(sajnos megint jön a lehülés )
Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Kerékpározás
Online
Re: Kerékpározás
Re: Kerékpározás
Eggen, a lötyög a jobbik eset, az legalább gurul bár a villa lötyögése, 10% körül lefele nem volt bizalomgerjesztő,de megvolt.Alex_Aston írta: ↑2021.03.03., szer. 19:38Szeptemberben Tisza tavat tekertük körbe pár barátommal. Legalább is ez volt az indok, hogy otthonról el tudjunk kéretszkedni inni....revox írta: ↑2021.03.03., szer. 19:23No para. Mi ezekkel a csodákkal másztuk meg először az Olympust. Megvolt. Lefele viccesebb volt. Az enyémen a hátsó fék olyan volt,minta kuplunhot nyomnál lejtőn az első kicsit lassított
De mindegy volt. Tekertük, gurult,felment,lejött. Később rákerestem, milyen gépek ezek, Orbis... Ja, jön az asszony, "gyere,itt van Orbea"... Csak az Orb-ot látta(kölcsönző) majdnem volt. Xal ez olyan hypermarket hálózat saját gépek, volt kb 35ezer ft/db. De mindegy élmény megvolt, bármkevés xarabb bicajt láttam még életemben(állapotuk is olyan volt,mindene lötyögött)
11y6ZRj1csAb_fqXrqjDAl5xi3SsejDTP.jpeg
Vittünk saját cangát is, egyik srác viszont bérelt a Tiszafüred kempingnél, mert az új, f@sza bringa pontnál szó szerint km sor állt. Na, ehhez képest a fotón lévő biciklik high end modellek
Az a fajta volt, amit sík terepen is nehéz tekerni...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Már elvesztettem a fonalat.... Mit haktax most?
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Vittünk saját cangát is, egyik srác viszont bérelt a Tiszafüred kempingnél, mert az új, f@sza bringa pontnál szó szerint km sor állt. Na, ehhez képest a fotón lévő biciklik high end modellek
Az a fajta volt, amit sík terepen is nehéz tekerni...
- Alex_Aston
- V.I.P.
- Hozzászólások: 4421
- Csatlakozott: 2020.08.03., hétf. 16:25
- Értékelés: 2420
Re: Kerékpározás
Szeptemberben Tisza tavat tekertük körbe pár barátommal. Legalább is ez volt az indok, hogy otthonról el tudjunk kéretszkedni inni....revox írta: ↑2021.03.03., szer. 19:23No para. Mi ezekkel a csodákkal másztuk meg először az Olympust. Megvolt. Lefele viccesebb volt. Az enyémen a hátsó fék olyan volt,minta kuplunhot nyomnál lejtőn az első kicsit lassított
De mindegy volt. Tekertük, gurult,felment,lejött. Később rákerestem, milyen gépek ezek, Orbis... Ja, jön az asszony, "gyere,itt van Orbea"... Csak az Orb-ot látta(kölcsönző) majdnem volt. Xal ez olyan hypermarket hálózat saját gépek, volt kb 35ezer ft/db. De mindegy élmény megvolt, bármkevés xarabb bicajt láttam még életemben(állapotuk is olyan volt,mindene lötyögött)
11y6ZRj1csAb_fqXrqjDAl5xi3SsejDTP.jpeg
Vittünk saját cangát is, egyik srác viszont bérelt a Tiszafüred kempingnél, mert az új, f@sza bringa pontnál szó szerint km sor állt. Na, ehhez képest a fotón lévő biciklik high end modellek
Az a fajta volt, amit sík terepen is nehéz tekerni...
Csak a Marantz! :-D
Online
Most majd költözés után még többet lesz használva, mert óvoda messzebb lesz, mint a mostani 200m, kb. 1km, és gyalog sok idő, de autóval meg nem vagyok hajlandó menni, nem akarom, hogy a gyerekek a kocsival szocializálódjanak. Így reggelente bicaj lesz a gyerkőcökkel. Meg boltba járás is, mert az sem 2 sarok lesz, mint eddig, hanem azok is 1km körül. Szóval nyárra beszerzek új gumikat most már.
- Alex_Aston
- V.I.P.
- Hozzászólások: 4421
- Csatlakozott: 2020.08.03., hétf. 16:25
- Értékelés: 2420
Re: Kerékpározás
Enyém 15 éves lesz idén. Rideg tartott Caprine, de bírja. Persze pár évente elviszem egy karbantartásra szakszervizbe, de ennyi.Aszpirin írta: ↑2021.03.03., szer. 18:47Kösz! Elmúlt 10 éves, és bevallom, nem tartom ékszerdobozban... de a fotó után még kapott egy mosást-törölgetést mert megszállta itt-ott a por. Holnap lesz még egy láncmosás meg a fogaskoszorú takarítása, utána olajozás, és meglátjuk, hogy megy. Lehet, már a monoblokkot is cserélni kellene, de talán még bírja... A teleszkópra meg ráférne egy generál, de ahhoz én már kevés vagyok...Alex_Aston írta: ↑2021.03.03., szer. 18:30A bicajod meg tök jó. Nem kell Csilla vilki, ha nem ipari szinten műveled, csak legyen rendben szerintem.
Most majd költözés után még többet lesz használva, mert óvoda messzebb lesz, mint a mostani 200m, kb. 1km, és gyalog sok idő, de autóval meg nem vagyok hajlandó menni, nem akarom, hogy a gyerekek a kocsival szocializálódjanak. Így reggelente bicaj lesz a gyerkőcökkel. Meg boltba járás is, mert az sem 2 sarok lesz, mint eddig, hanem azok is 1km körül. Szóval nyárra beszerzek új gumikat most már.
Csak a Marantz! :-D
Re: Kerékpározás
No para. Mi ezekkel a csodákkal másztuk meg először az Olympust. Megvolt. Lefele viccesebb volt. Az enyémen a hátsó fék olyan volt,minta kuplunhot nyomnál lejtőn az első kicsit lassított
De mindegy volt. Tekertük, gurult,felment,lejött. Később rákerestem, milyen gépek ezek, Orbis... Ja, jön az asszony, "gyere,itt van Orbea"... Csak az Orb-ot látta(kölcsönző) majdnem volt. Xal ez olyan hypermarket hálózat saját gépek, volt kb 35ezer ft/db. De mindegy élmény megvolt, bármkevés xarabb bicajt láttam még életemben(állapotuk is olyan volt,mindene lötyögött)
De mindegy volt. Tekertük, gurult,felment,lejött. Később rákerestem, milyen gépek ezek, Orbis... Ja, jön az asszony, "gyere,itt van Orbea"... Csak az Orb-ot látta(kölcsönző) majdnem volt. Xal ez olyan hypermarket hálózat saját gépek, volt kb 35ezer ft/db. De mindegy élmény megvolt, bármkevés xarabb bicajt láttam még életemben(állapotuk is olyan volt,mindene lötyögött)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- Aszpirin
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 6142
- Csatlakozott: 2018.04.06., pén. 21:30
- Értékelés: 5198
- Tartózkodási hely: Szár
Re: Kerékpározás
Kösz! Elmúlt 10 éves, és bevallom, nem tartom ékszerdobozban... de a fotó után még kapott egy mosást-törölgetést mert megszállta itt-ott a por. Holnap lesz még egy láncmosás meg a fogaskoszorú takarítása, utána olajozás, és meglátjuk, hogy megy. Lehet, már a monoblokkot is cserélni kellene, de talán még bírja... A teleszkópra meg ráférne egy generál, de ahhoz én már kevés vagyok...Alex_Aston írta: ↑2021.03.03., szer. 18:30A bicajod meg tök jó. Nem kell Csilla vilki, ha nem ipari szinten műveled, csak legyen rendben szerintem.
- All-in-one Hifi: NAD M33 → Audio Physic Classic 20
- Fejes rendszer: Mac → RME ADI-2 DAC FS → Hifiman Arya Stealth
- Házimozi: Oppo 203 | AppleTV 4K → Marantz SR6013 → LG OLED B7 | Dali Opticon HM szett + B.K.Electrinics DoubleGem
Online
Úgy vettem észre, hogy akik ebbe a topikba írnak, eléggé tisztában vannak a saját céljaikkal és az ahhoz való termékekkel, alkatrészekkel, ápolással,stb. Pont ezért (is) jó itt lenni, mert hozzáértők segítenek minden témában, akár a városi tekergéstől egészen a versenyzésig és ellentétben sok fórumos topikkal, itt nincs kioktatás vagy hogy csak az a jó, amit én mondok.
Re: Kerékpározás
Az a lényeg,hogy örömet szerezzen a bringa/bringázás. Mindenkinek (legalábbis ebben a csoportban) célja szerint van bicója, szerintem ez a gép is teljesen rendben van arra, amire kitaláltak és amire használod
Úgy vettem észre, hogy akik ebbe a topikba írnak, eléggé tisztában vannak a saját céljaikkal és az ahhoz való termékekkel, alkatrészekkel, ápolással,stb. Pont ezért (is) jó itt lenni, mert hozzáértők segítenek minden témában, akár a városi tekergéstől egészen a versenyzésig és ellentétben sok fórumos topikkal, itt nincs kioktatás vagy hogy csak az a jó, amit én mondok.
Online
A bicajod meg tök jó. Nem kell Csilla vilki, ha nem ipari szinten műveled, csak legyen rendben szerintem.
- Alex_Aston
- V.I.P.
- Hozzászólások: 4421
- Csatlakozott: 2020.08.03., hétf. 16:25
- Értékelés: 2420
Re: Kerékpározás
2007-es évjáratú gumik vannak a bicajomon, Continental kevlár betétes, mert amikor 1 év alatt 3x volt defektem, eldurrant az agyam, és vettem egy ilyet . Igaz, harmad áron, mert hibás volt a festés rajta (kit érdekel...), és azóta is smucig vagyok cserélni, mert már nem tudom, hol vehetnék olcsón hasonlót, mert azért már kopott, és öreg...
A bicajod meg tök jó. Nem kell Csilla vilki, ha nem ipari szinten műveled, csak legyen rendben szerintem.
Csak a Marantz! :-D
Re: Kerékpározás
Adhatna tanácsot nekik, hogyan kell a biztosítóval alkudozni
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
- Aszpirin
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 6142
- Csatlakozott: 2018.04.06., pén. 21:30
- Értékelés: 5198
- Tartózkodási hely: Szár
Re: Kerékpározás
Az új szezon örömére ma új cross-gumik érkeztek futárral, és még sötétedés előtt, a munka végeztével fel is szereltem őket, elől-hátul. Tudom, ez egy vacak semmiség, meg a gumik sem valami nagy sztárok, meg a bicaj sem, de olyan jól néznek ki így újan
- Csatolmányok
-
- IMG_4019.JPG (4.53 MiB) Megtekintve 1324 alkalommal
-
- IMG_4020.JPG (2.47 MiB) Megtekintve 1331 alkalommal
- All-in-one Hifi: NAD M33 → Audio Physic Classic 20
- Fejes rendszer: Mac → RME ADI-2 DAC FS → Hifiman Arya Stealth
- Házimozi: Oppo 203 | AppleTV 4K → Marantz SR6013 → LG OLED B7 | Dali Opticon HM szett + B.K.Electrinics DoubleGem
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3406
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4368
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Ja, de ha Szalon allatt roppan meg, akkor izzadnának.
Re: Kerékpározás
Szerencsétlenség az volt, hogy Poel Mátyás bringájával történt, mert ha mondjuk Lovassy-val történt volna nem zengene tőle az egész sajtó..
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Re: Kerékpározás
Hány autót hívtak vissza az autóiparba és nem történt semmi, töretlenül veszik ugyanúgy, canyon majd kiad egy kommünikét hogy a singcsengi gyárukat felszámolták és ezentúl jobban odafigyelnek a minőség ellenőrzésre, ezután átviszik taiwanra és minden megy tovább..
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Re: Kerékpározás
ez nem fáradás lehetett. vagy eleve konstrukciós, vagy gyártási (sérült) vagy anyaghiba... nekem a kínai nyeregpálcát 7 éve kicsit tűhúztam a bilinccsel és egy pici csíkot belevágott (ha nem felejtem,lefotózom) mai napig nem tört el. csapattárs gyári san marco aspide pálcája régen... (mondjuk ott az is bejátszhat,hogy az eredetinek hosszabb a pálcája, könnyebben is törik.pärt írta: ↑2021.03.03., szer. 15:52Nincs olyan, hogy sokat dolgozott, elfáradt, hadd pihenjen!
Normálisan méretezve, megfelelő anyagokból, a technológiai fegyelmet tartva a gyártás során, rendeltetésszerűen használva ez nem fittyedhet így le. És a rendeltetésszerű használatba az is bele kell férjen, hogy egy ilyen bölény rángatja a macskakövön. Ezek a karbon cuccok sokkal komolyabb ciklikus fárasztást viselnek el , mint az alu elődeik. Ez is megnyekken egyszer, de annak oka van, éspedig a fentiekből valami nem teljesült. A túlhasználatot most, itt talán ki lehet zárni.
másik csóka nálunk kb így járt kínai kormánnyal... csak ott az egész szarv leficcent jobb oldaon
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3406
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4368
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Nincs olyan, hogy sokat dolgozott, elfáradt, hadd pihenjen!
Normálisan méretezve, megfelelő anyagokból, a technológiai fegyelmet tartva a gyártás során, rendeltetésszerűen használva ez nem fittyedhet így le. És a rendeltetésszerű használatba az is bele kell férjen, hogy egy ilyen bölény rángatja a macskakövön. Ezek a karbon cuccok sokkal komolyabb ciklikus fárasztást viselnek el , mint az alu elődeik. Ez is megnyekken egyszer, de annak oka van, éspedig a fentiekből valami nem teljesült. A túlhasználatot most, itt talán ki lehet zárni.
Normálisan méretezve, megfelelő anyagokból, a technológiai fegyelmet tartva a gyártás során, rendeltetésszerűen használva ez nem fittyedhet így le. És a rendeltetésszerű használatba az is bele kell férjen, hogy egy ilyen bölény rángatja a macskakövön. Ezek a karbon cuccok sokkal komolyabb ciklikus fárasztást viselnek el , mint az alu elődeik. Ez is megnyekken egyszer, de annak oka van, éspedig a fentiekből valami nem teljesült. A túlhasználatot most, itt talán ki lehet zárni.
Online
Re: Kerékpározás
Megy a tömegtermelés,gyártják a szemetet,csak ,hogy minél hamarabb rukkoljanak elő valamivel,tesztelés meg sehol,mondjuk bármilyen anyag lehet selejtes gyártmány-gyártású.
Lásd S merci,kormány körüli mizéria, pedig az cirka 45-80 miska......erről hamarabb hall az ember,sokan azt sem tudják,hogy Canyon kerékpármárka létezik...
Lásd S merci,kormány körüli mizéria, pedig az cirka 45-80 miska......erről hamarabb hall az ember,sokan azt sem tudják,hogy Canyon kerékpármárka létezik...
Online
Re: Kerékpározás
Na jó, ha fárad is. De ilyen gyorsan elfáradt? Vadiúj fejlesztésű bicajról beszélünk. Legalább a szezon elején oda kellene figyelni,hogy "friss" alkatrészekből összerakott bicóval versenyezzenek azok az emberek, akikre egy fél Világ figyel. Pláne,hogy még a nyeregcső kaland sem csengett le.
Ez a Canyon-nak már jelentős piaci veszteségként fog jelentkezni.
Ez a Canyon-nak már jelentős piaci veszteségként fog jelentkezni.
Re: Kerékpározás
Én jó vagyok karbon törésben, higgyétek el ami elfárad az törik, ez pedig a katzenkopfon elfáradt, még szerencse hogy nem lett nagyobb baj.
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3406
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4368
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Igen, láttam. Csak azért említettem, mert mikor a nyeregcső mizéria volt, rácsodálkoztam arra a fura kormányra is. Úgyhogy míg nem olvastam a cikket, meg nem láttam a fotót, rögtön az ugrott be, hogy az a rész lehetett a bűnös.
Megnyugtató megoldásnak hangzik az érzékeny karbon kormányt egy "önmegsemmisítő" bilinccsel védeni.
Megnyugtató megoldásnak hangzik az érzékeny karbon kormányt egy "önmegsemmisítő" bilinccsel védeni.
Re: Kerékpározás
Úgy úgy!
Nem az állítható résszel volt a probléma!
Az újabb probléma nem lehetett a bilincsből adódóan, ugyanis a Canyon egy speciális bilincset használ a kormány alakja miatt a váltó felfogatására, a standard Shimanóval nem működik! Viszont ezt a speciális bilincset pedig úgy tervezték, hogy nem lehet túlhúzni, mert azonnal törik, amint egy kicsit is túlhúzzák! Emiatt (is) sokan panaszkodtak, de ilyen esetekben általában ingyen pótolta is a Canyon a bilincseket. Szóval kizárt a túlhúzás!
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3406
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4368
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Mikor elkezdtem olvasni a cikket, azt hittem, hogy az állítható/kihúzható felső rész tört el - de szerencsére nem - akkor csúnyább vége lehetett volna.
Az azért fura, hogy profik is egy olyan megoldást használnak, aminek az egyedüli haszna, hogy könnyebben lehessen szállítani a gépet, meg ne kelljen a cégnek több méretben gyártani az integrált kormányt.
Persze itt valószínűleg inkább a fékváltókar bilincse lehetett túlhúzva. Esetleg pakolászás közben is kaphatott valami kellemetlen terhelést a kormány.
Mindenesetre a reddot ezzel a díjjal talán várhatott volna egy kicsit, bár az ilyesmit nem a termékciklus végén osztogatják.
Az azért fura, hogy profik is egy olyan megoldást használnak, aminek az egyedüli haszna, hogy könnyebben lehessen szállítani a gépet, meg ne kelljen a cégnek több méretben gyártani az integrált kormányt.
Persze itt valószínűleg inkább a fékváltókar bilincse lehetett túlhúzva. Esetleg pakolászás közben is kaphatott valami kellemetlen terhelést a kormány.
Mindenesetre a reddot ezzel a díjjal talán várhatott volna egy kicsit, bár az ilyesmit nem a termékciklus végén osztogatják.
Online
Re: Kerékpározás
Nem persze, azért is írtam, hogy bármelyik gyártóval előfordulhat, csak nekik most különösen rosszkor jön ez.
Jött szembe MVP és közben fityegett a jobb oldal a keze mellett.
Jött szembe MVP és közben fityegett a jobb oldal a keze mellett.
Re: Kerékpározás
Itt egy cikk is az esetről.
Bár nem csak a Canyon vérzett el az egynaposokon...
Aztán mikor elkezdik a hobbisták még farigcsálni... (karbon nyereg, rotor hajtómű... ceramicspeed...
mert máson már nem tud faragni súlyt....
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Online