. két hónapig aztán leszakadt és lusta voltam visszatenni, de a két hónap alatt egyszer sem volt érdemi látnivaló. akkor minek? És ha lesz? töltsem fel netre hogy hátha jól megfenyegetnek vagy beperelnek érte?:) A baleseteknél bizonyítékként felhasználásról is többfélét olvasni, van ahol azt írják elfogadják van ahol azt írják nem. Vagy pl. vannak modellek, amik parkolás alatt is figyelnek és felveszik ha valaki/valami meglöki a kocsit. Nem tudom van-e értelme a zsúfolt belvároson kívül. Aztán a következő dilemma, hogy ha lesz kamera akkor milyen, a xiaomi-kat ajánlják a legtöbb helyen.
https://index.hu/gazdasag/2020/11/03/in ... _autoklub/
Aki igazán környezetvédő meg sem születik De mint minden viccnek a fele ennek is igaz. Sokan vagyunk ezen a sárgolyón és ennyi. Igen, mindent és mindenkit az érdekek mozgatnak. Pár éve milyen jó is volt a dízel, most már lassan üldözik. A média mindenkit képes befolyásolni. Még azt is aki azt mondja hogy nem. Ami tény a nyersanyag készletek végesek, és a tudomány nem tud megoldani mindent.
szerintem ez korunk egyik komoly veszélye (media nagyon tud az emberekre hatni, unfair eszközökkel igyekszik, sokan eszre sem eszik)Aszpirin írta: ↑2020.10.28., szer. 13:37Na tessék. Itt a másik. Ebben a cikkben már nem csak felsejlik a vézna néger gyerekek látványa, hanem kapunk is képet két gyerekről, amint épp a porban túr .....Vajon ki a fizetett szószóló?...
bonyolult kerdes ez, nyilvan van ahol a penztarca jobban kell nyiljon, hogy környezetbaratabb legyen.Aszpirin írta: ↑2020.10.28., szer. 13:42Én egyébként mindezek hatására úgy döntöttem, hogy senkinek nem hiszek - csak a pénztárcámnak. Tudom, ez nagyon fillérbaszó hozzáállásnak tűnik, de ha tényleg fillérbaszó lennék, talán Dusterem lenne
Nos, lehet igyekezni, hogy egy elektromos autó tényleg megérje anyagilag is - ha már a világ minden egyéb területen is az anyagiakról szól. A tisztelt környezetvédőket pedig kérem szépen, hogy legközelebb vonaton utazzanak Londonba, mert annak úgy tízszer kisebb a környezeti lábnyoma, mint a repülőgépes utazásnak (a számot hasból vettem, de nagyságrendileg biztosan igazam van). A horvát tengerpartra menet is hagyják otthon az autót, és tessék szépen vonatra szállni. És ha útközben leszállnak a Balatonnál, akkor a környezet is nyer, a magyar turizmus is - win-win. A balatoni hekknek úgysincs párja széles e világon
A környezetet tettekkel védjük, nem szavakkal és transzparensekkel (utóbbiakkal főleg akkor nem ugye, ha nem reciklált műanyagból vannak ).
Na tessék. Itt a másik. Ebben a cikkben már nem csak felsejlik a vézna néger gyerekek látványa, hanem kapunk is képet két gyerekről, amint épp a porban túr - és mi készséggel elhisszük, hogy épp egy kobaltbányát látunk működés közben.
Teljesen egyetértek.
Köszi a linket. És akkor hadd csapjam is le egyből az alaptételét.
Nos, én azért annyira képzett vagyok, hogy lássam, hogy ez a fajta érvelés sajnos öngól. Ugyanis mi van, ha én ennek a cikknek a "tanításait" kérdőjelezem meg. Olyan állításokat tartalmaz (gyermekmunka a kobaltbányákban, a kibocsátásra vonatkozó - n-edik - sommás megállapítás, ami ellentmond más tanulmányoknak), amelyek vagy nem ellenőrizhetőek még egy képzett ember számára sem, vagy ellentmondanak más tanulmányoknak - és az emberben jogosan merül fel a kérdés, hogy mégis mitől hihetőbb a gyakran hivatkozott Forbes-cikk, mint pl. egy, az EU-által megrendelt úgymond független tanulmány?A jelenkori matematika egyik atyja, Richard Feynman mondja, hogy
„a probléma az, hogy az emberek éppen annyira képzettek, hogy elhiggyék, amit tanítottak nekik, de nincsenek annyira képzettek, hogy bármit is megkérdőjelezzenek abból, amit tanítottak nekik.”
Pedig van mit.
Ezt mondom én is: a bácsi valójában egy menő gyűjtő, akinek egy dízel Porsche traktor is áll a garázsban a 911 mellet.
Nagyon jó reklám!
Mint boldog Dacia tulajdonos ( ) meg kell mondjam, hogy ugyanaz a hiba sokkal kevésbé fáj, ha az autód árából a BMW konfigurátorban legfeljebb egy extrát lehet kapni...Aszpirin írta: ↑2020.10.23., pén. 19:57Az a mentségem, hogy a Duster egy őszintén olcsó autó, pragmatikus embereknek. Közben pedig, ha megkapja 15ezrenként az olajat, rendkívül megbízható is. Gondolom láttad a belinkelt videóban a beszúrt klipet, ahol egy Duster kilométerszámlálója épp túllendül a félmillión. Ja, és hogy olcsó megoldások vannak benne? Nem tudom, figyelted-e, hogy a Duster egy olcsó sallangmentes autó. Ez elég indok rájuk nem? Egy BMW-ben joggal bosszantanának az olcsó megoldások...
Na meg az a mentségem, hogy amikor az indexes BMW F30 topikban (amit egyébként én hoztam létre) épp kifakadtam a BMW-m éppen aktuális faszsága miatt (asszem masszív tükörnyikorgás, meg csomagtérsjtó-nemnyílás meg vezetőoldali ajtózörgés b..ta éppen fel az agyamat a féléves autón), és csak űgy, nem komolyan gondolva, beköptem, hogy megválok tőle, és veszek egy Dustert, attól legalább nem várom el az ára miatt, hogy prémium fílingű legyen, nem drágán szar, mint a BMW-m, akkor iszonyat felháborodást okoztam, és kvázi kiutáltak az illusztris BMW-sek, szoval rögtön szimpi lett a Duster