Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327

Kerékpározás

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12178
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3620
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Nu, a nosutalgia után, még egy kis lánckerék :D
Nekiálltam összeszedni,mi van itthon. Mer ha nekem valami kell,mindig duplán kell gondolkodni. Szerencsére van 2, alig használt 11-25 10 sebis,amin van 17 és 19t.
De nem is ez a lényeg, csak most derengett be, hogy au asszony hamarabb kapott 11 sebit. Ő már az évet azzal nyomta. Direkt vettem neki is 50/34-et előre,hohy kompatibilisek legyünk mindenhol. De előtte valahohy mindig keményebbeket dorgatott,mint én. Eleve régebben 52-ese volt és ha hátul ugyanott álltunk, pl 16, neki ez ugye keményebb volt. De mikor kapott 50-est a 10sebin,akkor is kisebb fordulaton nyomta,inkább izomból.
Aztán kimentünk nyáron és nagyon nem ment neki. Én szokásos 50/17, aztán el is indult ezzel,de mire észrevettem, már 50/21-el forgott,mimt a motolla. Rámis suóltam mindig,hogy haladni kéne,nyomja lemtebb. Lenyomta 17-re,de mire észrevettem,megint fent mentma lánca. Azt mondta, lentebb elfárad a combja,inkább forog,mimt az őrült. Nem mentünk nagy tempókat, 30-32 ésmebben is elfáradt. Na, ez most kezd bederengeni,hogy lehet nem véletlne. Ugye 17-esen acél-acél lánckerék/rotorkapcsolathoz volt szokva a lába. Aztán a 11 sebin a 11-25 esetén a 17/19 a karbonbakon van. A gumis hatás a combot fingatja ki leghamarabb. A múltkori próbakörön én is azt éreztem,hogy nincs meg a jó komtakt,amihez szokva vagyok. Aztán, mikor mentem egy második kört, egy 11-28 ultegrával és örömködtem,hogy minden OK lex, csak az nem esett le,hogy ott a 17-es még sima acél-acél, 19től induil a karbon. Az emelkedőnek 17-el emntem neki és nyugtáztam,hogy minden rendben, csak éppen saját részre 11-25öt rendeltem,ahol már a 17-es karbonon ül. De így jó, mert 17/19 van külön vehető lánckerék, de itt a vége, a többi bakos lenne. Aztán a 11-25 régen eretnekség volt felénk(11-23, 11-21), így nyugdíjasan is fel kell menjen bárhova.

Persze,ez annak,aki alapból 11 speddel kezdett, lehet fel se tűnik, de visszalépni mindig jobban fáj. :smile32:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5226
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3173

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

trane írta:
2020.11.19., csüt. 21:26


aztán-meg egyből egy (Bianchi ;peace; ) karbon ;) :napsut: :smile53:
Tulajdonképpen Te állítottál a szakadék szélére ;peace; Hogy ki vagy mi lökött bele, azt nem tudom, de az is lehet, hogy bele akartam ugrani :rolleyes: :D

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5226
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3173

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

AAttila írta:
2020.11.19., csüt. 20:15
A tanácsaitok, útmutatásotok nagyon sokat adott nekem :smile53:
És ha jobban belegondolok, akkor a családomtól jó sokat elvett ;peace; Mármint, elég sok időt töltök a bringázás miatt távol. :D (vagy Ők ennek inkább örülnek :quetionmark: gondolkodik.gif majd egyszer megkérdezem tőlük ;peace; )

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5226
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3173

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

revox írta:
2020.11.19., csüt. 20:28

A Salice bukóval kezdődött az elmebaj :D ;peace;
Ja! És azt is kinek köszönhetem ;peace;

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12178
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3620
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2020.11.19., csüt. 20:15
Lassan 2 éve kezdtem el bringázni. Szépen feljavult a bringám, felszereléseim, én is csak fejlődtem. Eddig is élveztem a bringázást, de a fejlődéssel együtt nőtt ez az érzés is. Számtalanszor érzem napközben, hogy most le kellene tenni az autót (hagyni a melót) és csak tekerni-tekerni. Etyek környékén mindig irigykedve nézem az outisokat, hogy milyen jó nekik és boldogság önt el, amikor én is ott bringázhatok. Szóval nem akarok érzelgős lenni, csak leírtam, hogy rohadtul és egyre jobban élvezem a bringázást és ezt azért NEKTEK is köszönhetem :smile53: A tanácsaitok, útmutatásotok nagyon sokat adott nekem :smile53:
A Salice bukóval kezdődött az elmebaj :D ;peace;
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5226
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3173

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Lassan 2 éve kezdtem el bringázni. Szépen feljavult a bringám, felszereléseim, én is csak fejlődtem. Eddig is élveztem a bringázást, de a fejlődéssel együtt nőtt ez az érzés is. Számtalanszor érzem napközben, hogy most le kellene tenni az autót (hagyni a melót) és csak tekerni-tekerni. Etyek környékén mindig irigykedve nézem az outisokat, hogy milyen jó nekik és boldogság önt el, amikor én is ott bringázhatok. Szóval nem akarok érzelgős lenni, csak leírtam, hogy rohadtul és egyre jobban élvezem a bringázást és ezt azért NEKTEK is köszönhetem :smile53: A tanácsaitok, útmutatásotok nagyon sokat adott nekem :smile53:

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12178
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3620
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2020.11.19., csüt. 20:04
revox írta:
2020.11.19., csüt. 19:59
(bár ánézésre még mindig, mindehol keréktáska van :D )
És nincs véletlenül eladó üres táskád? :rolleyes: Most, hogy van plusz kerekem is, nem ártana abban tárolni az éppen pihenőket. :D
Decathlon. 5 ezer/db. Mindent ver. Legjobb táska...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5226
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3173

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

revox írta:
2020.11.19., csüt. 19:59
(bár ánézésre még mindig, mindehol keréktáska van :D )
És nincs véletlenül eladó üres táskád? :rolleyes: Most, hogy van plusz kerekem is, nem ártana abban tárolni az éppen pihenőket. :D

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12178
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3620
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Vinkler írta:
2020.11.19., csüt. 19:20
És a pandémiás helyzetben sokan elkezdtek kerékpározni, megnőtt a kereslet a cangák iránt.
Bezzeg a kerekeimet nem viszik :D bár a most fent lévő vision tc24 nem a felénk népszerű kategória. Mondjuk az vicces,ahogy hordják haza a Zerokat, hegyre... Az 1200+ pici tömegű vision megeszi hegyen. A zero egy rövidtávos mezőnykerék,vagy kritérium.

De egy metront már eladtam. Apad a gyűjtemény (bár ánézésre még mindig, mindehol keréktáska van :D ) :rolleyes:
Szerintem még lesz egy DT rc38 és gondolkodok még a másik metronon is. Csak sajnálom ezeket elpocsékolni.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 12672
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 7355
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

És a pandémiás helyzetben sokan elkezdtek kerékpározni, megnőtt a kereslet a cangák iránt.
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12178
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3620
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

trane írta:
2020.11.19., csüt. 16:23
revox írta:
2020.11.19., csüt. 16:03
Magicbe a binyód alatt már "csak" egy Zero szett van. lassan alákerül egy Zonda ;peace;
ja, látom :smile29: - és akkor pont olyan cuccal-szerelt lesz, mint mikor eladtam leborulok.gif
egyébként mikor a végül-vevő eljött és megnézte a bringát (nomeg egy picit azért alkudott), elmondta, megkérdezte a csákót, mennyit ér a gép, és egy 100-assal kevesebbet mondott Mr. Magic. aztán most, 1.5 évvel később, meg a bringába-szetbe futott +12e km után (mikor eladtam, csak a váz volt használt, minden más rajta szinte új volt, össz. 800km-rel) többért adja... gondolkodik.gif :smile33: hiába no, tempora mutandis :yingyang:
Felmentek az árak,befagyott az olasz piac. Beszéltem kijáró emberrel és teljesen paff a használtpiac kint is. A shimano nem tudja a gyártókat kiszolgálni a leállás miatt, a gyártók nem tudnak gyártani, így kint is megnőtt a kereslet bringák iránt, így keletre se árad az ócó olax. Na jó,vagy csak kicsit nyerészkedni akar :)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12178
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3620
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

trane írta:
2020.11.19., csüt. 15:06
revox írta:
2020.11.19., csüt. 09:04
... pont a manapság számomra legfontosabb két lánckerék van karbonon. szerintem direkt szívatnak :smile51:
34-28 :rolleyes: :quetionmark: ;) :smile29: :smile32: :napsut: :smile53:
Magicbe a binyód alatt már "csak" egy Zero szett van. lassan alákerül egy Zonda ;peace;
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12178
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3620
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

trane írta:
2020.11.19., csüt. 15:06
revox írta:
2020.11.19., csüt. 09:04
... pont a manapság számomra legfontosabb két lánckerék van karbonon. szerintem direkt szívatnak :smile51:
34-28 :rolleyes: :quetionmark: ;) :smile29: :smile32: :napsut: :smile53:
ott még nem járunk :D de ami régen melegítő volt,most az általános (50/17) hegyen meg a 19-et komálom :) oxt ezek pont ezt a kettőt teszik karbonra... de majd megodlom.. ha egyszer felülök rá... ;peace;
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12178
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3620
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

na,hozom Nektek a tudományt!
elővettem sorokat és méregettem.

a 10 és 11-es lénckerekek egyaránt 1,6mm szélesek, a hézagolóknál van kb 0,1-0,15mm eltérés. szerencsére nincs külön ultegra, DA, 105 házagoló,így azok egységesek. a másik disznó, hogy nem kínlódtak azzal,hogy a bakos egységek egymáshoz képest el legyenek tolva, így minden bakos belső oldala sík-egyenes, míg külső felén egy házagolónyi karima fut. inne már csak az volt érdekes, a fogárkok miként alakulnak.
első ötletem az volt,hogy vezsek 14-28as ultegrához való 17 és 19es lánckereket (tőlünk bolfogabb országokban ez kb 5-6EUR/db), de mivel azok 14nél indulnak, nem biztos,hogy a 17 fogárka oda fog esni,ahova kellene. amiért talén jobb lenne, míg a 10-es lánckerekek kb 8 ponton kapszkodnak a rotorba, az se egyenletesen elosztva, addig a jelenlegi ultegra vagy 12 helyen, jóformány minden borda esetén, de kicsit furán le vannak kerekítve az élei, így szerintem a csatlakozási felület kisebb és jobban bemarnak. főleg az alu rotorba. kipróbáltam, a 11-25 10-es sor 17 és 19es lánckereke nagyjából illik a sorba, ordítóan ronda fogárokeltolást nem lehet látni,hogy ne váltana el, vagyis úgy summáztam,ez ide tökéletes. Fentiek alapján akár azon is el lehet merengeni, minden lánckereket le lehetne cseréln a 10-es soron lévőre, már ameddig lehet.

amit még néztem, mi oka lehet a karbonbakos megoldásnak. talán a lánckerekek oldalirányú merevésge kcisit jobb lehet. bár a bakra kb 3 szegeccsel vannak felfogatva, ami ezt egy kicsit kettéhúzza. és ekkor jött a mérleg. a 19-21 lánckerekt tartalmazo bak 50g. két sima lánckerék+2 házagoló 49g. xal marad megfejtésnek a feltételezhető oldalirányú merevség, de 17 és 19 eetén edig is megvoltam nélküle, bár a 11-23 10-es soron a 19 már alubakon volt és egész jól ment 50/19 a hegyekben. csak a karbonbakkal -vélhetően- az lesz a baj,amit nyertünk oldalirányba, többsörösen veszítjük a rotorral való kapcsolatnál. ezt emelkedőn kiyorsításkor határozottan éreztem. gumizott a hajtás,nem csapott oda. a karbon merev, persze, csak nem így. egy vázat jól meg lehet formálni úgy,hogx azi mrev lesz, de onmagában a rotor esetén a legjobb kapcsolat az acél-acél lenne(kisebb lánckerekek). utána az acél-alu(tartóbak) és a végén kullog a karbonbakos kapcsolat.

röviden a mai napról :D :rolleyes:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12178
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3620
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

node,egy kis misztikum a merlin garázsból


hogy lesz kiiktatva a karbonbak a shimani 11 sebességnél? merhogy benéztem. rendeltem egy ultegra sort DA helyére és rohadna le, a 17-19 "unit" szintén karbonspiderrrel bír, mint a DA.
nagy faxság ez a 11 speed, csak elbaxták,ami jó volt a 10-es rendsezreken. ha lenne egy állat,aki hoz nekem egy 10-es szett mechanikus DA-t és átsezreli a pinába, egy-egybe vihetné az elektromos fost(ami gyébként annyira nem rosssz. még csak állítgattam,meg próbálgatta, ház előtt, de megszokható é megszerethető. főleg a kevés madzag)
mindenestre. ha lesz kis időm, elkezdem prbálgatni, milyen lánckerékkel és házagolóval lehet kijárszani a gyári megoldást. pont a manapság számomra legfontosabb két lánckerék van karbonon. szerintem direkt szívatnak :smile51:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12178
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3620
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

ahogy Csomtos Pista mondtavoltkorábban: hifisták vagytok bazz+ :kapdelm: ;peace;
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5226
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3173

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Szalon írta:
2020.11.18., szer. 18:50


Én csak ajánlani tudom, szerintem kötelező tartozék kellene hogy legyen annak, aki közútra is kimegy.
Láttam, hogy árulnak radar kijelzővel is, ha az órával nem lenne kompatibilis. Viszont nem szeretnék még egy kütyüt, így valószínű óracsere lesz. De csak jövőre. Télen nem megyek annyit. Vagy nem tudom. Ilyenkor ugye sapi is van a bukó alatt, ami a fülemre van húzva, tehát az is tompítja a hangot és a szél fütyülése is sokat elnyom. Tényleg nem gondoltam, hogy ez ennyire jó szerkentyű. Bár nem olcsó, de megéri az árát :smile32:

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5226
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3173

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Szalon írta:
2020.11.18., szer. 18:50



Hogy tetszett a pedál meg a téli cipő a tesztkörön?
Sajnos nem volt a Zerge-ben szürke stopli, mert elfogyott, így csak amit adnak a dobozban, piros, azt tettem fel a téli cipőmre. A jobboson még kellene egy picit állítani, mert éppen beleér a hajtókarba a belső széle. Mondjuk ez széles lábfejre való cipő, durván nagy a különbség közte és a nyári cipőm között. Viszont kényelmes és meleg. (ma túlságosan :D ) De megtartom a kamáslit is.
A másik meglepi, hogy bár azt írják mindenhol, hogy a Look Keo GRIP stoplit nem lehet használni ehhez a pedálhoz, hááááát úgy pattant be a nyári cipőm, mintha mindig is így használtam volna. ;peace;
Próbálgattam, csináltam megindulásokat,stb. Szépen, azonnal reagált, jöttek az adatok, semmi késedelem. Nem volt fagyás,kihagyás,indokolatlan tüske.
Meg kell csinálnom egy ramp tesztet, hogy a zónák is be legyenek állítva.
Egyébként minden ment flottul. Könnyű volt felszerelni,beállítani,kalibrálni,használni.(eddig öröm é' bódottá ;peace; )


(és még a számaim sem lettek olyan rosszak :smile52: főleg, hogy ez most tényleg csak próbálgatás volt)

Online
Avatar
Szalon
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 930
Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
Értékelés: 1373

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Szalon »

AAttila írta:
2020.11.18., szer. 16:19
revox írta:
2020.11.18., szer. 16:09



valamikor azt mondták, 35km/h fölött a betáplált erő hatványozódik(ja,mert a szélcsendben is van közegellenállás. ha meg orrbafúj... add hozzá). ezt így vínsígemre inkább 30-ra tenném :D 100-as szél... pfúúú... azért, ha 30-40esben tekertünk,az már nem volt jó...
És egyébként tényleg. Én azt figyeltem meg, hogy 32-33-ig nincs semmi probléma, 34-35-től indul az a rész, amikortól kezd kellemetlenné válni, még szélcsendben is. 42-45 már ha nincs kellően beforgatva, akkor nagyon nem esik jól, főleg onnan felrántani 50 fölé.
37-40 között is tud szépen fütyülni a szél a fülünkbe, ezért gondolkodom azon a radaros lámpán, ami Szalonnak is van. Hát az valami csoda. Nekem nagyon bejött, csak a Brytonommal nem megy. De nagyon biztonságossá tudja tenni a közlekedést, a következő beruházásom biztosan egy ilyen lesz. :smile32:
Én csak ajánlani tudom, szerintem kötelező tartozék kellene hogy legyen annak, aki közútra is kimegy.
Hogy tetszett a pedál meg a téli cipő a tesztkörön?
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech

Online
Avatar
lacee
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2652
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 1090

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

Már egy ideje nem voltam kerózni,tegnap becsípődött a derekam,ma még ki sem tudtam mászni az ágyból,nem tudom mi lesz....így csak olvasom a beszámolóitok.... :unsure:

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12178
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3620
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2020.11.18., szer. 16:19
revox írta:
2020.11.18., szer. 16:09



valamikor azt mondták, 35km/h fölött a betáplált erő hatványozódik(ja,mert a szélcsendben is van közegellenállás. ha meg orrbafúj... add hozzá). ezt így vínsígemre inkább 30-ra tenném :D 100-as szél... pfúúú... azért, ha 30-40esben tekertünk,az már nem volt jó...
És egyébként tényleg. Én azt figyeltem meg, hogy 32-33-ig nincs semmi probléma, 34-35-től indul az a rész, amikortól kezd kellemetlenné válni, még szélcsendben is. 42-45 már ha nincs kellően beforgatva, akkor nagyon nem esik jól, főleg onnan felrántani 50 fölé.
37-40 között is tud szépen fütyülni a szél a fülünkbe, ezért gondolkodom azon a radaros lámpán, ami Szalonnak is van. Hát az valami csoda. Nekem nagyon bejött, csak a Brytonommal nem megy. De nagyon biztonságossá tudja tenni a közlekedést, a következő beruházásom biztosan egy ilyen lesz. :smile32:
42/45 egyedül már sok. csapatban kényelmes (már,ha edzésben van az indián), de egyedül szinte lehetetlen sokáig húzni. vagyis a mi szintünkön(értem arra,amikor még tudtunk is menni)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12178
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3620
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

avl2 írta:
2020.11.18., szer. 16:18
túrázós (szinte egész nap tekeréses) napokon marhára utáltam a szembeszelet, mert egy emelkedö, ha 15 - 20 km is: tudom, hogy vége van, de a szél egész nap is fújhat
baélatonnál volt úgy egyszer, délután 5kor,mint ahol kinyitnak egy csapot. szerintem kb masszív 70-80 km/h(minimum). a nádas kb 30-40fokra dőlt meg. de ez aztán statikusan. nem volt ott lökés,semmi,csak mintha a csapból folyna. másnap felkeltél, még minidg :D délben jöttünk el, még minisg folyt a csapból :D szürfösöknek teteszett, bár szerintem már csak a kemények mertek kimenni.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5226
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3173

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »


Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5226
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3173

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

revox írta:
2020.11.18., szer. 16:09



valamikor azt mondták, 35km/h fölött a betáplált erő hatványozódik(ja,mert a szélcsendben is van közegellenállás. ha meg orrbafúj... add hozzá). ezt így vínsígemre inkább 30-ra tenném :D 100-as szél... pfúúú... azért, ha 30-40esben tekertünk,az már nem volt jó...
És egyébként tényleg. Én azt figyeltem meg, hogy 32-33-ig nincs semmi probléma, 34-35-től indul az a rész, amikortól kezd kellemetlenné válni, még szélcsendben is. 42-45 már ha nincs kellően beforgatva, akkor nagyon nem esik jól, főleg onnan felrántani 50 fölé.
37-40 között is tud szépen fütyülni a szél a fülünkbe, ezért gondolkodom azon a radaros lámpán, ami Szalonnak is van. Hát az valami csoda. Nekem nagyon bejött, csak a Brytonommal nem megy. De nagyon biztonságossá tudja tenni a közlekedést, a következő beruházásom biztosan egy ilyen lesz. :smile32:

Avatar
avl2
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4707
Csatlakozott: 2007.08.23., csüt. 14:50
Értékelés: 1623

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: avl2 »

túrázós (szinte egész nap tekeréses) napokon marhára utáltam a szembeszelet, mert egy emelkedö, ha 15 - 20 km is: tudom, hogy vége van, de a szél egész nap is fújhat

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”