Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Autós topik autósoknak
Autós topik autósoknak
Hát, azért van egy olyan érzésem, hogy nem sokat vezetsz a fővárosban,
90% Budapest
akkor ugyanis megtanulnád értékelni az automatát
Értékelem én egy nagy luxusautóban csak az nem az én stílusom (egyelőre)!
Természetesen a manuális az igazi, ha vezetési élményről van szó, ehhez kétség sem férhet. Az ideális persze két autó lenne, egy kényelmes, biztonságos luxusverda automatával, meg egy kis kompakt vaddisznó, manuál váltóval, pörgős szívó motorral, hátsó kerék meghajtással, sper difivel
Erről van szó!
Bár én megelégednék egy Fiesta ST-vel (150 le), egy Swift GTI-vel (turbo, 200 le) vagy esetleg Mini Cooper S Works-el (210 le). Városba ezek az ideális autók, szerintem.
Most látom, milyen kis szrény vagyok!
Mozi: JVC DLA-NP5, Zidoo X9S, Anthem AVM 60, Myryad MXA7150, B&W 603S2, B&W HTM7, B&W 601S2, Jamo SW505E.
Zene: Hansugárzók: Almássy Audio Magus A, Előfok: Dénes Péter, Végfok: Dénes Péter monoblock pár, Marantz SA-15S1, Marantz ST-15S1, LP: Tesla nc 440 + Shure M95ED pickup
Zene: Hansugárzók: Almássy Audio Magus A, Előfok: Dénes Péter, Végfok: Dénes Péter monoblock pár, Marantz SA-15S1, Marantz ST-15S1, LP: Tesla nc 440 + Shure M95ED pickup
Autós topik autósoknak
Azért mert valakinek jó (sport)kocsija van, nem muszáj (városban) kitaposni a lelkét. Múltkor a Nyugatinál voltam, és a KINYO-1 rendszámú sárga Gallardo jött Oktogon felől, befordult Westend elé, és a Lehel téri lámpáig ami kifér a csövön. Szép hangja volt, meg ment mint egy állat, de az emberek erre nincsenek felkészülve. Az ottani sofőrök egy része rántotta félre a kormányt, meg sorra gyulladtak ki a féklámpák, ijedeztek az emberek.Ezzel csak azt akartam mondani, hogy szerintem a városban mindenki nyugodjon meg. Ahol meg van hely (autóút, autópálya), ott használják ki az ilyen gépeket, aki akarja)
Én ma láttam egy Murciélago-t (kép az Autókiállítások, stb. topikban) a Margit hídon. Fura volt abban a környezetben nekem is.
Az eset éjszaka történt. Tehát effektíve ott a moszkva és a déli közötti szakaszon, rajtunk kívül még kb 2 autó volt.
A napközbeni cikázást, meg erőfitogtatást én sem szeretem persze.
- D-O-M-I
- Törzsvendég
- Hozzászólások: 1415
- Csatlakozott: 2004.10.01., pén. 21:33
- Értékelés: 137
- Tartózkodási hely: Budapest
Autós topik autósoknak
A legrosszabb az, amikor vesz valaki egy ilyen élményautót, aztán ki se használja. Multkor éjszaka közepén jöttem át a városon, és egy 911 Carrera S ott poroszkált végig 50-el. Nem azt mondom, hogy 180al kell áttépni a városon, de azért 50et egy ilyenben tartani -nekem legalábbis- kész kín lenne.
Azért mert valakinek jó (sport)kocsija van, nem muszáj (városban) kitaposni a lelkét. Múltkor a Nyugatinál voltam, és a KINYO-1 rendszámú sárga Gallardo jött Oktogon felől, befordult Westend elé, és a Lehel téri lámpáig ami kifér a csövön. Szép hangja volt, meg ment mint egy állat, de az emberek erre nincsenek felkészülve. Az ottani sofőrök egy része rántotta félre a kormányt, meg sorra gyulladtak ki a féklámpák, ijedeztek az emberek.
Ezzel csak azt akartam mondani, hogy szerintem a városban mindenki nyugodjon meg. Ahol meg van hely (autóút, autópálya), ott használják ki az ilyen gépeket, aki akarja)
Én ma láttam egy Murciélago-t (kép az Autókiállítások, stb. topikban) a Margit hídon. Fura volt abban a környezetben nekem is.
AV: Onkyo TX-RZ1100 / AQ NRG2; TV: Samsung UE75RU7102 / AQ Chocolate; Front: Focal Chorus 826 V / AQ Rocket33; Center: Focal Chorus CC800 V / AQ Rocket88; Surround: Focal Chorus 806 V; Sub: Dali SUB E-12F / AQ NRG-X3 / AQ Boxer; CD: Denon DCD-635 / AQ Tower; HTPC / AQ Cinnamon
Autós topik autósoknak
Az M6 kabrió van vagy 1,8 tonna. Túl nehéz. Meg nekem egy kicsit túl pózőr.
Én inkább olyankra gondoltam, mint Porsche 911 GT3, BMW M3 CSL (mondjuk ez nem manuális, de azért duzzogva elfogadnám ), Ferrari F360 Challange Stradale, esetleg Corvette Z06, vagy a "szerényebbek" közül Porsche Cayman S, Nissan 350Z, Honda S2000, Lotus Elise vagy Exige különböző verziói (habár ez utóbbiba valszeg nem férnék bele )
No igen, ezek marha jó autók..
Node kompromisszumról beszéltem, nem 100%os élményautóról. Az M6ba talán beleférnek négyen, és ha utazásról van szó lehet vinni cuccot is. Városban is kibírható a használata. Amúgy az, hogy pózőr tök igaz, dehát ilyen világban élünk sajna, ilyenek veszik ezeket.
Multkor néztem ilyen Best Motoring cuccost (nem tudom ismeritek-e, japán autós műsor.. sajnos sokszor csak japánul lehet nézni ), ahol az M5-öt alig tudták megfogni a sportkocsik a pályán. Asszem egy Gallardo volt, amit másfél körig simán tartott. Szóval súly ide vagy oda, azért 500 ló baromi sok.
A legrosszabb az, amikor vesz valaki egy ilyen élményautót, aztán ki se használja. Multkor éjszaka közepén jöttem át a városon, és egy 911 Carrera S ott poroszkált végig 50-el. Nem azt mondom, hogy 180al kell áttépni a városon, de azért 50et egy ilyenben tartani -nekem legalábbis- kész kín lenne.
Autós topik autósoknak
Az ideális persze két autó lenne, egy kényelmes, biztonságos luxusverda automatával, meg egy kis kompakt vaddisznó, manuál váltóval, pörgős szívó motorral, hátsó kerék meghajtással, sper difivel
Pont erről dumáltunk egy haverommal a minap.. De mi végül arra jutottunk, hogy egy M6 cabrio tűrhető kompromisszum lenne . Egy hátránya van, hogy nem megy rá fel a síbox, úgyhogy síeléshez kéne még egy Lancer Evo kombi (asszem japán belpiacon létezik ilyen).
Az M6 kabrió van vagy 1,8 tonna. Túl nehéz. Meg nekem egy kicsit túl pózőr.
Én inkább olyankra gondoltam, mint Porsche 911 GT3, BMW M3 CSL (mondjuk ez nem manuális, de azért duzzogva elfogadnám ), Ferrari F360 Challange Stradale, esetleg Corvette Z06, vagy a "szerényebbek" közül Porsche Cayman S, Nissan 350Z, Honda S2000, Lotus Elise vagy Exige különböző verziói (habár ez utóbbiba valszeg nem férnék bele )
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"
Autós topik autósoknak
Az ideális persze két autó lenne, egy kényelmes, biztonságos luxusverda automatával, meg egy kis kompakt vaddisznó, manuál váltóval, pörgős szívó motorral, hátsó kerék meghajtással, sper difivel
Pont erről dumáltunk egy haverommal a minap.. De mi végül arra jutottunk, hogy egy M6 cabrio tűrhető kompromisszum lenne . Egy hátránya van, hogy nem megy rá fel a síbox, úgyhogy síeléshez kéne még egy Lancer Evo kombi (asszem japán belpiacon létezik ilyen).
Autós topik autósoknak
Azt nem tudom, hogy normális automata van-e hozzá.
Még nincs, de lesz!
Mondjuk szerintem ebbe ez így pont jó. Normál manuális váltót ilyen luxusautóba úgyis csak nagyon kevesen vennének. A normál automata meg olyan "átlagos", aki olyat akar vegyen S klasse-t. (Ezzel a váltóval legalább nem bukunk a teljesítményből, nem nő a fogyasztás stb.) Nekem amúgy ez a kedvencem ilyen limóban, kombinálja a sportosságot az olasz eleganciával, semmi komersz (najó ha hozzámvágnának egy M5öt, azért azt is elfogadnám ).
Nekem ezekkel a robotizáltakkal tuti nem lenne meg az a vezetési élmény, amit egy kuplungos manuális ad. És emellett még parkolni is nehéz velük.
Hát, azért van egy olyan érzésem, hogy nem sokat vezetsz a fővárosban, akkor ugyanis megtanulnád értékelni az automatát
Természetesen a manuális az igazi, ha vezetési élményről van szó, ehhez kétség sem férhet. Az ideális persze két autó lenne, egy kényelmes, biztonságos luxusverda automatával, meg egy kis kompakt vaddisznó, manuál váltóval, pörgős szívó motorral, hátsó kerék meghajtással, sper difivel
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"
Autós topik autósoknak
Nekem ezekkel a robotizáltakkal tuti nem lenne meg az a vezetési élmény, amit egy kuplungos manuális ad. És emellett még parkolni is nehéz velük.
Ezzel a Quattroval már könnyű parkolni. Csak meghúzol egy kart, és szinte rögtön bent a rüki. Nem kell üresbetenni, meg ilyen baromságok, mint a kezdetekben. És onnan 1 felváltás, és mehetsz 1-ben.
De ettől függetlenül egyetértünk, nekem is a sima manuális kéne, ha lehetne választani. De gondolom így egyszerűbb volt, a váltó úgyis adott volt a motorhoz. Meghát az öltönyös/golfos vevőkör is jobban kedveli ezt..
Autós topik autósoknak
a vilag leggyorsabb sedanja (364km/h)az uj brabus mercedes cls
Én nem tudom ti hogy vagytok ezzel, de szerintem kezd elég röhejes lenni ez a "Kinek van nagyobb farka?" verseny az autógyártók között. Inkább meg kéne már tanulni rendesen kefélni, ha értitek a példát.
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"
Autós topik autósoknak
Azt nem tudom, hogy normális automata van-e hozzá.
Még nincs, de lesz!
Mondjuk szerintem ebbe ez így pont jó. Normál manuális váltót ilyen luxusautóba úgyis csak nagyon kevesen vennének. A normál automata meg olyan "átlagos", aki olyat akar vegyen S klasse-t. (Ezzel a váltóval legalább nem bukunk a teljesítményből, nem nő a fogyasztás stb.) Nekem amúgy ez a kedvencem ilyen limóban, kombinálja a sportosságot az olasz eleganciával, semmi komersz (najó ha hozzámvágnának egy M5öt, azért azt is elfogadnám ).
Nekem ezekkel a robotizáltakkal tuti nem lenne meg az a vezetési élmény, amit egy kuplungos manuális ad. És emellett még parkolni is nehéz velük.
Mozi: JVC DLA-NP5, Zidoo X9S, Anthem AVM 60, Myryad MXA7150, B&W 603S2, B&W HTM7, B&W 601S2, Jamo SW505E.
Zene: Hansugárzók: Almássy Audio Magus A, Előfok: Dénes Péter, Végfok: Dénes Péter monoblock pár, Marantz SA-15S1, Marantz ST-15S1, LP: Tesla nc 440 + Shure M95ED pickup
Zene: Hansugárzók: Almássy Audio Magus A, Előfok: Dénes Péter, Végfok: Dénes Péter monoblock pár, Marantz SA-15S1, Marantz ST-15S1, LP: Tesla nc 440 + Shure M95ED pickup
Autós topik autósoknak
A környéken sokat látni bentley-t utcána Flatcar-ban 4db eladó is van többek közt Flying Spur
(www.flatcar.hu :-))
Ott a József utcában van sokminden. F430, Bentley, Murcielago, Gallardo, meg 2 Aston Martin is, azt hiszem. Ezeket meg is szokták venni néha, vagy csak demónak tartják? Az F430-as már több mint fél éve van meghírdetve.
Ha valakit esetleg érdekel most van Lamborghini Murciélago, Bentley Continental GT, és Continental Flying Spur is a flatcar-nál!
Mozi: JVC DLA-NP5, Zidoo X9S, Anthem AVM 60, Myryad MXA7150, B&W 603S2, B&W HTM7, B&W 601S2, Jamo SW505E.
Zene: Hansugárzók: Almássy Audio Magus A, Előfok: Dénes Péter, Végfok: Dénes Péter monoblock pár, Marantz SA-15S1, Marantz ST-15S1, LP: Tesla nc 440 + Shure M95ED pickup
Zene: Hansugárzók: Almássy Audio Magus A, Előfok: Dénes Péter, Végfok: Dénes Péter monoblock pár, Marantz SA-15S1, Marantz ST-15S1, LP: Tesla nc 440 + Shure M95ED pickup
Autós topik autósoknak
a vilag leggyorsabb sedanja (364km/h)
az uj brabus mercedes cls
o v e r p o w e r e d
Autós topik autósoknak
Az átdolgozott Cambiocorsára gondoltam. Mostmár normálisan vált automata üzemmódban, ez volt eddig az autó nagy hátránya. Azt nem tudom, hogy normális automata van-e hozzá.
Mondjuk szerintem ebbe ez így pont jó. Normál manuális váltót ilyen luxusautóba úgyis csak nagyon kevesen vennének. A normál automata meg olyan "átlagos", aki olyat akar vegyen S klasse-t. (Ezzel a váltóval legalább nem bukunk a teljesítményből, nem nő a fogyasztás stb.) Nekem amúgy ez a kedvencem ilyen limóban, kombinálja a sportosságot az olasz eleganciával, semmi komersz (najó ha hozzámvágnának egy M5öt, azért azt is elfogadnám ).
Autós topik autósoknak
Csak már végre egy normális váltót kéne mellé társítani!
Megtörtént! Egy-két résszel ezelőtti Fifth Gear műsorban már tesztelték az új váltóval, és zsír.
Mármint az új, hagyományos automatára gondolsz, vagy az átdolgozott Cambiocorsa-ra? Ez utóbbi állítólag még mindig nem az igazi
Normál kuplungos manuálisra! Akinek meg az nem jó annak ott van a hidrodinamikus, minek erőltetni ezt a robotizáltat?
Mozi: JVC DLA-NP5, Zidoo X9S, Anthem AVM 60, Myryad MXA7150, B&W 603S2, B&W HTM7, B&W 601S2, Jamo SW505E.
Zene: Hansugárzók: Almássy Audio Magus A, Előfok: Dénes Péter, Végfok: Dénes Péter monoblock pár, Marantz SA-15S1, Marantz ST-15S1, LP: Tesla nc 440 + Shure M95ED pickup
Zene: Hansugárzók: Almássy Audio Magus A, Előfok: Dénes Péter, Végfok: Dénes Péter monoblock pár, Marantz SA-15S1, Marantz ST-15S1, LP: Tesla nc 440 + Shure M95ED pickup
Autós topik autósoknak
Vááá! Ilyet kérek!
Magyarországra káromkodós, bemutatós, köpködős kellene.
"When I was doing The Bridges of Madison County, I said to myself, this romantic stuff is really tough. I can't wait to get back to shooting and killing."
Autós topik autósoknak
Ó igen :-D
Egy csodás Quattroporte!!! :-D
Nekem egyébként nagyon nem tetszik a Sport GT felnije, szvsz még az alap felnivel is sokkal harmónikusabb benyomást kelt.
Hát igen a fellni nem az igazi, de attól még az autó csodás :-)
Igazság szerint egy kis modena-tec upgrade az szokott segíteni :-)
ezekben talán a legjobban sikerült a Ghibli upgrade-je volt.
440LE-t hoztak ki a 2L-es V6-osból.
Azzal már eléggé csunya dolgokat produkált.
Az a baj az ilyen "upgrade"-ekkel, hogy egyrészt teljesen hazavágják az autó természetes harmóniáját, másrészt egy ennyire túlfeszített, 2 lityós, 440 LE-s motor kb. annyira lehet tartós és megbízható, mint egy afrikai banánköztársaság
Emellett nyílván baromi stresszes vezetni, hiszen gondolj csak bele, mekkora turbólyukja lehet! 3000-3500-as fordulat alatt valszeg egy kis Punto is odaverné. Szvsz egy ilyen kocsi rövid ideig "jó poén", de aztán nagyon hamar nagyon fárasztóvá válik
Autós topik autósoknak
Ó igen :-D
Egy csodás Quattroporte!!! :-D
Nekem egyébként nagyon nem tetszik a Sport GT felnije, szvsz még az alap felnivel is sokkal harmónikusabb benyomást kelt.
Hát igen a fellni nem az igazi, de attól még az autó csodás :-)
Igazság szerint egy kis modena-tec upgrade az szokott segíteni :-)
ezekben talán a legjobban sikerült a Ghibli upgrade-je volt.
440LE-t hoztak ki a 2L-es V6-osból.
Azzal már eléggé csunya dolgokat produkált.
Autós topik autósoknak
Ó igen :-D
Egy csodás Quattroporte!!! :-D
Nekem egyébként nagyon nem tetszik a Sport GT felnije, szvsz még az alap felnivel is sokkal harmónikusabb benyomást kelt.
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"
Autós topik autósoknak
Csak már végre egy normális váltót kéne mellé társítani!
Megtörtént! Egy-két résszel ezelőtti Fifth Gear műsorban már tesztelték az új váltóval, és zsír.
Mármint az új, hagyományos automatára gondolsz, vagy az átdolgozott Cambiocorsa-ra? Ez utóbbi állítólag még mindig nem az igazi
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"
Autós topik autósoknak
szeretnem felhivni a figyelmet az uj bmw es az audi (hatso ajto) rejtett kilincseire...
o v e r p o w e r e d
Autós topik autósoknak
Csak már végre egy normális váltót kéne mellé társítani!
Megtörtént! Egy-két résszel ezelőtti Fifth Gear műsorban már tesztelték az új váltóval, és zsír.
Autós topik autósoknak
Ó igen :-D
Egy csodás Quattroporte!!! :-D
Csak már végre egy normális váltót kéne mellé társítani!
Mozi: JVC DLA-NP5, Zidoo X9S, Anthem AVM 60, Myryad MXA7150, B&W 603S2, B&W HTM7, B&W 601S2, Jamo SW505E.
Zene: Hansugárzók: Almássy Audio Magus A, Előfok: Dénes Péter, Végfok: Dénes Péter monoblock pár, Marantz SA-15S1, Marantz ST-15S1, LP: Tesla nc 440 + Shure M95ED pickup
Zene: Hansugárzók: Almássy Audio Magus A, Előfok: Dénes Péter, Végfok: Dénes Péter monoblock pár, Marantz SA-15S1, Marantz ST-15S1, LP: Tesla nc 440 + Shure M95ED pickup
Autós topik autósoknak
Ó igen :-D
Egy csodás Quattroporte!!! :-D