És ha jobban belegondolok, akkor a családomtól jó sokat elvett Mármint, elég sok időt töltök a bringázás miatt távol. (vagy Ők ennek inkább örülnek majd egyszer megkérdezem tőlük )
Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Kerékpározás
Online
Online
Online
Re: Kerékpározás
A Salice bukóval kezdődött az elmebajAAttila írta: ↑2020.11.19., csüt. 20:15Lassan 2 éve kezdtem el bringázni. Szépen feljavult a bringám, felszereléseim, én is csak fejlődtem. Eddig is élveztem a bringázást, de a fejlődéssel együtt nőtt ez az érzés is. Számtalanszor érzem napközben, hogy most le kellene tenni az autót (hagyni a melót) és csak tekerni-tekerni. Etyek környékén mindig irigykedve nézem az outisokat, hogy milyen jó nekik és boldogság önt el, amikor én is ott bringázhatok. Szóval nem akarok érzelgős lenni, csak leírtam, hogy rohadtul és egyre jobban élvezem a bringázást és ezt azért NEKTEK is köszönhetem A tanácsaitok, útmutatásotok nagyon sokat adott nekem
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
Lassan 2 éve kezdtem el bringázni. Szépen feljavult a bringám, felszereléseim, én is csak fejlődtem. Eddig is élveztem a bringázást, de a fejlődéssel együtt nőtt ez az érzés is. Számtalanszor érzem napközben, hogy most le kellene tenni az autót (hagyni a melót) és csak tekerni-tekerni. Etyek környékén mindig irigykedve nézem az outisokat, hogy milyen jó nekik és boldogság önt el, amikor én is ott bringázhatok. Szóval nem akarok érzelgős lenni, csak leírtam, hogy rohadtul és egyre jobban élvezem a bringázást és ezt azért NEKTEK is köszönhetem A tanácsaitok, útmutatásotok nagyon sokat adott nekem
Online
Re: Kerékpározás
Decathlon. 5 ezer/db. Mindent ver. Legjobb táska...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Online
De egy metront már eladtam. Apad a gyűjtemény (bár ánézésre még mindig, mindehol keréktáska van )
Szerintem még lesz egy DT rc38 és gondolkodok még a másik metronon is. Csak sajnálom ezeket elpocsékolni.
Re: Kerékpározás
Bezzeg a kerekeimet nem viszik bár a most fent lévő vision tc24 nem a felénk népszerű kategória. Mondjuk az vicces,ahogy hordják haza a Zerokat, hegyre... Az 1200+ pici tömegű vision megeszi hegyen. A zero egy rövidtávos mezőnykerék,vagy kritérium.
De egy metront már eladtam. Apad a gyűjtemény (bár ánézésre még mindig, mindehol keréktáska van )
Szerintem még lesz egy DT rc38 és gondolkodok még a másik metronon is. Csak sajnálom ezeket elpocsékolni.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12672
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7355
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
És a pandémiás helyzetben sokan elkezdtek kerékpározni, megnőtt a kereslet a cangák iránt.
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
Re: Kerékpározás
Felmentek az árak,befagyott az olasz piac. Beszéltem kijáró emberrel és teljesen paff a használtpiac kint is. A shimano nem tudja a gyártókat kiszolgálni a leállás miatt, a gyártók nem tudnak gyártani, így kint is megnőtt a kereslet bringák iránt, így keletre se árad az ócó olax. Na jó,vagy csak kicsit nyerészkedni akar :)trane írta: ↑2020.11.19., csüt. 16:23ja, látom - és akkor pont olyan cuccal-szerelt lesz, mint mikor eladtam
egyébként mikor a végül-vevő eljött és megnézte a bringát (nomeg egy picit azért alkudott), elmondta, megkérdezte a csákót, mennyit ér a gép, és egy 100-assal kevesebbet mondott Mr. Magic. aztán most, 1.5 évvel később, meg a bringába-szetbe futott +12e km után (mikor eladtam, csak a váz volt használt, minden más rajta szinte új volt, össz. 800km-rel) többért adja... hiába no, tempora mutandis
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
Magicbe a binyód alatt már "csak" egy Zero szett van. lassan alákerül egy Zonda
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
ott még nem járunk de ami régen melegítő volt,most az általános (50/17) hegyen meg a 19-et komálom :) oxt ezek pont ezt a kettőt teszik karbonra... de majd megodlom.. ha egyszer felülök rá...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
na,hozom Nektek a tudományt!
elővettem sorokat és méregettem.
a 10 és 11-es lénckerekek egyaránt 1,6mm szélesek, a hézagolóknál van kb 0,1-0,15mm eltérés. szerencsére nincs külön ultegra, DA, 105 házagoló,így azok egységesek. a másik disznó, hogy nem kínlódtak azzal,hogy a bakos egységek egymáshoz képest el legyenek tolva, így minden bakos belső oldala sík-egyenes, míg külső felén egy házagolónyi karima fut. inne már csak az volt érdekes, a fogárkok miként alakulnak.
első ötletem az volt,hogy vezsek 14-28as ultegrához való 17 és 19es lánckereket (tőlünk bolfogabb országokban ez kb 5-6EUR/db), de mivel azok 14nél indulnak, nem biztos,hogy a 17 fogárka oda fog esni,ahova kellene. amiért talén jobb lenne, míg a 10-es lánckerekek kb 8 ponton kapszkodnak a rotorba, az se egyenletesen elosztva, addig a jelenlegi ultegra vagy 12 helyen, jóformány minden borda esetén, de kicsit furán le vannak kerekítve az élei, így szerintem a csatlakozási felület kisebb és jobban bemarnak. főleg az alu rotorba. kipróbáltam, a 11-25 10-es sor 17 és 19es lánckereke nagyjából illik a sorba, ordítóan ronda fogárokeltolást nem lehet látni,hogy ne váltana el, vagyis úgy summáztam,ez ide tökéletes. Fentiek alapján akár azon is el lehet merengeni, minden lánckereket le lehetne cseréln a 10-es soron lévőre, már ameddig lehet.
amit még néztem, mi oka lehet a karbonbakos megoldásnak. talán a lánckerekek oldalirányú merevésge kcisit jobb lehet. bár a bakra kb 3 szegeccsel vannak felfogatva, ami ezt egy kicsit kettéhúzza. és ekkor jött a mérleg. a 19-21 lánckerekt tartalmazo bak 50g. két sima lánckerék+2 házagoló 49g. xal marad megfejtésnek a feltételezhető oldalirányú merevség, de 17 és 19 eetén edig is megvoltam nélküle, bár a 11-23 10-es soron a 19 már alubakon volt és egész jól ment 50/19 a hegyekben. csak a karbonbakkal -vélhetően- az lesz a baj,amit nyertünk oldalirányba, többsörösen veszítjük a rotorral való kapcsolatnál. ezt emelkedőn kiyorsításkor határozottan éreztem. gumizott a hajtás,nem csapott oda. a karbon merev, persze, csak nem így. egy vázat jól meg lehet formálni úgy,hogx azi mrev lesz, de onmagában a rotor esetén a legjobb kapcsolat az acél-acél lenne(kisebb lánckerekek). utána az acél-alu(tartóbak) és a végén kullog a karbonbakos kapcsolat.
röviden a mai napról
elővettem sorokat és méregettem.
a 10 és 11-es lénckerekek egyaránt 1,6mm szélesek, a hézagolóknál van kb 0,1-0,15mm eltérés. szerencsére nincs külön ultegra, DA, 105 házagoló,így azok egységesek. a másik disznó, hogy nem kínlódtak azzal,hogy a bakos egységek egymáshoz képest el legyenek tolva, így minden bakos belső oldala sík-egyenes, míg külső felén egy házagolónyi karima fut. inne már csak az volt érdekes, a fogárkok miként alakulnak.
első ötletem az volt,hogy vezsek 14-28as ultegrához való 17 és 19es lánckereket (tőlünk bolfogabb országokban ez kb 5-6EUR/db), de mivel azok 14nél indulnak, nem biztos,hogy a 17 fogárka oda fog esni,ahova kellene. amiért talén jobb lenne, míg a 10-es lánckerekek kb 8 ponton kapszkodnak a rotorba, az se egyenletesen elosztva, addig a jelenlegi ultegra vagy 12 helyen, jóformány minden borda esetén, de kicsit furán le vannak kerekítve az élei, így szerintem a csatlakozási felület kisebb és jobban bemarnak. főleg az alu rotorba. kipróbáltam, a 11-25 10-es sor 17 és 19es lánckereke nagyjából illik a sorba, ordítóan ronda fogárokeltolást nem lehet látni,hogy ne váltana el, vagyis úgy summáztam,ez ide tökéletes. Fentiek alapján akár azon is el lehet merengeni, minden lánckereket le lehetne cseréln a 10-es soron lévőre, már ameddig lehet.
amit még néztem, mi oka lehet a karbonbakos megoldásnak. talán a lánckerekek oldalirányú merevésge kcisit jobb lehet. bár a bakra kb 3 szegeccsel vannak felfogatva, ami ezt egy kicsit kettéhúzza. és ekkor jött a mérleg. a 19-21 lánckerekt tartalmazo bak 50g. két sima lánckerék+2 házagoló 49g. xal marad megfejtésnek a feltételezhető oldalirányú merevség, de 17 és 19 eetén edig is megvoltam nélküle, bár a 11-23 10-es soron a 19 már alubakon volt és egész jól ment 50/19 a hegyekben. csak a karbonbakkal -vélhetően- az lesz a baj,amit nyertünk oldalirányba, többsörösen veszítjük a rotorral való kapcsolatnál. ezt emelkedőn kiyorsításkor határozottan éreztem. gumizott a hajtás,nem csapott oda. a karbon merev, persze, csak nem így. egy vázat jól meg lehet formálni úgy,hogx azi mrev lesz, de onmagában a rotor esetén a legjobb kapcsolat az acél-acél lenne(kisebb lánckerekek). utána az acél-alu(tartóbak) és a végén kullog a karbonbakos kapcsolat.
röviden a mai napról
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
node,egy kis misztikum a merlin garázsból
hogy lesz kiiktatva a karbonbak a shimani 11 sebességnél? merhogy benéztem. rendeltem egy ultegra sort DA helyére és rohadna le, a 17-19 "unit" szintén karbonspiderrrel bír, mint a DA.
nagy faxság ez a 11 speed, csak elbaxták,ami jó volt a 10-es rendsezreken. ha lenne egy állat,aki hoz nekem egy 10-es szett mechanikus DA-t és átsezreli a pinába, egy-egybe vihetné az elektromos fost(ami gyébként annyira nem rosssz. még csak állítgattam,meg próbálgatta, ház előtt, de megszokható é megszerethető. főleg a kevés madzag)
mindenestre. ha lesz kis időm, elkezdem prbálgatni, milyen lánckerékkel és házagolóval lehet kijárszani a gyári megoldást. pont a manapság számomra legfontosabb két lánckerék van karbonon. szerintem direkt szívatnak
hogy lesz kiiktatva a karbonbak a shimani 11 sebességnél? merhogy benéztem. rendeltem egy ultegra sort DA helyére és rohadna le, a 17-19 "unit" szintén karbonspiderrrel bír, mint a DA.
nagy faxság ez a 11 speed, csak elbaxták,ami jó volt a 10-es rendsezreken. ha lenne egy állat,aki hoz nekem egy 10-es szett mechanikus DA-t és átsezreli a pinába, egy-egybe vihetné az elektromos fost(ami gyébként annyira nem rosssz. még csak állítgattam,meg próbálgatta, ház előtt, de megszokható é megszerethető. főleg a kevés madzag)
mindenestre. ha lesz kis időm, elkezdem prbálgatni, milyen lánckerékkel és házagolóval lehet kijárszani a gyári megoldást. pont a manapság számomra legfontosabb két lánckerék van karbonon. szerintem direkt szívatnak
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
ahogy Csomtos Pista mondtavoltkorábban: hifisták vagytok bazz+
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
Láttam, hogy árulnak radar kijelzővel is, ha az órával nem lenne kompatibilis. Viszont nem szeretnék még egy kütyüt, így valószínű óracsere lesz. De csak jövőre. Télen nem megyek annyit. Vagy nem tudom. Ilyenkor ugye sapi is van a bukó alatt, ami a fülemre van húzva, tehát az is tompítja a hangot és a szél fütyülése is sokat elnyom. Tényleg nem gondoltam, hogy ez ennyire jó szerkentyű. Bár nem olcsó, de megéri az árát
Online
A másik meglepi, hogy bár azt írják mindenhol, hogy a Look Keo GRIP stoplit nem lehet használni ehhez a pedálhoz, hááááát úgy pattant be a nyári cipőm, mintha mindig is így használtam volna.
Próbálgattam, csináltam megindulásokat,stb. Szépen, azonnal reagált, jöttek az adatok, semmi késedelem. Nem volt fagyás,kihagyás,indokolatlan tüske.
Meg kell csinálnom egy ramp tesztet, hogy a zónák is be legyenek állítva.
Egyébként minden ment flottul. Könnyű volt felszerelni,beállítani,kalibrálni,használni.(eddig öröm é' bódottá )
(és még a számaim sem lettek olyan rosszak főleg, hogy ez most tényleg csak próbálgatás volt)
Re: Kerékpározás
Sajnos nem volt a Zerge-ben szürke stopli, mert elfogyott, így csak amit adnak a dobozban, piros, azt tettem fel a téli cipőmre. A jobboson még kellene egy picit állítani, mert éppen beleér a hajtókarba a belső széle. Mondjuk ez széles lábfejre való cipő, durván nagy a különbség közte és a nyári cipőm között. Viszont kényelmes és meleg. (ma túlságosan ) De megtartom a kamáslit is.
A másik meglepi, hogy bár azt írják mindenhol, hogy a Look Keo GRIP stoplit nem lehet használni ehhez a pedálhoz, hááááát úgy pattant be a nyári cipőm, mintha mindig is így használtam volna.
Próbálgattam, csináltam megindulásokat,stb. Szépen, azonnal reagált, jöttek az adatok, semmi késedelem. Nem volt fagyás,kihagyás,indokolatlan tüske.
Meg kell csinálnom egy ramp tesztet, hogy a zónák is be legyenek állítva.
Egyébként minden ment flottul. Könnyű volt felszerelni,beállítani,kalibrálni,használni.(eddig öröm é' bódottá )
(és még a számaim sem lettek olyan rosszak főleg, hogy ez most tényleg csak próbálgatás volt)
Re: Kerékpározás
Én csak ajánlani tudom, szerintem kötelező tartozék kellene hogy legyen annak, aki közútra is kimegy.AAttila írta: ↑2020.11.18., szer. 16:19És egyébként tényleg. Én azt figyeltem meg, hogy 32-33-ig nincs semmi probléma, 34-35-től indul az a rész, amikortól kezd kellemetlenné válni, még szélcsendben is. 42-45 már ha nincs kellően beforgatva, akkor nagyon nem esik jól, főleg onnan felrántani 50 fölé.
37-40 között is tud szépen fütyülni a szél a fülünkbe, ezért gondolkodom azon a radaros lámpán, ami Szalonnak is van. Hát az valami csoda. Nekem nagyon bejött, csak a Brytonommal nem megy. De nagyon biztonságossá tudja tenni a közlekedést, a következő beruházásom biztosan egy ilyen lesz.
Hogy tetszett a pedál meg a téli cipő a tesztkörön?
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Re: Kerékpározás
Már egy ideje nem voltam kerózni,tegnap becsípődött a derekam,ma még ki sem tudtam mászni az ágyból,nem tudom mi lesz....így csak olvasom a beszámolóitok....
Online
Re: Kerékpározás
42/45 egyedül már sok. csapatban kényelmes (már,ha edzésben van az indián), de egyedül szinte lehetetlen sokáig húzni. vagyis a mi szintünkön(értem arra,amikor még tudtunk is menni)AAttila írta: ↑2020.11.18., szer. 16:19És egyébként tényleg. Én azt figyeltem meg, hogy 32-33-ig nincs semmi probléma, 34-35-től indul az a rész, amikortól kezd kellemetlenné válni, még szélcsendben is. 42-45 már ha nincs kellően beforgatva, akkor nagyon nem esik jól, főleg onnan felrántani 50 fölé.
37-40 között is tud szépen fütyülni a szél a fülünkbe, ezért gondolkodom azon a radaros lámpán, ami Szalonnak is van. Hát az valami csoda. Nekem nagyon bejött, csak a Brytonommal nem megy. De nagyon biztonságossá tudja tenni a közlekedést, a következő beruházásom biztosan egy ilyen lesz.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
baélatonnál volt úgy egyszer, délután 5kor,mint ahol kinyitnak egy csapot. szerintem kb masszív 70-80 km/h(minimum). a nádas kb 30-40fokra dőlt meg. de ez aztán statikusan. nem volt ott lökés,semmi,csak mintha a csapból folyna. másnap felkeltél, még minidg délben jöttünk el, még minisg folyt a csapból szürfösöknek teteszett, bár szerintem már csak a kemények mertek kimenni.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Online
37-40 között is tud szépen fütyülni a szél a fülünkbe, ezért gondolkodom azon a radaros lámpán, ami Szalonnak is van. Hát az valami csoda. Nekem nagyon bejött, csak a Brytonommal nem megy. De nagyon biztonságossá tudja tenni a közlekedést, a következő beruházásom biztosan egy ilyen lesz.
Re: Kerékpározás
És egyébként tényleg. Én azt figyeltem meg, hogy 32-33-ig nincs semmi probléma, 34-35-től indul az a rész, amikortól kezd kellemetlenné válni, még szélcsendben is. 42-45 már ha nincs kellően beforgatva, akkor nagyon nem esik jól, főleg onnan felrántani 50 fölé.
37-40 között is tud szépen fütyülni a szél a fülünkbe, ezért gondolkodom azon a radaros lámpán, ami Szalonnak is van. Hát az valami csoda. Nekem nagyon bejött, csak a Brytonommal nem megy. De nagyon biztonságossá tudja tenni a közlekedést, a következő beruházásom biztosan egy ilyen lesz.
Re: Kerékpározás
túrázós (szinte egész nap tekeréses) napokon marhára utáltam a szembeszelet, mert egy emelkedö, ha 15 - 20 km is: tudom, hogy vége van, de a szél egész nap is fújhat
Online
valamikor azt mondták, 35km/h fölött a betáplált erő hatványozódik(ja,mert a szélcsendben is van közegellenállás. ha meg orrbafúj... add hozzá). ezt így vínsígemre inkább 30-ra tenném 100-as szél... pfúúú... azért, ha 30-40esben tekertünk,az már nem volt jó...
Re: Kerékpározás
már nem szeretem a szelet, csak ha hátbafúj :) hegyen is a lejtőt :)avl2 írta: ↑2020.11.18., szer. 12:32...a szel revi terepe
1:26-tol: 15 eve tanult highschool-ban fizikat, es feltetelezte, hogy 2szeres szelsebesseg, 2szeres legellenallas ...khm
ha-ha illetve teljesitmenyigenyben ugye ...8szoros !!! ketsegtelen valto nelkül az erö is jatszik, az 4szeres, az igaz
vicces lehet egy marha nagy oldalszéllökés is (nem túl lassú) haladás közben
valamikor azt mondták, 35km/h fölött a betáplált erő hatványozódik(ja,mert a szélcsendben is van közegellenállás. ha meg orrbafúj... add hozzá). ezt így vínsígemre inkább 30-ra tenném 100-as szél... pfúúú... azért, ha 30-40esben tekertünk,az már nem volt jó...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
Ezek után elmondhatjuk, hogy mi még nem is tekertünk igazi szembe szélben