Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327

Autós topik autósoknak

Avatar
zsééééé
Nincs visszaút
Nincs visszaút
Hozzászólások: 197
Csatlakozott: 2005.08.22., hétf. 14:57
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: zsééééé »


Ha már kis bikázósakról volt szó:
Opel Corsa GSi

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12096
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


az opciós választéka a japán autóknak nekem sokkal szimpatikusabb, mint az európai gyártóknak, ahol a még a jobb oldali bisz-basz kallanntyú rögzítő háló is opcióként van megadva.
nem kevés pénzért
 
seat ibiza Cupra 6.5miska. nem életm álma,de nem rosz gép(lenne olcsóbban) és még perkálj vagy 20dologért+az opciós brembo(?) fékek 8miska lassan. mazda3MPS... hoppppá! hondí typeR-t kihagytam, az csak 7miska clio RS csak 5.5 (bremboval,fullon 197pacival)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Declan.Delfino
Kezdő Fórumlakó
Kezdő Fórumlakó
Hozzászólások: 291
Csatlakozott: 2006.02.17., pén. 17:20
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Declan.Delfino »


Mit gyárcssanak mááán a japók hogy neked is teccccen?!?!?! 
Olyan autót, ami:
 
1. Jól néz ki kívül
2. Jól néz ki belül
3. Széles motorválasztéka van
4. Széles karosszéria választéka van
5. Hosszú opciós listája van
6. Kényelmesen el tud benne helyezkedni egy 190 cm-nél magasabb ember
7. KARAKTERE van!
 
Ezek némelyike külön-külön már megvalósult, most már csak össze kellene gyúrni végre egy modellbe az összeset

ilyen a mazda 6-os
 
az opciós választéka a japán autóknak nekem sokkal szimpatikusabb, mint az európai gyártóknak, ahol a még a jobb oldali bisz-basz kallanntyú rögzítő háló is opcióként van megadva.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12096
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


6. Kényelmesen el tud benne helyezkedni egy 190 cm-nél magasabb ember

vegyél egy S2000 hondát és ne húzd föl a tetőt

Há ne is mondd. Egy időben gondoltam összespórolok egy régi mx-5re játszóautónak. Aztán beültem, és kb a szélvédőkeret volt velem szemmagasságban.
Pedig csak 188 centi vagyok.

japcsi vazze... én nem vagyok túl teremetes gádzsó,de a buzuki ülését totál le és a háttámlát nagyon meg kell dönteni,hogy ne érezzem magam traktorban. 170centi fölött ez jelenthet problémát
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
andix
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1071
Csatlakozott: 2006.01.05., csüt. 16:04
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: andix »


6. Kényelmesen el tud benne helyezkedni egy 190 cm-nél magasabb ember

vegyél egy S2000 hondát és ne húzd föl a tetőt

Há ne is mondd. Egy időben gondoltam összespórolok egy régi mx-5re játszóautónak. Aztán beültem, és kb a szélvédőkeret volt velem szemmagasságban.
Pedig csak 188 centi vagyok.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12096
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


6. Kényelmesen el tud benne helyezkedni egy 190 cm-nél magasabb ember

vegyél egy S2000 hondát és ne húzd föl a tetőt
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12096
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


MPS király lehet a sima 1.6-ostól nem voltam elájulva...
Ráadásul jó pár millióval olcsóbb a német vetélytársaknál. De én akkor sem vennék japánt.

tökmindegy,japán vagy német .... csak GTI legyen
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
21st
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1453
Csatlakozott: 2005.04.02., szomb. 13:28
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: 21st »


MPS király lehet a sima 1.6-ostól nem voltam elájulva...
Ráadásul jó pár millióval olcsóbb a német vetélytársaknál. De én akkor sem vennék japánt.

Mit gyárcssanak mááán a japók hogy neked is teccccen?!?!?!


Olyan autót, ami:
 
1. Jól néz ki kívül
2. Jól néz ki belül
3. Széles motorválasztéka van
4. Széles karosszéria választéka van
5. Hosszú opciós listája van
6. Kényelmesen el tud benne helyezkedni egy 190 cm-nél magasabb ember
7. KARAKTERE van!
 
Ezek némelyike külön-külön már megvalósult, most már csak össze kellene gyúrni végre egy modellbe az összeset
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"

Avatar
Sysco
Kezdő Fórumlakó
Kezdő Fórumlakó
Hozzászólások: 414
Csatlakozott: 2004.02.19., csüt. 10:02
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Sysco »


MPS király lehet a sima 1.6-ostól nem voltam elájulva...
Ráadásul jó pár millióval olcsóbb a német vetélytársaknál. De én akkor sem vennék japánt.

Mit gyárcssanak mááán a japók hogy neked is teccccen?!?!?!
Pár év mulva felvásárolják úgy is az összes német márkát és nézhetsz széjjel...

Avatar
Declan.Delfino
Kezdő Fórumlakó
Kezdő Fórumlakó
Hozzászólások: 291
Csatlakozott: 2006.02.17., pén. 17:20
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Declan.Delfino »


MPS király lehet a sima 1.6-ostól nem voltam elájulva...
Ráadásul jó pár millióval olcsóbb a német vetélytársaknál. De én akkor sem vennék japánt.

pedig jók azok. a mazda meg különösen

Avatar
Daemiaen
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1030
Csatlakozott: 2005.01.26., szer. 10:12
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Daemiaen »


MPS király lehet a sima 1.6-ostól nem voltam elájulva...
Ráadásul jó pár millióval olcsóbb a német vetélytársaknál. De én akkor sem vennék japánt.
"When I was doing The Bridges of Madison County, I said to myself, this romantic stuff is really tough. I can't wait to get back to shooting and killing."

Avatar
Sysco
Kezdő Fórumlakó
Kezdő Fórumlakó
Hozzászólások: 414
Csatlakozott: 2004.02.19., csüt. 10:02
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Sysco »

MPS király lehet a sima 1.6-ostól nem voltam elájulva...

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12096
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


ez meg egy régebbi kép valami cikkból. nem rosz egy kb 7millás mazda3-tól(MPS?)
(monnyuk,ha padon pörgették meg... )

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Sysco
Kezdő Fórumlakó
Kezdő Fórumlakó
Hozzászólások: 414
Csatlakozott: 2004.02.19., csüt. 10:02
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Sysco »


Ezt csak most láttam:
Mazda Kabura


Avatar
andix
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1071
Csatlakozott: 2006.01.05., csüt. 16:04
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: andix »


van aki sose nő fel. amikor bicajjal jártam melózni, állandóan leizzadtam,mire beértem,mert kiálltam a ház elé és zöldhullám. ha bepirúlt is átmentem szívbaj nélkül(jól meg lehet tanúlni piroson átmenni cangával - "hajtáspajtás" módra). Szal a közlekedésben is mindig úgy próbáltam részt venni,hogy ne ccsak része legyek,hanme szórakoztasson.
Jaja nekem is ez a problémám. Nem is járok egyetemre bringával, mert hiába 10 perc, úgyis kihajtom magam, és a végén csurom víz vagyok, mire beérek.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12096
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


Multkor ült egy haverom egy Audi V8-ban (mármint nem A8, hanem még a V8), és nagyon áradozott róla. Ő is azt mondta, hogy a hang, ami eladja ezeket. Persze nálam kérdéseket vet fel, hogy mondjuk egy nyári 10e km-es túrán mennyi lenne a benzinszámla.  
Amúgy vigyázni kell ezekkel a nagy kocsikkal, mert sokszor "elkopik" az élmény! Mennek baromira, ami eleinte mókás, de ha megszokod, akkor annyi. Kanyarban meg általában fele annyira sem élvezetesek, mint az ilyen "hot hatch" jellegű cuccok. Hosszabb távon már vezettem 180 lovas nagyautót (S80), de pl. a Yarisom még mindig sokkal élvezetesebb kanyarogni, pedig 68 ló.. Persze van kivéltel, allítólag az 5ös bmw elég szépen fordul..
 
Amúgy nekem ez is tetszik: http://index.hu/totalcar/magazin/hirek/ ... .04&314979 mármint a kombi, az kívül elég jól néz ki. A belső is pazar, bár ez gondolom a legextrább felszereltség.
 
Bravo: én multkor ültem benne, és hát az egy dolog, hogy kívül korrekt, de belül nagyon kényelmes volt! Ezzel az 1.4 turboval szerintem nagyon el van találva. Kevés a kötelező, viszonylag jól eszik, ha nem nyomod, és azért 150 ló az nem kevés. Persze ilyenkor mindig a Focus mesés úttartása jut eszembe, szóval azért magasan van a léc. Mondjuk a Focus kicsit jellegtelen kívül, belül kényelmetlen, és nincs ilyen frankó motorja se.

elég sok dologra bólogatni tudok,lényegébe az egészre,kivéva a fiat-focus összehasonlítás,mert azokba egyben se űltem még,így gőzöm nincs róluk. alapvetően engem lenyűgöznek ezek a nagy verdák, de megállok az elimerésüknél. eleve,mivel nem értek az autók szereléséhez, csak új autóban gondolkodom, így egy V8-as,de még egy V6-os is nekem drága mulatság. másik,amit írtál, a játék. van aki sose nő fel. amikor bicajjal jártam melózni, állandóan leizzadtam,mire beértem,mert kiálltam a ház elé és zöldhullám. ha bepirúlt is átmentem szívbaj nélkül(jól meg lehet tanúlni piroson átmenni cangával - "hajtáspajtás" módra). Szal a közlekedésben is mindig úgy próbáltam részt venni,hogy ne ccsak része legyek,hanme szórakoztasson. ezekkel a kis gyöszökkel pedig élmény egy-egy kanyart bevenni,ahogy írod. francot se érdekli,kit gyorsúlsz le és kit nem, hanem magad örömére játszol vele. amivel nem lehet,az lehet bika erős,akkor sem szórakoztat. azt gondoltam,ezt kinövöm,de még nem sikerült. szerintem már nem is fog sikerülni. arra ügyelek,hogy veszélyhelyzetet ne idézzek elő(azért ész nékül nem cikázok csúcsforgalomban),akadályopzni nem szoktam polgártársaimat, de leglább vigyorogva megyek dolgozni
 
alapvetően egyébként az a nagy laguna elég pofás. nekem másik,ami tetszik egy autóban,ha jó nagy és lehet benen aludni. biztonságos,stb... így lehet vele jókat csavarogni,mondjuk olaszország irányába. sajna(vagsis miért is lenne sajna) a súlypontozásnál nálam a játék nyert.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
andix
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1071
Csatlakozott: 2006.01.05., csüt. 16:04
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: andix »


Multkor ült egy haverom egy Audi V8-ban (mármint nem A8, hanem még a V8), és nagyon áradozott róla. Ő is azt mondta, hogy a hang, ami eladja ezeket. Persze nálam kérdéseket vet fel, hogy mondjuk egy nyári 10e km-es túrán mennyi lenne a benzinszámla.
 
Amúgy vigyázni kell ezekkel a nagy kocsikkal, mert sokszor "elkopik" az élmény! Mennek baromira, ami eleinte mókás, de ha megszokod, akkor annyi. Kanyarban meg általában fele annyira sem élvezetesek, mint az ilyen "hot hatch" jellegű cuccok. Hosszabb távon már vezettem 180 lovas nagyautót (S80), de pl. a Yarisom még mindig sokkal élvezetesebb kanyarogni, pedig 68 ló.. Persze van kivéltel, allítólag az 5ös bmw elég szépen fordul..
 
Amúgy nekem ez is tetszik: http://index.hu/totalcar/magazin/hirek/ ... .04&314979 mármint a kombi, az kívül elég jól néz ki. A belső is pazar, bár ez gondolom a legextrább felszereltség.
 
Bravo: én multkor ültem benne, és hát az egy dolog, hogy kívül korrekt, de belül nagyon kényelmes volt! Ezzel az 1.4 turboval szerintem nagyon el van találva. Kevés a kötelező, viszonylag jól eszik, ha nem nyomod, és azért 150 ló az nem kevés. Persze ilyenkor mindig a Focus mesés úttartása jut eszembe, szóval azért magasan van a léc. Mondjuk a Focus kicsit jellegtelen kívül, belül kényelmetlen, és nincs ilyen frankó motorja se.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12096
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


Nemrégiben Bigfoot fórumtárs jóvoltából volt alkalmam vezetni egy 4.2-es V8-as 4x4-es (+ némileg tuningolt) Audit,
hülye vazze 4.2 V8 az asszony meg is ölne,ilyenekről álmodoznék. mondjuk én törpe vagyok és a kicsiket szeretem. azokból még kilátszok valamelyest
 
fiat 1.4turbo 150pacival? az is egy érdekes darab lesz akkor. mondjuk meg van húzva rendesen,az fix. a colt czt asszem 1.5turbo 150-el és már az is elég feszített lehet.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12096
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


Revi jó kis autó az!. Ehun-e egy rendes pilóta (Tiff) jól megnyúzza: http://www.youtube.com/watch?v=NMHXHPSWCik

ja. előtte mi is megnéztük ezt a vidijót is
 
de mekkora poén, 1:35-nél a bírka. kinéz, "csak egy buzuki" azt győz félreugarni. így jártunk egy hülye gólyával. 170-el majdnem összedtem jobbról,amikor éppen nekifutott a felszállásnak, keresztbe az úton.
 
egyébként utazni,ha nem túl gány az út, elmegy. autópályán kényelmes,sima úton meg lehet vele előzgetni,így nem unalmas. mondjuk aludni már necces benne szerintem. főelg,hogy kb 3-4szer toltam előre a jobb űlést és máris eltörtten valamit alatta. majd leheggesztem és nix hátsó sor csomagtartó az széria méret,de a hátsó sor csak éppen megborítható. szal igazi 2személyes csak.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
tsc
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2707
Csatlakozott: 2003.03.22., szomb. 13:57
Értékelés: 13

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: tsc »


de ez milyen kemény kerék  
szériába 14-es lenne. anyámé 15-ös aluval jött ki. a sport 17-es,már elég peres, ez meg 18(gimba lassan levegő se kell ). aztán a brembo nyergek szerintem a clioRS alatt nincsnek ekkorák. kisebbre emléxem (így ránézésre)

Tudod ezeket már festékszóróval viszik fel a felnire.

Avatar
tsc
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2707
Csatlakozott: 2003.03.22., szomb. 13:57
Értékelés: 13

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: tsc »


Szerintem nem választottál rosszul, gratula a rizsrakétához!
 
Most egyébként amin meglepődtem: bár nem kifejezetten hot hatch, de szép áron van az új Bravo az 1.4 TJet-tel (150Le) 4.39 M-ért és még rendesen pakolható is (400L csomagtartó). Igen jó vételnek tűnik, maga az autó is nagyon szép, kategóriájában a legszebbek közt van szerintem.
 
Nemrégiben Bigfoot fórumtárs jóvoltából volt alkalmam vezetni egy 4.2-es V8-as 4x4-es (+ némileg tuningolt) Audit, azóta a következő "családi" autó projekt egyre vadabb irányokba kezd elmenni. A V8 hang meg ahogy megindul (akárhol) az azért könnyen függővé tesz.
Sokat agyalok rajta, de még nemtudom mi lesz mert azért akárhányszor visszaülök a Civic Sportba, mindig azt érzem, hogy a lovak korlátozott számát leszámitva nagyon-nagyon jó vele közlekedni.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12096
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


de ez milyen kemény kerék
 
szériába 14-es lenne. anyámé 15-ös aluval jött ki. a sport 17-es,már elég peres, ez meg 18(gimba lassan levegő se kell ). aztán a brembo nyergek szerintem a clioRS alatt nincsnek ekkorák. kisebbre emléxem (így ránézésre)

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
andix
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1071
Csatlakozott: 2006.01.05., csüt. 16:04
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: andix »


Revi jó kis autó az!. Ehun-e egy rendes pilóta (Tiff) jól megnyúzza: http://www.youtube.com/watch?v=NMHXHPSWCik
Amúgy lesz a Clio-ból vmi spéci Cup felszereltség ha jól tudom. Még jobban leültetve, keményebb futómű, szériában a recaro kagylók, és némi súlycsökkentés.
Nekem is vmi erős kis pocok kéne, de azzal nem tudunk nyáron utazni, és benne lakni.. Szal marad vmi használt dízel bmw kombi, talán, meglássuk mit hoz a jövő.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12096
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


Mi lett végül a kocsid Revi? 
206RC vagy el vagyok maradva?
 
 
..
..
Nem tudom Ti hogy vagytok ezekkel a csoda benzinekkel, de én úgy, hogy ha enélkül nem ment az autó eléggé, hogy boldog legyél vele, akkor már ettől sem fog.

hááát, nem elemtünk fordot nézni. fiesta ST. olan bénák voltak,hogy még ha tetszett is az autó,nem merném megvenni,mert ha gond van vele,tisztán látszik,nem lesz aki megjavítja debrecenben röhejes,amikor én sorolom az eladónak,hogy mi van benne,mit tud és mi az extra,stb... persze a clioRS-t kilőttük,mert az asszony nem igazán örült az ötletnek(magyarúl "szó se lehet róla". betévedtünk egy buzukishoz és ott állt egy sport swift. elkezdtek velünk alkudozni,de nem hajlottunk. aztán elővettem a netet és láttam,hogy már van egy "X-Sport" nevű koncepcióautó ( http://www.origo.hu/auto/20070131ralis.html ), ölég durva, egyelőre csak afféle sejtetős kivitelben. hát berántottuk a sport swiftet. végül is úgy voltunk vele, nem rosz arányban lesz rajta hitelrészlet,így béármikor le tudjuk adni a buzukinál és hozni ki helyette az új X-sportot. Aztán ma már ott járok,az se érdekel,ha később nem lesz X-sport, mert nagyon kellemes meglepetés volt ez a kis dög. a "kicsi" motor ellenére amit tud, azt a jól sikerült futóműnek köszönhetően egész jó arányban adja át az aszfaltnak(de lehet a kategóriában szokatlan 17-es kerék is besegít). szal ez lett, de nem sajnálom. az alap buzuki stift az felejtős e mellett (kb 2éve vettünk egyet muteromnak). ég és föld(amit a gyanútlan nagyszájúak nem tudnak ).
 
benzin terén nekem nagy választási lehetőségem nincs,mert csak kénmentes és minmum 98-as kell bele (nemértem, valami viszszakopog 95-el). viszont ebéd után elmentem vonatjegyért. a fasza mol-bioevo után a shell v-powere(100-as) biza klímával képes volt ezres,azaz 1000-es fordulaton dinamikusan-egyenletesen cammogni . 1500-tól képes megugrani(full-tempós klímával). szal ez nálunk mondjuk nemtom ez minek köszönehtő pontosan, mert a sport swityó 1500körül produkál akkora nyomatékot,mint a sima 1.3GS csúcsnyomatéke(ábra szerint, de fix,hogy kellemesen tol alúl is jó benyával). szal azért nálam most ez a VPowerRacing100 kapott egy nagy pontot. persze 1500-2000 után ugrik megint egyet 3000-nél, 4000ezernél elkezd trombitálni, 4500-nél még üt egyett és után szabadúl el a pokol igazából kb 7ezerig. de szar benzinnel ennek csak haramtos híre van...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
tsc
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2707
Csatlakozott: 2003.03.22., szomb. 13:57
Értékelés: 13

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: tsc »


Mi lett végül a kocsid Revi?
 
206RC vagy el vagyok maradva?
 
 
..
..
Nem tudom Ti hogy vagytok ezekkel a csoda benzinekkel, de én úgy, hogy ha enélkül nem ment az autó eléggé, hogy boldog legyél vele, akkor már ettől sem fog.

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”