Az utolsó Év Autója ami megmozgatja a fantáziámat!
Egy kis korabeli reklám hozzá:
https://www.youtube.com/watch?v=i_Ozg26 ... e=emb_logo
Az utolsó Év Autója ami megmozgatja a fantáziámat!
Új karosszéria változat....és full elektromos.....
Az a szomorú, hogy nekem tényleg mindegy melyik nyer. Unalmas autók mind.Aszpirin írta: ↑2021.01.08., pén. 15:47Láttam a Csikós által leadott szavazatokat a SpeedZone-on, négynek a döntöbe jutásához ő is hozzájárult (C4, 500, Defender, ID.3)Acme írta: ↑2021.01.08., pén. 14:46Év Autója 2021 döntősök:
Citroën C4
Cupra Formentor
Fiat New 500
Land Rover Defender
Škoda Octavia
Toyota Yaris
Volkswagen ID.3
Meglepődnék ha ebből a "fényes társaságból" nem az ID.3 nyer.
Mindeközben Karotta nagyot ámokfutott a döglődő TC hasábjain a szerelméről, Elon Muskról. (Nem linkelem be, mert kár ráklikkelni). Ajánlom figyelmébe a Főszerkesztő úrnak az alábbi grafikont:
btc.jpg
A Skoda Octavia nagyon kilóg ebből a sorból, és nem is nagyon értem...
Én a Defender-nek szurkolok, imádom az ilyen őszinte dobozformát. Meg különben is.
De úgyis az ID.3 fog nyerni. Mert csak.
Láttam a Csikós által leadott szavazatokat a SpeedZone-on, négynek a döntöbe jutásához ő is hozzájárult (C4, 500, Defender, ID.3)Acme írta: ↑2021.01.08., pén. 14:46Év Autója 2021 döntősök:
Citroën C4
Cupra Formentor
Fiat New 500
Land Rover Defender
Škoda Octavia
Toyota Yaris
Volkswagen ID.3
Meglepődnék ha ebből a "fényes társaságból" nem az ID.3 nyer.
Mindeközben Karotta nagyot ámokfutott a döglődő TC hasábjain a szerelméről, Elon Muskról. (Nem linkelem be, mert kár ráklikkelni). Ajánlom figyelmébe a Főszerkesztő úrnak az alábbi grafikont:
btc.jpg
Logika:
Ez hol SUV?Vinkler írta: ↑2021.01.06., szer. 19:52Jah, rámentek a divatos SUV vonalra.Acme írta: ↑2021.01.06., szer. 14:32A Singer továbbra is érzi...
https://www.youtube.com/watch?v=xi0IqwXhUBo
Jah, rámentek a divatos SUV vonalra.Acme írta: ↑2021.01.06., szer. 14:32A Singer továbbra is érzi...
https://www.youtube.com/watch?v=xi0IqwXhUBo
Nagyon helyes, ha így lesz. Vicc, hogy egy 2-2,5 tonnás vas előnyöket élvez, ami esetenként két autónyi helyet foglal, míg mondjuk egy 1.0 Yaris gyakorlatilag lehet, megszűnik, mert papíron nem felel meg a követelményeknek.Acme írta: ↑2021.01.06., szer. 09:44Szuper de volt már.
Ugyanakkor:
https://www.vezess.hu/magazin/2021/01/0 ... in-hibrid/
De jó lenne ha így lenne. Kíváncsi vagyok hogy oldják meg a cserét. Ha az első műszaki vizsgáig marad a zöld, akkor lesz 2-3 év, amikor a Panamera Hybridek ingyen parkolnak, de az Opel Amperák és Plug-in Priusok már nem
Szuper de volt már.
Tegnap linkeltem a megfelelő témába.Palm írta: ↑2021.01.03., vas. 17:01Bértárgyalás:
https://hu.motorsport.com/f1/news/a-dai ... t/4933882/
Widowmaker... kitűnő ízlésre - és nagyon magas szintű vezetési tudásra vall!Alex_Aston írta: ↑2021.01.03., vas. 08:45Ráadásul rossz helyen van a motorAcme írta: ↑2021.01.03., vas. 08:39https://www.youtube.com/watch?v=_ymycZspw1w
Bármelyiket elfogadnám!
A Szentháromságnak ugyen nem felelnek meg (Szívómotor, Hátsó kerék, Kézi váltó) de ennyire én sem vagyok bigott
De igen, gyakorlatilag mindegy, melyik. Nekem talán a legrégebbi kéne. Bár lehet az első kövér gázra össze is törném....
Ráadásul rossz helyen van a motorAcme írta: ↑2021.01.03., vas. 08:39https://www.youtube.com/watch?v=_ymycZspw1w
Bármelyiket elfogadnám!
A Szentháromságnak ugyen nem felelnek meg (Szívómotor, Hátsó kerék, Kézi váltó) de ennyire én sem vagyok bigott
Igen pont a vizsga állomások feladata lenne, hogy ne ilyen szubjektívan legyenek a dolgok megítélve. Mondjuk eddig is voltak kétségeim, de mióta a Mozaik utca is bedőlt szerintem ebben se szabad megbízni 100%-osan.Alex_Aston írta: ↑2021.01.02., szomb. 16:19
Na igen. Az ilyet szerintem szeretjük "elnézni".
De, ha az ilyen túlhajszolt anyuka, a rossz műszaki állapotú autóval, fáradtan, és a mocskos szélvédőn amúgy sem rendesen kilátva, nem veszi időben észre a gyerekeket, megállni pedig a slick gumik, és a rossz lengéscsillapítók miatt sem tudna, akkor kisebb büntetést érdemel, mint prémium autó esetén a sarki strici, vagy kevésbé zavarna...?
Amit írsz a méretről, az nagyon jó megállapítás. Hisz ez van sajnos. Inkább az 5 évvel idősebb lefingott audibéjemvémercedes, mint a normálisabb Astra. Aztán az első kerék csere es/vagy kopó alkatresz áron jönnek a tágra nyílt szemek, hogy mennyi az ára. Utána meg jön a tákolás. Meg az okos műszaki. Az eredményt meg látjuk az utakon...
Amit írtam még mindig áll!Alex_Aston írta: ↑2021.01.02., szomb. 15:52Mivel nagyobb kerék, általában nehezebb is, így több energia kell megforgatni, így duplán számít gyorsulás esetén.
Na igen. Az ilyet szerintem szeretjük "elnézni".Tctronic írta: ↑2021.01.02., szomb. 16:02
Hú, de nehéz terepre eveztünk. Igazad van. De...
Én nem venném egy kalap alá azt aki egy 7-es BMW re nem veszi meg a gyári féket, vagy a normális gumit bár megvan a pénze rá bőven, de örül a lelke hogy jó lesz az úgy ugyanúgy 200 felett jár a pályán, és azt az elvált anyukát aki egyedül neveli 3 gyerekét és munkába járását másképp nem tudja megoldani, és szívesen megvenné de inkább a rezsi számlát fizeti be...
Szóval igen... Igazad van, de nehéz dolog ez....
Egyszer valaki azt mondta: mindenki "eggyel nagyobb" autóban ül mint amit megengedhetne magának... De ez már más kérdés.
Hú, de nehéz terepre eveztünk. Igazad van. De...Alex_Aston írta: ↑2021.01.02., szomb. 15:55
A legtöbb baleset 100 alatt történik. Csak egy példának írtam.
Amúgy meg szerintem erre is igaz, hogy banán és majom. Ha nincs pénze valakinek autóra, járjon gyalog. Ugyanis veszélyes üzem. Qrva veszélyes. De sajnos sokan ezt nem fogják fel. És az sem mentség, hogy a kocsi nem ér sokat, kar rá költeni. Ha közúton közlekedik, legyen tökéletes, ha 2 éves, ha 22.
A legtöbb baleset 100 alatt történik. Csak egy példának írtam.Tctronic írta: ↑2021.01.02., szomb. 15:30
Igen. Illene. De pl. régi 20-30 éves autóra ami ér 300-800E Ft-ot (Mint a járműpark nagy része) a négy gumi elég nagy kiadás már önmagában is a prémium gumi pedig mégnagyobb. És lehet egész évbe nem megy vele 100 Km/h-nál gyorsabban. Itt ugye már felmerül az átlagos általános műszaki állapot kérdése is. (Fékek, lengéscsillapítók stb állapota) Ha ezek általában leharcoltak, a jobb minőségű gumi nem tudom mit tud segíteni. Ja és az utak állapotáról már nem is beszélve.
A gumi kérdésről az a történet jut eszembe amikor jó apám anno, mikor látta vettem téli gumit a Fordra elhatározta vesz ő is az Seat-jára. (Egész életében soha nem használt(!) előtte téli gumit Lada-val , hátsókerék hajtással járt egész télen. Soha nem volt balesete. Mindenre volt jogsija , talán Mentőre/tűzoltóra nem) Azt vallotta lassabban óvatosan kell menni és mindenhol el lehet menni. Na szóval megvette élete első téli gumi szettjét felnistől és nem esett 1 cm hó sem Azt mondta kidobott pénz volt. Senkit nem biztatnék erre, de tény a jobb gumi önmagában nem minden. Legalább annyit ér ha tisztában vagyunk a saját és az autónk képességeivel minden időjárás viszony között.