Soha nem volt szerencsém hozzá, de állítólag bitang. Ellenben ez nagyon jó, azt tanúsíthatom.Indy írta: ↑2020.11.14., szomb. 19:09Én akkor is szívesebben hajtanám ezt. :)Vinkler írta: ↑2020.11.14., szomb. 18:00Ez 1.6-os.
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2020/ ... altozatat/
De kisebb is van.
RENAULT-Clio-V6-524_32.jpg
Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Autós topik autósoknak
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12631
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7304
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- Indy
- V.I.P.
- Hozzászólások: 3054
- Csatlakozott: 2011.08.30., kedd 11:06
- Értékelés: 1597
- Tartózkodási hely: Győr
- Kapcsolat:
Re: Autós topik autósoknak
Én akkor is szívesebben hajtanám ezt. :)Vinkler írta: ↑2020.11.14., szomb. 18:00Ez 1.6-os.
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2020/ ... altozatat/
De kisebb is van.
Indulj el egy úton, én is egy másikon...
Online
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2020/ ... altozatat/
De kisebb is van.
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12631
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7304
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Ez 1.6-os.Palm írta: ↑2020.11.14., szomb. 01:01Az tény. Bizonyos mérethez bizonyos méretű motor kell. Viszont a technika annyira fejlődik, hogy egyre kisebb motor elég.Acme írta: ↑2020.11.13., pén. 20:38Azért a 12 és a 3 henger között még vannak árnyalatokmechazseni írta: ↑2020.11.13., pén. 20:27Bár kitudnám, bár lenne rá lehetőségem......
Én most nem ezekről a "szőrnyekről" beszélek, és magamat sem tudom elképzelni egy "alapmotoros" autóban.
Az alapmotort amúgy én se preferálom, az szinte csak a plakát kedvéért van. Általában sokkal jobb vétel a középmezőny.
Kb. 20 évvel ezelőtt amit egy 3 literes motor tudott ma egy 2-2,2 literes tud.
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2020/ ... altozatat/
De kisebb is van.
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Autós topik autósoknak
Mai Porsche:
Nem létező 904 Living Legend. Kár hogy csak koncepció maradt.
https://www.motor1.com/news/453929/pors ... nd-reveal/
Egy olyan 2 hengeres autó, amivel nem (lenne) ciki megjelenni
Nem létező 904 Living Legend. Kár hogy csak koncepció maradt.
https://www.motor1.com/news/453929/pors ... nd-reveal/
Egy olyan 2 hengeres autó, amivel nem (lenne) ciki megjelenni
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
Re: Autós topik autósoknak
Az tény. Bizonyos mérethez bizonyos méretű motor kell. Viszont a technika annyira fejlődik, hogy egyre kisebb motor elég.Acme írta: ↑2020.11.13., pén. 20:38Azért a 12 és a 3 henger között még vannak árnyalatokmechazseni írta: ↑2020.11.13., pén. 20:27Bár kitudnám, bár lenne rá lehetőségem......
Én most nem ezekről a "szőrnyekről" beszélek, és magamat sem tudom elképzelni egy "alapmotoros" autóban.
Az alapmotort amúgy én se preferálom, az szinte csak a plakát kedvéért van. Általában sokkal jobb vétel a középmezőny.
Kb. 20 évvel ezelőtt amit egy 3 literes motor tudott ma egy 2-2,2 literes tud.
"Más dolog ismerni az utat, és más dolog járni rajta." - Morpheus
Re: Autós topik autósoknak
Azért a 12 és a 3 henger között még vannak árnyalatokmechazseni írta: ↑2020.11.13., pén. 20:27Bár kitudnám, bár lenne rá lehetőségem......
Én most nem ezekről a "szőrnyekről" beszélek, és magamat sem tudom elképzelni egy "alapmotoros" autóban.
Az alapmotort amúgy én se preferálom, az szinte csak a plakát kedvéért van. Általában sokkal jobb vétel a középmezőny.
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
- mechazseni
- Fórumlakó
- Hozzászólások: 588
- Csatlakozott: 2015.02.28., szomb. 14:03
- Értékelés: 362
Re: Autós topik autósoknak
Bár kitudnám, bár lenne rá lehetőségem......Palm írta: ↑2020.11.13., pén. 19:42Most tök öszintén! Ki tudod használni itthon a V8 vagy V12 benzinfaló aszfalt szaggató bestiát? Szerintem nem. Nincs hol.mechazseni írta: ↑2020.11.13., pén. 19:04Nem, nem kell az "erősebb" autó, annak aki 'úgy' szeret vezetni. Én nem szeretem "combból" nyomni a gázt, ha menni akarok, akkor megyek.Palm írta: ↑2020.11.13., pén. 04:33
Sokszor hallom, hogy miért nem vettem még erősebb autót fiatalabb ismerőseimtől. Minek? Amit tud, az nekem elég. Jól gyorsul így is. Olcsóbb fenntartani. Az erősebb autót ki sem tudom használni (főleg amennyi sebesség korlátozás van és amilyen kátyú tenger).
Nagy, kényelmes és biztonságos. Gyárilag olyan hifi van benne, hogy nem igényel "tuningot". Nem "lökhajtással" közlekedek (km-ekről hallani a mélyeket).
A nagyon peres gumikat is előszeretettel mellőzöm. Nem a hazai utakra valók és nekem nem jön be külemre sem.
A hangos kipufogó rendszert sem szeretem. Szolidan "doromboljon" a motor (a gyári pont ilyen). Sokkal stílusosabb, mint a "kályhacső" és az üvöltő "repedt fazék" hang.
Ha nagyon számítana a "lóerő", akkor AMG-t vagy Brabus-t vennék.
A szolidan elegáns autók jönnek be.
Én most nem ezekről a "szőrnyekről" beszélek, és magamat sem tudom elképzelni egy "alapmotoros" autóban.
már..."mind1"
SONY
- TA-N1
- TA-E1
- CDP-R1
- DAS-R1
- HAP-Z1
- M.I.T. Oracle V 1.1
- PS Audio P10
Klipsch- REF 7
SONY
- TA-N1
- TA-E1
- CDP-R1
- DAS-R1
- HAP-Z1
- M.I.T. Oracle V 1.1
- PS Audio P10
Klipsch- REF 7
Re: Autós topik autósoknak
Most tök öszintén! Ki tudod használni itthon a V8 vagy V12 benzinfaló aszfalt szaggató bestiát? Szerintem nem. Nincs hol.mechazseni írta: ↑2020.11.13., pén. 19:04Nem, nem kell az "erősebb" autó, annak aki 'úgy' szeret vezetni. Én nem szeretem "combból" nyomni a gázt, ha menni akarok, akkor megyek.Palm írta: ↑2020.11.13., pén. 04:33Sokszor hallom, hogy miért nem vettem még erősebb autót fiatalabb ismerőseimtől. Minek? Amit tud, az nekem elég. Jól gyorsul így is. Olcsóbb fenntartani. Az erősebb autót ki sem tudom használni (főleg amennyi sebesség korlátozás van és amilyen kátyú tenger).Aszpirin írta: ↑2020.11.12., csüt. 17:45
Nem mondok semmit Mindenki azt vesz, amit akar, egy szóval sem mondtam, hogy nem veheti meg. Legfeljebb mosolygok rajta egy jót, és szánalmasnak tartom. Mert az M-Paket és a hozzá "kötelezően" rendelendő egyéb csicsamicsa felárából kvázi kijön a 35i felára, persze M nélkül, fapadosan. 3 liter, Sor6. És az még megy is. De ugye mit ér az, ha mások nem látják, ráadásul sokkal jobban szereti a naftát, mint a dízel?
Én ezekből a dolgokból (mentális lóerők) már szerencsére kinőttem. Lassan a hifiből is
+1 nagy szavazat a valódi lóerőkre, csicsamicsa nélkül. Mustang GT foreva :-D
Nagy, kényelmes és biztonságos. Gyárilag olyan hifi van benne, hogy nem igényel "tuningot". Nem "lökhajtással" közlekedek (km-ekről hallani a mélyeket).
A nagyon peres gumikat is előszeretettel mellőzöm. Nem a hazai utakra valók és nekem nem jön be külemre sem.
A hangos kipufogó rendszert sem szeretem. Szolidan "doromboljon" a motor (a gyári pont ilyen). Sokkal stílusosabb, mint a "kályhacső" és az üvöltő "repedt fazék" hang.
Ha nagyon számítana a "lóerő", akkor AMG-t vagy Brabus-t vennék.
A szolidan elegáns autók jönnek be.
"Más dolog ismerni az utat, és más dolog járni rajta." - Morpheus
- mechazseni
- Fórumlakó
- Hozzászólások: 588
- Csatlakozott: 2015.02.28., szomb. 14:03
- Értékelés: 362
Re: Autós topik autósoknak
Nem, nem kell az "erősebb" autó, annak aki 'úgy' szeret vezetni. Én nem szeretem "combból" nyomni a gázt, ha menni akarok, akkor megyek.Palm írta: ↑2020.11.13., pén. 04:33Sokszor hallom, hogy miért nem vettem még erősebb autót fiatalabb ismerőseimtől. Minek? Amit tud, az nekem elég. Jól gyorsul így is. Olcsóbb fenntartani. Az erősebb autót ki sem tudom használni (főleg amennyi sebesség korlátozás van és amilyen kátyú tenger).Aszpirin írta: ↑2020.11.12., csüt. 17:45Nem mondok semmit Mindenki azt vesz, amit akar, egy szóval sem mondtam, hogy nem veheti meg. Legfeljebb mosolygok rajta egy jót, és szánalmasnak tartom. Mert az M-Paket és a hozzá "kötelezően" rendelendő egyéb csicsamicsa felárából kvázi kijön a 35i felára, persze M nélkül, fapadosan. 3 liter, Sor6. És az még megy is. De ugye mit ér az, ha mások nem látják, ráadásul sokkal jobban szereti a naftát, mint a dízel?Vinkler írta: ↑2020.11.12., csüt. 17:30M paket/ sport paket.
Ne mondd nekem, hogy nem jó érzés egy ízlésesen felöltöztetett autóra ránézni? Miért ne vehetné meg a júzer? Nagyobb motorra lehet nincs pénze, mert az jóval drágbb lenne.
Mondjuk a kinézet annyira nem foglalkoztat, mint egy jő fél, futómű és jó ÜLÉS kombó. Amikor F Astrám volt (1.6 16v. Szóval nem nagy szám, de voltam 20 éves) akkor is kapott egy állítható Koni lengéscsillapító szettet, big brake upgradet és GSI első üléseket. Aztán erősített szilenteket, légszűrőt, kipufogót, gyertyákat, kábeleket és egyszer csak hifista lettem...
Én ezekből a dolgokból (mentális lóerők) már szerencsére kinőttem. Lassan a hifiből is
+1 nagy szavazat a valódi lóerőkre, csicsamicsa nélkül. Mustang GT foreva :-D
Nagy, kényelmes és biztonságos. Gyárilag olyan hifi van benne, hogy nem igényel "tuningot". Nem "lökhajtással" közlekedek (km-ekről hallani a mélyeket).
A nagyon peres gumikat is előszeretettel mellőzöm. Nem a hazai utakra valók és nekem nem jön be külemre sem.
A hangos kipufogó rendszert sem szeretem. Szolidan "doromboljon" a motor (a gyári pont ilyen). Sokkal stílusosabb, mint a "kályhacső" és az üvöltő "repedt fazék" hang.
Ha nagyon számítana a "lóerő", akkor AMG-t vagy Brabus-t vennék.
A szolidan elegáns autók jönnek be.
már..."mind1"
SONY
- TA-N1
- TA-E1
- CDP-R1
- DAS-R1
- HAP-Z1
- M.I.T. Oracle V 1.1
- PS Audio P10
Klipsch- REF 7
SONY
- TA-N1
- TA-E1
- CDP-R1
- DAS-R1
- HAP-Z1
- M.I.T. Oracle V 1.1
- PS Audio P10
Klipsch- REF 7
Re: Autós topik autósoknak
Köszönöm!
Az mindig bíztat, hogy: A remény hal meg utoljára!
"Más dolog ismerni az utat, és más dolog járni rajta." - Morpheus
- Aszpirin
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 6090
- Csatlakozott: 2018.04.06., pén. 21:30
- Értékelés: 5144
- Tartózkodási hely: Szár
Re: Autós topik autósoknak
Ne csüggedj, én megértelek, és lélekben támogatlak
- All-in-one Hifi: NAD M33 → Audio Physic Classic 20
- Fejes rendszer: Mac → RME ADI-2 DAC FS → Hifiman Arya Stealth
- Házimozi: Oppo 203 | AppleTV 4K → Marantz SR6013 → LG OLED B7 | Dali Opticon HM szett + B.K.Electrinics DoubleGem
Re: Autós topik autósoknak
Tudod: vannak, akik komplexusokkal küzdenek.Acme írta: ↑2020.11.13., pén. 08:49Engem BMWs ismerős kérdezett, hogy nem ciki Dacia-val járni?Palm írta: ↑2020.11.13., pén. 04:33Sokszor hallom, hogy miért nem vettem még erősebb autót fiatalabb ismerőseimtől. Minek? Amit tud, az nekem elég. Jól gyorsul így is. Olcsóbb fenntartani. Az erősebb autót ki sem tudom használni (főleg amennyi sebesség korlátozás van és amilyen kátyú tenger).
Nagy, kényelmes és biztonságos. Gyárilag olyan hifi van benne, hogy nem igényel "tuningot". Nem "lökhajtással" közlekedek (km-ekről hallani a mélyeket).
A nagyon peres gumikat is előszeretettel mellőzöm. Nem a hazai utakra valók és nekem nem jön be külemre sem.
A hangos kipufogó rendszert sem szeretem. Szolidan "doromboljon" a motor (a gyári pont ilyen). Sokkal stílusosabb, mint a "kályhacső" és az üvöltő "repedt fazék" hang.
Ha nagyon számítana a "lóerő", akkor AMG-t vagy Brabus-t vennék.
A szolidan elegáns autók jönnek be.
Miért lenne ciki? Újonnan vettem szalonból 5 év garival. Ennél sokkal rosszabb autókkal jár az ország nagy része.
Nem az autó az életművem! Nem arra van, hogy mindenki lássa, mekkora király vagyok. (Még a 911-es sem)...
"Más dolog ismerni az utat, és más dolog járni rajta." - Morpheus
- Aszpirin
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 6090
- Csatlakozott: 2018.04.06., pén. 21:30
- Értékelés: 5144
- Tartózkodási hely: Szár
Re: Autós topik autósoknak
Bakker, ezt elképzelni nem tudom, ez szerintem valami fake videó...
- All-in-one Hifi: NAD M33 → Audio Physic Classic 20
- Fejes rendszer: Mac → RME ADI-2 DAC FS → Hifiman Arya Stealth
- Házimozi: Oppo 203 | AppleTV 4K → Marantz SR6013 → LG OLED B7 | Dali Opticon HM szett + B.K.Electrinics DoubleGem
- Aszpirin
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 6090
- Csatlakozott: 2018.04.06., pén. 21:30
- Értékelés: 5144
- Tartózkodási hely: Szár
Re: Autós topik autósoknak
Szia, köszi! A Tarraco-s cikket épp a tegnap olvastam.avl2 írta: ↑2020.11.13., pén. 08:28ez is egy vélemény: http://forum.index.hu/Article/viewArtic ... &t=9029418
es ez is: https://totalcar.hu/kozosseg/rsvptc/202 ... as_vw_dsg/
(en csak berautoban vezettem DSG-set, nekem rendben volt)
majd kiderül, hogy mire Te megkapod, milyen lesz/lett, addig még akármit is modosithatnak (SW-t minimum)
A másikat is már leírta valahol az illető, az meg ugye O3.
Az a vicc, hogy ezekre most bukkanok rá, miután végignéztem vagy 20-30 (nem túlzás, és főleg PoV-) tesztvideót a youtube-on Octavia DSG-vel meg Passat DSG-vel, és ezt senki de senki nem emlegette. Az eddigi erről szóló cikkeknél arra fogtam, hogy ezek ugye főleg a konszern "sport"-modelljeiről szólnak, és hogy mintha nem illene ezekhez a DSG váltó programozása. De talán a "polgári" változatokban nincs ez a probléma, különben valamelyik youtube teszter a sokszáz közül csak észrevette volna...
Most már tényleg fosok, hogy milyen lesz, mert a BMW-m ZF 8HP-ja fenomenálisan jó váltó (ebből a szempontból ofkóz, mielőtt Lemmy beszólna), cseppet sem tétovázik, nem vált fölöslegesen oda-vissza, nem pörgeti fel a motort, és a váltásokat fizikailag képtelenség érzékelni, csak a fordulatszámmérőn látod... na ezek után ha bele ülök egy olyanba, amelyik azokat a tüneteket produkálja, amit a Tarrco-s cikkben felsorolt a srác, hát jó eséllyel falnak hajtom magammal együtt
És persze a Passat és Octavia közötti választás szempontjából talán mindegy, mindkettő a 7 gangos DSG váltóval lett konfigurálva...
- All-in-one Hifi: NAD M33 → Audio Physic Classic 20
- Fejes rendszer: Mac → RME ADI-2 DAC FS → Hifiman Arya Stealth
- Házimozi: Oppo 203 | AppleTV 4K → Marantz SR6013 → LG OLED B7 | Dali Opticon HM szett + B.K.Electrinics DoubleGem
- ZolaBA
- Törzsvendég
- Hozzászólások: 1818
- Csatlakozott: 2006.10.31., kedd 09:10
- Értékelés: 1651
- Tartózkodási hely: Pilisvörösvár
Re: Autós topik autósoknak
Rövid az élet ... egyél sok palacsintát!
Re: Autós topik autósoknak
Engem BMWs ismerős kérdezett, hogy nem ciki Dacia-val járni?Palm írta: ↑2020.11.13., pén. 04:33Sokszor hallom, hogy miért nem vettem még erősebb autót fiatalabb ismerőseimtől. Minek? Amit tud, az nekem elég. Jól gyorsul így is. Olcsóbb fenntartani. Az erősebb autót ki sem tudom használni (főleg amennyi sebesség korlátozás van és amilyen kátyú tenger).
Nagy, kényelmes és biztonságos. Gyárilag olyan hifi van benne, hogy nem igényel "tuningot". Nem "lökhajtással" közlekedek (km-ekről hallani a mélyeket).
A nagyon peres gumikat is előszeretettel mellőzöm. Nem a hazai utakra valók és nekem nem jön be külemre sem.
A hangos kipufogó rendszert sem szeretem. Szolidan "doromboljon" a motor (a gyári pont ilyen). Sokkal stílusosabb, mint a "kályhacső" és az üvöltő "repedt fazék" hang.
Ha nagyon számítana a "lóerő", akkor AMG-t vagy Brabus-t vennék.
A szolidan elegáns autók jönnek be.
Miért lenne ciki? Újonnan vettem szalonból 5 év garival. Ennél sokkal rosszabb autókkal jár az ország nagy része.
Nem az autó az életművem! Nem arra van, hogy mindenki lássa, mekkora király vagyok. (Még a 911-es sem)...
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
Re: Autós topik autósoknak
ez is egy vélemény: http://forum.index.hu/Article/viewArtic ... &t=9029418
es ez is: https://totalcar.hu/kozosseg/rsvptc/202 ... as_vw_dsg/
(en csak berautoban vezettem DSG-set, nekem rendben volt)
majd kiderül, hogy mire Te megkapod, milyen lesz/lett, addig még akármit is modosithatnak (SW-t minimum)
Re: Autós topik autósoknak
Sokszor hallom, hogy miért nem vettem még erősebb autót fiatalabb ismerőseimtől. Minek? Amit tud, az nekem elég. Jól gyorsul így is. Olcsóbb fenntartani. Az erősebb autót ki sem tudom használni (főleg amennyi sebesség korlátozás van és amilyen kátyú tenger).Aszpirin írta: ↑2020.11.12., csüt. 17:45Nem mondok semmit Mindenki azt vesz, amit akar, egy szóval sem mondtam, hogy nem veheti meg. Legfeljebb mosolygok rajta egy jót, és szánalmasnak tartom. Mert az M-Paket és a hozzá "kötelezően" rendelendő egyéb csicsamicsa felárából kvázi kijön a 35i felára, persze M nélkül, fapadosan. 3 liter, Sor6. És az még megy is. De ugye mit ér az, ha mások nem látják, ráadásul sokkal jobban szereti a naftát, mint a dízel?Vinkler írta: ↑2020.11.12., csüt. 17:30M paket/ sport paket.
Ne mondd nekem, hogy nem jó érzés egy ízlésesen felöltöztetett autóra ránézni? Miért ne vehetné meg a júzer? Nagyobb motorra lehet nincs pénze, mert az jóval drágbb lenne.
Mondjuk a kinézet annyira nem foglalkoztat, mint egy jő fél, futómű és jó ÜLÉS kombó. Amikor F Astrám volt (1.6 16v. Szóval nem nagy szám, de voltam 20 éves) akkor is kapott egy állítható Koni lengéscsillapító szettet, big brake upgradet és GSI első üléseket. Aztán erősített szilenteket, légszűrőt, kipufogót, gyertyákat, kábeleket és egyszer csak hifista lettem...
Én ezekből a dolgokból (mentális lóerők) már szerencsére kinőttem. Lassan a hifiből is
+1 nagy szavazat a valódi lóerőkre, csicsamicsa nélkül. Mustang GT foreva :-D
Nagy, kényelmes és biztonságos. Gyárilag olyan hifi van benne, hogy nem igényel "tuningot". Nem "lökhajtással" közlekedek (km-ekről hallani a mélyeket).
A nagyon peres gumikat is előszeretettel mellőzöm. Nem a hazai utakra valók és nekem nem jön be külemre sem.
A hangos kipufogó rendszert sem szeretem. Szolidan "doromboljon" a motor (a gyári pont ilyen). Sokkal stílusosabb, mint a "kályhacső" és az üvöltő "repedt fazék" hang.
Ha nagyon számítana a "lóerő", akkor AMG-t vagy Brabus-t vennék.
A szolidan elegáns autók jönnek be.
"Más dolog ismerni az utat, és más dolog járni rajta." - Morpheus
Re: Autós topik autósoknak
Nálam az autó stílusához nem illő "tuning" is sikeresen kivágja a biztosítékot.
Na meg az olyan unszimpatikus tulajdonosok, akiknek közük nincs a márka elkötelezett híveihez. Megvették, mert státusz szimbólumnak tartják és ettől most mekkora nagy "királyok".
"Más dolog ismerni az utat, és más dolog járni rajta." - Morpheus
Re: Autós topik autósoknak
Nagyon jó autó a W124-es.Szalon írta: ↑2020.11.12., csüt. 11:01+1Acme írta: ↑2020.11.12., csüt. 10:45Én pont az ellenkezőjét kedvelem: a sleepert! Legyen meg a +XXX LE, de senki se lássa rajta! (Max egy hozzáértő kiszúrja a komolyabb fékeket, de ennyi).Aszpirin írta: ↑2020.11.12., csüt. 09:40
M-Paket: come on, az M-Paket nem csak a belbecsről (sportfutómű, ültetés, fékek, sportülések, sportkormány) szól, hanem a legtöbb ember számára a külcsínről is ("dögösített" spoilerek, óriás felnik, spéci díszek, varratszínek, kárpitok a beltérben, amik csak M-Paketban rendelhetők, a színes M-logó, stb). Ha csak a belbecs kellene, akkor bárki olcsóbban meg tudja rendelni az ültetett keményített futóművet, stb külön is (legalábbis az E90 idejében és emlékeim szerint az F30 idejében is így volt még, most nem tudom...), összességében jobb áron, mint az M-Paket. De az M-Paket-et a legtöbben nem ezért veszik a 320d Touringokhoz (kombi, bakker!!!)... hanem mert ettől lesz úgymond "sportos" az autó. Érted, legalább 100 plusz mentális lóerő
Legalábbis nekem ez jött le több mint 10 évnyi BMW-s fórumozás után. Egyébként sok kivétel van, nem lehet így általánosítani, és az sem kizárt, hogy én tévedek. Rólad alapból azt feltételezem, hogy kivétel lennél
Sajnos hazai utakon a sportfutóművel nem tudok egyetérteni. Hobbi autóba persze jó, de különben csak önszívatásra jó. Pont mint a hatalmas felni+peres gumi...
Kedvencem a W124 500E Merci
111111.JPG
https://www.youtube.com/watch?v=d87NFds ... AMGmeister
Nagy kedvencem a W140 (bálna) S osztály (különösen az S500 és S600):
Másik a klasszikus régebbi Jockey Ewing-nak is volt S Merci:
"Más dolog ismerni az utat, és más dolog járni rajta." - Morpheus
Re: Autós topik autósoknak
Remélem átjött a maró gúny a Linglong mellett
Halálom, amikor valaki megveszi a sz@r kínai csicsafelnit, a hozzá való sz@r gumival, és büszke hogy milyen menő lett a verda.
Halálom, amikor valaki megveszi a sz@r kínai csicsafelnit, a hozzá való sz@r gumival, és büszke hogy milyen menő lett a verda.
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
- mechazseni
- Fórumlakó
- Hozzászólások: 588
- Csatlakozott: 2015.02.28., szomb. 14:03
- Értékelés: 362
Re: Autós topik autósoknak
Ezt én is így gondolom. De ha egyenes váltóméret?...akkor miért ne lehetne nagyobb? Nálam is ez van, jól működik. Linglong?Vinkler írta: ↑2020.11.12., csüt. 20:16Megfelelő méret a megfelelő autóra! Én ezt szajkózom! És nekem mondod gumifetisisztának, hogy LingLong?! JaaaajAcme írta: ↑2020.11.12., csüt. 20:14Én mindenkit elfogadok, legfeljebb nem értem...mechazseni írta: ↑2020.11.12., csüt. 18:20Akkor, hogy az ellentábor is bejelentkezzen....Plusz egy szavazat a sportfutóműre és "nagy felni+peres gumi ra". Vezettél már ilyet? Megértelek, ha neked a gyári tetszik, de te is fogadj el "minket".
Nekem az volt a kulcsélményem amikor a 911-esen lecseréltem a 17-es felnit 16-os (gyári) méretre. OK, a 17-es replika, a Fuchs meg eredeti, de a súlykülönbségből fakadó előny ELKÉPESZTŐ! Ez egy nagyon könnyű autó, szervo kormány nélkül, így tényleg éreztem mekkora különbség a nehéz kerék!
Persze, léteznek hatalmas méretben ténylegesen könnyű kovácsolt magnézium stb felnik, de azért általában a nagy felni hozza magával a nagyobb rugózatlan tömeget - nem beszélve a másik kedvencemről, a Linglong és társai gumikról, mert ugye "ebben a méretben a prémium nagyon dárga". Ennyi.
már..."mind1"
SONY
- TA-N1
- TA-E1
- CDP-R1
- DAS-R1
- HAP-Z1
- M.I.T. Oracle V 1.1
- PS Audio P10
Klipsch- REF 7
SONY
- TA-N1
- TA-E1
- CDP-R1
- DAS-R1
- HAP-Z1
- M.I.T. Oracle V 1.1
- PS Audio P10
Klipsch- REF 7
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12631
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7304
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Megfelelő méret a megfelelő autóra! Én ezt szajkózom! És nekem mondod gumifetisisztának, hogy LingLong?! JaaaajAcme írta: ↑2020.11.12., csüt. 20:14Én mindenkit elfogadok, legfeljebb nem értem...mechazseni írta: ↑2020.11.12., csüt. 18:20Akkor, hogy az ellentábor is bejelentkezzen....Plusz egy szavazat a sportfutóműre és "nagy felni+peres gumi ra". Vezettél már ilyet? Megértelek, ha neked a gyári tetszik, de te is fogadj el "minket".
Nekem az volt a kulcsélményem amikor a 911-esen lecseréltem a 17-es felnit 16-os (gyári) méretre. OK, a 17-es replika, a Fuchs meg eredeti, de a súlykülönbségből fakadó előny ELKÉPESZTŐ! Ez egy nagyon könnyű autó, szervo kormány nélkül, így tényleg éreztem mekkora különbség a nehéz kerék!
Persze, léteznek hatalmas méretben ténylegesen könnyű kovácsolt magnézium stb felnik, de azért általában a nagy felni hozza magával a nagyobb rugózatlan tömeget - nem beszélve a másik kedvencemről, a Linglong és társai gumikról, mert ugye "ebben a méretben a prémium nagyon dárga". Ennyi.
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Autós topik autósoknak
Én mindenkit elfogadok, legfeljebb nem értem...mechazseni írta: ↑2020.11.12., csüt. 18:20Akkor, hogy az ellentábor is bejelentkezzen....Plusz egy szavazat a sportfutóműre és "nagy felni+peres gumi ra". Vezettél már ilyet? Megértelek, ha neked a gyári tetszik, de te is fogadj el "minket".
Nekem az volt a kulcsélményem amikor a 911-esen lecseréltem a 17-es felnit 16-os (gyári) méretre. OK, a 17-es replika, a Fuchs meg eredeti, de a súlykülönbségből fakadó előny ELKÉPESZTŐ! Ez egy nagyon könnyű autó, szervo kormány nélkül, így tényleg éreztem mekkora különbség a nehéz kerék!
Persze, léteznek hatalmas méretben ténylegesen könnyű kovácsolt magnézium stb felnik, de azért általában a nagy felni hozza magával a nagyobb rugózatlan tömeget - nem beszélve a másik kedvencemről, a Linglong és társai gumikról, mert ugye "ebben a méretben a prémium nagyon dárga". Ennyi.
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
Re: Autós topik autósoknak
multkor egy ilyen - nekem elkepesztöen maffiozos, borzaszto - árelosztásrol informaltak (igaz nem teljesen kivülallok, akár hamis is lehet):Aszpirin írta: ↑2020.11.12., csüt. 17:10Az autóm egy "kis" karosszériamunka miatt épp szervizben van, és én ennek apropóján döbbentem rá, hogy egy átlagos szervizben (Ivanics) a karosszéria-óradíj 22ezer forint. Állítólag a BMW-szervizekben 35-40ezer. Az óradíj.
Remélem ebből jut arra is, hogy tisztességesen megfizessék a karosszéria-lakatosokat.
a munkaert elkertek 300e Ft-ot, a 2 srac, aki effektiven is vegezte a munkat 14+12=26e Ft-ot kapott, anyagköltseg kb. 40e volt (a többit a "közvetitök", kizsakmanyolok tették el)
...nekem ez szomorú