Maximum az árokba. Se fék, se váltó. "Örökhajtós" is, ha jól látom.
De jól néz ki. Díszletnek, kelléknek szép, csak alkalmatlan a kerékpározásra.
Akkor tessék azt használni!
Nem, hiszen még csak ősz van De valamelyik nap is nedves volt az aszfalt, plusz még egy kis por hozzá, az nem tesz jót a bicónak. Szépen át is kentem a láncot,váltást,hajtást teflonos olajjal. Holnap csak úgy némán suhanok majd
Téli?
Téli?
Nyilván mindig volt egyfajta versengés bmx-es bandák között,de belül is,de ez velejár. De ott a "harc" után bandábaverődve, így duplájára duzzadva lehetett menni "rosszalkodni" de abban az időben a bmx bandits is egyfajta punk volt, mint amerikai baromság, nem nézték jószemmel. Arról nem beszélve,hogy minden terepen elment, ha lépcső jött,nem volt gond, de ha kergettek, bárki elől eltűntünk pillanatok alatt. Volt,hogy rend őrei kergettek,mert hiltipatronnal durrogtattunk az aknafedővel, esélyük nem volt. Meg amikor vagy 10 ilyen barom megindult streetelni, az elég buli volt De volt olyan is, kint a francban volt egy krosszmotorosok által látogatott domb. Volt egy bazi nagy árok, lefele a dombtetőről,amibe ha csak begurultunk is, megdobott elég rendesen. Szedtünk nádat, az ugrató végén tüzet raktunk, bő 2-2,5 méterest, aztán mint az orozslán a tüzeskarikán, lefele meggurítottuk, megdobott a gödör és jó méter,vagy több magasan a hátsó kerék, repültünk át a bazi nagy lángokon De ha vissza kell nézni, nem sok konkrét dologra emléxem, de sose unatkoztunk, az fix. De igen, sokan ültünk a téren, nem kétséges. Aztán idővel a bmx-ről átszoktunk sörrepärt írta: ↑2020.11.12., csüt. 22:07Nem vagy egyedül. Én tíz évesen. Azután egy huszas kerekű ugribugri bicikli -amivel haladni nem lehet, csak kunsztozni- értelmezhetetlen lett volna. Meg amúgy is magamnak való voltam, szerettem csak úgy menni akárhova. A bmx a társaságkedvelő kölyköknek volt kitalálva, hiszen trükközni senki nem fog a maga örömére, csak ha van aki látja.
Nem vagy egyedül. Én tíz évesen. Azután egy huszas kerekű ugribugri bicikli -amivel haladni nem lehet, csak kunsztozni- értelmezhetetlen lett volna. Meg amúgy is magamnak való voltam, szerettem csak úgy menni akárhova. A bmx a társaságkedvelő kölyköknek volt kitalálva, hiszen trükközni senki nem fog a maga örömére, csak ha van aki látja.
Az elől lévó jutubi tag-et? Majd próbálgatom
Apropó, pálya. EB-t nézitek? Majd kukkantsatok rá a gumiszélességreVinkler írta: ↑2020.11.12., csüt. 20:28Akkor én vagyok a zufó. 11 évesen kaptam első outimat. Átalakított valami német váz. 3 sebességes agyváltó!!!. Előtte bármivel is tekertem heti 7 napot. Aztán elkezdtem gyűjteni és 14 évesen megvettem első Giant outim. Abban az évben a szponzortól kaptam egy rám méretezett Mali acél vázas bringát, szóval tobzódás. Onnantól nem volt megállás. Egyszer-egyszer volt montim, de nem nagyon érdekelt. Mostanában kapiskálom megint, de sztem gravel lesz belőle, megy a cross trekking is. Szóval egy szól mint 100. Sosem volt BMX-em, tesóm akapott egy fehér csepelt. Egyszer kiprobáltam, mondom ez egy sz@r és visszaültem az outira.
A kód előtti részt ki kell törölni.
Nekünk a moci kimaradt. 14 évesen jött a bmx. Előtte isten tudja,milyen bringákkal tekeregtünk. Csak simán 24-esnek hívtuk de az is kivitt a cseresznyéskertbe,ahol a csősz simson enduroval kergetett meg muterék kempingbicajával,mindnek eltörtük a kormányát az alsó hajlatban, de bevittük a gyárba, aztán memt neki a keményforrasztás valamikor akkor kezdtünk országútizni,aztán érdekesen néztek,amikor outival előadtam az elsőkeréken "pattogást" axxem, ma már be se merném úgy húzni a féket,hogy a segge felemkedjen 20 centira de Koca haverom mesélte minap,mikor mondtam neki,hogy hegyről lefele már fékezek kanyarban, hjogy Ő már síkon is fékez,minden kanyar előtt.(Cannondale Supersix Evo). Hozzátartozik, hogy vb harmadik,majd világbajnok lett flatlandben. Szerintem ezt már mutattam, valamikor nagyon tudott. Mindig egy(két) lépésel előttünk járt, nomeg, nem szállt ki. Ránézésre tök könnyűAAttila írta: ↑2020.11.12., csüt. 19:22Volt idő, amikor csak egykerekezve közlekedtünk a haverokkal. De olyan szinten tudtunk, mintha kétkeréken mennénk. Még csak-csak elfogadták a felnőttek (mert ugyi, az autóúton is így mentünk), viszont amikor nagyobbak lettünk és ugyanezt már motorokkal is csináltuk, hát az (érthető módon) nem tetszett a közlekedőknek. (többször jártam ez ügyből kifolyólag a rendőrségen is 8. utáni nyáron már ott tartottunk, hogy a sikeres felv. ellenére nem akartak a gimibe engedni a rend. ügyeim miatt. )
Volt idő, amikor csak egykerekezve közlekedtünk a haverokkal. De olyan szinten tudtunk, mintha kétkeréken mennénk. Még csak-csak elfogadták a felnőttek (mert ugyi, az autóúton is így mentünk), viszont amikor nagyobbak lettünk és ugyanezt már motorokkal is csináltuk, hát az (érthető módon) nem tetszett a közlekedőknek. (többször jártam ez ügyből kifolyólag a rendőrségen is 8. utáni nyáron már ott tartottunk, hogy a sikeres felv. ellenére nem akartak a gimibe engedni a rend. ügyeim miatt. )
Ez csak álom volt vagyis az se, mert racionális alapja még az álomnak se volt
ET.. De akkor lövésünk nem volt, mi az, így amikor a talán Klepp nevű prospektusokat nezegettünk és "stoppoltunk" (stpp,nekem ez kellene ) én mindig az ET-biciklit stoppoltam le Aztán a bmx banditák egyértelmüsítették,miről beszélünk. Az ET axxem Kuwahara, japán gép volt(nemértem,miért) a banditák, Nicole Kidmannel Mongoost. Mindkettónek kapható mai kiadása, néha elmerengek,kellene egy ,csak úgy
Főleg a BMX banditák c. film után, mindenki azt akart