Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327

Autós topik autósoknak

Avatar
andix
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1071
Csatlakozott: 2006.01.05., csüt. 16:04
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: andix »


Sikersztori 
Ezt olvasd el akkor, szerintem vicces. Mármint ez nem negatív kritika akarna lenni a Fiat  M-Jet-ről, hanem hogy milyen hülye emberek vannak, hogyan vágjunk tönkre egy vadi új autót..

Kééész... Az ilyen kezébe nem való autó. Gondolom a turbó halála után ment a szervízbe gariba javítani.
 
Az új 1.9es Fiat dízel viszont nagyon komoly. Biturbó, 180 majd később 190 ló + 400 Nm. Igen szép számok ezek, az előző generációs 530d volt hasonló.
 
Én sem szeretem amúgy a dízel hangját, de városban kellemes dízelt vezetni. Meg aztán a fogyasztás ugye, nem mindegy mennyit hagyok a kútnál. Főleg, hogy a nyaralás az kb 7-10e km-t jelent. De persze azért mindig foglalkoztat a gondolat.. Mondjuk egy kéziváltós Audi RS2 kombi . http://www.youtube.com/watch?v=luXpMo4n ... ed&search=

Avatar
Azuroo andrew
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 868
Csatlakozott: 2005.09.07., szer. 15:40
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Azuroo andrew »


Szeptemberben mutatják be az uj RS6-ot.Mostani állás szerint 580LE lesz.
A gyorsulás kb 4,2s ami most 4,6s.

a korábbi rs6 a 4.2 biturbo blokkos pedig 450 le volt
 
 
én is várom mint érdekességet nagyon
Lcd : Sony Bravia "S" 3000 Crt: Sony Wega trinitron kv-32cs70
Hi-Fi : Panasonic av és lejátszó...

Directors: Stanley Kubrick, Alfred Hitchcock, David Fincher
Szürreál víziók: Luis Bunuel, David Lynch, Huszárik Zoltán

Zene : Isaac Hayes, Curtis Mayfield, Stevie Wonder, Dexter Wansel, The Dramatics, The Isley Brothers, George Clinton & Parliament Funkadelic

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12096
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


Egy gyakorlatilag teljesen sík versenypályán nem jön ki a legfőbb probléma: a szerény nyomaték, ami ráadásúl nagyon későn ébred. Egy 2 km-es emelkedő útszakaszon valszeg a Corsa nyomná le a Clio-t. 
Tudod, hogy melyik pályán mentek? Mert ebben minimális a sík szakaszok száma, vagy lejtő, vagy emelkedő van.. Na ha vannak még érdeklődők, akiket nem zavartunk el, itt a videó is: http://www.youtube.com/watch?v=PWRCiw_57aE.
 
Amúgy lehet az is baj, hogy Opel fóbiám van.. Általában véve a turbos autókat jobb szeretem én is, dehát pályán ez a Clio tényleg nagyon szépen megy, hogy mégiscsak ezt hoznám haza játszóautónak, ha lenne rá módom.

hi,
 
én is a cliot hoznám haza
de igazából nem is tudom miért. a kellemes nyomaték jól hangzik és a turbó is... csak valahogy nekem szimpibb egy nagyobb köbcentis gép,ami turbo elhagyása mellett tud hasonló telejsítményt produkálni. aztán valahogy az opelről az embernek a céges autó jut eszébe(legább is nekem igen). valahogy nem egy versenyautós márka. a pödzsó se tetszik,mióta 1.6T lett az RC. de igazából még lehet ez se igaz... csak valahogy az RS-ben azt érzem,hogy spéci autó, a többi meg nem közvetíti ezt felém. a pödzsó elég lányos lett, a corsa meg kicsit emlékeztet a kafa magyaros(?) optikai tuningokra(hullámos és csavart spojlerek, kicsit "buzis" optikai kiegészítők, gusztustalan felni) szal valahogy a 3közül nálam a clio nyer. persze lehet azért,mert ezzel már csaptunk egy kört, de fene tudja. még a belseje is megbocsáthatóan "space", amitől engem kiver a hideg, de a C'mon valami rém idiótára sikerült a sok fémszínű műaynaggal, pödzsó meg hagyján lenne a műfémmel,de a műszerfal műanygaja olyan gagyi,hogy már ordít. igazából azért is egyeztünk ki mi is buzukival, mert a 3közül egyiket se éreztem,hogy megérne nekem egy családi perpatvart. pénz is maradt, ótó is lett
 
 
ja, 1.9pdtdi, stb... próbáltunk párat és tetszetős is volt a kellemes nyomatékkal párosúlo egész jó menetdinamika. csábít a fogyasztás, csak az nem csábít kurvára,hogy a kb 1éves ilyen gépekkel ha összefutok,már úgy kerregnek,mint egy 20-30éves dízel. nem minden esetben, de szitne márkafüggetlenül lehet megfigyelni a J-s rendszámú efféle modern turbódízelek hangját, mivé fajultak. engem ez elrettentett, nem arra csábított, hogy ilyet vegyek(pedig volt a tarsolyba. soha többé nem kerül vissza valsz). más tészta,hogy utálom,amikor előttem pöfögnek a 20-30millás gépcsodák,aztán megdöglök a szagtól. luxusautó dízelbe valahogy nekem fából vaskarika (ki látott már dízel trabantot,vagy zsigát? ) még inkább, olyan, mint amikor a valaki megveszi a spéci hifit, de a jó drótra már sóher pénzt kiadni. a készüléket látják, oszt jónapot. (ez valami politkus dumája. nemtom kié,csak rémlik,hogy szállóige)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
tsc
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2707
Csatlakozott: 2003.03.22., szomb. 13:57
Értékelés: 13

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: tsc »


Vagy még inkább a durvább dízel változatokat (Punto 1.9 130 ló).

Sikersztori
 
Ezt olvasd el akkor, szerintem vicces. Mármint ez nem negatív kritika akarna lenni a Fiat M-Jet-ről, hanem hogy milyen hülye emberek vannak, hogyan vágjunk tönkre egy vadi új autót..

Avatar
andix
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1071
Csatlakozott: 2006.01.05., csüt. 16:04
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: andix »


Látom,hogy egyszer tényleg el kell vigyelek egy körre.Szeptemberben mutatják be az uj RS6-ot.Mostani állás szerint 580LE lesz.
A gyorsulás kb 4,2s ami most 4,6s.

Hát a próbakört megköszönném, semmi jónak nem vagyok ellenére. Látom mégiscsak le kell majd mennem személyesen Szegedre a hangszórókért.

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29316
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3307

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


Najó ha megenghetném magamnak, talán mégis e kettő közül választanék: http://www.youtube.com/watch?v=dkzXI0NV5X8
Látom,hogy egyszer tényleg el kell vigyelek egy körre.
Szeptemberben mutatják be az uj RS6-ot.Mostani állás szerint 580LE lesz.
A gyorsulás kb 4,2s ami most 4,6s.

Avatar
andix
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1071
Csatlakozott: 2006.01.05., csüt. 16:04
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: andix »

Najó ha megenghetném magamnak, talán mégis e kettő közül választanék: http://www.youtube.com/watch?v=dkzXI0NV5X8

Avatar
andix
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1071
Csatlakozott: 2006.01.05., csüt. 16:04
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: andix »


Egy gyakorlatilag teljesen sík versenypályán nem jön ki a legfőbb probléma: a szerény nyomaték, ami ráadásúl nagyon későn ébred. Egy 2 km-es emelkedő útszakaszon valszeg a Corsa nyomná le a Clio-t.
Tudod, hogy melyik pályán mentek? Mert ebben minimális a sík szakaszok száma, vagy lejtő, vagy emelkedő van.. Na ha vannak még érdeklődők, akiket nem zavartunk el, itt a videó is: http://www.youtube.com/watch?v=PWRCiw_57aE.
 
Amúgy lehet az is baj, hogy Opel fóbiám van.. Általában véve a turbos autókat jobb szeretem én is, dehát pályán ez a Clio tényleg nagyon szépen megy, hogy mégiscsak ezt hoznám haza játszóautónak, ha lenne rá módom.

Avatar
21st
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1453
Csatlakozott: 2005.04.02., szomb. 13:28
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: 21st »


És azért egy kb 2 kmes körön vagy 1.5 sec-et rávert a Corsára, ami nem kevés.
Egy gyakorlatilag teljesen sík versenypályán nem jön ki a legfőbb probléma: a szerény nyomaték, ami ráadásúl nagyon későn ébred. Egy 2 km-es emelkedő útszakaszon valszeg a Corsa nyomná le a Clio-t.
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"

Avatar
andix
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1071
Csatlakozott: 2006.01.05., csüt. 16:04
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: andix »


Aha, és te életedben hányszor vezetted már az autódat versenypályán?  
Az EVO tesztjében épp az a lényeg, hogy "real world performance"-t vizsgálják. Lehet, hogy a versenypályán egy volt autóversenyző kezében üveghangon pörgetve egy 30 perces teszten 1,24 másdopercel gyorsabb volt a Clio. Ez azonban mit sem változtat azon, hogy az átlag autós a hétköznapi életben szubjektíve gyengébbnek/lassabbnak fogja érezni a Clio-t a Corsa után. Van erre egy jó mondás: "Az emberek lóerőt vásárolnak, de nyomatékot vezetnek"
 
A Clio-nak a teszt szerint egyébként nem ez az egyetlen hibája. A kormány "nevetségesen" könnyű, nem ad elég visszajelzést, a vezetési pozíció nem tökéletes, és a váltó is csak átlagos. Ráadásul nagy távolságokat megtéve a Clio a legfárasztóbb, ugyanis a rendkívül rövid áttételezésű váltó miatt nagy sebességnél állítólag eléggé kiborítóvá válik a rövid távon "dögös" hangúnak ítélt motor. A futóműve és fékei ugyanakkor kiemelkedően a legjobbnak bizonyúltak.

Kicsit egymás mellett beszéltünk, mert nagyjából egyetértek veled. Természetesen nem járok ki pályára. DE, ha lenne egy ilyen Clio-m azt pontosan azért venném, hogy néha pályára kijárhassak. Meg rendesen meghajtsam valami szerpentinen alkalmanként. Az, hogy gyors sebességénél a hangja milyen zavaró hidegen hagy, ez az autó nem arra való, hogy utazgassak vele. Ezért is mondom, hogy nekem a kis-hot-hatch kategóriában az egyértelmű nyerőnek tűnik. Persze ha valaki tartósan akarja "real world" módon használni, akkor nyilván van jobb választás.. De szvsz a hot hatch értelme épp az, hogy "kemény" legyen; főleg jó futómű stb. Amúgy Tiff is mondta, hogy pl. a kormányzás túl könnyű, de pályán nagyobb sebességeknél már jobb. És azért egy kb 2 kmes körön vagy 1.5 sec-et rávert a Corsára, ami nem kevés.
 
Ha valaki csak egy kényelmes "real-world" kisautót akar, akkor úgyis inkább vesz egy 150 lovas 207-est, vagy egy Swift Sportot, vagy ilyesmit. Vagy még inkább a durvább dízel változatokat (Punto 1.9 130 ló).
 
Az egészet a szerpentines dolog miatt idéztem amúgy.. Lehet, hogy kigyorsításnál kicsit visszamarad alacsony fordulaton. Vagy ha bojozni kell, akkor nehezebb vele (kicsi nyomaték, nem olyan rugalmas). De ha egyesével mennek az autók, könnyen lehet óra szerint a legjobb. Egy ilyen autónál meg szerintem ez számít.

Avatar
21st
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1453
Csatlakozott: 2005.04.02., szomb. 13:28
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: 21st »


Éppen most volt az EVO-ban egy összehasonlító teszt, Vauxhall Corsa VXR (ez az Opel Corsa OPC britt megfelelője) vs. Renault Clio 197 vs. Mini Cooper S vs. Seat Ibiza Cupra. Hegyi szerpentineken együtt tudott haladni az egész boly, egyedül a Clio maradt le. Rettentően nyomatékszegény a másik háromhoz képest (egyedül a Renault motorja nem turbo feltöltéses).
Hát erre azt tudom mondani, hogy volt Fifth Gearban Corsa vs Clio, versenypályán. Tiff vezette mind a kettőt, és a Clio reggelire megette a Corsát. Persze ki lehet hozni az egyetlen rossz tulajdonságát, hogy nyomatékszegény, de szvsz még mindig ez a legjobb a kategóriában. Főleg, hogy baromi olcsó is.

Aha, és te életedben hányszor vezetted már az autódat versenypályán?
 
Az EVO tesztjében épp az a lényeg, hogy "real world performance"-t vizsgálják. Lehet, hogy a versenypályán egy volt autóversenyző kezében üveghangon pörgetve egy 30 perces teszten 1,24 másdopercel gyorsabb volt a Clio. Ez azonban mit sem változtat azon, hogy az átlag autós a hétköznapi életben szubjektíve gyengébbnek/lassabbnak fogja érezni a Clio-t a Corsa után. Van erre egy jó mondás: "Az emberek lóerőt vásárolnak, de nyomatékot vezetnek"
 
A Clio-nak a teszt szerint egyébként nem ez az egyetlen hibája. A kormány "nevetségesen" könnyű, nem ad elég visszajelzést, a vezetési pozíció nem tökéletes, és a váltó is csak átlagos. Ráadásul nagy távolságokat megtéve a Clio a legfárasztóbb, ugyanis a rendkívül rövid áttételezésű váltó miatt nagy sebességnél állítólag eléggé kiborítóvá válik a rövid távon "dögös" hangúnak ítélt motor. A futóműve és fékei ugyanakkor kiemelkedően a legjobbnak bizonyúltak.
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"

Avatar
Sysco
Kezdő Fórumlakó
Kezdő Fórumlakó
Hozzászólások: 414
Csatlakozott: 2004.02.19., csüt. 10:02
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Sysco »


Amúgy nekem van egy kis félelmem a sok "okos" extrától, mármint azokra gondolok amik feleslegesen bonyolítanak meg egy járművet aminek talán a legfontosabb tulajdonsága az kéne hogy legyen hogy megbízhatóan MŰKÖDIK éjjel-nappal, akármikor.

Ez a lényeg!

Avatar
andix
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1071
Csatlakozott: 2006.01.05., csüt. 16:04
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: andix »


Vazze...az új M3 4.0 V8-as motorja könnyebb, mint az előd 3.2 S6-osa. Azért az nem gyenge
Az egy igen komoly motor lett!. Ha belegondolok, hogy pár éve az M5-ben lévő V8 5 literes volt, és úgy tudott 400 lovat..
Amúgy elvileg a régi sor6 bekerül majd az 1 sorozat M változatába, legalábbis ezek most a pletykák. Persze a coupe verzióba (lesz az is, meg négyajtós, még régebben kombiról is volt szó..).

Avatar
andix
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1071
Csatlakozott: 2006.01.05., csüt. 16:04
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: andix »


Éppen most volt az EVO-ban egy összehasonlító teszt, Vauxhall Corsa VXR (ez az Opel Corsa OPC britt megfelelője) vs. Renault Clio 197 vs. Mini Cooper S vs. Seat Ibiza Cupra. Hegyi szerpentineken együtt tudott haladni az egész boly, egyedül a Clio maradt le. Rettentően nyomatékszegény a másik háromhoz képest (egyedül a Renault motorja nem turbo feltöltéses).
Hát erre azt tudom mondani, hogy volt Fifth Gearban Corsa vs Clio, versenypályán. Tiff vezette mind a kettőt, és a Clio reggelire megette a Corsát. Persze ki lehet hozni az egyetlen rossz tulajdonságát, hogy nyomatékszegény, de szvsz még mindig ez a legjobb a kategóriában. Főleg, hogy baromi olcsó is.

Avatar
21st
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1453
Csatlakozott: 2005.04.02., szomb. 13:28
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: 21st »


Nem kell szarozni, BMW-t kell venni, oszt kész 
de hol van az új bmw-k karaktere? a régiekét nem vitatom de az új széria szerintem egyhangú, unalmas és csúnya (oldalról meg hátulról)

Hol van az új BMW-k karaktere? Épp az a legnagyobb baj velük, hogy némelyik talán túlságosan is karakteres (értsd: ronda). No meg egy autónak a karakterét nem csak a külső megjelené adhatja meg.
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"

Avatar
Declan.Delfino
Kezdő Fórumlakó
Kezdő Fórumlakó
Hozzászólások: 291
Csatlakozott: 2006.02.17., pén. 17:20
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Declan.Delfino »


Nem kell szarozni, BMW-t kell venni, oszt kész
de hol van az új bmw-k karaktere? a régiekét nem vitatom de az új széria szerintem egyhangú, unalmas és csúnya (oldalról meg hátulról)

Avatar
21st
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1453
Csatlakozott: 2005.04.02., szomb. 13:28
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: 21st »


Egyébként EU kocsiknál meg jellemzően azt játsszák hogy bizonyos extrák csak bizonyos felszereltségi szint fölött rendelhetőek és emiatt feleslegesen kéne többet fizetned ha te pont azt az extrát akarod, vagy a kisebb motorhoz nem választhatóak (pl. szinek ez lol )  Azért kavarni ők is tudnak ha kell.
Nem kell szarozni, BMW-t kell venni, oszt kész

Előbb-utóbb... Nem rajtam múlik.. Csak húzzák már ki a számainkat.

Vazze...az új M3 4.0 V8-as motorja könnyebb, mint az előd 3.2 S6-osa. Azért az nem gyenge
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"

Avatar
tsc
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2707
Csatlakozott: 2003.03.22., szomb. 13:57
Értékelés: 13

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: tsc »


Egyébként EU kocsiknál meg jellemzően azt játsszák hogy bizonyos extrák csak bizonyos felszereltségi szint fölött rendelhetőek és emiatt feleslegesen kéne többet fizetned ha te pont azt az extrát akarod, vagy a kisebb motorhoz nem választhatóak (pl. szinek ez lol )  Azért kavarni ők is tudnak ha kell.
Nem kell szarozni, BMW-t kell venni, oszt kész

Előbb-utóbb... Nem rajtam múlik.. Csak húzzák már ki a számainkat.

Avatar
21st
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1453
Csatlakozott: 2005.04.02., szomb. 13:28
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: 21st »


De most tényleg szerintem náluk baromi hosszú az átfutási idő sajnos, ezzel jelentős hátrányba vannak az EU kocsikhoz képest, ezért vannak inkább csomagok... Nem tudom csak egy ötlet..
A fene tudja....amióta a japán autók egy jelentős része már Európában készül, azóta elvileg nem indokolt hosszabb várakozási idő.

Gondolom épp ezért is hozták ide a gyártást de mégis.. Lehet hogy pont rossz márkát és ritka tipust szemeltem ki de egy Opelhez képest brutálsokat kell rájuk várni pedig itt gyártják Európában ezt is..
Meg nekem úgy tűnt hogy nem állnak a kereskedésekben halomra a Hondák, sajnos rendelni kell, talán nem elég kapósak, vagy fene tudja... Valami szakmabeli biztos meg tudná magyarázni.

Sok múlik az importőrön is, hogy hajlandó-e pl. kihelyezett készleteket tárolni a szalonkban, vagy lehetővé teszi-e a viszonteladóinak a csúsztatott fizetést?
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"

Avatar
tsc
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2707
Csatlakozott: 2003.03.22., szomb. 13:57
Értékelés: 13

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: tsc »


De most tényleg szerintem náluk baromi hosszú az átfutási idő sajnos, ezzel jelentős hátrányba vannak az EU kocsikhoz képest, ezért vannak inkább csomagok... Nem tudom csak egy ötlet..
Szerintem meg csak így tudják megbízhatóbbá tenni a kocsikat. Van három választási lehetőség, mindhármat leteszteli 10 darab 120 centis langaléta japán, így kisebb a rizikófaktor.

Ha így megy a dolog akkor így megy. mondjuk inkább várjak rá + 1-2 hónapot minthogy utána ugyanennyit a szervízben töltsön összesen

Avatar
21st
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1453
Csatlakozott: 2005.04.02., szomb. 13:28
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: 21st »


Egyébként EU kocsiknál meg jellemzően azt játsszák hogy bizonyos extrák csak bizonyos felszereltségi szint fölött rendelhetőek és emiatt feleslegesen kéne többet fizetned ha te pont azt az extrát akarod, vagy a kisebb motorhoz nem választhatóak (pl. szinek ez lol ) Azért kavarni ők is tudnak ha kell.
Nem kell szarozni, BMW-t kell venni, oszt kész
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"

Avatar
tsc
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2707
Csatlakozott: 2003.03.22., szomb. 13:57
Értékelés: 13

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: tsc »


De most tényleg szerintem náluk baromi hosszú az átfutási idő sajnos, ezzel jelentős hátrányba vannak az EU kocsikhoz képest, ezért vannak inkább csomagok... Nem tudom csak egy ötlet..
A fene tudja....amióta a japán autók egy jelentős része már Európában készül, azóta elvileg nem indokolt hosszabb várakozási idő.

Gondolom épp ezért is hozták ide a gyártást de mégis.. Lehet hogy pont rossz márkát és ritka tipust szemeltem ki de egy Opelhez képest brutálsokat kell rájuk várni pedig itt gyártják Európában ezt is..
Meg nekem úgy tűnt hogy nem állnak a kereskedésekben halomra a Hondák, sajnos rendelni kell, talán nem elég kapósak, vagy fene tudja... Valami szakmabeli biztos meg tudná magyarázni.

Avatar
tsc
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2707
Csatlakozott: 2003.03.22., szomb. 13:57
Értékelés: 13

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: tsc »

Egyébként EU kocsiknál meg jellemzően azt játsszák hogy bizonyos extrák csak bizonyos felszereltségi szint fölött rendelhetőek és emiatt feleslegesen kéne többet fizetned ha te pont azt az extrát akarod, vagy a kisebb motorhoz nem választhatóak (pl. szinek ez lol ) Azért kavarni ők is tudnak ha kell.

Avatar
21st
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1453
Csatlakozott: 2005.04.02., szomb. 13:28
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: 21st »


De most tényleg szerintem náluk baromi hosszú az átfutási idő sajnos, ezzel jelentős hátrányba vannak az EU kocsikhoz képest, ezért vannak inkább csomagok... Nem tudom csak egy ötlet..
Szerintem meg csak így tudják megbízhatóbbá tenni a kocsikat. Van három választási lehetőség, mindhármat leteszteli 10 darab 120 centis langaléta japán, így kisebb a rizikófaktor.


"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"

Avatar
21st
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1453
Csatlakozott: 2005.04.02., szomb. 13:28
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: 21st »


De most tényleg szerintem náluk baromi hosszú az átfutási idő sajnos, ezzel jelentős hátrányba vannak az EU kocsikhoz képest, ezért vannak inkább csomagok... Nem tudom csak egy ötlet..
A fene tudja....amióta a japán autók egy jelentős része már Európában készül, azóta elvileg nem indokolt hosszabb várakozási idő.
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”