A Fórum működési költségeihez járulsz hozzá azzal, ha hirdetéseket jeleníthetünk meg. Kérjük, hogy fontold meg ezen az oldalon az „Adblock” rendszered kikapcsolását.
Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük! viewtopic.php?f=100&t=199327
Amúgy ilyen egy virtigli angol gép eleje. Ezen még egyszerű lenne a csere:
Screenshot_20210104-163707.png
ja. féket összenyomja, bowdent kiszedi és átrakja a másik karba. nekem a monti ilyen egyszerű. de pl a dogmának még nem volt lelekierőm nekiesni,de lehet nem is fogok. ott már be van tekerve az elektromos drót is, meg épp ez a félemem,amit írtál, hogy a bowden és a bowdenház sérül. a télibe új bowden kellet pl, a régit nem lehetett visszagyikolni, mert mire kibányásztam,csavarodott kicsit... végülis,outival általában mindkét féket húzni kell, meg satuzni egyábként se szoktam, csak csúsztatni.(ügyeljük a drága gumit elég hamar a szöveten áll meg)
Apósom így használja. Anno én is meglepődtem, de meg lehet szokni azt is.
Akkor csak én vagyok ilyen gyepes... ragaszkodom ahhoz amit megszoktam x év alatt.
mindenki ahhoz ragaszkodik,csak én hamarabb nyomtam a bmx-et, mint az országútit :) bár régen az outival normál kiszerelésben mentem, nem votl gondom. most sincs a dogmával (bár hegyen még nem próbáltam, síkon más,itt nem kell fékezni), de pl montival repültem be a bokorba, amikor kanyarban rá akartam csúsztatni ívre a seggét egy kis fékrásegítéssel kb 4-5 métert repültem )nyilván az elsőt húztam be), szerencsére egy bokorra estem, de ott és azonnal megcseréltem a bowdent, amint összevakartam magam
márhogy, bal oldlaln van a hátsó bogden befűzve? nekem is reacton meg a montinn, meg a télin, de elfárdtam, a pinarello már normál állású, lusta voltam átfűzni... de még nem késő, csak itt össze van tekerve a fék a váltómadzaggal,aztán problémásabb de,majd, ha átdrótozom Kondoval a váltót, lehet
bár ez elég sovány indok a Rose-tól.
A mai, rejtett bowdenezésű, esetleg olajos tárcsafékes gépeknél azért nem ötperces munka. Bandázs letekerés, fékcső megcserélése,, légtelenítés, bowdennél áthúzás (ahol sérülhet a bowdenház belseje a lecsípett bowdenvégtől), vázban áthúzás. Úgy emlékszem, egyedül az angol törvény miatti pluszköltségekkel indokolták a kivonulást, de bőven benne lehet a Brexit is.
Belegondoltam, ha az angolok körülnéznek, mostantól mást se fognak látni maguk körül, mint vámhatárokat.
Amúgy ilyen egy virtigli angol gép eleje. Ezen még egyszerű lenne a csere:
Screenshot_20210104-163707.png (1.28 MiB) Megtekintve 1086 alkalommal
az ilyenhez van egy jó szrotim. ha csak simán megmeled, leteszed, az a miami hopper. ha a komrány végét lenyomod az aszfaltig, az a MH kormánytámasszal. na, nekem sikerült megcsinálni a MH-t fejtámasszal az első fék tartja a kereket elfrodulás ellen. osztálytársakkal találkoztunk az utácn és mondták,hogy "nyomjá mán egy majamihoppert". felfelé ágon voltam, már jó magasan, amikor eltört a fék tengelye
márhogy, bal oldlaln van a hátsó bogden befűzve? nekem is
Nem, a bal oldali fékkar a hátsó fék, a jobb pedig az első-itt mindet úgy kötik.Mikor először láttam én is csak lestem.
olvasd újra
a bal fékkarba van befúzve a hátsó bowdenje. ugyanazt mondjuk, csak én beleszőttem, miként cserélem meg. végülis,minden marad a helyén, csak a belső bowdent kell átfűzni, esetleg a külsőt(vagyis azt is. át kell pattintani fent vagy lent ), ami a fékkartól megy,ha nagyon eltér a hossz. Nem hülyeség ez ám, lásd motorkerékpárok első féke
gondold el szerencsétlent,aki bringázik és motorozik is
bár nálam a miami hopper döntötte el a bmx-en. egy hülye trükk, ami az egyik irányból mindenkinek jobban ment
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára revox 2021.01.04., hétf. 16:32-kor.
Olvastam, lejött elsőre. Attól abszurd a dolog, hogy Angliában gyártanak, kiszállítják, aztán onnan terítik mindenhova - kivéve UK-t . De nem baj, az angolok úgyis szeretik az abszurdot. Nemrég a Rose búcsúzott tőlük, igaz ők az angolok fordított fékes szabálya miatti faxnival indokolták.
az milyen? már a fordított fék?
Ami nálunk a hátsó féket fogja, náluk az az elsőt, csak ennyi...
márhogy, bal oldlaln van a hátsó bogden befűzve? nekem is reacton meg a montinn, meg a télin, de elfárdtam, a pinarello már normál állású, lusta voltam átfűzni... de még nem késő, csak itt össze van tekerve a fék a váltómadzaggal,aztán problémásabb de,majd, ha átdrótozom Kondoval a váltót, lehet
van újabb fejlemény az ügyben, vagy még téli szüneten van a biztosító ?
Rendőrségi határozatra várok... sajnos addig nem tudok nagyon mit csinálni... jan 18-án lesz meg elvileg, ha nem lesz fellebezés (elvileg nem)... aztán onnantól még 30 napja lesz a biztosítónak...
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
a titok valszeg a tulajdonos olaszoknál (olvasd el újra a cikket) van...
Olvastam, lejött elsőre. Attól abszurd a dolog, hogy Angliában gyártanak, kiszállítják, aztán onnan terítik mindenhova - kivéve UK-t . De nem baj, az angolok úgyis szeretik az abszurdot. Nemrég a Rose búcsúzott tőlük, igaz ők az angolok fordított fékes szabálya miatti faxnival indokolták.
az milyen? már a fordított fék?
Ami nálunk a hátsó féket fogja, náluk az az elsőt, csak ennyi...
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
a titok valszeg a tulajdonos olaszoknál (olvasd el újra a cikket) van...
Olvastam, lejött elsőre. Attól abszurd a dolog, hogy Angliában gyártanak, kiszállítják, aztán onnan terítik mindenhova - kivéve UK-t . De nem baj, az angolok úgyis szeretik az abszurdot. Nemrég a Rose búcsúzott tőlük, igaz ők az angolok fordított fékes szabálya miatti faxnival indokolták.
a titok valszeg a tulajdonos olaszoknál (olvasd el újra a cikket) van...
Olvastam, lejött elsőre. Attól abszurd a dolog, hogy Angliában gyártanak, kiszállítják, aztán onnan terítik mindenhova - kivéve UK-t . De nem baj, az angolok úgyis szeretik az abszurdot. Nemrég a Rose búcsúzott tőlük, igaz ők az angolok fordított fékes szabálya miatti faxnival indokolták.
Na hi-fi-ről ebben a topikban csak annyit,hogy most vettem meg a fórumról a highend NAD5120 gyalut. Van pár lemezem gyerekkoromból,gondoltam meghallgatnám őket.
De egyébként hajrá tekerés. Tegnap végre kint is tudtam menni, be is figyelt 77kili. Az edzésterv ennyit engedett. Ma 1ó tekerés lesz.
mindkettőt tekrni kell vagyis, felénk létezik az lp-tekerő elnevezés
Na hi-fi-ről ebben a topikban csak annyit,hogy most vettem meg a fórumról a highend NAD5120 gyalut. Van pár lemezem gyerekkoromból,gondoltam meghallgatnám őket.
De egyébként hajrá tekerés. Tegnap végre kint is tudtam menni, be is figyelt 77kili. Az edzésterv ennyit engedett. Ma 1ó tekerés lesz.
ezt mondom azt ksiliabizáltam, hogy olszok, de utána olyan okfejtés jön, ami a majd 3 hét vakáció utáni első hétfői fejemnek sokkk volt kicsit olyan, mint amiko a Macskafogóban levezetnek valami "ő tudja,hogy mi tudjuk..." vagy hasonlót
mindenesetre okos lépés volt angol bartainktől. bocsánat, britek :) mondjuk nekünk fontos kerékpárgyártót nem találok hirtelen náluk, ami nélkül megállna az élet. a higfi már problémásabb, de nekem az már megvan
rosszul idéztem, pärt kolléga írására reflektáltam volna - bocs'
nekem sincs gondom a hi-fi-mmel, rendben van , csupán látom, hogy ami eddig onnét kíváncsiságból beszerezhető volt, annak megvásárlási esélyét a Brexit-tel nagyjából lenullázták (legalábbis erre-felé) . igaz, van ennek egy jó adag előnye is , nevesül, több idő marad tekerni
háááááááááááát, ha ideírnám, havonta mennyi időt töltök a hifi előtt, sírnál manapság az autóban hallgatok zenét, míg utazunk(tod, tőlönk minden legalább 2 órára van) Főként DJ Asszony pendrájvra leszedett válogatása. jóesetben ramones, rosszabb esetben néha kerül rá madonna is (vicc, utazni jó madi is, ha nem is minden nótája 1-2)
...De az elég abszurd, hogy egy angol cég Angliában gyártott termékeit átmenetileg nem tudod Angliában megvenni.
a titok valszeg a tulajdonos olaszoknál (olvasd el újra a cikket) van és kb. így nézhet ki : ha a saját cégem által gyártott terméket csak vámmal és ÁFA-val megnövelt áron tudom megvenni, akkor úgy döntök, hogy abba az országba, ami miatt ez van, nem szállítok (sőt, a gyártást is átteszem ide /azé' az olaszoknál van némi hagyománya a nyeregkészítésnek, valljuk be ) - hasonlóan gondolkodott a cikk-beni holland bringáscucc-forgalmazó is
ezt mondom azt ksiliabizáltam, hogy olszok, de utána olyan okfejtés jön, ami a majd 3 hét vakáció utáni első hétfői fejemnek sokkk volt kicsit olyan, mint amiko a Macskafogóban levezetnek valami "ő tudja,hogy mi tudjuk..." vagy hasonlót
mindenesetre okos lépés volt angol bartainktől. bocsánat, britek :) mondjuk nekünk fontos kerékpárgyártót nem találok hirtelen náluk, ami nélkül megállna az élet. a higfi már problémásabb, de nekem az már megvan