Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Autós topik autósoknak
- Azuroo andrew
- Fórumlakó
- Hozzászólások: 868
- Csatlakozott: 2005.09.07., szer. 15:40
- Értékelés: 0
Autós topik autósoknak
Pofa be!
Rövid jelenteben, Ferrari 550 (vagy 575?? Mi a különbség külsőre a kettő között? Ha itt lenne egymás mellet a kettő, meg nem mondanám melyik melyik.)
pl : lámpák, lámpa búra íve
Lcd : Sony Bravia "S" 3000 Crt: Sony Wega trinitron kv-32cs70
Hi-Fi : Panasonic av és lejátszó...
Directors: Stanley Kubrick, Alfred Hitchcock, David Fincher
Szürreál víziók: Luis Bunuel, David Lynch, Huszárik Zoltán
Zene : Isaac Hayes, Curtis Mayfield, Stevie Wonder, Dexter Wansel, The Dramatics, The Isley Brothers, George Clinton & Parliament Funkadelic
Hi-Fi : Panasonic av és lejátszó...
Directors: Stanley Kubrick, Alfred Hitchcock, David Fincher
Szürreál víziók: Luis Bunuel, David Lynch, Huszárik Zoltán
Zene : Isaac Hayes, Curtis Mayfield, Stevie Wonder, Dexter Wansel, The Dramatics, The Isley Brothers, George Clinton & Parliament Funkadelic
- D-O-M-I
- Törzsvendég
- Hozzászólások: 1420
- Csatlakozott: 2004.10.01., pén. 21:33
- Értékelés: 138
- Tartózkodási hely: Budapest
Autós topik autósoknak
Pofa be!
Rövid jelenteben, Ferrari 550 (vagy 575?? Mi a különbség külsőre a kettő között? Ha itt lenne egymás mellet a kettő, meg nem mondanám melyik melyik.)
AV: Onkyo TX-RZ1100 / AQ NRG2; TV: Samsung UE75RU7102 / AQ Chocolate; Front: Focal Chorus 826 V / AQ Rocket33; Center: Focal Chorus CC800 V / AQ Rocket88; Surround: Focal Chorus 806 V; Sub: Dali SUB E-12F / AQ NRG-X3 / AQ Boxer; CD: Denon DCD-635 / AQ Tower; HTPC / AQ Cinnamon
- Azuroo andrew
- Fórumlakó
- Hozzászólások: 868
- Csatlakozott: 2005.09.07., szer. 15:40
- Értékelés: 0
Autós topik autósoknak
James Bond-Halj meg Máskor!
2002
Aston Martin DB-7
Szép
De emlékeim szerint abban egy Aston Martin Vanquishvolt Bond kocsija :
Lcd : Sony Bravia "S" 3000 Crt: Sony Wega trinitron kv-32cs70
Hi-Fi : Panasonic av és lejátszó...
Directors: Stanley Kubrick, Alfred Hitchcock, David Fincher
Szürreál víziók: Luis Bunuel, David Lynch, Huszárik Zoltán
Zene : Isaac Hayes, Curtis Mayfield, Stevie Wonder, Dexter Wansel, The Dramatics, The Isley Brothers, George Clinton & Parliament Funkadelic
Hi-Fi : Panasonic av és lejátszó...
Directors: Stanley Kubrick, Alfred Hitchcock, David Fincher
Szürreál víziók: Luis Bunuel, David Lynch, Huszárik Zoltán
Zene : Isaac Hayes, Curtis Mayfield, Stevie Wonder, Dexter Wansel, The Dramatics, The Isley Brothers, George Clinton & Parliament Funkadelic
Autós topik autósoknak
James Bond-Halj meg Máskor!
2002
Aston Martin DB-7
- Azuroo andrew
- Fórumlakó
- Hozzászólások: 868
- Csatlakozott: 2005.09.07., szer. 15:40
- Értékelés: 0
Autós topik autósoknak
3.
Golyóálló
Bulletproof (USA - 1996)
Ferrari F355
Lcd : Sony Bravia "S" 3000 Crt: Sony Wega trinitron kv-32cs70
Hi-Fi : Panasonic av és lejátszó...
Directors: Stanley Kubrick, Alfred Hitchcock, David Fincher
Szürreál víziók: Luis Bunuel, David Lynch, Huszárik Zoltán
Zene : Isaac Hayes, Curtis Mayfield, Stevie Wonder, Dexter Wansel, The Dramatics, The Isley Brothers, George Clinton & Parliament Funkadelic
Hi-Fi : Panasonic av és lejátszó...
Directors: Stanley Kubrick, Alfred Hitchcock, David Fincher
Szürreál víziók: Luis Bunuel, David Lynch, Huszárik Zoltán
Zene : Isaac Hayes, Curtis Mayfield, Stevie Wonder, Dexter Wansel, The Dramatics, The Isley Brothers, George Clinton & Parliament Funkadelic
Autós topik autósoknak
Nesze neked peugeot...
Talán az "Estély habfürdővel" c. Peter Sellers filmben látott kék háromkerekű szecska ihlette a tervezőt.
Autós topik autósoknak
Nesze neked peugeot...
Cuccaim
Házimoziszoba: Arcam P1000 power amplifier, Arcam AVP700 pre-amp processor, Arcam DV137 DVD, Blu-Ray: Pioneer BDP-LX70, Konzol: PS3, Hangfalak: Klipsch RF-35, RC-35, RS-35, RW-12, Projektor/vászon: Samsung SP-H800BE, Projecta VariVision electrol 240cm, Kábelek: IsoTek Elite és Nordost Shiva Power, Nordost CinemaFlex BassLine, Nordost Red Dawn Interconnect, Nordost Whitelight Glass Fiber Optic, Nordost Wyrewizard HDMI, Monitor Silver Slim Line Speaker.
Nappali: Samsung PS-63P5H plazma tv, Samsung HT-P1200 kompakt cucc
Hálószoba: Panasonic TH-50PZ700E plazma tv
Autós topik autósoknak
Minden nap minimum 120 kilómétert autózom, ebből kb. 110 km autópálya. A Székesfehérvár-Törökbálint távolságot reggelente átlag 18-20 perc alatt teszem meg a pályán, számolj utána! ( Kivétel a hónap utolsó néhány napja, amikor alig csörgedezek, hogy beleférjek a normámba :taps: )
És nem dádáztak még meg a rendőrök egyszer sem?
Érdekes módon az M7-esen még egyszer sem ( lekopogom :kiraly: ). Ha van is rendőr, soha nem inkognítós, hanem hagyományos kék-fehér Octavia oson a leálló sávban, kilóméterekről ki lehet szúrni. M3 dettó, habár azon azért ritkábban járok. M1 ill. M5 viszont elég rizikós, főleg az utóbbi.
Eleddig ahányszor elkaptak gyorshajtásért, az egy kivételével mindig lakott területen történt. Az az egy kivétel az M5-ösön volt, letoltam az útról egy "álcázott" rendőrt, aki utána bemért 183 km/h-val
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"
Autós topik autósoknak
Minden nap minimum 120 kilómétert autózom, ebből kb. 110 km autópálya. A Székesfehérvár-Törökbálint távolságot reggelente átlag 18-20 perc alatt teszem meg a pályán, számolj utána! ( Kivétel a hónap utolsó néhány napja, amikor alig csörgedezek, hogy beleférjek a normámba )
És nem dádáztak még meg a rendőrök egyszer sem?
"When I was doing The Bridges of Madison County, I said to myself, this romantic stuff is really tough. I can't wait to get back to shooting and killing."
Autós topik autósoknak
A nagy motornak az egyetlen komoly hátránya az orrnehéz videlkedés lehet ( pl. szinte az összes Brabus ), szóval azért az egyensúly itt is nagyon fontos
Szerencsére a quattro hajtáslánc, valamint a kombi-puttony (és esetleg a telitank)azért segít hátrébb tenni a súlypontot. Talán hátul egy nagy subláda is besegíthetne a súlypont kérdésben
Hangsugárzóm eladó: JBL 4406 Studio Monitor
Autós topik autósoknak
Másviszont meg 1.6-os benyás autóval csak akkor javallott ezt hónapokig - évekig csinálni (mármint a 190-el járkálást), ha nem saját
Szerinted?
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"
Autós topik autósoknak
Másviszont meg 1.6-os benyás autóval csak akkor javallott ezt hónapokig - évekig csinálni (mármint a 190-el járkálást), ha nem saját, vagy nem akarjuk hosszú távra megtartani. (Esetleg hosszú 6-al rendelkező 6 sebességes váltóval még nem pörgi szét magát)
Ezért jó a nyomatékos 4.2 V8, hatosba nyugodtan elporoszkál akár 200 körül is a világvégéig (most kb. 270 a végsebessége). Igaz, én még így is rövidnek találtam az áttételeket, most van folyamatban a váltócsere, egy 2.5 TDI quattro hosszú hatosa kerül bele. Ennek az ötöse kb. ugyanaz, mint az eredeti hatodikja, tehát innentől (ha komolyra fordulnak az események), akkor kb. 270-nél gangolok majd hatosba... Végre 300 fölött lesz, valszeg nem fogom kipróbálni... (meg ne kérdezzétek, hogy minek, mert csak, ez a mániám, mint másnak a 7x200 W-os erősítő, én meg azt nem értem, hogy az minek...)
Hogy bírja a moci nyomatékkal, ezért egy igen komoly (380e) hengerfejtuningon esett át mindkét hengerfej Whistlerracing-éknál, számításaink szerint ettől kb. +50 LE várható. Plusz egy GREEN-FILTER sportlégszűrő, valamint a gyári katalizátorok helyett egy-egy 5000 köbcentis motorhoz való BOSAL kat. jön. Semmi sportdob, meg ilyesmi, hangtalannak kell maradnia az autónak, mint eddig. A "dupla-koppányos racing-lada" korszakból már kinőttem. Ha szerencsém lesz, elkészül karácsonyra, ha nem, akkor ünnepekra marad a serivice-autó (Mazda323).
Számomra az ideális autó 6 sebességes, amiből az első öt rövid a kellő agilitás érdekében, a 6-os viszont baromi hosszú, hogy pályán kímélje a motort ( meg a hallójáratokat, meg a pénztárcát ). Ehhez persze kell a nagy nyomaték, ami már a "pincében" is jelen van. Szóval nagy lökettérfogat, vagy minimum egy kompresszor a nyerő :kiraly:
A nagy motornak az egyetlen komoly hátránya az orrnehéz videlkedés lehet ( pl. szinte az összes Brabus ), szóval azért az egyensúly itt is nagyon fontos :taps:
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"
Autós topik autósoknak
én 180-190 között járok egy 1.6-os Focussal
Ez enyhe túlzás, nem? :kiraly:
Az olajat is érdemes lesz időnként megcsekkolni. Padlógázközeli élményeket a legtöbb verda fokozott olajfogyasztással hálálja meg.
Egy gyengébb idegzetű dízelt meg tönkre is lehet tenni 200km-nyi rendes padlógázzal.
Nem is a sebesség mértékével van a baj, hanem a "járok"-kal. Azért ritkán járkál (ami rendszeres cselekvést jelöl) valaki 190 körül.
Minden nap minimum 120 kilómétert autózom, ebből kb. 110 km autópálya. A Székesfehérvár-Törökbálint távolságot reggelente átlag 18-20 perc alatt teszem meg a pályán, számolj utána! :taps: ( Kivétel a hónap utolsó néhány napja, amikor alig csörgedezek, hogy beleférjek a normámba )
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"
Autós topik autósoknak
Másviszont meg 1.6-os benyás autóval csak akkor javallott ezt hónapokig - évekig csinálni (mármint a 190-el járkálást), ha nem saját, vagy nem akarjuk hosszú távra megtartani. (Esetleg hosszú 6-al rendelkező 6 sebességes váltóval még nem pörgi szét magát)
Ezért jó a nyomatékos 4.2 V8, hatosba nyugodtan elporoszkál akár 200 körül is a világvégéig (most kb. 270 a végsebessége). Igaz, én még így is rövidnek találtam az áttételeket, most van folyamatban a váltócsere, egy 2.5 TDI quattro hosszú hatosa kerül bele. Ennek az ötöse kb. ugyanaz, mint az eredeti hatodikja, tehát innentől (ha komolyra fordulnak az események), akkor kb. 270-nél gangolok majd hatosba... Végre 300 fölött lesz, valszeg nem fogom kipróbálni... (meg ne kérdezzétek, hogy minek, mert csak, ez a mániám, mint másnak a 7x200 W-os erősítő, én meg azt nem értem, hogy az minek...)
Hogy bírja a moci nyomatékkal, ezért egy igen komoly (380e) hengerfejtuningon esett át mindkét hengerfej Whistlerracing-éknál, számításaink szerint ettől kb. +50 LE várható. Plusz egy GREEN-FILTER sportlégszűrő, valamint a gyári katalizátorok helyett egy-egy 5000 köbcentis motorhoz való BOSAL kat. jön. Semmi sportdob, meg ilyesmi, hangtalannak kell maradnia az autónak, mint eddig. A "dupla-koppányos racing-lada" korszakból már kinőttem. Ha szerencsém lesz, elkészül karácsonyra, ha nem, akkor ünnepekra marad a serivice-autó (Mazda323).
Hangsugárzóm eladó: JBL 4406 Studio Monitor
Autós topik autósoknak
én 180-190 között járok egy 1.6-os Focussal
Ez enyhe túlzás, nem?
Az olajat is érdemes lesz időnként megcsekkolni. _Tartós_ padlógázközeli élményeket a legtöbb verda minimum fokozott olajfogyasztással hálálja meg.
Egy gyengébb idegzetű dízelt meg jobbára tönkre is lehet tenni pár száz km-nyi rendes padlógázzal.
Érdekes módon a Focus ( egyelőre ) nem eszi az olajat ( 60.000 km van benne ), a Suzuki sem, az Astra-ba viszont átlag 3000 km-ként utána kellett töltenem.
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"
Autós topik autósoknak
.. nálunk is van a családban egy TDI Touran. Ha atyám vezeti, akkor autópályán kb. 6 litert fogyaszt, 130 körüli tempó mellett, de ha én, olyankor ez az érték 7,5-8 literre ugrik, pedig 160-170-nél én sem hajtom gyorsabban.
- pdtdi-s? 1.9-es?
Ha Touran akkor PD.
Egyébként látom nem hagy nyugodni.
Persze a Touran lényegesen nagyobb szelet fog mint egy A3, s így nyilván többet is fogyaszt, de 21st-nek teljesen igaza van akkor is.
- mindegy, azt amit az ember sajat maga megelt es latott, nehez nemelhinni
T A M I . H U
Kapcsolat: T-VDSL 23008 down/ 5022 up
"... like a bridge ower troubled water ... "
Kapcsolat: T-VDSL 23008 down/ 5022 up
"... like a bridge ower troubled water ... "
Autós topik autósoknak
én 180-190 között járok egy 1.6-os Focussal
Ez enyhe túlzás, nem? :kiraly:
Az olajat is érdemes lesz időnként megcsekkolni. Padlógázközeli élményeket a legtöbb verda fokozott olajfogyasztással hálálja meg.
Egy gyengébb idegzetű dízelt meg tönkre is lehet tenni 200km-nyi rendes padlógázzal.
Nem is a sebesség mértékével van a baj, hanem a "járok"-kal. Azért ritkán járkál (ami rendszeres cselekvést jelöl) valaki 190 körül.
Hát vannak elvetemültek! :taps: Régebben én is így mászkáltam rendszeresen (pályán only) . De már lenyugodtam, mostanában 160 tartós a max, azért nem is meszelnek le. (Rövidebb szakaszokra azért felugrik, főleg ha másik őrültekkel találkozom. )
Másviszont meg 1.6-os benyás autóval csak akkor javallott ezt hónapokig - évekig csinálni (mármint a 190-el járkálást), ha nem saját, vagy nem akarjuk hosszú távra megtartani.
(Esetleg hosszú 6-al rendelkező 6 sebességes váltóval még nem pörgi szét magát)
Autós topik autósoknak
.. nálunk is van a családban egy TDI Touran. Ha atyám vezeti, akkor autópályán kb. 6 litert fogyaszt, 130 körüli tempó mellett, de ha én, olyankor ez az érték 7,5-8 literre ugrik, pedig 160-170-nél én sem hajtom gyorsabban.
- pdtdi-s? 1.9-es?
Ha Touran akkor PD.
Egyébként látom nem hagy nyugodni.
Persze a Touran lényegesen nagyobb szelet fog mint egy A3, s így nyilván többet is fogyaszt, de 21st-nek teljesen igaza van akkor is.
Autós topik autósoknak
én 180-190 között járok egy 1.6-os Focussal
Ez enyhe túlzás, nem?
Az olajat is érdemes lesz időnként megcsekkolni. Padlógázközeli élményeket a legtöbb verda fokozott olajfogyasztással hálálja meg.
Egy gyengébb idegzetű dízelt meg tönkre is lehet tenni 200km-nyi rendes padlógázzal.
Nem is a sebesség mértékével van a baj, hanem a "járok"-kal. Azért ritkán járkál (ami rendszeres cselekvést jelöl) valaki 190 körül.
"When I was doing The Bridges of Madison County, I said to myself, this romantic stuff is really tough. I can't wait to get back to shooting and killing."
Autós topik autósoknak
én 180-190 között járok egy 1.6-os Focussal
Ez enyhe túlzás, nem?
Az olajat is érdemes lesz időnként megcsekkolni. _Tartós_ padlógázközeli élményeket a legtöbb verda minimum fokozott olajfogyasztással hálálja meg.
Egy gyengébb idegzetű dízelt meg jobbára tönkre is lehet tenni pár száz km-nyi rendes padlógázzal.
Autós topik autósoknak
én 180-190 között járok egy 1.6-os Focussal
Ez enyhe túlzás, nem?
"When I was doing The Bridges of Madison County, I said to myself, this romantic stuff is really tough. I can't wait to get back to shooting and killing."
Autós topik autósoknak
.. nálunk is van a családban egy TDI Touran. Ha atyám vezeti, akkor autópályán kb. 6 litert fogyaszt, 130 körüli tempó mellett, de ha én, olyankor ez az érték 7,5-8 literre ugrik, pedig 160-170-nél én sem hajtom gyorsabban.
- pdtdi-s? 1.9-es?
T A M I . H U
Kapcsolat: T-VDSL 23008 down/ 5022 up
"... like a bridge ower troubled water ... "
Kapcsolat: T-VDSL 23008 down/ 5022 up
"... like a bridge ower troubled water ... "
Autós topik autósoknak
tsc-nek
2005.12 Az Audi megújítja az A4-es dízelpalettáját, januártól részecskeszűrővel szerelt, 2,7 literes TDI-vel bővül a kínálat. Az új dízelhez hatsebességes kézi váltó jár, a motor 8,4 másodperc alatt gyorsítja százas tempóra az A4-est. A vége 230-nál van, az átlagfogyasztás pedig 6,7 liter száz kilométerenként.
- es ez 2.7l, az 1.9-esrol siman el lehet hinni a 6l alatti fogyit.
{telleg nemakarlakmeggyozni }
Tami, én se akarlak meggyőzni, csak nem vagyok képes annyiban hagyni. :kiraly:
Szóval itt egy kérdés: miért jössz itt nekem az "átlagfogyasztással"? Hát az még szép, hogy <6L! :taps: Azt általában emberi tempóra adják meg, nem a végsebességközeli száguldozgatásokra. (mondjuk 50% város 50% pálya a kresz szabályainak betartása mellett, 2 személyel meg mondjuk 100 kg-nyi csomaggal)
Mintha kicsit elbeszélnénk egymás mellett.
tsc-nek kell igazat adjak, nálunk is van a családban egy TDI Touran. Ha atyám vezeti, akkor autópályán kb. 6 litert fogyaszt, 130 körüli tempó mellett, de ha én, olyankor ez az érték 7,5-8 literre ugrik, pedig 160-170-nél én sem hajtom gyorsabban.
Az az igazság, hogy teljesen mindegy, milyen autót vezet az ember, "full gázon", vagy legalább is a közelében tartósan autózva brutálisan megugrik a fogyasztás. Mint azt korábban is írtam, én 180-190 között járok egy 1.6-os Focussal, a fogyasztása átlag 11-12 liter között alakúl. Ezzel szemben egy kolléganőm ugyan ilyen Focussal 7,5-es átlagot produkál. Korábban egy kombi Astra-t hajtottam, szintén 1,6-os. Azt egyszer hajnalban full padlógázzal végignyomtam az M7-esen ( indulás előtt Szfváron tankoltam ), átcsörtettem a még alvó Budapesten, majd padló gáz tovább az M3-ason, egészen Miskolcig, ahol kiváncsiságból megtankoltam. Így kiderült, hogy 13,6 liter nafta ment le a torkán 100 kilométerenként
Vagy ott van a feleségem Peugeot 307-ese, szintén 1.6-os. Ennél még nem méregettem a tényleges fogyasztást, de padlógázon, 190 km/h-ás tempónál ( kb. 6000-es fordulatszám mellett, két személlyel ) a fedélzeti számítógép pillanatnyi fogyasztás mérője 16,5-17 liter között ingadozott
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"
Autós topik autósoknak
- hamar kover.., egy sima kis hetkoznapi auto: erdemes a fordulatszamot is megnezni
Audi, de vajh' melyik? A4-ből és a6-ból max. a 3.0 TDI lehet, de szerintem az nem megy ennyit, A8-ból lehet a 4.0 TDI, de A8-hoz képest ölég puritán a kormány, nem?
- a poen: egy A3 1.9 TDI / PDTDI , 4 felnott emberrel.
Ez nem poén. :kiraly:
"When I was doing The Bridges of Madison County, I said to myself, this romantic stuff is really tough. I can't wait to get back to shooting and killing."
Autós topik autósoknak
Audi, de vajh' melyik? A4-ből és a6-ból max. a 3.0 TDI lehet, de szerintem az nem megy ennyit
Ne viccelj már ember!
Először is, amit az óra mutat, meg amennyivel tényleg mész, az két különböző dolog. Másodszor az M7-M1 közös szakasza előtt pest felé haladva van egy baromi nagy lejtő az M7-esen. A régi céges 1.3-as Suzuki Sedanom órája 200 km/h-t mutatott a lejtő aljához közeledve!
Amúgy én jelenleg egy mezei 1.6-os Focussal ingázok minden nap Székesfehérvár és Törökbálint között, kövér gázzal, óra szerint átlagosan 180-190 km/h között. Szóval ezektől a 210-220-as értékektől szvsz nem kell hanyatt esni. 3.0 TDi A6 meg óra szerint könnyedén megfutja akár a 260-at is, lejtő nélkül.
Javítottam magam, nem tűnt fel, ember?
"When I was doing The Bridges of Madison County, I said to myself, this romantic stuff is really tough. I can't wait to get back to shooting and killing."