Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Autós topik autósoknak
Re: Autós topik autósoknak
Hihetetlen milyen munkahelyek vannak. Jó értelemben persze. Mit kellett volna tanulnom ehhez?
IT?
IT?
Szerintem!
Online
Elektromos meg mondjuk 10 év múlva csak jó lesz már :)
- Alex_Aston
- V.I.P.
- Hozzászólások: 4394
- Csatlakozott: 2020.08.03., hétf. 16:25
- Értékelés: 2381
Re: Autós topik autósoknak
Így van. A céges esetében az ember lesz@rja, milyen jó, ha gurul, és elfér a család.Acme írta: ↑2021.01.18., hétf. 17:53Örök igazság: legjobb autó a cégautó!Alex_Aston írta: ↑2021.01.18., hétf. 08:43"Szép" új világ. Már a 8-as Golf és platform modellek is kb. fél év csúszással jöttek ki a a szoftver miatt, meg az ID3 is emiatt csúszott.Acme írta: ↑2021.01.18., hétf. 08:35
Ajjaj. Remélem neked jobb tapasztalataid lesznek!
https://nepitelet.hu/autok/skoda/octavi ... ar_par.../
A vevők a Béta teszt. Broáf.
Tényleg azt mondom, hogy így én már nem akarok autót. Legyen akkor tényleg valami sz@r elektromos, és kész.
De szerencsére nekem úgy néz ki megoldódik ez a problémám. Februártól kapok céges, családi méretű autót. Eladom az Octaviamat, és nem fog érdekelni a dolog...
A sz@r elektromossal az a baj, hogy abban is van ám beta állapotú software. És az nem csak zavar a vezetésben, hanem a legváltozatosabb helyzetekben hagy az út szélén. Mindezek hatására teljesen lebeszéltem magam a villanyautóról. (pedig majdnem lett egy Leaf egy évvel ezelőtt...)
Elektromos meg mondjuk 10 év múlva csak jó lesz már :)
Csak a Marantz! :-D
Online
ZF váltó esetén, már a 2006-os, még a 6 sebességes is villámgyorsan váltott, bármennyi fokozatot vissza, ha kellett. Ott nem éreztem azt, hogy bele kéne nyúlni.
Mondjuk a DSG váltó sajátossága, hogy csak a következő fokozatba váltást tudja gyorsan, a visszavágltást, több fokozattal, azt nagyon nem.
De utólagos okosítással jó lett a próbált 2014, vagy 2015-ös benzines RS O3. Főleg, hogy 320LE volt mellé
- Alex_Aston
- V.I.P.
- Hozzászólások: 4394
- Csatlakozott: 2020.08.03., hétf. 16:25
- Értékelés: 2381
Re: Autós topik autósoknak
Nem azért automata, hogy ne kelljen nekem helyette cselekedni...?Vinkler írta: ↑2021.01.18., hétf. 17:31Nem érzem nagyon lassúnak a mostani dsg-ket, sport fokozatban pl egész fickósak. Én javaslom a kormányról vezérelhetőséget, a fülekkel előre lehet készülni és akkor azt a fokozatot készíted be, ami szimpatikus. Pont erre találták ki, a váltó nem tud helyetted gondolkodni, de ha látod, h lesz lehetőséged előzni 2 kattintással visszaváltasz 2 fokozatot és kész...Alex_Aston írta: ↑2021.01.18., hétf. 11:31
Legjobb autó a céges autó!
Igen, a ZF 8-as váltó a legjobb, ez nem kérdés. De már a második generációs 6-os is gyorsabb és "okosabb" volt gyakorlatilag minden akkori konkurenciánál. a DSG váltók, menet közben a 2-3 fokozat visszaváltásban (padló gázzal előzés, stb.) lassú. Szoftveresen lehet mondjuk gyorsítani motor chip tuning mellett, ilyet próbáltam is RS O3-ban, úgy már egész jó.
Egy BMW-t (meg bármit) meg valóban nem csak megvenni kell, hanem fenntartani is. Látni az utakon, hogy ezt sokan nem tudták, amikor megvették használtan...
ZF váltó esetén, már a 2006-os, még a 6 sebességes is villámgyorsan váltott, bármennyi fokozatot vissza, ha kellett. Ott nem éreztem azt, hogy bele kéne nyúlni.
Mondjuk a DSG váltó sajátossága, hogy csak a következő fokozatba váltást tudja gyorsan, a visszavágltást, több fokozattal, azt nagyon nem.
De utólagos okosítással jó lett a próbált 2014, vagy 2015-ös benzines RS O3. Főleg, hogy 320LE volt mellé
Csak a Marantz! :-D
- Aszpirin
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 6090
- Csatlakozott: 2018.04.06., pén. 21:30
- Értékelés: 5144
- Tartózkodási hely: Szár
Re: Autós topik autósoknak
Nem kaki az szvsz...Alex_Aston írta: ↑2021.01.18., hétf. 11:50Használt PUG308 1.6HDI. Kalap kaki, de ingyen lesz, 1500km havi privát kerettel.
Nálunk más a cégautó-policy, aki kapja, az teljesen személyes használatra kapja (annyira, hogy nem igazán javasolják a céges utakra való használatát, arra inkább használjuk a foglalható pool-autókat), mi tudjuk kiválasztani, konfigurálni. Márka-lista van és lízingdíj-keret, bár a rendeléskor 12 milla listaár-keretet mondtak, de kiderült, hogy az csak irányadó, és a lízingdíj keret fix, és azzal is fönnebb is lehet menni, csak akkor kiszámlázzák (kiszámlázták volna) a bruttó különbözetet háromhavonta. Ha ezt hamarabb tudom... na mindegy, elég nagy volt a kapkodás, mert későn reagáltam le a dolgokat, és sok dologra jobban odafigyelhettem volna... Meg tuti, hogy RS lett volna belőle, ha ezeket időben tudom, és megvárhattam volna az RS megjelenését (ami csak plusz 3? 4? hét lett volna - nem oszt nem szoroz).
Én egyébként nem tartom "ingyen-autónak" a személyes használatú cégautót, ez a fizetési-juttatási csomagom része, és szerintem dolgozok is érte rendesen... Más lenne, ha munkaeszköz lenne, de így legfeljebb munkábajárási eszköz, és az is csak az én döntésem alapján (járhatnék éppen vonattal is, csak minek).
- All-in-one Hifi: NAD M33 → Audio Physic Classic 20
- Fejes rendszer: Mac → RME ADI-2 DAC FS → Hifiman Arya Stealth
- Házimozi: Oppo 203 | AppleTV 4K → Marantz SR6013 → LG OLED B7 | Dali Opticon HM szett + B.K.Electrinics DoubleGem
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12627
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7304
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
A füleket csak arra mondtam, hogy előzéskor hamarabb fel tudsz készülni, egyébként semmi értelmét nem látom. A fülek egyébként működnek normál módban is, annyi, hogy akkor automatikusan átvált manuál módra, ha végeztél, akkor ismét aut módba kell visszarakni. Kb. ennyi.Aszpirin írta: ↑2021.01.18., hétf. 17:58
Váltó: a BMW-n is megszoktam, hogy gyakran használom a váltó sport üzemmódját (nem a teljes "SPORT" profilt, bár az is van, azt nem igazán), ha tényleg dinamikusan akarok előzni, mert úgy még gyorsabban reagál (és soha nem rakja 8-asba, az csak a nem-sport váltókar-állásban van). Egész egyszerűen közvetlenül előzés előtt átkattintom a váltókart a sport-állásba, aztán ha befejeztem az előzést, akkor vissza. Az "átkattintás" után a reakció azonnali, még gázadás előtt visszavált... Az új octinál is ugye most egyetlen pöccentés a sport váltó-mód, és egy másik vissza, szóval ha arra ugyanolyan jól regál a DSG mint a ZF, akkor azt tuti használni fogom. Ha nem, akkor lehet hogy megtanulok a fülekkel váltani (amúgy a fülek normál módban is működnek, vagy csak sport módban, mint a bömösnél?)
A manuális váltást viszont bevallom épp csak kipróbáltam, de nem használom, mert az automata váltónak az automata váltás a lényege és a ZF 8HP váltóval soha nem éreztem igényét a manuális váltásnak. Igaz, én nem is kértem váltófüleket a kormányra (a BMW-nél ez is opció, aber natürlich), így az egyébként elektronikus váltókarral tudnék manuálisan váltogatni kizárólag sport váltómódban...
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- Aszpirin
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 6090
- Csatlakozott: 2018.04.06., pén. 21:30
- Értékelés: 5144
- Tartózkodási hely: Szár
Re: Autós topik autósoknak
Bocs, a B6 egy elgépelés volt.Vinkler írta: ↑2021.01.18., hétf. 17:27Folyamatosan jönnek a frissítések, pár hónap alatt elvileg megoldanak minden anomáliát.Aszpirin írta: ↑2021.01.18., hétf. 10:57Már én is bánom, egyre több rosszat olvasok róla. Pedig ez a fórum nagyon benne van abban, hogy az Octi lett a B6 Passat helyett, szóval legalább van kit hibáztatnomAcme írta: ↑2021.01.18., hétf. 08:35
Ajjaj. Remélem neked jobb tapasztalataid lesznek!
https://nepitelet.hu/autok/skoda/octavi ... ar_par.../
Ha csak annyi lenne a gond, amiket a linkelt ítélet írója írt, akkor azt tuti megoldom "okosba'", hogy defaultból ki legyenek kapcsolva a hülye asszisztensek. De sajnos a váltóról (pontosabban a hétköznapi helyzetekben való működéséről) sem sok jót olvastam... pedig arra háklis vagyok. És hozzá vagyok szokva a bömös ZF 8HP váltójához, aminél én még jobbat nem tapasztaltam (vezetés szempontjából), pedig NAGYON sok autómataváltós autót vezettem már hosszabb-rövidebb ideig (a sajátokon kívül megszámlálhatatlan bérautót... DSG-s VW-ket is, és érdekes módon azzal nem tapasztaltam problémát, bár ez asszem egy újabb DSG váltó, mint amiket én vezettem...)
Április végén jön meg a mostani állapot szerint, addig hátha javítanak ezeken a (szerintem alapvetően szoftveres) hibákon... szóval abban bízom, hogy TALÁN a 2021-es modellév egy picit már jobb lesz.
A mostani Passat nem B6, hanem a 2 generációval fiatalabb B8. Szerintem az egyik legjobban sikerült passat és, ha jól emlékszem én a mellett voksoltam...
Mindegy, hogy ki mire voksolt, mert a szmájli az szmájli (persze hogy csak magamat hibáztatom, ha rosszul döntöttem). Az igazság az, hogy a mostani Passat is "uncsi" nekem, az Octavia 4 jobban megtetszett... Viszont azzal a duplaaljú csomagtartóval, amit kifelejtettem a rendelésből, tényleg meg foglak keresni, hátha tudtok vele valamit kezdeni utólag...
Annak örülök, hogy jönnek a frissítések folyamatosan, és remélhetőleg amire én megkapom (még 3 és fél hónap), már sokkal jobb lesz az állapot.
Váltó: a BMW-n is megszoktam, hogy gyakran használom a váltó sport üzemmódját (nem a teljes "SPORT" profilt, bár az is van, azt nem igazán), ha tényleg dinamikusan akarok előzni, mert úgy még gyorsabban reagál (és soha nem rakja 8-asba, az csak a nem-sport váltókar-állásban van). Egész egyszerűen közvetlenül előzés előtt átkattintom a váltókart a sport-állásba, aztán ha befejeztem az előzést, akkor vissza. Az "átkattintás" után a reakció azonnali, még gázadás előtt visszavált... Az új octinál is ugye most egyetlen pöccentés a sport váltó-mód, és egy másik vissza, szóval ha arra ugyanolyan jól regál a DSG mint a ZF, akkor azt tuti használni fogom. Ha nem, akkor lehet hogy megtanulok a fülekkel váltani (amúgy a fülek normál módban is működnek, vagy csak sport módban, mint a bömösnél?)
A manuális váltást viszont bevallom épp csak kipróbáltam, de nem használom, mert az automata váltónak az automata váltás a lényege és a ZF 8HP váltóval soha nem éreztem igényét a manuális váltásnak. Igaz, én nem is kértem váltófüleket a kormányra (a BMW-nél ez is opció, aber natürlich), így az egyébként elektronikus váltókarral tudnék manuálisan váltogatni kizárólag sport váltómódban...
- All-in-one Hifi: NAD M33 → Audio Physic Classic 20
- Fejes rendszer: Mac → RME ADI-2 DAC FS → Hifiman Arya Stealth
- Házimozi: Oppo 203 | AppleTV 4K → Marantz SR6013 → LG OLED B7 | Dali Opticon HM szett + B.K.Electrinics DoubleGem
Re: Autós topik autósoknak
Örök igazság: legjobb autó a cégautó!Alex_Aston írta: ↑2021.01.18., hétf. 08:43"Szép" új világ. Már a 8-as Golf és platform modellek is kb. fél év csúszással jöttek ki a a szoftver miatt, meg az ID3 is emiatt csúszott.Acme írta: ↑2021.01.18., hétf. 08:35Ajjaj. Remélem neked jobb tapasztalataid lesznek!
https://nepitelet.hu/autok/skoda/octavi ... ar_par.../
A vevők a Béta teszt. Broáf.
Tényleg azt mondom, hogy így én már nem akarok autót. Legyen akkor tényleg valami sz@r elektromos, és kész.
De szerencsére nekem úgy néz ki megoldódik ez a problémám. Februártól kapok céges, családi méretű autót. Eladom az Octaviamat, és nem fog érdekelni a dolog...
A sz@r elektromossal az a baj, hogy abban is van ám beta állapotú software. És az nem csak zavar a vezetésben, hanem a legváltozatosabb helyzetekben hagy az út szélén. Mindezek hatására teljesen lebeszéltem magam a villanyautóról. (pedig majdnem lett egy Leaf egy évvel ezelőtt...)
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12627
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7304
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Nem érzem nagyon lassúnak a mostani dsg-ket, sport fokozatban pl egész fickósak. Én javaslom a kormányról vezérelhetőséget, a fülekkel előre lehet készülni és akkor azt a fokozatot készíted be, ami szimpatikus. Pont erre találták ki, a váltó nem tud helyetted gondolkodni, de ha látod, h lesz lehetőséged előzni 2 kattintással visszaváltasz 2 fokozatot és kész...Alex_Aston írta: ↑2021.01.18., hétf. 11:31
Legjobb autó a céges autó!
Igen, a ZF 8-as váltó a legjobb, ez nem kérdés. De már a második generációs 6-os is gyorsabb és "okosabb" volt gyakorlatilag minden akkori konkurenciánál. a DSG váltók, menet közben a 2-3 fokozat visszaváltásban (padló gázzal előzés, stb.) lassú. Szoftveresen lehet mondjuk gyorsítani motor chip tuning mellett, ilyet próbáltam is RS O3-ban, úgy már egész jó.
Egy BMW-t (meg bármit) meg valóban nem csak megvenni kell, hanem fenntartani is. Látni az utakon, hogy ezt sokan nem tudták, amikor megvették használtan...
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
A mostani Passat nem B6, hanem a 2 generációval fiatalabb B8. Szerintem az egyik legjobban sikerült passat és, ha jól emlékszem én a mellett voksoltam...
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12627
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7304
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Folyamatosan jönnek a frissítések, pár hónap alatt elvileg megoldanak minden anomáliát.Aszpirin írta: ↑2021.01.18., hétf. 10:57Már én is bánom, egyre több rosszat olvasok róla. Pedig ez a fórum nagyon benne van abban, hogy az Octi lett a B6 Passat helyett, szóval legalább van kit hibáztatnomAcme írta: ↑2021.01.18., hétf. 08:35Ajjaj. Remélem neked jobb tapasztalataid lesznek!
https://nepitelet.hu/autok/skoda/octavi ... ar_par.../
Ha csak annyi lenne a gond, amiket a linkelt ítélet írója írt, akkor azt tuti megoldom "okosba'", hogy defaultból ki legyenek kapcsolva a hülye asszisztensek. De sajnos a váltóról (pontosabban a hétköznapi helyzetekben való működéséről) sem sok jót olvastam... pedig arra háklis vagyok. És hozzá vagyok szokva a bömös ZF 8HP váltójához, aminél én még jobbat nem tapasztaltam (vezetés szempontjából), pedig NAGYON sok autómataváltós autót vezettem már hosszabb-rövidebb ideig (a sajátokon kívül megszámlálhatatlan bérautót... DSG-s VW-ket is, és érdekes módon azzal nem tapasztaltam problémát, bár ez asszem egy újabb DSG váltó, mint amiket én vezettem...)
Április végén jön meg a mostani állapot szerint, addig hátha javítanak ezeken a (szerintem alapvetően szoftveres) hibákon... szóval abban bízom, hogy TALÁN a 2021-es modellév egy picit már jobb lesz.
A mostani Passat nem B6, hanem a 2 generációval fiatalabb B8. Szerintem az egyik legjobban sikerült passat és, ha jól emlékszem én a mellett voksoltam...
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
Havonta 70-80e Ft spórolás, ha a jelenlegi autó teljes költségét nézem (értékvesztés, biztosítás, szerviz, üzemanyag, stb.). Az meg évente közel 1 milla, ami azért elég nyomós indok arra, hogy átüljek egy ilyenbe.
Legalább nem fapados, mert ESP, 4 elektormos ablak, meg elektromos tükrök, 2 zónás klíma van benne, más meg nem is igazán kell. Egy jó ülés meg kormány nem lenne hátrány, de ez nem olyan sajna.
- Alex_Aston
- V.I.P.
- Hozzászólások: 4394
- Csatlakozott: 2020.08.03., hétf. 16:25
- Értékelés: 2381
Re: Autós topik autósoknak
Használt PUG308 1.6HDI. Kalap kaki, de ingyen lesz, 1500km havi privát kerettel. 5 ajtós, így befér a család.Aszpirin írta: ↑2021.01.18., hétf. 11:43Oszt' amit kapsz, mi lesz?Alex_Aston írta: ↑2021.01.18., hétf. 08:43De szerencsére nekem úgy néz ki megoldódik ez a problémám. Februártól kapok céges, családi méretű autót. Eladom az Octaviamat, és nem fog érdekelni a dolog...
Azt nem tudtad Te kiválasztani/konfigolni?
Havonta 70-80e Ft spórolás, ha a jelenlegi autó teljes költségét nézem (értékvesztés, biztosítás, szerviz, üzemanyag, stb.). Az meg évente közel 1 milla, ami azért elég nyomós indok arra, hogy átüljek egy ilyenbe.
Legalább nem fapados, mert ESP, 4 elektormos ablak, meg elektromos tükrök, 2 zónás klíma van benne, más meg nem is igazán kell. Egy jó ülés meg kormány nem lenne hátrány, de ez nem olyan sajna.
Csak a Marantz! :-D
- Aszpirin
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 6090
- Csatlakozott: 2018.04.06., pén. 21:30
- Értékelés: 5144
- Tartózkodási hely: Szár
Re: Autós topik autósoknak
Oszt' amit kapsz, mi lesz?Alex_Aston írta: ↑2021.01.18., hétf. 08:43De szerencsére nekem úgy néz ki megoldódik ez a problémám. Februártól kapok céges, családi méretű autót. Eladom az Octaviamat, és nem fog érdekelni a dolog...
Azt nem tudtad Te kiválasztani/konfigolni?
- All-in-one Hifi: NAD M33 → Audio Physic Classic 20
- Fejes rendszer: Mac → RME ADI-2 DAC FS → Hifiman Arya Stealth
- Házimozi: Oppo 203 | AppleTV 4K → Marantz SR6013 → LG OLED B7 | Dali Opticon HM szett + B.K.Electrinics DoubleGem
Online
Igen, a ZF 8-as váltó a legjobb, ez nem kérdés. De már a második generációs 6-os is gyorsabb és "okosabb" volt gyakorlatilag minden akkori konkurenciánál. a DSG váltók, menet közben a 2-3 fokozat visszaváltásban (padló gázzal előzés, stb.) lassú. Szoftveresen lehet mondjuk gyorsítani motor chip tuning mellett, ilyet próbáltam is RS O3-ban, úgy már egész jó.
Egy BMW-t (meg bármit) meg valóban nem csak megvenni kell, hanem fenntartani is. Látni az utakon, hogy ezt sokan nem tudták, amikor megvették használtan...
- Alex_Aston
- V.I.P.
- Hozzászólások: 4394
- Csatlakozott: 2020.08.03., hétf. 16:25
- Értékelés: 2381
Re: Autós topik autósoknak
Legjobb autó a céges autó!Aszpirin írta: ↑2021.01.18., hétf. 10:57Már én is bánom, egyre több rosszat olvasok róla. Pedig ez a fórum nagyon benne van abban, hogy az Octi lett a B6 Passat helyett, szóval legalább van kit hibáztatnomAcme írta: ↑2021.01.18., hétf. 08:35Ajjaj. Remélem neked jobb tapasztalataid lesznek!
https://nepitelet.hu/autok/skoda/octavi ... ar_par.../
Ha csak annyi lenne a gond, amiket a linkelt ítélet írója írt, akkor azt tuti megoldom "okosba'", hogy defaultból ki legyenek kapcsolva a hülye asszisztensek. De sajnos a váltóról (pontosabban a hétköznapi helyzetekben való működéséről) sem sok jót olvastam... pedig arra háklis vagyok. És hozzá vagyok szokva a bömös ZF 8HP váltójához, aminél én még jobbat nem tapasztaltam (vezetés szempontjából), pedig NAGYON sok autómataváltós autót vezettem már hosszabb-rövidebb ideig (a sajátokon kívül megszámlálhatatlan bérautót... DSG-s VW-ket is, és érdekes módon azzal nem tapasztaltam problémát, bár ez asszem egy újabb DSG váltó, mint amiket én vezettem...)
Április végén jön meg a mostani állapot szerint, addig hátha javítanak ezeken a (szerintem alapvetően szoftveres) hibákon... szóval abban bízom, hogy TALÁN a 2021-es modellév egy picit már jobb lesz.
Na mindegy, most ezzel kell majd együttélnem (gondolkodom rajta, hogy megtartsam-e a BMW-t, csak nem nagyon látom értelmét így cégautó mellett, és nem lévén dupla garázsom... bár ki tudja... épp a napokban néztem meg a Speedzone-on egy használtautó-tesztet ugyanilyen /két évvel öregebb, de szintén F30-as/ BMW-ről, ugyanilyen motorral, stb... Vályi Pistával, aki tul.képpen rendesen feldícsérte, ami azért szokatlan egy BMW használtautó-teszt esetében. Persze azt ő is hozzátette, hogy "aki majmot vesz, legyen pénze banánra is", mert ugye azért egy fékbetét- és -tárcsa csere már nálam is hamarosan bejátszik /az autó szerint 9000 km múlva/, és az a "polgáribb" márkákéhoz képest nem olcsó mulatság)
Igen, a ZF 8-as váltó a legjobb, ez nem kérdés. De már a második generációs 6-os is gyorsabb és "okosabb" volt gyakorlatilag minden akkori konkurenciánál. a DSG váltók, menet közben a 2-3 fokozat visszaváltásban (padló gázzal előzés, stb.) lassú. Szoftveresen lehet mondjuk gyorsítani motor chip tuning mellett, ilyet próbáltam is RS O3-ban, úgy már egész jó.
Egy BMW-t (meg bármit) meg valóban nem csak megvenni kell, hanem fenntartani is. Látni az utakon, hogy ezt sokan nem tudták, amikor megvették használtan...
Csak a Marantz! :-D
- Aszpirin
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 6090
- Csatlakozott: 2018.04.06., pén. 21:30
- Értékelés: 5144
- Tartózkodási hely: Szár
Re: Autós topik autósoknak
Már én is bánom, egyre több rosszat olvasok róla. Pedig ez a fórum nagyon benne van abban, hogy az Octi lett a B6 Passat helyett, szóval legalább van kit hibáztatnomAcme írta: ↑2021.01.18., hétf. 08:35Ajjaj. Remélem neked jobb tapasztalataid lesznek!
https://nepitelet.hu/autok/skoda/octavi ... ar_par.../
Ha csak annyi lenne a gond, amiket a linkelt ítélet írója írt, akkor azt tuti megoldom "okosba'", hogy defaultból ki legyenek kapcsolva a hülye asszisztensek. De sajnos a váltóról (pontosabban a hétköznapi helyzetekben való működéséről) sem sok jót olvastam... pedig arra háklis vagyok. És hozzá vagyok szokva a bömös ZF 8HP váltójához, aminél én még jobbat nem tapasztaltam (vezetés szempontjából), pedig NAGYON sok autómataváltós autót vezettem már hosszabb-rövidebb ideig (a sajátokon kívül megszámlálhatatlan bérautót... DSG-s VW-ket is, és érdekes módon azzal nem tapasztaltam problémát, bár ez asszem egy újabb DSG váltó, mint amiket én vezettem...)
Április végén jön meg a mostani állapot szerint, addig hátha javítanak ezeken a (szerintem alapvetően szoftveres) hibákon... szóval abban bízom, hogy TALÁN a 2021-es modellév egy picit már jobb lesz.
Na mindegy, most ezzel kell majd együttélnem (gondolkodom rajta, hogy megtartsam-e a BMW-t, csak nem nagyon látom értelmét így cégautó mellett, és nem lévén dupla garázsom... bár ki tudja... épp a napokban néztem meg a Speedzone-on egy használtautó-tesztet ugyanilyen /két évvel öregebb, de szintén F30-as/ BMW-ről, ugyanilyen motorral, stb... Vályi Pistával, aki tul.képpen rendesen feldícsérte, ami azért szokatlan egy BMW használtautó-teszt esetében. Persze azt ő is hozzátette, hogy "aki majmot vesz, legyen pénze banánra is", mert ugye azért egy fékbetét- és -tárcsa csere már nálam is hamarosan bejátszik /az autó szerint 9000 km múlva/, és az a "polgáribb" márkákéhoz képest nem olcsó mulatság)
- All-in-one Hifi: NAD M33 → Audio Physic Classic 20
- Fejes rendszer: Mac → RME ADI-2 DAC FS → Hifiman Arya Stealth
- Házimozi: Oppo 203 | AppleTV 4K → Marantz SR6013 → LG OLED B7 | Dali Opticon HM szett + B.K.Electrinics DoubleGem
Re: Autós topik autósoknak
Hányszor mondjam, hogy európában nem tudnak jó autót gyártani!
Szerintem!
Online
A vevők a Béta teszt. Broáf.
Tényleg azt mondom, hogy így én már nem akarok autót. Legyen akkor tényleg valami sz@r elektromos, és kész.
De szerencsére nekem úgy néz ki megoldódik ez a problémám. Februártól kapok céges, családi méretű autót. Eladom az Octaviamat, és nem fog érdekelni a dolog...
- Alex_Aston
- V.I.P.
- Hozzászólások: 4394
- Csatlakozott: 2020.08.03., hétf. 16:25
- Értékelés: 2381
Re: Autós topik autósoknak
"Szép" új világ. Már a 8-as Golf és platform modellek is kb. fél év csúszással jöttek ki a a szoftver miatt, meg az ID3 is emiatt csúszott.Acme írta: ↑2021.01.18., hétf. 08:35Ajjaj. Remélem neked jobb tapasztalataid lesznek!
https://nepitelet.hu/autok/skoda/octavi ... ar_par.../
A vevők a Béta teszt. Broáf.
Tényleg azt mondom, hogy így én már nem akarok autót. Legyen akkor tényleg valami sz@r elektromos, és kész.
De szerencsére nekem úgy néz ki megoldódik ez a problémám. Februártól kapok céges, családi méretű autót. Eladom az Octaviamat, és nem fog érdekelni a dolog...
Csak a Marantz! :-D
Re: Autós topik autósoknak
Ajjaj. Remélem neked jobb tapasztalataid lesznek!
https://nepitelet.hu/autok/skoda/octavi ... ar_par.../
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
Re: Autós topik autósoknak
A digit műszerfal méltatlan hozzá, de azért jól fogok aludni
Léghűtéses turbo...
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12627
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7304
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Jó éjt! A SUV-osoknak is.
youtu.be/iG58pnV3u8I
youtu.be/iG58pnV3u8I
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
Re: Autós topik autósoknak
Egye fene...elég lesz a V6 is....
Lyngdorf+osztrák Tesla+svájci lemezvakaró+japó drótok+háelté 3.....zene és bona.
Re: Autós topik autósoknak
Nekem 1.2 TSI volt, szíjas. Szerettem, tényleg nagyon keveset fogyasztott. A hangja viszont pocsék volt.Alex_Aston írta: ↑2021.01.12., kedd 15:26Mi a baj a TSI motorokkal?
Az első generációnál volt gond a láncokkal.
A mostaniak 2012 óta szíjasok, ez a gond már nincs.
Volt gond az olajfogyasztással a 160LE-s 1.8-asnál. Ez is javítva lett.
1.4 kettős feltöltés az tényleg kreténség volt, azt nem szabad megvenni
De amúgy nem rosszabbak, mint a többi kategória társ. Cserébe fogyasztásuk jobb, és általában a menetteljesítmények is.
Mint a korszerű turbo motorok, ezek is elég kényesek az olajcserére és az üzemeltetésre, ezért használtan kockázatosabbak, mint a japánszívóbenzin.
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
Re: Autós topik autósoknak
Boxer 6!
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12627
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7304
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
Az első generációnál volt gond a láncokkal.
A mostaniak 2012 óta szíjasok, ez a gond már nincs.
Volt gond az olajfogyasztással a 160LE-s 1.8-asnál. Ez is javítva lett.
1.4 kettős feltöltés az tényleg kreténség volt, azt nem szabad megvenni
De amúgy nem rosszabbak, mint a többi kategória társ. Cserébe fogyasztásuk jobb, és általában a menetteljesítmények is.
- Alex_Aston
- V.I.P.
- Hozzászólások: 4394
- Csatlakozott: 2020.08.03., hétf. 16:25
- Értékelés: 2381
Re: Autós topik autósoknak
Mi a baj a TSI motorokkal?stx írta: ↑2021.01.11., hétf. 19:20Lehet, egy atom jó motor, de autószerelő ismerősöm tudna pár dolgot mesélni a TSI és TFSI papírmotorkról.avl2 írta: ↑2021.01.11., hétf. 18:57ez is igaz, de ez ilyen szempontbol - legalabbis nekem :-) - rendben, erthetö, nem ilyen téren "disznóság" miatt, mert mas technologia
index Oktavias forumban epp valaki utananezett: http://forum.index.hu/Article/viewArtic ... &t=9029418 ugye nem egyszerü az összevetes, de nö
Az első generációnál volt gond a láncokkal.
A mostaniak 2012 óta szíjasok, ez a gond már nincs.
Volt gond az olajfogyasztással a 160LE-s 1.8-asnál. Ez is javítva lett.
1.4 kettős feltöltés az tényleg kreténség volt, azt nem szabad megvenni
De amúgy nem rosszabbak, mint a többi kategória társ. Cserébe fogyasztásuk jobb, és általában a menetteljesítmények is.
Csak a Marantz! :-D
- stx
- V.I.P.
- Hozzászólások: 746
- Csatlakozott: 2011.06.15., szer. 09:13
- Értékelés: 358
- Tartózkodási hely: Csonka-Magyarország, Középfölde
- Kapcsolat:
Re: Autós topik autósoknak
Lehet, egy atom jó motor, de autószerelő ismerősöm tudna pár dolgot mesélni a TSI és TFSI papírmotorkról.avl2 írta: ↑2021.01.11., hétf. 18:57ez is igaz, de ez ilyen szempontbol - legalabbis nekem :-) - rendben, erthetö, nem ilyen téren "disznóság" miatt, mert mas technologia
index Oktavias forumban epp valaki utananezett: http://forum.index.hu/Article/viewArtic ... &t=9029418 ugye nem egyszerü az összevetes, de nö