A Fórum működési költségeihez járulsz hozzá azzal, ha hirdetéseket jeleníthetünk meg. Kérjük, hogy fontold meg ezen az oldalon az „Adblock” rendszered kikapcsolását.
Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük! viewtopic.php?f=100&t=199327
Az úgy volt, hogy pénteken elektromos autóval jövök haza. Ránézek délután a töltöttségére, 12 km a megtehető táv... Basszus, le van merülve, sebaj, felteszem tölteni. Persze közbejött ez-az, elmaradt. Ránézek az órára, basszus 1,5 óra múlva indulnom kellene. Autó előszed, kábel előkerít felrak töltőre csak a 11kW volt szabad, mondom sebaj, elég lehet. Fél óra múlva ránézek, a töltöttség 38 km-nek megfelelő. Pffff, na ez nem jó, közben felszabadult a gyorstöltő is, mondom átteszem oda. Na ott valamiért nem indult el a töltés, elcsesztem vele 15 percet, valami szoftverhiba. Mondom faxa. Már vissza sem raktam a másik töltőre, elengedtem.
Beültem a saját autómba és hazajöttem, közben megálltam tankolni, amivel kb 5 perc alatt végeztem. Megtehető km kb.750.
Hát ennyi, csak egy kis adalék az elektromos mindennapokhoz...
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Terjed a sötétség rendesen.
Tiltsákmábe a nem villanyos autókat, lehetőleg tegnaptól!
Ja, hogy nálunk az átlag autó 15 éves? Hááát arra valahogy nem gondolt a tisztelt faszbúk júzer.
Nagy pofára esés lesz még ebből. Én szóltam.
Ez is az szifon jelenség szerű dolog, a Tesla indította be ezt a divatot igazán. Nem számít, hogy jó e, kell.
Az a menő, amit számomra ismeretlenek mondanak. Ez a módi manapság. Birka csorda világ van már jó ideje.
Így van a kocsiban is. Szomszéd is SUV, akkor nekem is az kell. Elektromos? Akkor az.
Terjed a sötétség rendesen.
Tiltsákmábe a nem villanyos autókat, lehetőleg tegnaptól!
Ja, hogy nálunk az átlag autó 15 éves? Hááát arra valahogy nem gondolt a tisztelt faszbúk júzer.
Nagy pofára esés lesz még ebből. Én szóltam.
Ez is az szifon jelenség szerű dolog, a Tesla indította be ezt a divatot igazán. Nem számít, hogy jó e, kell.
Terjed a sötétség rendesen.
Tiltsákmábe a nem villanyos autókat, lehetőleg tegnaptól!
Ja, hogy nálunk az átlag autó 15 éves? Hááát arra valahogy nem gondolt a tisztelt faszbúk júzer.
Nagy pofára esés lesz még ebből. Én szóltam.
Ez is az szifon jelenség szerű dolog, a Tesla indította be ezt a divatot igazán. Nem számít, hogy jó e, kell.
Terjed a sötétség rendesen.
Tiltsákmábe a nem villanyos autókat, lehetőleg tegnaptól!
Ja, hogy nálunk az átlag autó 15 éves? Hááát arra valahogy nem gondolt a tisztelt faszbúk júzer.
Emberi hülyeség, de hát ez megy mindenhol. Már 1-2 gyerekhez is veszik a batár autókat...
Érdekes módon Octaviaba befér 3 gyerekülés. 4-esbe nem tudom, de 2-es és 3-asba igen.
Érdekes, nekem az Octavia 3-ban nem fért be 3 gyerekülés. Az Isofix rögzítési pontok túl messze voltak az ajtótól, így középen kevés hely maradt. A Lodgy-ba se fér be 3 bármi, pedig ennek 3 ülés van kialakítva hátul. (Pl. 3db Römer nem férne el, szerencsére 2 Römer és 1 Cybex már bement)
Ja, isofixről nem volt szó....
Mert egyébként elfér. De isofix csatlakozás fix helye miatt persze nem.
Emberi hülyeség, de hát ez megy mindenhol. Már 1-2 gyerekhez is veszik a batár autókat...
Érdekes módon Octaviaba befér 3 gyerekülés. 4-esbe nem tudom, de 2-es és 3-asba igen.
Érdekes, nekem az Octavia 3-ban nem fért be 3 gyerekülés. Az Isofix rögzítési pontok túl messze voltak az ajtótól, így középen kevés hely maradt. A Lodgy-ba se fér be 3 bármi, pedig ennek 3 ülés van kialakítva hátul. (Pl. 3db Römer nem férne el, szerencsére 2 Römer és 1 Cybex már bement)
Dehogy fér bele..
Semelyik autóba nem fér bele, amiben a hátsó üléssor egy ülőlapból van. Csak abba esélyes, amibe három különálló ülőlap van, de azokba is sakkozni kell sokszor.
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Emberi hülyeség, de hát ez megy mindenhol. Már 1-2 gyerekhez is veszik a batár autókat...
Érdekes módon Octaviaba befér 3 gyerekülés. 4-esbe nem tudom, de 2-es és 3-asba igen.
Érdekes, nekem az Octavia 3-ban nem fért be 3 gyerekülés. Az Isofix rögzítési pontok túl messze voltak az ajtótól, így középen kevés hely maradt. A Lodgy-ba se fér be 3 bármi, pedig ennek 3 ülés van kialakítva hátul. (Pl. 3db Römer nem férne el, szerencsére 2 Römer és 1 Cybex már bement)
Nem tudom mikor lesz már végre vége ennek a suv hype-nak, de nagyon elegem van. Anyakocsi 3 gyerekhez szinte kikopott, vagy suv. Hát kösz, de
Egy superb kombi is jobb választás sztem, ott csak a bibi a szélességgel van. Ha kell magasító, vagy gyerekülés a hátsó ülés kialakítása miatt szinte lehetetlen betenni.
Sharan, Alhambra idén megszűnik, amúgy sincs már motorválaszték, ráadásul 2,5 gen-el elment már mellette a többi modell, dinoszauruszok már...
Van mondjuk Touran, de annak a mérete határeset.
Kérdem én why?! Miért kell nekem egy böxme X5, vagy annál nagyobb magas telekjáróval menni?
Mondjuk van rá legalább zöld rendszám, meg 200+le
Emberi hülyeség, de hát ez megy mindenhol. Már 1-2 gyerekhez is veszik a batár autókat...
Érdekes módon Octaviaba befér 3 gyerekülés. 4-esbe nem tudom, de 2-es és 3-asba igen.
Nem tudom mikor lesz már végre vége ennek a suv hype-nak, de nagyon elegem van. Anyakocsi 3 gyerekhez szinte kikopott, vagy suv. Hát kösz, de
Egy superb kombi is jobb választás sztem, ott csak a bibi a szélességgel van. Ha kell magasító, vagy gyerekülés a hátsó ülés kialakítása miatt szinte lehetetlen betenni.
Sharan, Alhambra idén megszűnik, amúgy sincs már motorválaszték, ráadásul 2,5 gen-el elment már mellette a többi modell, dinoszauruszok már...
Van mondjuk Touran, de annak a mérete határeset.
Kérdem én why?! Miért kell nekem egy böxme X5, vagy annál nagyobb magas telekjáróval menni?
Mondjuk van rá legalább zöld rendszám, meg 200+le
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Nem vagyok Dacia-fan, de elképesztő hova süllyed az E-NCAP.
A legszebb az egészben, hogy az itt hiányolt "aktív védelmi rendszerek" többsége még középkategórián túl is inkább balesetveszélyes, mint valódi biztonsági segítség
Lassan már tényleg csak az számít, hogy menjen a Spotify és gyorsan párosodik az Ájfón....
Há' nem ezt mondom...?
Persze fontos, hogy ne történjen baj, de szerintem egy mindennel felszerelt bármilyen kocsival gyorshajtani sokkal veszélyesebb, mint a nélkül kisebb kockázattal vezetni. Ha meg nem elkerülhetetlen a baleset, akkor meg a passzív védelem számít. Abban meg ezek szerint nem rossz ez a Dacia.
Nem vagyok Dacia-fan, de elképesztő hova süllyed az E-NCAP.
A legszebb az egészben, hogy az itt hiányolt "aktív védelmi rendszerek" többsége még középkategórián túl is inkább balesetveszélyes, mint valódi biztonsági segítség
Lassan már tényleg csak az számít, hogy menjen a Spotify és gyorsan párosodik az Ájfón....