Ezt kb úgy kell elképzelni, mint amikor valaki a kábelekkel játszik, pl milyen hangfalkábelt egy adott erősítő és hangfal kombóhoz, ott is jó eséllyel másfajta a hangsugárzóban és az erősítő belsejében lévő kábelezés mint a külső hangfalkábel, pedig mind a három ugyanazt a szerepet tölti be. Valaki szeret ilyennel bíbelődni, más meg nem, valaki meg azt mondja, hogy muszály ezt meglépni a számára jó hanghoz. :)
A különböző konditipusok alkalmazására egy hangsugárzón belül itt van például a SF Aida hangváltója, bár az összes kondi Mundorf, de a legolcsóbb elkótól kezdve a legdrágább silver/gold kondiig szinte minden megtalálható benne és elhihetitek, hogy megfelelőek az adott feladatra amit rájuk bíznak. Egy párhuzamos ágban lévő low-pass kondi karaktere sokkal kevésbé hallatszik bele például a hangba mint egy soros ágban lévő high-pass kondié, főleg, ha ez utóbbi mondjuk a magassugárzóhoz tartozik. A különböző kondik más feladatra, más frekvenciákhoz, különböző hangszórókhoz vannak kiosztva, a legtöbb esetben teljesen szükségtelen, hogy egyforma tipusúak legyenek, de akár a különböző tipusokkal is lehet egyengetni a különböző hangszórók (mély, magas stb.) eltérő karakterét.
Aztán ott van az ár kérdése is, meg mondjuk 200 mikrofarádnyi low-pass kondinak egyik gyártó vagy legelvetemültebb DIY-er sem fog berakni Mundorf Supreme-t, egyszerúen semmivel nem lenne jobb vagy másabb mint a fehér M-Cap vagy akár egy tisztességes elkó. :)