Úgy sem láttam még élőben F12-t
Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Kerékpározás
Re: Kerékpározás
Már megvan a konkrét kiszemelt, kis szervizt elvégzik még rajta, aztán meglátom, hogy tudok kimenni érte.
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Re: Kerékpározás
Örülök, hogy vége és hogy úgy sikerült, ahogy szeretted volna. Így akkor lehet menni "Olaszba" síelni és vásárolni (már ha a vírus is engedi)
Azért a legfontosabb, hogy egészségileg sem lett bajod
Azért a legfontosabb, hogy egészségileg sem lett bajod
Re: Kerékpározás
Mikor mondták, hogy de a feléért is lehet autót bérelni már, rezignált arccal mondtam, hogy ezzel tisztában vagyok, de egy autóval akkor sem tudok edzeni... aztán hümmögve végülis elfogadták...
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Re: Kerékpározás
Ha bárkinek bármiben tudok, szívesen segítek! A bicaj bolt is elkérte a leveleket, hogy használhatják-e majd ezután ezeket sablonnak... Itt elértek!trane írta: ↑2021.01.26., kedd 22:00naÖcsém, ezt nevezem !!! kitartó vagy és precíz - pont mint én (detélleg) -, és meg is hozta a gyümölcsét az állhatatosságod . örülök, hogy 'jó' lett az eset vége , és ne történjen ilyesmi soha velem (meg persze mással se'), de - ha nem gond - lécci küldj egy elérhetőséget, hogy ha netán mégis, fordulhassak hozzád tanácsért
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Szalon 2021.01.26., kedd 22:25-kor.
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3399
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4363
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Kötélidegeid vannak, gratulálok. A bringabérlés-térítés kúlön pont. Az a gyanúm, a biztosítónál sokáig fognak emlékezni az ügyre- meg a nevedre is.
Re: Kerékpározás
Úgy néz ki, lassan sikerül a biztosítóval zöld ágra vergődnöm.
Ne történjen meg senkivel, de ha mégis, akkor pár hasznos dolgot talán lehet hasznosítani a történetemből.
Baleset november 22.
Rendőr-mentő volt, egyértelmű minden, autós elnézte és elütött, helyszínen már el is ismerte.
10 nap és 8 telefon után a rendőrségtől megszereztem a helyszínelési igazolást, amin szintén fel volt tűntetve, hogy az autós volt a hibás, felelőségét elismerte, alkoholt nem ivott.
Ezzel a papírral bejelentettem az autós biztosítójánál a balesetet, 72 órán belül kijött a kárszakértő és felmérte a dolgokat.
Eddigre minden papírt összekészítettem, adásvételik számlák mindenről! Dokumentálta szépen, majd kb 1 hét múlva kérték, hogy egy szakszerviz is írjon róla egy szakvéleményt. Ez megtörtént, született egy 8 oldalas doksi, ami alapján indokolt a gazdasági totálkár, de tételesen minden egyes sérült elem fel volt tűntetve. Biztosító erre küldött egy másik szakértőt is Pestről, aki a bicajboltban megszemlézte a bicajt, majd nálam az egyéb dolgokat. (ruhák-sisak-szemüveg-telefon...)
Még 1 hét múlva az első szakértő is felkereste a bicajboltot és ott is mégegyszer átvizsgálta... (azaz 2 szakértő 3 alkalommal)
Az első nehézség a kommunikációban keletkezett, mivel a biztosító postai úton küldött levelet de csak simán, se térti vevény, se ajánlva, se elsőbbségi... szóval időhúzás... 4 telefonba került, mire nagynehezen sikerült áttérnünk az e-mailes kommunikációra, holott ezt már az baleset bejelentésénél is külön kértem... Hivatalosan ugye 30 napja van válaszolni a biztosítónak minden levélre... (plusz 1-2 hét posta)
Szóval megkaptam januárban az első ajánlatot a biztosítótól, ahol szétszedték a kárt egyéb dolgokra és a bicajra.
Az általam benyújtott számlákkal igazolt kárigény 40%-át ajánlották először 1 sorban. 6 levélváltást követően 4-10 oldalas leveleket írogattam és gyakorlatilag tételenként sikerült megállapodnunk az eredeti igényem 95%-ában! Szóval nem szabad elfogadni se az első, de még akár 5. ajánlatot sem!
A bicajhoz kérték, hogy a gyártó nyilatkozzon, hogy az "ilyen" balesetnél, milyen sérülések keletkezhetnek a vázon, ezek után használható-e vagy sem... szóval ilyen időhúzós, zavarosban halászós kérdésekkel jöttek, de igazából minden labdát visszadobtam nekik, mivel volt már egy szakvélemény, ami kimondta, hogy a váz nem javasolt további használatra...
Szóval egy piaci alkudozás semmi, ami itt zajlik, de ha az ember kellően kitartó, akkor meg fogják adni, amit kér.
Ugye a biztosító úgy gondolkozik, hogy mennyi az az összeg, amit még képes benyelni pereskedés nélkül a sértett, levonnak még egy ügyvédi költséget és ők ezt a csökkentett összeget tekintik eleve maximumnak, amit hajlandóak kifizetni számodra... szóval 100%-ot max bírósági végzésre fizetnek... így érdemes az igényeket az elején már benyújtani!
Szóval a rendőrség elég leterhelt volt, 20 telefon után az év utolsó napján megszületett a határozat, ami múlt hétre emelkedett jogerőre. A biztosító a jogerőre emelkedett határozat nélkül egy forintot sem fizet, csak utána, amennyiben megállapított a másik fél felelősége. Hiába volt ott a helyszínelési jegyzőkönyv, hiába jelentette be maga az autós is a balesetet, ahol szintén elismerte felelőségét!
Szóval a jogerőre emelkedett határozat beküldése után 2 napon belül pontosan 2 hónappal a baleset után, utalt is a biztosító. A megállapított összeg számomra több, mint elfogadható lett, így köszönettel fogadtam az ajánlatukat. Egy kisebb mappa 100+ oldalnyi dokumentum lett a 2 hónap munkája amúgy... meg kb 50 telefonhívás.
Amit fontos megemlítenem, hogy kárigénynél, már az elején jeleztem, hogy igényt tartok cserekerékpárra! Mindegyik kárszakértő furán nézett, mikor mutattam, hogy 12.000 Ft/nap egy hasonló bicaj... de nem hagytam annyiban és mivel a Garmin szépen naplózza a tekeréseimet, ezért bizonyítottan ott volt, hogy heti 5-6 alkalommal edzek. A novemberi hónap edzéseit jegyzőkönyvbe vetettem velük így a végén 30 napnyi kerékpárbérlést térítettek! Szóval jók ám néha ezek a kütyük is valamire!
Szóval, ha valakit netán baleset ér, akkor már az elejétől kezdve odafigyelve, azért ki lehet csikarni megfelelő kértalanítást, csak nem szabad hagyni magunkat!
Ne történjen meg senkivel, de ha mégis, akkor pár hasznos dolgot talán lehet hasznosítani a történetemből.
Baleset november 22.
Rendőr-mentő volt, egyértelmű minden, autós elnézte és elütött, helyszínen már el is ismerte.
10 nap és 8 telefon után a rendőrségtől megszereztem a helyszínelési igazolást, amin szintén fel volt tűntetve, hogy az autós volt a hibás, felelőségét elismerte, alkoholt nem ivott.
Ezzel a papírral bejelentettem az autós biztosítójánál a balesetet, 72 órán belül kijött a kárszakértő és felmérte a dolgokat.
Eddigre minden papírt összekészítettem, adásvételik számlák mindenről! Dokumentálta szépen, majd kb 1 hét múlva kérték, hogy egy szakszerviz is írjon róla egy szakvéleményt. Ez megtörtént, született egy 8 oldalas doksi, ami alapján indokolt a gazdasági totálkár, de tételesen minden egyes sérült elem fel volt tűntetve. Biztosító erre küldött egy másik szakértőt is Pestről, aki a bicajboltban megszemlézte a bicajt, majd nálam az egyéb dolgokat. (ruhák-sisak-szemüveg-telefon...)
Még 1 hét múlva az első szakértő is felkereste a bicajboltot és ott is mégegyszer átvizsgálta... (azaz 2 szakértő 3 alkalommal)
Az első nehézség a kommunikációban keletkezett, mivel a biztosító postai úton küldött levelet de csak simán, se térti vevény, se ajánlva, se elsőbbségi... szóval időhúzás... 4 telefonba került, mire nagynehezen sikerült áttérnünk az e-mailes kommunikációra, holott ezt már az baleset bejelentésénél is külön kértem... Hivatalosan ugye 30 napja van válaszolni a biztosítónak minden levélre... (plusz 1-2 hét posta)
Szóval megkaptam januárban az első ajánlatot a biztosítótól, ahol szétszedték a kárt egyéb dolgokra és a bicajra.
Az általam benyújtott számlákkal igazolt kárigény 40%-át ajánlották először 1 sorban. 6 levélváltást követően 4-10 oldalas leveleket írogattam és gyakorlatilag tételenként sikerült megállapodnunk az eredeti igényem 95%-ában! Szóval nem szabad elfogadni se az első, de még akár 5. ajánlatot sem!
A bicajhoz kérték, hogy a gyártó nyilatkozzon, hogy az "ilyen" balesetnél, milyen sérülések keletkezhetnek a vázon, ezek után használható-e vagy sem... szóval ilyen időhúzós, zavarosban halászós kérdésekkel jöttek, de igazából minden labdát visszadobtam nekik, mivel volt már egy szakvélemény, ami kimondta, hogy a váz nem javasolt további használatra...
Szóval egy piaci alkudozás semmi, ami itt zajlik, de ha az ember kellően kitartó, akkor meg fogják adni, amit kér.
Ugye a biztosító úgy gondolkozik, hogy mennyi az az összeg, amit még képes benyelni pereskedés nélkül a sértett, levonnak még egy ügyvédi költséget és ők ezt a csökkentett összeget tekintik eleve maximumnak, amit hajlandóak kifizetni számodra... szóval 100%-ot max bírósági végzésre fizetnek... így érdemes az igényeket az elején már benyújtani!
Szóval a rendőrség elég leterhelt volt, 20 telefon után az év utolsó napján megszületett a határozat, ami múlt hétre emelkedett jogerőre. A biztosító a jogerőre emelkedett határozat nélkül egy forintot sem fizet, csak utána, amennyiben megállapított a másik fél felelősége. Hiába volt ott a helyszínelési jegyzőkönyv, hiába jelentette be maga az autós is a balesetet, ahol szintén elismerte felelőségét!
Szóval a jogerőre emelkedett határozat beküldése után 2 napon belül pontosan 2 hónappal a baleset után, utalt is a biztosító. A megállapított összeg számomra több, mint elfogadható lett, így köszönettel fogadtam az ajánlatukat. Egy kisebb mappa 100+ oldalnyi dokumentum lett a 2 hónap munkája amúgy... meg kb 50 telefonhívás.
Amit fontos megemlítenem, hogy kárigénynél, már az elején jeleztem, hogy igényt tartok cserekerékpárra! Mindegyik kárszakértő furán nézett, mikor mutattam, hogy 12.000 Ft/nap egy hasonló bicaj... de nem hagytam annyiban és mivel a Garmin szépen naplózza a tekeréseimet, ezért bizonyítottan ott volt, hogy heti 5-6 alkalommal edzek. A novemberi hónap edzéseit jegyzőkönyvbe vetettem velük így a végén 30 napnyi kerékpárbérlést térítettek! Szóval jók ám néha ezek a kütyük is valamire!
Szóval, ha valakit netán baleset ér, akkor már az elejétől kezdve odafigyelve, azért ki lehet csikarni megfelelő kértalanítást, csak nem szabad hagyni magunkat!
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Re: Kerékpározás
Felénk meg úgy “bőr hüljön rá arra a tökorrúra aki kitűzte ezt a pályát”Palm írta: ↑2021.01.26., kedd 17:41Ezt felénk úgy nevezik: dagonyázó.pärt írta: ↑2021.01.26., kedd 10:07Akkor tágítsuk kicsit a "nagy sár" definíciós határait:
https://www.cyclingweekly.com/news/raci ... 488745/amp
letöltés.jpeg
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Re: Kerékpározás
Ezt felénk úgy nevezik: dagonyázó.pärt írta: ↑2021.01.26., kedd 10:07Akkor tágítsuk kicsit a "nagy sár" definíciós határait:
https://www.cyclingweekly.com/news/raci ... 488745/amp
letöltés.jpeg
"Más dolog ismerni az utat, és más dolog járni rajta." - Morpheus
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3399
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4363
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Akkor tágítsuk kicsit a "nagy sár" definíciós határait:
https://www.cyclingweekly.com/news/raci ... 488745/amp
https://www.cyclingweekly.com/news/raci ... 488745/amp
Re: Kerékpározás
Küldtem egy linket,de nemtom, meg van e osztva. Tableten nem tudom állítani.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Hogy lehet itt videót küldeni? Csatolmányban csak képet enged kiválasztani.
Re: Kerékpározás
Az itt a pm? Facebook messengerem nincs...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Végülis, csak egy bazi nagy tó van ott, meg a Tisza tele vízzel, kel a vödör
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3399
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4363
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Ok, a tavaszi tiszatavihoz ki hozza a vödrőt? Csak a végére kell járjunk. Aztán ámul majd a világ, ilyet még úgyse láttak.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára pärt 2021.01.24., vas. 18:23-kor.
Re: Kerékpározás
Belgium a CX hazája...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Meg fejen megtámasztja, úgy önti,de odáig felemelni kell a rutin. Egy kézzel, nem tudja feltenni Fekete Laci se szerintem...AAttila írta: ↑2021.01.24., vas. 14:56Nekem elsőre az jutott eszembe, hogy az a vödör tutira nincs tele.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Egyel???!!!
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Hány fokos az a stucni. Olyan furán egyenesnek tűnik...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
20-ért én is vállalom, de analóg, fülre, izé, szemreAAttila írta: ↑2021.01.24., vas. 12:02Az edzőtársam a Jankosnál vette a Pina-t. Bement reggel, mindent lemértek a srácon, számítógépre vitték az adatait és mondták neki,hogy ebéd után jöjjön vissza. Fél 2-kor ott volt a rászabott új gép Már nem emlékszem, de talán egy húszas kellett rádobnia a bringa árára.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
A veterán bike50fit nem is lenne nehéz. Ne kapjon aranyeret, lumbágó ne jöjjön ki, aztán kész
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12679
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7369
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Mindeközben:
Belgiumban zárult a Cyclo-cross világkupa-sorozat, ahol Blanka Kata Vas ismét bizonyította kvalitásait, az előkelő kilencedik helyen zárt, ezzel megnyerve összetettben az U23-as különversenyt.
Belgiumban zárult a Cyclo-cross világkupa-sorozat, ahol Blanka Kata Vas ismét bizonyította kvalitásait, az előkelő kilencedik helyen zárt, ezzel megnyerve összetettben az U23-as különversenyt.
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos