Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327

Autós topik autósoknak

Avatar
SchJohny
Kezdő Fórumlakó
Kezdő Fórumlakó
Hozzászólások: 352
Csatlakozott: 2003.03.22., szomb. 10:14
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: SchJohny »


De ha Skodát veszel, kalapot is vegyél hozzá!  :smile19:   
 
Viccen kívül, a Superb sztem best buy. Újonnan is 5 milla körül 1.9 PD tádé, ekkora batár kasznival, igényes belsővel? Nincs sok ellenfele ennyiért.

Kalap a Suzukiba kell, nem?
 
A hétvégén úgyis találkozom a Skodaszervizes ismerőssel, megkérdezem hogy mik a tapasztalatok 1.9 Octávia és Superb fronton és majd referálok
 
Én a Superbre szavazok.Viszont itt már elkél az erősebb, 130 lovas motor. A túl nagy autó fogalma számomra ismeretlen :box:

TV: Panasonic TX-32PS11P, DVD: ONKYO DV-SP500 , VHS: Panasonic NV-FJ612, Erősítő: ONKYO TX-DS 494, Hangfalak: Jamo E430, E4CEN, E4SUR, E4SUB.4; PC: ASUS P4P800Deluxe -- P4 2.8/800 -- 2x512/400DDR.


Avatar
tsc
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2707
Csatlakozott: 2003.03.22., szomb. 13:57
Értékelés: 13

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: tsc »


De ha Skodát veszel, kalapot is vegyél hozzá! :smile19:
 
 
Viccen kívül, a Superb sztem best buy. Újonnan is 5 milla körül 1.9 PD tádé, ekkora batár kasznival, igényes belsővel? Nincs sok ellenfele ennyiért.

Avatar
Tami
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3627
Csatlakozott: 2003.03.17., hétf. 08:26
Értékelés: 3

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Tami »


- Skoda Octavia 1,9 PDTDI {>2002}  van-e valakinek?  [lengyenhonban gyartott motorok:81 kW,  gyorben: 77 kW], egy 77KW-osban gondolkodom 
Több ismerősömnek is van újabb Skodája (1.4TDi Fábia,1.6 Octávia, 1.9PDTDi Superb) és mindannyiann nagy-nagy megelégedettséggel használják. Az Octáviás Skoda szalon szervizében dolgozik, gondolom ha annyira rossz lenne a típus, nem vett volna ilyet.
Autóvásárláskor (akár új, akár használt) én erősen elgondolkodnék a Skodán.
Lényegében VW technika, csak olcsóbban, persze ezért valószínűleg nem is 100%-osan abban a minőségben. Viszont a Skoda mellett szól hogy nem annyira "kelendő" mint a VW/Audi.
Az 1.9PDTDi meg elég baráti motor, vár a PD-k nem annyira tartósak mint a régi 90-110 lovas 1.9TDi-k (fúvókák vs. marha nagy nyomás) viszont alig esznek valamit.
Esetleg még egy 1.8T-t vennék számításba Octávia fronton.
 
Az új Octáviák viszont sokkal szebbek, cserébe drágábbak is, főleg amiben normális motor van, mert az 1.4 Octávia (netán klímával) elég mazohista kombináció
 
Tami,
Volvó S60/S80-on nem gondolkodtál?? 3 millió körül már ezek is vannak.
vagy Lexus IS??
mondjuk ezek inkább 5-6évesek mint 2-3...
 
most nézem hogy 1.9PDTDi Superb is van már 3.3-3.5 milla körül...
Na az is jó választás szerintem :box:

- erre az oktaviara raizgultam..
- audi-tol felek, hogy ellopjak.., ha kinn elnek nemeto-ban vagy svajcban nemlenne kerdes
- benzines oktavia kilove, mostmar szeretnek egy jo dieselt, es a pumped az most nekem fekszik :punk:
- Volvo ehhh nevetseges.. az utcaban van 3 belole tudnek meselni.. es mindegyik rendre jar szervizbe.. sux meg amugyse tetszik.
- lexus egyelore nem nekem valo, meghat oda love is kell.
- superb tulnagy egyelore.., meg fenn is kell tartanom a leendo autot
T A M I . H U
Kapcsolat: T-VDSL 23008 down/ 5022 up
"... like a bridge ower troubled water ... "

Avatar
SchJohny
Kezdő Fórumlakó
Kezdő Fórumlakó
Hozzászólások: 352
Csatlakozott: 2003.03.22., szomb. 10:14
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: SchJohny »


- Skoda Octavia 1,9 PDTDI {>2002} van-e valakinek? [lengyenhonban gyartott motorok:81 kW, gyorben: 77 kW], egy 77KW-osban gondolkodom
Több ismerősömnek is van újabb Skodája (1.4TDi Fábia,1.6 Octávia, 1.9PDTDi Superb) és mindannyiann nagy-nagy megelégedettséggel használják. Az Octáviás Skoda szalon szervizében dolgozik, gondolom ha annyira rossz lenne a típus, nem vett volna ilyet.
Autóvásárláskor (akár új, akár használt) én erősen elgondolkodnék a Skodán.
Lényegében VW technika, csak olcsóbban, persze ezért valószínűleg nem is 100%-osan abban a minőségben. Viszont a Skoda mellett szól hogy nem annyira "kelendő" mint a VW/Audi.
Az 1.9PDTDi meg elég baráti motor, vár a PD-k nem annyira tartósak mint a régi 90-110 lovas 1.9TDi-k (fúvókák vs. marha nagy nyomás) viszont alig esznek valamit.
Esetleg még egy 1.8T-t vennék számításba Octávia fronton.
 
Az új Octáviák viszont sokkal szebbek, cserébe drágábbak is, főleg amiben normális motor van, mert az 1.4 Octávia (netán klímával) elég mazohista kombináció :box:
 
Tami,
Volvó S60/S80-on nem gondolkodtál?? 3 millió körül már ezek is vannak.
vagy Lexus IS??
mondjuk ezek inkább 5-6évesek mint 2-3...
 
most nézem hogy 1.9PDTDi Superb is van már 3.3-3.5 milla körül...
Na az is jó választás szerintem

TV: Panasonic TX-32PS11P, DVD: ONKYO DV-SP500 , VHS: Panasonic NV-FJ612, Erősítő: ONKYO TX-DS 494, Hangfalak: Jamo E430, E4CEN, E4SUR, E4SUB.4; PC: ASUS P4P800Deluxe -- P4 2.8/800 -- 2x512/400DDR.


Avatar
21st
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1453
Csatlakozott: 2005.04.02., szomb. 13:28
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: 21st »


[Az AMG Mercedeseknél ott kezdődik a probléma, hogy csak automata váltóval rendelhetőek,

Méghozzá sokáig azzal az eléggé megkritizált "five-speed automatic"-kal > pl c 32 amg v slk 32...

És azt el is felejtettem, hogy AMG Mercedeseknél nem lehet teljesen kikapcsolni az elektronikus segédeszközöket
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"

Avatar
TheRussian
Nincs visszaút
Nincs visszaút
Hozzászólások: 197
Csatlakozott: 2005.12.16., pén. 22:10
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: TheRussian »


- Skoda Octavia 1,9 PDTDI {>2002} van-e valakinek? [lengyenhonban gyartott motorok:81 kW, gyorben: 77 kW], egy 77KW-osban gondolkodom
teljes laikusként csak azt tudom mondani, hogy a mostani skodák nagyon feljöttek.szinte egyenlőek az egy két éve megjelent vwkkel (pl superb meg régi passat közt sem túl sok különbség van )
nem tom hogyért adnak most egy octaviat, de lehet megérné szétnézni hasonló árban a vw palettán is.

Avatar
Tami
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3627
Csatlakozott: 2003.03.17., hétf. 08:26
Értékelés: 3

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Tami »

- Skoda Octavia 1,9 PDTDI {>2002} van-e valakinek? [lengyenhonban gyartott motorok:81 kW, gyorben: 77 kW], egy 77KW-osban gondolkodom
T A M I . H U
Kapcsolat: T-VDSL 23008 down/ 5022 up
"... like a bridge ower troubled water ... "

Avatar
Azuroo andrew
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 868
Csatlakozott: 2005.09.07., szer. 15:40
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Azuroo andrew »


[Az AMG Mercedeseknél ott kezdődik a probléma, hogy csak automata váltóval rendelhetőek,

Méghozzá sokáig azzal az eléggé megkritizált "five-speed automatic"-kal > pl c 32 amg v slk 32...
Lcd : Sony Bravia "S" 3000 Crt: Sony Wega trinitron kv-32cs70
Hi-Fi : Panasonic av és lejátszó...

Directors: Stanley Kubrick, Alfred Hitchcock, David Fincher
Szürreál víziók: Luis Bunuel, David Lynch, Huszárik Zoltán

Zene : Isaac Hayes, Curtis Mayfield, Stevie Wonder, Dexter Wansel, The Dramatics, The Isley Brothers, George Clinton & Parliament Funkadelic

Avatar
21st
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1453
Csatlakozott: 2005.04.02., szomb. 13:28
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: 21st »

Ez én voltam.
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »


az audi quattro meg mindig jobb valasztas, mint barmilyen mas elso vagy hatso kerek meghajtasu auto a kategoriabol
Szerintem ez nem így van, a korábban leírtak miatt.

Avatar
MoBBo
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 1604
Csatlakozott: 2003.03.06., csüt. 09:38
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: MoBBo »


Mellesleg az Audi quattro hajtása jelentősen elmarad a Subaru Imprezza WRX STi-ben, vagy a Mitsubishi EVO-ban alkalmazott 4WD-től. A két japó sokkal semlegesebben veszi a kanyarokat, mint a quattro Audik. Az Audi quattro rendszre inkább szól a biztonságról, mint a vezetési élményről.
en mindharom emlitettel alapos ismerettsegben vagyok es amit irsz az igaz
de az audi quattro meg mindig jobb valasztas, mint barmilyen mas elso vagy hatso kerek meghajtasu auto a kategoriabol (ha csak a hajtaslancban gondolkodunk)
 
a vezetesi elmenyt pedig nyugodtan elfelejtheted az sti es az evo kategoriaju autokon kivul, valami van de messze nem mondanam ra, hogy "vezetesi elmeny"
 
mas szempontok szerint viszont nagyon jo autok vannak ott is
o v e r p o w e r e d

Avatar
21st
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1453
Csatlakozott: 2005.04.02., szomb. 13:28
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: 21st »


VW-Audi értékesítőként volt alkalmam kipróbálni egy párat, és bizton állíthatom, nem a quattro-ra szavazok.
Te vagy 100-ból az 1


Mellesleg az Audi quattro hajtása jelentősen elmarad a Subaru Imprezza WRX STi-ben, vagy a Mitsubishi EVO-ban alkalmazott 4WD-től. A két japó sokkal semlegesebben veszi a kanyarokat, mint a quattro Audik. Az Audi quattro rendszre inkább szól a biztonságról, mint a vezetési élményről.
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"

Avatar
SchJohny
Kezdő Fórumlakó
Kezdő Fórumlakó
Hozzászólások: 352
Csatlakozott: 2003.03.22., szomb. 10:14
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: SchJohny »


VW-Audi értékesítőként volt alkalmam kipróbálni egy párat, és bizton állíthatom, nem a quattro-ra szavazok.
Te vagy 100-ból az 1 :box:
 
Lóeró/Nm esetén M-es Bömösökről és RS4-ről volt szó ami inkább 4-500 LE, mint 2-300, de a 3.-at némi túlzásnak is szántam
 
Egyébként meg a 22 éves Skoda 120L-ünk is hátsókerekes

TV: Panasonic TX-32PS11P, DVD: ONKYO DV-SP500 , VHS: Panasonic NV-FJ612, Erősítő: ONKYO TX-DS 494, Hangfalak: Jamo E430, E4CEN, E4SUR, E4SUB.4; PC: ASUS P4P800Deluxe -- P4 2.8/800 -- 2x512/400DDR.


Avatar
21st
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1453
Csatlakozott: 2005.04.02., szomb. 13:28
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: 21st »


Az sem mellékes hogy a többszáz lóerőt és Nm-t sokkal jobban át lehet vinni az útra 4 mint 2 kerékkel. A kettő még 3.-ban is elpörög  


Tudod te, hogy mekkora teljesítmény kell ahhoz, hogy száraz aszfalton hármasban elpörögjön a hátsó kerék? Abban biztos lehetsz, hogy 2-300 lóerő édeskevés hozzá. Az ennél nagyobb teljesítményű kocsik pedig már általában elég széles gumihengereken gördülnek, sperdifivel, no meg a már korábban említett elektronikus kütyükkel ( TSC, ESP stb. ). Persze az igazi móka akkor kezdődik, ha ezeket kikapcsoljuk. Ezt viszont csak az tegye meg, aki tényleg tud is vezetni. A többieknek ott a 4WD
 
Azt kevesen tudják az összkerék meghajtásról, hogy egyrészt jelentősen növeli az autó tömegét, másrészt sokkal nagyobb ellenállást fejt ki, ezáltal nagyon sokat felemészt a motor erejéből. A főtengelyen megadott teljesítmény adat egy dolog, viszont a lényeg az, hogy mennyi marad ebből a teljesítményből, mire az útra visszük. És itt jön a nagy megdöbbenés, ha két, papíron azonos teljesítményű autóval ráállunk egy fékpadra, és megmérjük a teljesítményüket a kerekeken. Az összkerekes autónál sokkal nagyobb lesz az eltérés, természetesen negatív irányba, mint egy hátsó, vagy akár első kerekes gépnél a főtengelyen mért teljesítmény adatokhoz képest. Mindemellett az összkerekes autók nagyobb ellenállást kifejtő hajtáslánca természetesen a fogyasztást is növeli. Ezek a legfőbb okai annak, hogy gyakorlatilag sehol nem használják az összkerék meghajtást a versenysportban ( kivéve rally és társai ), no meg a korábban említett hajtási befolyások, és az alulkormányzottságra való hajlam.
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"

Avatar
21st
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1453
Csatlakozott: 2005.04.02., szomb. 13:28
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: 21st »


Első/hátsó/összkerék téma esetén aki próbálta már szintén a Quattrora szavaz

VW-Audi értékesítőként volt alkalmam kipróbálni egy párat, és bizton állíthatom, nem a quattro-ra szavazok.
 
Én ugyanis pont fordítva látom: ha egyszer valaki egy húzos kanyarban az apexen kemény gázt ad egy hátsó kerekes autóban, és megtapasztalja, hogy milyen az, amikor a kocsi nem akarja kitépni a kezéből a kormányt, és nem kezdi el tolni az orrát a külső kanyarív felé, annak többé nem kell 4WD meg FWD. Persze a legtöbben nem mernek kanyarban gázt adni, sokkal jobban szeretik akkor nyomni a pedált, ha egyenes az út. Az biztos, hogy egy összkerekes kocsival valóban nagyon látványosan lehet kilőni a zöld lámpánál, csakhogy az autóvezetés a kanyarnál kezdődik
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"

Avatar
21st
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1453
Csatlakozott: 2005.04.02., szomb. 13:28
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: 21st »


Háát azért egy jókis biturbó V8 szerintem jobb mint a szívó :box:Akiknek a jó öreg 2.3T-s Óódijuk van főként Audi 200, S2/S4/S6 azok általában azon a véleményen vannak hogy a szívó motor az szívás 


A szívó motor teljesítmény leadása sokkal egyenletesebb, a reakciói közvetlenebbek, gyorsabbak, mint a turbó feltöltéses motoroké. Emellett a motor leállítása előtt nem kell vele perceket várni, hogy lehüljön a turbó, miután keményen megküldted a gépet.
 
Ettől függetlenül az általad említett öthengeres Audi motor valóban a cég egyik legjobb benzin motorja, ez kétségtelen. De gondolom az azért nem véletlen, hogy az RS4 már szívómotort kapott, és hát az eddigi tesztek alapján nem tűnik "szívásnak"
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"

Avatar
D-O-M-I
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1415
Csatlakozott: 2004.10.01., pén. 21:33
Értékelés: 137
Tartózkodási hely: Budapest

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: D-O-M-I »


Na és az aktuális kérdés: A téligumikat felraktátok -e már? (Vagy esetleg nincs. :smile19: )
3 hét - 1 hónapja vannak fent, nem tudom pontosan. És Kléber. De a nyári gumit jobban szeretem
AV: Onkyo TX-RZ1100 / AQ NRG2; TV: Samsung UE75RU7102 / AQ Chocolate; Front: Focal Chorus 826 V / AQ Rocket33; Center: Focal Chorus CC800 V / AQ Rocket88; Surround: Focal Chorus 806 V; Sub: Dali SUB E-12F / AQ NRG-X3 / AQ Boxer; CD: Denon DCD-635 / AQ Tower; HTPC / AQ Cinnamon

Avatar
TheRussian
Nincs visszaút
Nincs visszaút
Hozzászólások: 197
Csatlakozott: 2005.12.16., pén. 22:10
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: TheRussian »

ehh, a téligumiról jut eszembe: táligumi levételnél lettem csak rá figyelmes, hogy a rendes nyári gumi az "szárazgumi", tehát nincs esőkivezető csatornája , mondjuk a nevében is benne van a sport (continental sport)

Avatar
SchJohny
Kezdő Fórumlakó
Kezdő Fórumlakó
Hozzászólások: 352
Csatlakozott: 2003.03.22., szomb. 10:14
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: SchJohny »


Az új RS4 viszont állítólag már egész jó, hatalmas előrelépés az elődjéhez képest. Ennél már 40:60 a teljesítmény megoszlás aránya a hátsó tengely javára. Még egy kicsit fejlődik az Audi, és elkészíti a hátsó kerék meghajtású RS4-et - az lesz az igazi! :box: ( azt minden estre már felismerték, hogy a pörgős szívó motor az igazi, nem a turbo )
Háát azért egy jókis biturbó V8 szerintem jobb mint a szívó
Akiknek a jó öreg 2.3T-s Óódijuk van főként Audi 200, S2/S4/S6 azok általában azon a véleményen vannak hogy a szívó motor az szívás
Persze ez alacsonyabb ccm turbó vs. V8 szívó esetén már lehet hogy nem áll fenn annyira.
 
Első/hátsó/összkerék téma esetén aki próbálta már szintén a Quattrora szavaz
Az sem mellékes hogy a többszáz lóerőt és Nm-t sokkal jobban át lehet vinni az útra 4 mint 2 kerékkel. A kettő még 3.-ban is elpörög
 
Téligumi: kb 1hónapja van fent és Dayton, ami vmi Bridgestone leány...

TV: Panasonic TX-32PS11P, DVD: ONKYO DV-SP500 , VHS: Panasonic NV-FJ612, Erősítő: ONKYO TX-DS 494, Hangfalak: Jamo E430, E4CEN, E4SUR, E4SUB.4; PC: ASUS P4P800Deluxe -- P4 2.8/800 -- 2x512/400DDR.


Avatar
Tami
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3627
Csatlakozott: 2003.03.17., hétf. 08:26
Értékelés: 3

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Tami »


Na és az aktuális kérdés: A téligumikat felraktátok -e már? (Vagy esetleg nincs. :smile19: )
- 3 hete fennvan UG6-osak.
T A M I . H U
Kapcsolat: T-VDSL 23008 down/ 5022 up
"... like a bridge ower troubled water ... "

Avatar
21st
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1453
Csatlakozott: 2005.04.02., szomb. 13:28
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: 21st »


Az M-es BMW-k ezzel szemben teljes értékű sport limuzinok, kiváló mindennapos használhatósággal.
Szó se róla, így van. De ugyanez igaz az AMG C Mercire és az RS4-es Audira is.

Valami miatt a nemzetközi autós újságírók mégis az M-es BMW-ket istenítik.
 
Az AMG Mercedeseknél ott kezdődik a probléma, hogy csak automata váltóval rendelhetőek, egy kicsit sem agilisak, és inkább autópályán gyorsak, mint hegyi szerpentinen. Az Audik szintén nehézkesek az M-es BMW-k mellett, a kormányuk érzéketlen, és az 50:50-es teljesítmény megoszlás miatt kanyarban veszettül alulkormányzottak. Az új RS4 viszont állítólag már egész jó, hatalmas előrelépés az elődjéhez képest. Ennél már 40:60 a teljesítmény megoszlás aránya a hátsó tengely javára. Még egy kicsit fejlődik az Audi, és elkészíti a hátsó kerék meghajtású RS4-et - az lesz az igazi! ( azt minden estre már felismerték, hogy a pörgős szívó motor az igazi, nem a turbo :box: )
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"

Avatar
TheRussian
Nincs visszaút
Nincs visszaút
Hozzászólások: 197
Csatlakozott: 2005.12.16., pén. 22:10
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: TheRussian »


Az M-es BMW-k ezzel szemben teljes értékű sport limuzinok, kiváló mindennapos használhatósággal.
Szó se róla, így van. De ugyanez igaz az AMG C Mercire és az RS4-es Audira is.

sőt! az rs4-es audi még négykerekes is...

Avatar
Daemiaen
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1030
Csatlakozott: 2005.01.26., szer. 10:12
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Daemiaen »


Az M-es BMW-k ezzel szemben teljes értékű sport limuzinok, kiváló mindennapos használhatósággal.
Szó se róla, így van. De ugyanez igaz az AMG C Mercire és az RS4-es Audira is.
"When I was doing The Bridges of Madison County, I said to myself, this romantic stuff is really tough. I can't wait to get back to shooting and killing."

Avatar
21st
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1453
Csatlakozott: 2005.04.02., szomb. 13:28
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: 21st »


Ha már összkerék meghajtás, akkor azt úgy kell csinálni, mint ahogyan a Porsche teszi a 911 esetében: alapból a hajtás 5%-a jut az első kerekekre, 95% a hátsókra. Ez 40/60-ra módosulhat különösen csúszos útkörülmények között. De azért a csúcsmodelljeibe a Porsche sem teszi be a 4WD-t: GT2, GT3, Carrera GT - mind hátsó kerék meghajtású. 
Hátsókerekes Porschét vezetni álom. De komolyan. Mondjuk nem a 65 milliós GT2-est vezettem, hanem egy "mezei" 911-est, de leírhatatlan. Talán ezért is nem értem a BMW-től elájulókat.

Na jó, de azt azért ne felejtsd el, hogy az alap, 325 LE-s 911 és a 343 LE-s M3-as BMW között kb. 10 millió Ft a különbség, a BMW javára
 
A két autó amúgy sem egy kategória. A 911 egy ízig-vérig sportkocsi, annak lett kitalálva, a praktikum nála nem igazán szempont ( 2 személyes, gyakorlatilag nincs csomagtere stb. ). Az M-es BMW-k ezzel szemben teljes értékű sport limuzinok, kiváló mindennapos használhatósággal.
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"

Avatar
TheRussian
Nincs visszaút
Nincs visszaút
Hozzászólások: 197
Csatlakozott: 2005.12.16., pén. 22:10
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: TheRussian »


(csakhogy hátsókerákellenességem fokozzam: olyan 10 éve télen éccsanyám a 840ci hátsókerék meghajtásának köszönhetően görbítette meg az elejét )
Mint korábban említettem, hátsó kerekest, főleg ekkora teljesítménnyel, tudni kell vezetni. Szvsz nem éppen nőknek való kocsi.

ehm, még szerencse hogy az anyám nem tartozik a béna nő vezetők táborába. sok férfi tanulhatna tőle!

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”