Nem arról volt szó, hogy milyen fasza....?Bodoraudio írta: ↑2020.11.08., vas. 08:30Hali.
Csak nem bírtam magammal,vettem egy újszerű motort a banditába.
Nagyon pöpec lett


Miben jobb....?
Nem arról volt szó, hogy milyen fasza....?Bodoraudio írta: ↑2020.11.08., vas. 08:30Hali.
Csak nem bírtam magammal,vettem egy újszerű motort a banditába.
Nagyon pöpec lett
Igyekszem, remélem a motor is igyekezni fog... Pár ismerősnek volt ilyen szériás gépe, mindenki jó tapasztalatokról számolt be, pedig volt, aki pályán nyúzta, és nem a lassú csoportban...asebestyen írta: ↑2020.10.23., pén. 21:04Húúúú basszus, az kemény... Vigyázzatok majd egymásra!![]()
Húúúú basszus, az kemény... Vigyázzatok majd egymásra!feket663 írta: ↑2020.10.23., pén. 20:57ZX10r...asebestyen írta: ↑2020.10.23., pén. 20:54Harapófogóval kell kihúzni...feket663 írta: ↑2020.10.23., pén. 20:51
Tulajdonképpen már tavaly is meghirdettem, sem a haszn....to.hu-n, sem a facebookon a kutya meg nem kérdezte, hogy mennyit engedek feléből... így alkatrészenként meg már több mint a fele ára megvan úgy, hogy még a blokkot, meg még jópár kurrensebb dolgot meg sem hirdettem.
Asebestyén: így volt, de rájöttem, hogy továbbra is az idomos motorokat szeretem, de a könnyedség is hiányzik, és kell az erő is, ezt az új kiszemeltem egy csomagban tudja nyújtani...![]()
ZX10r... Ezt nézegetem, aztán ki tudja mi lesz belőle, nem hajt a tatár.... Németországban van, egy Ausztriában élő jóbarátom menne holnap megnézni, csak épp az ő lakhelye is beleesett a piros zónába Németországban... Ebben a gépben az a jó, hogy bár tele van matricázva, de ez mind a gyári felszereltség része, a korabeli motogp gépükre hajaz kicsit.asebestyen írta: ↑2020.10.23., pén. 20:54Harapófogóval kell kihúzni...feket663 írta: ↑2020.10.23., pén. 20:51
Tulajdonképpen már tavaly is meghirdettem, sem a haszn....to.hu-n, sem a facebookon a kutya meg nem kérdezte, hogy mennyit engedek feléből... így alkatrészenként meg már több mint a fele ára megvan úgy, hogy még a blokkot, meg még jópár kurrensebb dolgot meg sem hirdettem.
Asebestyén: így volt, de rájöttem, hogy továbbra is az idomos motorokat szeretem, de a könnyedség is hiányzik, és kell az erő is, ezt az új kiszemeltem egy csomagban tudja nyújtani...![]()
Harapófogóval kell kihúzni...feket663 írta: ↑2020.10.23., pén. 20:51
Tulajdonképpen már tavaly is meghirdettem, sem a haszn....to.hu-n, sem a facebookon a kutya meg nem kérdezte, hogy mennyit engedek feléből... így alkatrészenként meg már több mint a fele ára megvan úgy, hogy még a blokkot, meg még jópár kurrensebb dolgot meg sem hirdettem.
Asebestyén: így volt, de rájöttem, hogy továbbra is az idomos motorokat szeretem, de a könnyedség is hiányzik, és kell az erő is, ezt az új kiszemeltem egy csomagban tudja nyújtani...
Tulajdonképpen már tavaly is meghirdettem, sem a haszn....to.hu-n, sem a facebookon a kutya meg nem kérdezte, hogy mennyit engedek feléből... így alkatrészenként meg már több mint a fele ára megvan úgy, hogy még a blokkot, meg még jópár kurrensebb dolgot meg sem hirdettem.violin írta: ↑2020.10.23., pén. 20:34Olyat elég könnyen találsz...feket663 írta: ↑2020.10.23., pén. 20:30Én végleg búcsúzom a Hayabusámtól... A farokidom, a kerekek, a futómű már gazdára talált Németországban, az idomokra van jelentkező, szerintem a blokk is megtalálja a gazdáját hamarosan. Remélem a jövő szezont egy kisebb, könnyebb bringa nyergében kezdhetem......
Miért darabokban értékesíted?
De nem úgy volt, hogy jó-jó a GSXS1000 is, de a Busa a Te motorod?feket663 írta: ↑2020.10.23., pén. 20:30Én végleg búcsúzom a Hayabusámtól... A farokidom, a kerekek, a futómű már gazdára talált Németországban, az idomokra van jelentkező, szerintem a blokk is megtalálja a gazdáját hamarosan. Remélem a jövő szezont egy kisebb, könnyebb bringa nyergében kezdhetem...
122496841_411015026561678_6748004734707488446_n.png
Olyat elég könnyen találsz...feket663 írta: ↑2020.10.23., pén. 20:30Én végleg búcsúzom a Hayabusámtól... A farokidom, a kerekek, a futómű már gazdára talált Németországban, az idomokra van jelentkező, szerintem a blokk is megtalálja a gazdáját hamarosan. Remélem a jövő szezont egy kisebb, könnyebb bringa nyergében kezdhetem...
Én nem szoktam kivonatni... kb 3000ft-ot spórolnék vele...
Nem volt gyanús,hogy horpad a tank...?Lemmy9.1 írta: ↑2020.09.15., kedd 20:22Ma megszivatott (szó szerint) a motor. Vagy inkább magam.
Sorompó, alapjárat, egyszercsak megáll mint a szög. Nagy nehezen beröffen, megy, de rángat, minden baja van. M5, majd megkergetem hátha. Megy mint az ördög, de azért érzem, hogy valami nem jó.
Már szakmázok, karbi, trafó, kábel, jeladó? Mi a tök lehet?
És ekkor egy hirtelen ötlettől vezérelve, visszatoltam a szivatót.![]()
Persze, meg Hyperpro is. Végülis mindet dícsérik a stock-hoz képest.feket663 írta: ↑2020.09.12., szomb. 19:31Wilbers is létezik szerintem, ott is a súlyodhoz tudod állíttatni már a legolcsóbb gátlót is (annak csak az előfeszítése állítható), de ha be van lőve hozzád, úgysem kell tekergetni. Előre meg egy progresszív rugó, azt jól van, 200 ezerből megúszható nagyjából.asebestyen írta: ↑2020.09.12., szomb. 17:51Más...
A Yamaha kínál gyári futómű tuningot. Öhlins.
Hátsó gátló kedvezménnyel beszerelve ~200e
Előre 3 verziót vázoltak fel gyáriban, de jobban utánanézve, az csak 2.
1. Első villarugók cseréje Öhlins testsúlyra méretezettre, esetleg a villaolaj is. - ilyen verzió nincs valójában. ~50e
2. Öhlins 100-as szett. Ez jelenti az Öhlins első villarugókat, illetve új állítós kupakokat a teló tetejére, illetve a kupak és a rugó közti alátétet és csövet. Ezzel állítható rugóelőfeszítéses lenne elöl és egy jobb rugó lenne benne. ~100e
3. Csillapító patron és rugószett. Itt vannak a testsúlyra méretezett rugók (gyári helyére nem beépíthető magában) és a 2db 22mm-es cartridge. Így komolyabb rugók, állítható előfeszítés és oda-visszacsillapítás állítás lenne. ( Vinkler verzió) ~300e
A teljes Öhlins tuning tehát ~500e Ft lenne. Ez már nem kevés pénz azért (nekem). Nem tudom van-e értelme. A hátsó gátló szerintem indokolt, nagyon szar a hátsó kerék kontaktja a talajjal, sokszor azért blokkol a hátsó kerék és kezd visszarúgni az ABS, mert a levegőben van a kerék. Persze ebből is vannak nem Öhlins, olcsóbb alternatívák is.
Egyenlőre a kanyarokat finomabban adom elő, mint eddig, az esés miatt. Először paráztam sokmindentől mikor visszaültem. Kb 800km-t mentem azóta, már sokkal jobb a helyzet, de még nem az, mint volt. Túrázós motorozáshoz megfelel a gyári futómű is bőven.
Na a Wilbers rugót azt pont én is néztem, még a teló felújítás/karbantartás előtt. Kb 150euro a két progresszív rugó, és még pár juró a hozzávaló olaj...feket663 írta: ↑2020.09.12., szomb. 19:31Wilbers is létezik szerintem, ott is a súlyodhoz tudod állíttatni már a legolcsóbb gátlót is (annak csak az előfeszítése állítható), de ha be van lőve hozzád, úgysem kell tekergetni. Előre meg egy progresszív rugó, azt jól van, 200 ezerből megúszható nagyjából.
Licitálhatunk itt napestig, hogy melyikünk a bénább....
Wilbers is létezik szerintem, ott is a súlyodhoz tudod állíttatni már a legolcsóbb gátlót is (annak csak az előfeszítése állítható), de ha be van lőve hozzád, úgysem kell tekergetni. Előre meg egy progresszív rugó, azt jól van, 200 ezerből megúszható nagyjából.asebestyen írta: ↑2020.09.12., szomb. 17:51Más...
A Yamaha kínál gyári futómű tuningot. Öhlins.
Hátsó gátló kedvezménnyel beszerelve ~200e
Előre 3 verziót vázoltak fel gyáriban, de jobban utánanézve, az csak 2.
1. Első villarugók cseréje Öhlins testsúlyra méretezettre, esetleg a villaolaj is. - ilyen verzió nincs valójában. ~50e
2. Öhlins 100-as szett. Ez jelenti az Öhlins első villarugókat, illetve új állítós kupakokat a teló tetejére, illetve a kupak és a rugó közti alátétet és csövet. Ezzel állítható rugóelőfeszítéses lenne elöl és egy jobb rugó lenne benne. ~100e
3. Csillapító patron és rugószett. Itt vannak a testsúlyra méretezett rugók (gyári helyére nem beépíthető magában) és a 2db 22mm-es cartridge. Így komolyabb rugók, állítható előfeszítés és oda-visszacsillapítás állítás lenne. ( Vinkler verzió) ~300e
A teljes Öhlins tuning tehát ~500e Ft lenne. Ez már nem kevés pénz azért (nekem). Nem tudom van-e értelme. A hátsó gátló szerintem indokolt, nagyon szar a hátsó kerék kontaktja a talajjal, sokszor azért blokkol a hátsó kerék és kezd visszarúgni az ABS, mert a levegőben van a kerék. Persze ebből is vannak nem Öhlins, olcsóbb alternatívák is.
Egyenlőre a kanyarokat finomabban adom elő, mint eddig, az esés miatt. Először paráztam sokmindentől mikor visszaültem. Kb 800km-t mentem azóta, már sokkal jobb a helyzet, de még nem az, mint volt. Túrázós motorozáshoz megfelel a gyári futómű is bőven.
Van az a gyári futómű, ami jó.violin írta: ↑2020.09.12., szomb. 18:08Legközelebb már tényleg cserélünk egy kör erejéig...... én úgy vagyok vele, hogy jó az a gyári futómű, ha valami nem oké....akkor én vagyok a béna...
![]()
De tényleg...kíváncsi vagyok, hogy mit mondasz. Nekem érzésre kicsit túl feszes, de az nagyobb tempónál jól jön. A Buell-éhez képest meg ugyebár ég és föld... az már a felezővonalon áthajtva is kóvájog....![]()