Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327

Kerékpározás

Vendég

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Példának itt van ez a Coppi váz, nem hinném, h rosszabb lenne mint bármelyik nagynevű gyártó váza...Csak itt 280 ezret kell kiperkálni és nem 1 milliót.
Csak ez valószínűleg használt. Matuznál nagyon kell vigyázni.
 
 
Amúgy persze jó bringát bőven kapni olcsóbban is. A nagy márkáknak is van olcsóbb bringái. Csak az emberek 20-30e Ft-ért akarnak mondjuk olyan bringát amivel sportolni szeretnének, de ezt nem lehet nagyon.

Máshol is hason árban vannak, nem hiszem, h ez használt ár...20-30 ezerért nem lehet jó bringát kapni sajnos...Nekem egy Columbus acélvázas bringám volt és még annak is az akkori ára elég magas volt...Én visszasírom az acélvázakat, az aluval ellentétben.Mint ahogy ez a cikk is írja:
 
Mit tud az acél, amit az alu nem?Először is sokkal jobb a ciklikus kifáradás szembeni ellenállása, így elméletileg unokáid is a Te vázadat hajthatják. Az alu esetében általában évekről beszélhetünk. Azonos csőátmérő mellett merevebb, mint akár az alu, vagy a titán. Szakítószilárdsága még a legegyszerűbb króm-molibdén csövek esetén is sokkal nagyobb, mint az alu, és körülbelül egy szinten van a 3Al2,5V titánötvözetével. Képes a nyúlásra, és így inkább elhajlik, mint törik. Ez egy bukás során az életed is megmentheti. (Passzív biztonság!) Nem utolsó sorban, a kerékpároknál használt alapanyagok közül messze a legolcsóbb.
 
Ezek után biztos nem érted, hogy miért jöhetett szóba bármely más váz-alapanyag, mint az acél. Sajna, a történetnek van egy sötét oldala, ami minden előző érvet beárnyékol: az acél fajsúlya (sűrűsége) az alumínium háromszorosa, míg a titán kétszerese. Ez azt jelenti, hogy ennyivel kell erősebbnek lennie, ahhoz, hogy azonos tömegű vázat lehessen belőle készíteni.
Jó hír viszont, hogy megmunkálása viszonylag egyszerű, és nagyon vékony falvastagságú csövek is húzhatók belőle. Ma már nem ritka az olyan acélcső, melynek középső–kevésbé terhelt, ezért vékonyabb falvastagságú–szakasza 0,4 mm alatt van. Ha kinyitsz egy gabonapelyhes dobozt, és precíz tolómérőddel megméred a csomagolás „falvastagságát” kb. 0,6 mm kapsz. A kerékpárcső falvastagsága ennek a hártyavékony papírnak csupán kétharmada! És ráadásul, ez a cső erősebb, ellenállóbb és nem nehezebb, mint a középen 1 mm vastag alu cső, amit a jobb minőségű húzott 7005 alu csöveken találsz.

Avatar
Mathias
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 1565
Csatlakozott: 2005.02.02., szer. 10:07
Értékelés: 271

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Mathias »


Példának itt van ez a Coppi váz, nem hinném, h rosszabb lenne mint bármelyik nagynevű gyártó váza...Csak itt 280 ezret kell kiperkálni és nem 1 milliót.
Csak ez valószínűleg használt. Matuznál nagyon kell vigyázni.
 
 
Amúgy persze jó bringát bőven kapni olcsóbban is. A nagy márkáknak is van olcsóbb bringái. Csak az emberek 20-30e Ft-ért akarnak mondjuk olyan bringát amivel sportolni szeretnének, de ezt nem lehet nagyon.

Ja nem használt, így jobban megnézve, mert nincs vágva a villa se, de azért matuzzal vigyázni kell.
 
 
Amúgy a felirat szerint egy Deda Nero Corsa váz. Ugyanis a Deda csinál karbonvázat, de nem a saját nevével adja el, hanem más cégek matricázzák fel. Pl a yasec féle carbon váz is deda. Viszont ez a Coppi Mito nem hasonlít a Deda Nero Corsa-ra ami a feliraton szerepel. Lehet külön gyártottak nekik ilyet ugyanabból az anyagból.
 
http://matuzmaster.hu/_userfiles/image/ ... 49-big.jpg

Avatar
Mathias
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 1565
Csatlakozott: 2005.02.02., szer. 10:07
Értékelés: 271

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Mathias »


Példának itt van ez a Coppi váz, nem hinném, h rosszabb lenne mint bármelyik nagynevű gyártó váza...Csak itt 280 ezret kell kiperkálni és nem 1 milliót.
Csak ez valószínűleg használt. Matuznál nagyon kell vigyázni.
 
 
Amúgy persze jó bringát bőven kapni olcsóbban is. A nagy márkáknak is van olcsóbb bringái. Csak az emberek 20-30e Ft-ért akarnak mondjuk olyan bringát amivel sportolni szeretnének, de ezt nem lehet nagyon.

Vendég

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Példának itt van ez a Coppi váz, nem hinném, h rosszabb lenne mint bármelyik nagynevű gyártó váza...Csak itt 280 ezret kell kiperkálni és nem 1 milliót.


Vendég

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Ezért szeretem a nagy gyártókat, mert 2 évig fejlesztették ezt a modellt és 1 évig tesztelik az úton a profik mire forgalomba kerül. Nem az van, hogy összehegeszt véletlenszerűen pár apró tajvani kéz pár csövet, ami megmaradt a víz/gáz bekötésből és eladják mint kerékpár a Tescoban 20eFt-ért. Amit egyébként a teszkó 4e Ft-ért vesz.

Hát ez bizony igaz...Csak sajnos kevés embernek adatik meg, h egy ilyen vázra szert tegyen, vagy akár egy Colnagóra, pinarellóra, stb...Itt azért nem 2 forintokról beszélünk a vázak esetében, hanem komplett kerékpárokról amiket mások boldogan használnak.Itt meg ugye csak 1 vázról beszélünk.Ha jól tudom egy Colnagó CX1 vagy EPS is 700-1 millio forint közt mozog....Ennyiért már nagyon komoly kerékpárokat is kapni.Jók ezek a vázak, de a költség nagy része sajnos itt is már a névben rejlik.

Avatar
Mathias
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 1565
Csatlakozott: 2005.02.02., szer. 10:07
Értékelés: 271

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Mathias »


A 2010es Bianchi Infinito nekem nagyon tetszik. 
http://www.bianchiusa.com/racing/bianch ... -2010.html
 
Egy 11es Chorussal elfogadnám:)

Gyönyörű, ebbe is van a Coppibol és a Pinarellóból...Nagyon egyformák ezek a vázak...De tény, h csodálatos... :foto:

Ezért szeretem a nagy gyártókat, mert 2 évig fejlesztették ezt a modellt és 1 évig tesztelik az úton a profik mire forgalomba kerül. Nem az van, hogy összehegeszt véletlenszerűen pár apró tajvani kéz pár csövet, ami megmaradt a víz/gáz bekötésből és eladják mint kerékpár a Tescoban 20eFt-ért. Amit egyébként a teszkó 4e Ft-ért vesz.

Vendég

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vendég »


A 2010es Bianchi Infinito nekem nagyon tetszik. 
http://www.bianchiusa.com/racing/bianch ... -2010.html
 
Egy 11es Chorussal elfogadnám:)

Gyönyörű, ebbe is van a Coppibol és a Pinarellóból...Nagyon egyformák ezek a vázak...De tény, h csodálatos... :foto:

Avatar
Mathias
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 1565
Csatlakozott: 2005.02.02., szer. 10:07
Értékelés: 271

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Mathias »


A 2010es Bianchi Infinito nekem nagyon tetszik.
 
http://www.bianchiusa.com/racing/bianch ... -2010.html
 
Egy 11es Chorussal elfogadnám:)

Avatar
CsepiZs
Kezdő Fórumlakó
Kezdő Fórumlakó
Hozzászólások: 319
Csatlakozott: 2009.01.13., kedd 18:42
Értékelés: 0

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: CsepiZs »

Megjöttem a tekerésből, a fék most már OK, a patentot is sikerült beállítani meg az ülés is a végleges helyére került, viszont el kell kezdjek nyakra gyurni :foto: , kezd egy kicsit megfájdulni a fekvő pozíció miatt, pár hét alatt biztos kialakul a dolog.

Vendég

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Valószínű megtaláltam a gyenge fék okát, az első fékszerkezeten lévő kallantyú nyitott állapotban volt, ezután megyek tekerni, de biztos amiatt éreztem gyengének.
Csak vigyázz nehogy fejre állj, mint az egyszeri ember :foto:

Vendég

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Valószínű megtaláltam a gyenge fék okát, az első fékszerkezeten lévő kallantyú nyitott állapotban volt, ezután megyek tekerni, de biztos amiatt éreztem gyengének.
na igen az meg ugye azt a célt szolgálja, h a kerekeket kitudd venni ...A fékpofa 2 mm-re legyen kb. a felnitől...A legjobb ha a fékkar behúzáskor 30 %-nál fog.

Avatar
CsepiZs
Kezdő Fórumlakó
Kezdő Fórumlakó
Hozzászólások: 319
Csatlakozott: 2009.01.13., kedd 18:42
Értékelés: 0

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: CsepiZs »

Valószínű megtaláltam a gyenge fék okát, az első fékszerkezeten lévő kallantyú nyitott állapotban volt, ezután megyek tekerni, de biztos amiatt éreztem gyengének.

Vendég

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Normál patkófék, gepida márkás (kínai, vagy olasz lehet), biztos ezt is letudom satuzni, inkább az lehet a gyengéje, hogy kemény a fékpofa, bár lehet, hogy csak a nagyobb tempó miatt éreztem így.  A km órát csak most lőttem be pontos kerékméretre (kevesebbet mutatott, a 40,7km helyett 37,5 et megtett útnak), úgyhogy azt sem tudom mennyinél próbáltam a  féket (nem 20 nál az biztos)
A fékpofa cserét az javaslom egyből ezeknél a kisebb kategóriás fékeknél....Az sem jó ha túl puha egyébként.Próbáld ki a 105-ös vagy az Ultegra pofákat...Lényegesen jobbak lesznek a jelenleg benne lévőknél..
 
De ha bejáratod a fékpofát attól is puhul majd egy kicsit, meg sokszor a felnik is olajosak , zsírosak új állapotban és csúszik rajta a fék.Nem tudom mennyire volt alapból beállítva a kerékpár.Eléggé szedett-vedett beállítások szoktak lenni.Hacsak előtte nem rendezték le normálisan.Volt mikor a fékpofák menetiránnyal ellenkezőleg voltak betéve, némileg ez is befolyásolja a fékhatást.
 
Azt azért tudnod kell, h úgy nem fog fogni mint egy tárcsafék, de ugye az országúti kerékpároknál ez nem is így kell működjön.A hátsót mindig gyengébbnek fogod érezni.Amit még javaslok az a bovdenek cseréje , a bovdenházzal együtt.Vegyél teflonost belőle.Nagyon meghálálja a fékezés minőségét.Kényelmesebb is, nem kell úgy nekifeküdni, finomabban pontosabban jár majd a fékbovden.Könnyebb fékezni vele.De ha volt már kerékpárod akkor gondolom ezeket már te is kipróbáltad, ha nem akkor itt az ideje.

Avatar
CsepiZs
Kezdő Fórumlakó
Kezdő Fórumlakó
Hozzászólások: 319
Csatlakozott: 2009.01.13., kedd 18:42
Értékelés: 0

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: CsepiZs »

Normál patkófék, gepida márkás (kínai, vagy olasz lehet), biztos ezt is letudom satuzni, inkább az lehet a gyengéje, hogy kemény a fékpofa, bár lehet, hogy csak a nagyobb tempó miatt éreztem így. A km órát csak most lőttem be pontos kerékméretre (kevesebbet mutatott, a 40,7km helyett 37,5 et megtett útnak), úgyhogy azt sem tudom mennyinél próbáltam a féket (nem 20 nál az biztos)

Vendég

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Köszönöm a jókívánságokat vigyázni fogok a gépre is meg magamra is. 
Ma lenyomtam a szokásos 40km -em, nem volt annyira fárasztó mint a montival szokott lenni, és hoztam a montis átlagom pedig szinte már viharos szél fújt, meg ugye még ismerkedek a géppel, az ülésen és a kormányon is finomhangoltam azóta és felszereltem a kötést a cipőmre, na azt észben tartani, hogy nem tudom simán lekapni a lábam a pedálról... majd holnap meglátom mennyire jön be.
 
A kormány viszont alsó fogásban kényelmes, mármint az egész testhelyzet, jobban eloszlik a súly.
A féket viszont -gondolom a vékony gumik miatt- még szoknom kell, a monti első tárcsaféke után, de nem vészesen gyenge csak más jellegű. :foto:

Nem gyengék azok, belehet úgy állitani, h olyan mint a satu....Milyen fékek vannak rajta?

Avatar
CsepiZs
Kezdő Fórumlakó
Kezdő Fórumlakó
Hozzászólások: 319
Csatlakozott: 2009.01.13., kedd 18:42
Értékelés: 0

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: CsepiZs »


Köszönöm a jókívánságokat vigyázni fogok a gépre is meg magamra is.
 
Ma lenyomtam a szokásos 40km -em, nem volt annyira fárasztó mint a montival szokott lenni, és hoztam a montis átlagom pedig szinte már viharos szél fújt, meg ugye még ismerkedek a géppel, az ülésen és a kormányon is finomhangoltam azóta és felszereltem a kötést a cipőmre, na azt észben tartani, hogy nem tudom simán lekapni a lábam a pedálról... majd holnap meglátom mennyire jön be.
 
A kormány viszont alsó fogásban kényelmes, mármint az egész testhelyzet, jobban eloszlik a súly.
A féket viszont -gondolom a vékony gumik miatt- még szoknom kell, a monti első tárcsaféke után, de nem vészesen gyenge csak más jellegű. :foto:


Vendég

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Jó bringa.....
:kiraly: :foto:

Avatar
Palkó
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 838
Csatlakozott: 2008.07.07., hétf. 17:34
Értékelés: 26

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Palkó »

Jó bringa.....
Onkyo TX-L20D, KEF Q350, Dali Sub E-12F HGL, Project Debut III. phono, Sony UBP-X700, Egreat A11, Philips CD720, Raspberry Pi4 + Volumio OS + IQAudio DAC+, Panasonic TX-58EX700E

Avatar
Palkó
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 838
Csatlakozott: 2008.07.07., hétf. 17:34
Értékelés: 26

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Palkó »


Poli-nak!


 
:kiraly: :kiraly:

Köszi :foto: Láttam már a kiscsávót...nem 100-as ő sem
Onkyo TX-L20D, KEF Q350, Dali Sub E-12F HGL, Project Debut III. phono, Sony UBP-X700, Egreat A11, Philips CD720, Raspberry Pi4 + Volumio OS + IQAudio DAC+, Panasonic TX-58EX700E

Avatar
Qr Yoda
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1198
Csatlakozott: 2009.05.13., szer. 21:44
Értékelés: 31

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Qr Yoda »


1.
Azannya, az jó kép! :foto:
Saját?

Nem, de én is ehhez hasonlóakat látok, amikor tekerek az erdőben.

...Ő, márminthogy nem így:


Aki nem lép egyszerre

Nem illik a rendszerbe

Vendég

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Poli-nak!


 
:kiraly: :kiraly:

:foto:

Avatar
Qr Yoda
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1198
Csatlakozott: 2009.05.13., szer. 21:44
Értékelés: 31

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Qr Yoda »


1.
Azannya, az jó kép! :foto:
Saját?

Nem, de én is ehhez hasonlóakat látok, amikor tekerek az erdőben.

Aki nem lép egyszerre

Nem illik a rendszerbe

Avatar
kovibali
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 720
Csatlakozott: 2005.03.29., kedd 20:51
Értékelés: 13

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: kovibali »


Poli-nak!



 
:foto: :kiraly:

UPSakku.hu
 
 

Vendég

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vendég »

Bizony, nekem a régi Peugeot-omon sikerült egyszerre mindkét kereket felütni. :foto:

Avatar
sanci
Lefelé a lejtőn
Lefelé a lejtőn
Hozzászólások: 85
Csatlakozott: 2009.01.02., pén. 19:40
Értékelés: 2

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: sanci »


Csepizs!
Használd egészséggel, sok kilit kívánok hozzá! A buckákat inkább a nagyobb kerékátmérő miatt nem érzed elsőre (könnyebben átgördül rajta), de a kátyukkal majd azért vigyázz :foto:.

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”