Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327

Autós topik autósoknak

Avatar
Acme
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2285
Csatlakozott: 2005.12.05., hétf. 12:23
Értékelés: 500

Re: Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Acme »

mechazseni írta:
2020.11.12., csüt. 18:20
Akkor, hogy az ellentábor is bejelentkezzen....Plusz egy szavazat a sportfutóműre és "nagy felni+peres gumi ra". Vezettél már ilyet? Megértelek, ha neked a gyári tetszik, de te is fogadj el "minket".
Én mindenkit elfogadok, legfeljebb nem értem...

Nekem az volt a kulcsélményem amikor a 911-esen lecseréltem a 17-es felnit 16-os (gyári) méretre. OK, a 17-es replika, a Fuchs meg eredeti, de a súlykülönbségből fakadó előny ELKÉPESZTŐ! Ez egy nagyon könnyű autó, szervo kormány nélkül, így tényleg éreztem mekkora különbség a nehéz kerék!

Persze, léteznek hatalmas méretben ténylegesen könnyű kovácsolt magnézium stb felnik, de azért általában a nagy felni hozza magával a nagyobb rugózatlan tömeget - nem beszélve a másik kedvencemről, a Linglong és társai gumikról, mert ugye "ebben a méretben a prémium nagyon dárga". Ennyi.
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
 
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln

Avatar
avl2
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4707
Csatlakozott: 2007.08.23., csüt. 14:50
Értékelés: 1623

Re: Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: avl2 »

Aszpirin írta:
2020.11.12., csüt. 17:10
Az autóm egy "kis" karosszériamunka miatt épp szervizben van, és én ennek apropóján döbbentem rá, hogy egy átlagos szervizben (Ivanics) a karosszéria-óradíj 22ezer forint. Állítólag a BMW-szervizekben 35-40ezer. Az óradíj.

Remélem ebből jut arra is, hogy tisztességesen megfizessék a karosszéria-lakatosokat.
multkor egy ilyen - nekem elkepesztöen maffiozos, borzaszto - árelosztásrol informaltak (igaz nem teljesen kivülallok, akár hamis is lehet):
a munkaert elkertek 300e Ft-ot, a 2 srac, aki effektiven is vegezte a munkat 14+12=26e Ft-ot kapott, anyagköltseg kb. 40e volt (a többit a "közvetitök", kizsakmanyolok tették el)

...nekem ez szomorú

Avatar
avl2
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4707
Csatlakozott: 2007.08.23., csüt. 14:50
Értékelés: 1623

Re: Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: avl2 »

Vinkler írta:
2020.11.12., csüt. 17:18
... egy E63 AMG... ;)
ma epp Budakalasz környeken lattam egy G63 AMG-t fekete szinben, nemet rendszammal.

Avatar
mechazseni
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 589
Csatlakozott: 2015.02.28., szomb. 14:03
Értékelés: 364

Re: Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: mechazseni »

Acme írta:
2020.11.12., csüt. 10:45
Aszpirin írta:
2020.11.12., csüt. 09:40

M-Paket: come on, az M-Paket nem csak a belbecsről (sportfutómű, ültetés, fékek, sportülések, sportkormány) szól, hanem a legtöbb ember számára a külcsínről is ("dögösített" spoilerek, óriás felnik, spéci díszek, varratszínek, kárpitok a beltérben, amik csak M-Paketban rendelhetők, a színes M-logó, stb). Ha csak a belbecs kellene, akkor bárki olcsóbban meg tudja rendelni az ültetett keményített futóművet, stb külön is (legalábbis az E90 idejében és emlékeim szerint az F30 idejében is így volt még, most nem tudom...), összességében jobb áron, mint az M-Paket. De az M-Paket-et a legtöbben nem ezért veszik a 320d Touringokhoz (kombi, bakker!!!)... hanem mert ettől lesz úgymond "sportos" az autó. Érted, legalább 100 plusz mentális lóerő :D

Legalábbis nekem ez jött le több mint 10 évnyi BMW-s fórumozás után. Egyébként sok kivétel van, nem lehet így általánosítani, és az sem kizárt, hogy én tévedek. Rólad alapból azt feltételezem, hogy kivétel lennél :rolleyes:
Én pont az ellenkezőjét kedvelem: a sleepert! Legyen meg a +XXX LE, de senki se lássa rajta! (Max egy hozzáértő kiszúrja a komolyabb fékeket, de ennyi).

Sajnos hazai utakon a sportfutóművel nem tudok egyetérteni. Hobbi autóba persze jó, de különben csak önszívatásra jó. Pont mint a hatalmas felni+peres gumi...
Akkor, hogy az ellentábor is bejelentkezzen....Plusz egy szavazat a sportfutóműre és "nagy felni+peres gumi ra". Vezettél már ilyet? Megértelek, ha neked a gyári tetszik, de te is fogadj el "minket".
már..."mind1"
SONY
- TA-N1
- TA-E1
- CDP-R1
- DAS-R1
- HAP-Z1
- M.I.T. Oracle V 1.1
- PS Audio P10
Klipsch- REF 7

Avatar
Aszpirin
Kiemelt Moderátor
Kiemelt Moderátor
Hozzászólások: 6127
Csatlakozott: 2018.04.06., pén. 21:30
Értékelés: 5181
Tartózkodási hely: Szár

Re: Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Aszpirin »

Vinkler írta:
2020.11.12., csüt. 17:30
M paket/ sport paket.
Ne mondd nekem, hogy nem jó érzés egy ízlésesen felöltöztetett autóra ránézni? Miért ne vehetné meg a júzer? Nagyobb motorra lehet nincs pénze, mert az jóval drágbb lenne.
Mondjuk a kinézet annyira nem foglalkoztat, mint egy jő fél, futómű és jó ÜLÉS kombó. Amikor F Astrám volt (1.6 16v. Szóval nem nagy szám, de voltam 20 éves) akkor is kapott egy állítható Koni lengéscsillapító szettet, big brake upgradet és GSI első üléseket. Aztán erősített szilenteket, légszűrőt, kipufogót, gyertyákat, kábeleket és egyszer csak hifista lettem... :smile29:
Nem mondok semmit :D Mindenki azt vesz, amit akar, egy szóval sem mondtam, hogy nem veheti meg. Legfeljebb mosolygok rajta egy jót, és szánalmasnak tartom. Mert az M-Paket és a hozzá "kötelezően" rendelendő egyéb csicsamicsa felárából kvázi kijön a 35i felára, persze M nélkül, fapadosan. 3 liter, Sor6. És az még megy is. De ugye mit ér az, ha mások nem látják, ráadásul sokkal jobban szereti a naftát, mint a dízel?

Én ezekből a dolgokból (mentális lóerők) már szerencsére kinőttem. Lassan a hifiből is :D :D :D

+1 nagy szavazat a valódi lóerőkre, csicsamicsa nélkül. Mustang GT foreva :-D
  • All-in-one Hifi: NAD M33 → Audio Physic Classic 20
  • Fejes rendszer: Mac → RME ADI-2 DAC FS → Hifiman Arya Stealth
  • Házimozi: Oppo 203 | AppleTV 4K → Marantz SR6013 → LG OLED B7 | Dali Opticon HM szett + B.K.Electrinics DoubleGem

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 12672
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 7356
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Aszpirin írta:
2020.11.12., csüt. 09:40
Vinkler írta:
2020.11.12., csüt. 08:44
Egy sportfutómű, esetleg nagyobb fék miért lenne aggályos bármilyen motorhoz passzítva? Szvsz minden esetben javítja a vezetési élményt!

Hol említettem egy szóval is, hogy az M1 nem szűk?
M1: valamit benéztem. Teljesen úgy emlékeztem, hogy valahol írtad, hogy az 1M kupét gondolkodás nélkül... de most rákerestem, és tényleg nem találom, hol írtál volna ilyent, szóval valósznűleg összekevertelek valakivel egy másik fórumban. Elnézést!!! leborulok.gif

M-Paket: come on, az M-Paket nem csak a belbecsről (sportfutómű, ültetés, fékek, sportülések, sportkormány) szól, hanem a legtöbb ember számára a külcsínről is ("dögösített" spoilerek, óriás felnik, spéci díszítőelemek /pl szénszálas műszerfalbetét/, varratszínek, kárpitok a beltérben, amik csak M-Paket-tal együtt rendelhetők, a színes M-logó, stb). Ha csak a belbecs kellene, akkor bárki olcsóbban meg tudja rendelni az ültetett keményített futóművet, sportüléseket, stb külön is (legalábbis az E90 idejében és emlékeim szerint az F30 idejében is így volt még, most nem tudom...), összességében jobb áron, mint az M-Paket. De az M-Paket-et a legtöbben nem ezért veszik a 320d Touringokhoz (kombi, bakker!!! - és dízel)... hanem mert ettől lesz úgymond "sportos" az autó. Érted, legalább 100 plusz mentális lóerő :D

Legalábbis nekem ez jött le több mint 10 évnyi BMW-s fórumozás után. Egyébként sok kivétel van, nem lehet így általánosítani, és az sem kizárt, hogy én tévedek. Rólad alapból azt feltételezem, hogy kivétel lennél :rolleyes:
Hát nem is tudom, végül is én is nagy 1M fun vagyok, de ettől még az is szorít hátban, ami pt nem is értek, mert pl. A Corsa OPC-ben ilyen gondom nem volt, ami egy sokkal kisebb autó, igaz az ülés a a Recaro-tól érkezett. Ott maga az autó volt kicsi.
E4737702-5741-4814-BD8F-BE45DB18B3DA.jpeg
E4737702-5741-4814-BD8F-BE45DB18B3DA.jpeg (105.35 KiB) Megtekintve 1471 alkalommal
Ok, totál megértem, mert én nem vagyok konfekció méret, de azért hadd titulájam szűknek, ami nekem szűk. :D
M paket/ sport paket.
Ne mondd nekem, hogy nem jó érzés egy ízlésesen felöltöztetett autóra ránézni? Miért ne vehetné meg a júzer? Nagyobb motorra lehet nincs pénze, mert az jóval drágbb lenne.
Mondjuk a kinézet annyira nem foglalkoztat, mint egy jő fél, futómű és jó ÜLÉS kombó. Amikor F Astrám volt (1.6 16v. Szóval nem nagy szám, de voltam 20 éves) akkor is kapott egy állítható Koni lengéscsillapító szettet, big brake upgradet és GSI első üléseket. Aztán erősített szilenteket, légszűrőt, kipufogót, gyertyákat, kábeleket és egyszer csak hifista lettem... :smile29:
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 12672
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 7356
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Aszpirin írta:
2020.11.12., csüt. 17:10
Az autóm egy "kis" karosszériamunka miatt épp szervizben van, és én ennek apropóján döbbentem rá, hogy egy átlagos szervizben (Ivanics) a karosszéria-óradíj 22ezer forint. Állítólag a BMW-szervizekben 35-40ezer. Az óradíj.

Remélem ebből jut arra is, hogy tisztességesen megfizessék a karosszéria-lakatosokat.
Ahha...
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 12672
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 7356
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Szalon írta:
2020.11.12., csüt. 11:01
Acme írta:
2020.11.12., csüt. 10:45
Aszpirin írta:
2020.11.12., csüt. 09:40

M-Paket: come on, az M-Paket nem csak a belbecsről (sportfutómű, ültetés, fékek, sportülések, sportkormány) szól, hanem a legtöbb ember számára a külcsínről is ("dögösített" spoilerek, óriás felnik, spéci díszek, varratszínek, kárpitok a beltérben, amik csak M-Paketban rendelhetők, a színes M-logó, stb). Ha csak a belbecs kellene, akkor bárki olcsóbban meg tudja rendelni az ültetett keményített futóművet, stb külön is (legalábbis az E90 idejében és emlékeim szerint az F30 idejében is így volt még, most nem tudom...), összességében jobb áron, mint az M-Paket. De az M-Paket-et a legtöbben nem ezért veszik a 320d Touringokhoz (kombi, bakker!!!)... hanem mert ettől lesz úgymond "sportos" az autó. Érted, legalább 100 plusz mentális lóerő :D

Legalábbis nekem ez jött le több mint 10 évnyi BMW-s fórumozás után. Egyébként sok kivétel van, nem lehet így általánosítani, és az sem kizárt, hogy én tévedek. Rólad alapból azt feltételezem, hogy kivétel lennél :rolleyes:
Én pont az ellenkezőjét kedvelem: a sleepert! Legyen meg a +XXX LE, de senki se lássa rajta! (Max egy hozzáértő kiszúrja a komolyabb fékeket, de ennyi).

Sajnos hazai utakon a sportfutóművel nem tudok egyetérteni. Hobbi autóba persze jó, de különben csak önszívatásra jó. Pont mint a hatalmas felni+peres gumi...
+1
Kedvencem a W124 500E Merci
111111.JPG

https://www.youtube.com/watch?v=d87NFds ... AMGmeister
Ez szuper, de azért ez egy Porsche segítségével épített sport limuzin, akkori mércével mérve ez kb. olyan volt, mint most egy E63 AMG... ;)
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
Aszpirin
Kiemelt Moderátor
Kiemelt Moderátor
Hozzászólások: 6127
Csatlakozott: 2018.04.06., pén. 21:30
Értékelés: 5181
Tartózkodási hely: Szár

Re: Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Aszpirin »

Az autóm egy "kis" karosszériamunka miatt épp szervizben van, és én ennek apropóján döbbentem rá, hogy egy átlagos szervizben (Ivanics) a karosszéria-óradíj 22ezer forint. Állítólag a BMW-szervizekben 35-40ezer. Az óradíj.

Remélem ebből jut arra is, hogy tisztességesen megfizessék a karosszéria-lakatosokat.
  • All-in-one Hifi: NAD M33 → Audio Physic Classic 20
  • Fejes rendszer: Mac → RME ADI-2 DAC FS → Hifiman Arya Stealth
  • Házimozi: Oppo 203 | AppleTV 4K → Marantz SR6013 → LG OLED B7 | Dali Opticon HM szett + B.K.Electrinics DoubleGem

Avatar
ZolaBA
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1823
Csatlakozott: 2006.10.31., kedd 09:10
Értékelés: 1658
Tartózkodási hely: Pilisvörösvár

Re: Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: ZolaBA »

Acme írta:
2020.11.12., csüt. 10:45
Pont mint a hatalmas felni+peres gumi...
Szerintem is. Én pl. múlt héten tettem fel a Nissanra a téli gumikat, a nyári 195/55/R16 gyári alufelnin, a téli 185/65/R15 szintén gyári alufelnin. Elvileg ez ugye váltó méret, nem sok a méret különbség, mégis egész máshogy viselkedik az úthibákon. A 16-os felnivel sokkal jobban kopogott-pattogott, mint most a 15"-ossal.
Rövid az élet ... egyél sok palacsintát!

Avatar
Szalon
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 930
Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
Értékelés: 1373

Re: Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Szalon »

Acme írta:
2020.11.12., csüt. 10:45
Aszpirin írta:
2020.11.12., csüt. 09:40

M-Paket: come on, az M-Paket nem csak a belbecsről (sportfutómű, ültetés, fékek, sportülések, sportkormány) szól, hanem a legtöbb ember számára a külcsínről is ("dögösített" spoilerek, óriás felnik, spéci díszek, varratszínek, kárpitok a beltérben, amik csak M-Paketban rendelhetők, a színes M-logó, stb). Ha csak a belbecs kellene, akkor bárki olcsóbban meg tudja rendelni az ültetett keményített futóművet, stb külön is (legalábbis az E90 idejében és emlékeim szerint az F30 idejében is így volt még, most nem tudom...), összességében jobb áron, mint az M-Paket. De az M-Paket-et a legtöbben nem ezért veszik a 320d Touringokhoz (kombi, bakker!!!)... hanem mert ettől lesz úgymond "sportos" az autó. Érted, legalább 100 plusz mentális lóerő :D

Legalábbis nekem ez jött le több mint 10 évnyi BMW-s fórumozás után. Egyébként sok kivétel van, nem lehet így általánosítani, és az sem kizárt, hogy én tévedek. Rólad alapból azt feltételezem, hogy kivétel lennél :rolleyes:
Én pont az ellenkezőjét kedvelem: a sleepert! Legyen meg a +XXX LE, de senki se lássa rajta! (Max egy hozzáértő kiszúrja a komolyabb fékeket, de ennyi).

Sajnos hazai utakon a sportfutóművel nem tudok egyetérteni. Hobbi autóba persze jó, de különben csak önszívatásra jó. Pont mint a hatalmas felni+peres gumi...
+1
Kedvencem a W124 500E Merci
111111.JPG
111111.JPG (173.59 KiB) Megtekintve 1417 alkalommal
https://www.youtube.com/watch?v=d87NFds ... AMGmeister
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech

Avatar
Acme
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2285
Csatlakozott: 2005.12.05., hétf. 12:23
Értékelés: 500

Re: Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Acme »

Aszpirin írta:
2020.11.12., csüt. 09:40

M-Paket: come on, az M-Paket nem csak a belbecsről (sportfutómű, ültetés, fékek, sportülések, sportkormány) szól, hanem a legtöbb ember számára a külcsínről is ("dögösített" spoilerek, óriás felnik, spéci díszek, varratszínek, kárpitok a beltérben, amik csak M-Paketban rendelhetők, a színes M-logó, stb). Ha csak a belbecs kellene, akkor bárki olcsóbban meg tudja rendelni az ültetett keményített futóművet, stb külön is (legalábbis az E90 idejében és emlékeim szerint az F30 idejében is így volt még, most nem tudom...), összességében jobb áron, mint az M-Paket. De az M-Paket-et a legtöbben nem ezért veszik a 320d Touringokhoz (kombi, bakker!!!)... hanem mert ettől lesz úgymond "sportos" az autó. Érted, legalább 100 plusz mentális lóerő :D

Legalábbis nekem ez jött le több mint 10 évnyi BMW-s fórumozás után. Egyébként sok kivétel van, nem lehet így általánosítani, és az sem kizárt, hogy én tévedek. Rólad alapból azt feltételezem, hogy kivétel lennél :rolleyes:
Én pont az ellenkezőjét kedvelem: a sleepert! Legyen meg a +XXX LE, de senki se lássa rajta! (Max egy hozzáértő kiszúrja a komolyabb fékeket, de ennyi).

Sajnos hazai utakon a sportfutóművel nem tudok egyetérteni. Hobbi autóba persze jó, de különben csak önszívatásra jó. Pont mint a hatalmas felni+peres gumi...
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
 
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln

Avatar
Aszpirin
Kiemelt Moderátor
Kiemelt Moderátor
Hozzászólások: 6127
Csatlakozott: 2018.04.06., pén. 21:30
Értékelés: 5181
Tartózkodási hely: Szár

Re: Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Aszpirin »

Vinkler írta:
2020.11.12., csüt. 08:44
Egy sportfutómű, esetleg nagyobb fék miért lenne aggályos bármilyen motorhoz passzítva? Szvsz minden esetben javítja a vezetési élményt!

Hol említettem egy szóval is, hogy az M1 nem szűk?
M1: valamit benéztem. Teljesen úgy emlékeztem, hogy valahol írtad, hogy az 1M kupét gondolkodás nélkül... de most rákerestem, és tényleg nem találom, hol írtál volna ilyent, szóval valósznűleg összekevertelek valakivel egy másik fórumban. Elnézést!!! leborulok.gif

M-Paket: come on, az M-Paket nem csak a belbecsről (sportfutómű, ültetés, fékek, sportülések, sportkormány) szól, hanem a legtöbb ember számára a külcsínről is ("dögösített" spoilerek, óriás felnik, spéci díszítőelemek /pl szénszálas műszerfalbetét/, varratszínek, kárpitok a beltérben, amik csak M-Paket-tal együtt rendelhetők, a színes M-logó, stb). Ha csak a belbecs kellene, akkor bárki olcsóbban meg tudja rendelni az ültetett keményített futóművet, sportüléseket, stb külön is (legalábbis az E90 idejében és emlékeim szerint az F30 idejében is így volt még, most nem tudom...), összességében jobb áron, mint az M-Paket. De az M-Paket-et a legtöbben nem ezért veszik a 320d Touringokhoz (kombi, bakker!!! - és dízel)... hanem mert ettől lesz úgymond "sportos" az autó. Érted, legalább 100 plusz mentális lóerő :D

Legalábbis nekem ez jött le több mint 10 évnyi BMW-s fórumozás után. Egyébként sok kivétel van, nem lehet így általánosítani, és az sem kizárt, hogy én tévedek. Rólad alapból azt feltételezem, hogy kivétel lennél :rolleyes:
  • All-in-one Hifi: NAD M33 → Audio Physic Classic 20
  • Fejes rendszer: Mac → RME ADI-2 DAC FS → Hifiman Arya Stealth
  • Házimozi: Oppo 203 | AppleTV 4K → Marantz SR6013 → LG OLED B7 | Dali Opticon HM szett + B.K.Electrinics DoubleGem

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 12672
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 7356
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Aszpirin írta:
2020.11.11., szer. 21:15
Vinkler írta:
2020.11.11., szer. 20:55
Nincs bajom a gyári csomagokkal, mint pl M csomag, Amg pack, vagy S line. Ilyenkor a futómű sem a polgári kivitel, hanem a sport változat, keményítve, ültetve. Az ülés pedig kivétel nélkül jobb, mint a sima. Én nagyon adok az ülésre, nálam iszonyat sokat nyom a latba egy rendes ülés, főleg, ha combtámaszos. Ti ezt nem tudjátok elképzelni, de számomra egy normál ülés olyan, mintha hokedlin ülnék. A kihúzható combtámasz, ha van, akkor olyan, mint nektek a sima kb. Ha van jobb sport belső, amiben hosszabban kihúzható a combtámasz, na az az igazi.
Az e90-ben a sima ülés szerintem full kiábrándító.
Nekem sincs bajom az M-Paket-tal, csak mindig viccesnek (és néha szánalmasnak) találom. A székek rendben, de amikor az ültetett, keményített sportfutómű és morcosított spoilerek egy dízelmotorral vannak párosítva, az inkább szánalmas szerintem... De kinek a pap, kinek a...

Ha combtámaszos szék kell, akkor olyant kell rendelni vagy venni (azt M sport csomag nélkül is lehetett kérni bele), de ettől még nem lesz sem nagyobb, sem kisebb hely az autóban. Bár ha a szűkösség nálad azt jelentette hogy a spoertülés háttámlája volt szűk, és szorította a válladat, akkor értem. Én ezzel azért nem találkoztam, mert nem sport ülés volt a járgányban.
Látom én, hogy neked nem autó ami nem sportos, ültetett, "boogie" :D stb, de hát nem vagyunk egyformák. A valódi M bömösök persze nekem is bejönnek, de az áruk feléért-kétharmadáért én inkább egy Mustang GT-t vennék, az tényleg kényelmes, és megy is rendesen, ennyi. De hogy az E91 LCI szűk volt, az 1M kupéval pedig nincs ilyen problémád, ezt tényleg nem értem. Nekem az 1M lenne kib...ottul szűk.
Egy sportfutómű, esetleg nagyobb fék miért lenne aggályos bármilyen motorhoz passzítva? Szvsz minden esetben javítja a vezetési élményt!

Hol említettem egy szóval is, hogy az M1 nem szűk?
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
avl2
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4707
Csatlakozott: 2007.08.23., csüt. 14:50
Értékelés: 1623

Re: Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: avl2 »

Vinkler írta:
2020.11.12., csüt. 08:41
avl2 írta:
2020.11.12., csüt. 08:05
...ne parázzon ? na neeee. ...
Szerintem túlreagálod. Nem hinném, hogy mindennap előforduló probléma lenne.
az lehet :-) en sem gondolom, hogy gyakori, ..eddig egyröl tudok akinek az volt, Öt érinti

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 12672
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 7356
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

avl2 írta:
2020.11.12., csüt. 08:05
Vinkler írta:
2020.11.11., szer. 19:45
avl2 írta:
2020.11.11., szer. 07:55


akkor jo.

totalcar-rol: "egy beszállítótól származó alkatrész hibája hűtőfolyadék-vesztést okoz mindkét (vagyis az ezres és az ezerhatos) motornál, ami gyors túlmelegedéshez vezet, majd a motorok végzetesen károsodnak."
https://totalcar.hu/magazin/technika/20 ... gjavitani/

más: suzukis irta:
....a váltó olaj leeresztő csavar nem volt betekerve!!! ...
Visszahívási akcióban kicserélték a fél hűtőrendszert. Szerencsére semmi probléma nem volt vele, az új tulaj azóta is elégedetten használja,

A Suzukis meg ne parázzon, garanciális az autója, a szervizben majd orvosolják a problémát.
persze, nem 1-1 darabra értettem, hanem hogy sajnos vannak tipusok "beépített idözített bombával". Sajnos jól leírja a helyzetet a https://totalcar.hu/magazin/technika/20 ... gjavitani/ -ben a "beszállítójánál dolgoztam tíz évet, rezidens mérnökként" úriember írása.

ne parázzon ? na neeee. 1) macera, utanajárás stb., ha eset történik 2) mi történik, ha pályán nagy - megengedett :-) - sebességnél kifolyik a váltóolaj ? lehet abból súlyos eset is (esetleg epp elözes közben orszaguton áll be a váltó - nem kísérleteztem, hogy ez milyen gyors folyamat, milyen elöjelek vannak)
Szerintem túlreagálod. Nem hinném, hogy mindennap előforduló probléma lenne.
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
avl2
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4707
Csatlakozott: 2007.08.23., csüt. 14:50
Értékelés: 1623

Re: Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: avl2 »

Vinkler írta:
2020.11.11., szer. 19:45
avl2 írta:
2020.11.11., szer. 07:55
Vinkler írta:
2019.04.11., csüt. 18:44
...kb mostanra lett elegem a konvenciókból és a 150 lovas Ford ecoboost-ból. ...
akkor jo.

totalcar-rol: "egy beszállítótól származó alkatrész hibája hűtőfolyadék-vesztést okoz mindkét (vagyis az ezres és az ezerhatos) motornál, ami gyors túlmelegedéshez vezet, majd a motorok végzetesen károsodnak."
https://totalcar.hu/magazin/technika/20 ... gjavitani/

más: suzukis irta:
....a váltó olaj leeresztő csavar nem volt betekerve!!! ...
Visszahívási akcióban kicserélték a fél hűtőrendszert. Szerencsére semmi probléma nem volt vele, az új tulaj azóta is elégedetten használja,

A Suzukis meg ne parázzon, garanciális az autója, a szervizben majd orvosolják a problémát.
persze, nem 1-1 darabra értettem, hanem hogy sajnos vannak tipusok "beépített idözített bombával". Sajnos jól leírja a helyzetet a https://totalcar.hu/magazin/technika/20 ... gjavitani/ -ben a "beszállítójánál dolgoztam tíz évet, rezidens mérnökként" úriember írása.

ne parázzon ? na neeee. 1) macera, utanajárás stb., ha eset történik 2) mi történik, ha pályán nagy - megengedett :-) - sebességnél kifolyik a váltóolaj ? lehet abból súlyos eset is (esetleg epp elözes közben orszaguton áll be a váltó - nem kísérleteztem, hogy ez milyen gyors folyamat, milyen elöjelek vannak)

Avatar
Aszpirin
Kiemelt Moderátor
Kiemelt Moderátor
Hozzászólások: 6127
Csatlakozott: 2018.04.06., pén. 21:30
Értékelés: 5181
Tartózkodási hely: Szár

Re: Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Aszpirin »

Vinkler írta:
2020.11.11., szer. 20:55
Nincs bajom a gyári csomagokkal, mint pl M csomag, Amg pack, vagy S line. Ilyenkor a futómű sem a polgári kivitel, hanem a sport változat, keményítve, ültetve. Az ülés pedig kivétel nélkül jobb, mint a sima. Én nagyon adok az ülésre, nálam iszonyat sokat nyom a latba egy rendes ülés, főleg, ha combtámaszos. Ti ezt nem tudjátok elképzelni, de számomra egy normál ülés olyan, mintha hokedlin ülnék. A kihúzható combtámasz, ha van, akkor olyan, mint nektek a sima kb. Ha van jobb sport belső, amiben hosszabban kihúzható a combtámasz, na az az igazi.
Az e90-ben a sima ülés szerintem full kiábrándító.
Nekem sincs bajom az M-Paket-tal, csak mindig viccesnek (és néha szánalmasnak) találom. A székek rendben, de amikor az ültetett, keményített sportfutómű és morcosított spoilerek egy dízelmotorral vannak párosítva, az inkább szánalmas szerintem... De kinek a pap, kinek a...

Ha combtámaszos szék kell, akkor olyant kell rendelni vagy venni (azt M sport csomag nélkül is lehetett kérni bele), de ettől még nem lesz sem nagyobb, sem kisebb hely az autóban. Bár ha a szűkösség nálad azt jelentette hogy a spoertülés háttámlája volt szűk, és szorította a válladat, akkor értem. Én ezzel azért nem találkoztam, mert nem sport ülés volt a járgányban.
Látom én, hogy neked nem autó ami nem sportos, ültetett, "boogie" :D stb, de hát nem vagyunk egyformák. A valódi M bömösök persze nekem is bejönnek, de az áruk feléért-kétharmadáért én inkább egy Mustang GT-t vennék, az tényleg kényelmes, és megy is rendesen, ennyi. De hogy az E91 LCI szűk volt, az 1M kupéval pedig nincs ilyen problémád, ezt tényleg nem értem. Nekem az 1M lenne kib...ottul szűk.
  • All-in-one Hifi: NAD M33 → Audio Physic Classic 20
  • Fejes rendszer: Mac → RME ADI-2 DAC FS → Hifiman Arya Stealth
  • Házimozi: Oppo 203 | AppleTV 4K → Marantz SR6013 → LG OLED B7 | Dali Opticon HM szett + B.K.Electrinics DoubleGem

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 12672
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 7356
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Aszpirin írta:
2020.11.11., szer. 20:26
Vinkler írta:
2020.11.11., szer. 19:55
Ha sikerül, keresek képeket. (Sajna az a vinyó megkotlott, amin volt és nem minden adat maradt meg.) fekete volt, vaj színű belsővel. M optik kívül, belül (belül fekete tetőkárpit) az M-es sport ülés háttámlája nagyon szűk volt nekem, szorította az oldalam, nem volt olyan kényelmes, mint az E60-ban, vagy az E Mercedesben. Hosszabb távon kifejezetten kényelmes volt, de mondom, ez a magas oldalfalú sport ülés volt, combtámasszal, amivel nem volt baj. Mögöttem egy csecsemő sem fért volna el. Ugyan ez volt a bajom a Civic type R-ben, hogy a háttámla nagyon szűk volt. (Dehát ismersz, láttad mekkora hátam van :rolleyes: )
Viszont Individual felgen volt rajta, az nagyon adta.
Az enyém teljesen "polgári" modell volt, nem szeretem az M-Sport gyári optikai tuningot, ha nem valóban M-es az autó...
Az E90/91 műszerfalon a dupla "púpot" kifejezetten rondának találtam, meg az egérmozikért sem rajongok különösebben az autóban, ezért örömmel mondtam le a középső nagy kijelzőről, így lett az ízlésemnek leginkább megfelelő a belső. Ja, a világos belsőkért mindig éltem-haltam, valahol nálam ez hozzátartozik a "prémium" érzéshez. Az utód F31-ben még a műszerfal felső része is, meg a kormány is vajszínű volt, emiatt képes voltam bepippantani a "Modern Line" felszereltséget, mert csak ahhoz volt vajszínű kormány és műszerfal... (az F31 LCI-be már nem tudtam sehogyan ilyent rendelni).

Én azért kényelmesen elfértem benne úgy, hogy mögöttem is kényelmesen elfért egy nem túl langaléta felnőtt (mellesleg én a lehető legalacsonyabb üléspozíciót kedvelem, mindig teljesen le van eresztve a vezetőülés, a háttámlát viszont nem szeretem nagyon elfektetni, lehet hogy ez is bejátszott?)
Nincs bajom a gyári csomagokkal, mint pl M csomag, Amg pack, vagy S line. Ilyenkor a futómű sem a polgári kivitel, hanem a sport változat, keményítve, ültetve. Az ülés pedig kivétel nélkül jobb, mint a sima. Én nagyon adok az ülésre, nálam iszonyat sokat nyom a latba egy rendes ülés, főleg, ha combtámaszos. Ti ezt nem tudjátok elképzelni, de számomra egy normál ülés olyan, mintha hokedlin ülnék. A kihúzható combtámasz, ha van, akkor olyan, mint nektek a sima kb. Ha van jobb sport belső, amiben hosszabban kihúzható a combtámasz, na az az igazi.
Az e90-ben a sima ülés szerintem full kiábrándító.
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
Aszpirin
Kiemelt Moderátor
Kiemelt Moderátor
Hozzászólások: 6127
Csatlakozott: 2018.04.06., pén. 21:30
Értékelés: 5181
Tartózkodási hely: Szár

Re: Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Aszpirin »

Vinkler írta:
2020.11.11., szer. 19:55
Ha sikerül, keresek képeket. (Sajna az a vinyó megkotlott, amin volt és nem minden adat maradt meg.) fekete volt, vaj színű belsővel. M optik kívül, belül (belül fekete tetőkárpit) az M-es sport ülés háttámlája nagyon szűk volt nekem, szorította az oldalam, nem volt olyan kényelmes, mint az E60-ban, vagy az E Mercedesben. Hosszabb távon kifejezetten kényelmes volt, de mondom, ez a magas oldalfalú sport ülés volt, combtámasszal, amivel nem volt baj. Mögöttem egy csecsemő sem fért volna el. Ugyan ez volt a bajom a Civic type R-ben, hogy a háttámla nagyon szűk volt. (Dehát ismersz, láttad mekkora hátam van :rolleyes: )
Viszont Individual felgen volt rajta, az nagyon adta.
Az enyém teljesen "polgári" modell volt, nem szeretem az M-Sport gyári optikai tuningot, ha nem valóban M-es az autó...
Az E90/91 műszerfalon a dupla "púpot" kifejezetten rondának találtam, meg az egérmozikért sem rajongok különösebben az autóban, ezért örömmel mondtam le a középső nagy kijelzőről, így lett az ízlésemnek leginkább megfelelő a belső. Ja, a világos belsőkért mindig éltem-haltam, valahol nálam ez hozzátartozik a "prémium" érzéshez. Az utód F31-ben még a műszerfal felső része is, meg a kormány is vajszínű volt, emiatt képes voltam bepippantani a "Modern Line" felszereltséget, mert csak ahhoz volt vajszínű kormány és műszerfal... (az F31 LCI-be már nem tudtam sehogyan ilyent rendelni).

Én azért kényelmesen elfértem benne úgy, hogy mögöttem is kényelmesen elfért egy nem túl langaléta felnőtt (mellesleg én a lehető legalacsonyabb üléspozíciót kedvelem, mindig teljesen le van eresztve a vezetőülés, a háttámlát viszont nem szeretem nagyon elfektetni, lehet hogy ez is bejátszott?)
  • All-in-one Hifi: NAD M33 → Audio Physic Classic 20
  • Fejes rendszer: Mac → RME ADI-2 DAC FS → Hifiman Arya Stealth
  • Házimozi: Oppo 203 | AppleTV 4K → Marantz SR6013 → LG OLED B7 | Dali Opticon HM szett + B.K.Electrinics DoubleGem

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 12672
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 7356
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Aszpirin írta:
2020.11.11., szer. 09:06
Vinkler írta:
2019.04.11., csüt. 18:29
Most jutott eszembe apropó BMW!
Legkisebb fiam totál BMW fanatikus! Tőlem nem leshette el, születése előtt totál kigyógyultam már, de az első autók, amiket felismert azok a BMW-k voltak. Folyamatosan kiabálta, nézd apa! BMW! Azóta is ez a márka a kedvence... gondolkodik.gif
Felőlem aztán lehet.
Feleségemnek nézegetjük lassan az autókat, mik vannak manapság. Tegnap mondta, hogy a legjobban a BMW E91LCI-ben érezte magát (M sport belsős). Nekem sz szűkös volt.
Bár aztán hozzátette, hogy öszességében a Megane RS volt a kedvence. (Mitagadás, nekem is, egy Renault... pff.) :rolleyes:
Nekem több, mint 3 évig volt E91 LCI-m (egy 2010-es gyártásúj és nagyon szerettem. Az E91 különben is egy szép autó (szerintem), de az az egy-két apró ráncfelvarrás, amit az LCI-ben behoztak, kifejezetten még szebbé tette (főleg a motorházfedél extra vonalai és persze az E91 nem-LCI sokat kritizált hátsó lámpáinak kicsinosítása). A 2010-es modellévtől már integrált tetőcsomagtartó-síneket kapott (akkoriban csak az Audinak volt meg ilyen), ami szerintem szintén nagyot dob rajta.
Az E91 (LCI) belseje sajnos a legkevésbé “prémiumos” az összes prémium-márka közül.
Hogy “szűkös”, azt elég viccesnek találom azok után, hogy az 1M-et viszont gondolkodás nélkül megvennéd (az nem szűkös???). Ismersz személyesen, láttad a testalkatomat (sőt, 2010-ben jóval nagyobb voltam, de aztán 2012-re leadtam 70 kilót :) ), nekem - vezetőként - egyáltalán nem volt szűkös, és a mellettem ülőnek sem. Ha szeretsz nagyon hátratolt pozícióban, teljesen nyújtott kézzel-lábbal vezetni, akkor a mögötted ülő számára tényleg szűkös lesz, és a hátsó “sorban” a kardánbox is ront a helyzeten. A csomagtere mondhatni “prémiumosan kicsi”, de kombi, tehát mi pl. utaztunk vele négyen egy hét montenegrói nyaralásra tetőcsomagtartó nélkül - igaz, nem kempingbe mentünk, és itthonról “kaját” csak vagy két bax Pilsner Urquell-t vittünk, biztos-ami-biztos alapon :)
Az utódja, az F31 (2012-től) érezhetően nagyobb és főleg szebben kidolgozott (valóban prémiumos) utasteret és ugyanakkora csomagteret kínál, és szerintem egyike a valaha született legszebb 3-asoknak - alapból lágyabb futóművel és kevésbé közvetlen kormányzással. Vezetési élményben az E91 szvsz határozottan jobb.

A képen az én (volt) E91 LCI-m látható, a Großglockner Hochalpenstraße-n fényképeztem. Szerintem ez még mai szemmel is egy gyönyörű autó, ráadásul szerintem az összes eddigi autóm közül ennek volt a legjobb színe (és minden hizonnyal a legpraktikusabb is - egyszerűen nem látszott a por rajta) - szürkés bézs metál, már nem emlékszem a fantázianevére, de azon jókat röhögtem, hogy a forgalmija szerint “barna”.
Ha sikerül, keresek képeket. (Sajna az a vinyó megkotlott, amin volt és nem minden adat maradt meg.) fekete volt, vaj színű belsővel. M optik kívül, belül (belül fekete tetőkárpit) az M-es sport ülés háttámlája nagyon szűk volt nekem, szorította az oldalam, nem volt olyan kényelmes, mint az E60-ban, vagy az E Mercedesben. Hosszabb távon kifejezetten kényelmetlen volt, de mondom, ez a magas oldalfalú sport ülés volt, combtámasszal, az ülőlappal nem volt baj. Mögöttem egy csecsemő sem fért volna el. Ugyan ez volt a bajom a Civic type R-ben, hogy a háttámla nagyon szűk volt. (Dehát ismersz, láttad mekkora hátam van :rolleyes: )
Viszont Individual felgen volt rajta, az nagyon adta.
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 12672
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 7356
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

avl2 írta:
2020.11.11., szer. 07:55
Vinkler írta:
2019.04.11., csüt. 18:44
...kb mostanra lett elegem a konvenciókból és a 150 lovas Ford ecoboost-ból. ...
akkor jo.

totalcar-rol: "egy beszállítótól származó alkatrész hibája hűtőfolyadék-vesztést okoz mindkét (vagyis az ezres és az ezerhatos) motornál, ami gyors túlmelegedéshez vezet, majd a motorok végzetesen károsodnak."
https://totalcar.hu/magazin/technika/20 ... gjavitani/

más: suzukis irta:
Ma alánéztem a Swift-nek, mert a fiam valami fura szagot érzett, mikor beállt a garázsba. (mint később kiderült az utcáról jött be egy behúzva maradt kézifékes autóstól) Mivel nem láttam az autó alatt semmit, ami a szagot okozhatta, bepillantottam a motortérbe is. No ott megdöbbenve tapasztaltam az eddig porszáraz motortér alján, hogy ott olajfoltok vigyorogtak. Gyorsan levettem az alsó blokkvédőt és bizony olajos volt, de szerencsére csak a belső felén a pár csepp olajtól ami lecseppent. Na de honnan? Hát nem fogjátok elhinni, a váltó olaj leeresztő csavar nem volt betekerve!!! Kb egy menet tartotta és a gyárilag rákent tömítőanyag, hogy ne essen ki! Nem kitekeredett, hanem gyárilag nem tekerték be! A tömítő anyaga sértetlen volt. Mivel a gyári tömítőanyag eddig bírta (kb 1,5 év), nem folyt el az olaj a váltóból, csupán ez a pár csepp. De ez egy időzített bomba volt.

Ez a kisautó a szalonból újonnan került hozzánk. Ezt még nem látta a gyáron kívül szerelő. A MEO jelölés szépen rajta volt, kék lakkfilc. Viszont a csavar szűz volt, kulcs nyoma nem látszott rajta.
Visszahívási akcióban kicserélték a fél hűtőrendszert. Szerencsére semmi probléma nem volt vele, az új tulaj azóta is elégedetten használja,

A Suzukis meg ne parázzon, garanciális az autója, a szervizben majd orvosolják a problémát.
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
Aszpirin
Kiemelt Moderátor
Kiemelt Moderátor
Hozzászólások: 6127
Csatlakozott: 2018.04.06., pén. 21:30
Értékelés: 5181
Tartózkodási hely: Szár

Re: Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Aszpirin »

Vinkler írta:
2019.04.11., csüt. 18:29
Most jutott eszembe apropó BMW!
Legkisebb fiam totál BMW fanatikus! Tőlem nem leshette el, születése előtt totál kigyógyultam már, de az első autók, amiket felismert azok a BMW-k voltak. Folyamatosan kiabálta, nézd apa! BMW! Azóta is ez a márka a kedvence... gondolkodik.gif
Felőlem aztán lehet.
Feleségemnek nézegetjük lassan az autókat, mik vannak manapság. Tegnap mondta, hogy a legjobban a BMW E91LCI-ben érezte magát (M sport belsős). Nekem sz szűkös volt.
Bár aztán hozzátette, hogy öszességében a Megane RS volt a kedvence. (Mitagadás, nekem is, egy Renault... pff.) :rolleyes:
Nekem több, mint 3 évig volt E91 LCI-m (egy 2010-es gyártásúj és nagyon szerettem. Az E91 különben is egy szép autó (szerintem), de az az egy-két apró ráncfelvarrás, amit az LCI-ben behoztak, kifejezetten még szebbé tette (főleg a motorházfedél extra vonalai és persze az E91 nem-LCI sokat kritizált hátsó lámpáinak kicsinosítása). A 2010-es modellévtől már integrált tetőcsomagtartó-síneket kapott (akkoriban csak az Audinak volt meg ilyen), ami szerintem szintén nagyot dob rajta.
Az E91 (LCI) belseje sajnos a legkevésbé “prémiumos” az összes prémium-márka közül.
Hogy “szűkös”, azt elég viccesnek találom azok után, hogy az 1M-et viszont gondolkodás nélkül megvennéd (az nem szűkös???). Ismersz személyesen, láttad a testalkatomat (sőt, 2010-ben jóval nagyobb voltam, de aztán 2012-re leadtam 70 kilót :) ), nekem - vezetőként - egyáltalán nem volt szűkös, és a mellettem ülőnek sem. Ha szeretsz nagyon hátratolt pozícióban, teljesen nyújtott kézzel-lábbal vezetni, akkor a mögötted ülő számára tényleg szűkös lesz, és a hátsó “sorban” a kardánbox is ront a helyzeten. A csomagtere mondhatni “prémiumosan kicsi”, de kombi, tehát mi pl. utaztunk vele négyen egy hét montenegrói nyaralásra tetőcsomagtartó nélkül - igaz, nem kempingbe mentünk, és itthonról “kaját” csak vagy két bax Pilsner Urquell-t vittünk, biztos-ami-biztos alapon :)
Az utódja, az F31 (2012-től) érezhetően nagyobb és főleg szebben kidolgozott (valóban prémiumos) utasteret és ugyanakkora csomagteret kínál, és szerintem egyike a valaha született legszebb 3-asoknak - alapból lágyabb futóművel és kevésbé közvetlen kormányzással. Vezetési élményben az E91 szvsz határozottan jobb.

A képen az én (volt) E91 LCI-m látható, a Großglockner Hochalpenstraße-n fényképeztem. Szerintem ez még mai szemmel is egy gyönyörű autó, ráadásul szerintem az összes eddigi autóm közül ennek volt a legjobb színe (és minden hizonnyal a legpraktikusabb is - egyszerűen nem látszott a por rajta) - szürkés bézs metál, már nem emlékszem a fantázianevére, de azon jókat röhögtem, hogy a forgalmija szerint “barna”.
Csatolmányok
DSC_5093_c.jpg
DSC_5093_c.jpg (5.69 MiB) Megtekintve 1483 alkalommal
  • All-in-one Hifi: NAD M33 → Audio Physic Classic 20
  • Fejes rendszer: Mac → RME ADI-2 DAC FS → Hifiman Arya Stealth
  • Házimozi: Oppo 203 | AppleTV 4K → Marantz SR6013 → LG OLED B7 | Dali Opticon HM szett + B.K.Electrinics DoubleGem

Avatar
avl2
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4707
Csatlakozott: 2007.08.23., csüt. 14:50
Értékelés: 1623

Re: Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: avl2 »

Vinkler írta:
2019.04.11., csüt. 18:44
...kb mostanra lett elegem a konvenciókból és a 150 lovas Ford ecoboost-ból. ...
akkor jo.

totalcar-rol: "egy beszállítótól származó alkatrész hibája hűtőfolyadék-vesztést okoz mindkét (vagyis az ezres és az ezerhatos) motornál, ami gyors túlmelegedéshez vezet, majd a motorok végzetesen károsodnak."
https://totalcar.hu/magazin/technika/20 ... gjavitani/

más: suzukis irta:
Ma alánéztem a Swift-nek, mert a fiam valami fura szagot érzett, mikor beállt a garázsba. (mint később kiderült az utcáról jött be egy behúzva maradt kézifékes autóstól) Mivel nem láttam az autó alatt semmit, ami a szagot okozhatta, bepillantottam a motortérbe is. No ott megdöbbenve tapasztaltam az eddig porszáraz motortér alján, hogy ott olajfoltok vigyorogtak. Gyorsan levettem az alsó blokkvédőt és bizony olajos volt, de szerencsére csak a belső felén a pár csepp olajtól ami lecseppent. Na de honnan? Hát nem fogjátok elhinni, a váltó olaj leeresztő csavar nem volt betekerve!!! Kb egy menet tartotta és a gyárilag rákent tömítőanyag, hogy ne essen ki! Nem kitekeredett, hanem gyárilag nem tekerték be! A tömítő anyaga sértetlen volt. Mivel a gyári tömítőanyag eddig bírta (kb 1,5 év), nem folyt el az olaj a váltóból, csupán ez a pár csepp. De ez egy időzített bomba volt.

Ez a kisautó a szalonból újonnan került hozzánk. Ezt még nem látta a gyáron kívül szerelő. A MEO jelölés szépen rajta volt, kék lakkfilc. Viszont a csavar szűz volt, kulcs nyoma nem látszott rajta.

Avatar
Palm
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1864
Csatlakozott: 2018.01.09., kedd 15:46
Értékelés: 605

Re: Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Palm »

violin írta:
2020.11.10., kedd 20:56
Palm írta:
2020.11.10., kedd 10:39
Kicsit off, de gyakran látok ilyen utakat:
gondolkodik.gif
Patchwork...... :D
Nem mondható el róla, hogy nem követ valami divatot is. :fekverohog:

Ez viszont jó kis filozófikus gondolatmenet:

Kép

36_1_11.gif
"Más dolog ismerni az utat, és más dolog járni rajta." - Morpheus

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”